ASYSTENT STOMATOLOGA Słubice oferta pracy "JBJ CLINIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT STOMATOLOGA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, organizacja pracy gabinetu, sterylizacja narzędzi,
Data publikacji: 2016-11-16
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: "JBJ CLINIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. SŁOWACKIEGO 1, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, organizacja pracy gabinetu, sterylizacja narzędzi,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT STOMATOLOGA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słubice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali asystenci dentystyczni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy:
"JBJ CLINIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 3, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Nazwisko osoby zgłaszającej: Bartosz Jurenko
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali asystenci dentystyczni
Data dodania oferty pracy: 16.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn produkcyjnych, obsługa terminala wagowego, dbanie o porządek na stanowisku pracy. Miejsce pracy: Łódź-Teofilów. Pracodawca oferuje darmowe obiady.
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
PPHU WAGAT sp.j. Wielogórscy - 2016-04-01 - Węgrów (mazowieckie)
sporządzanie projektów budowlanych
ALPI-PROJEKT PIOTR ZIEMIŃSKI - 2017-09-08 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta, rejestracja zleceń w systemie
ERONTRANS Sp.z o.o. Pruszcz Gdański Terminal Piotrków - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 204 W ŁODZI - 2016-09-02 - Łódź (łódzkie)
ewidencja ksiegowa dokumentów związanych z obrotem materiałowym, analiza i uzgadnianie kont, przygotowywanie płatności i wprowadzanie ich do aplikacji bankowej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Jaworzno (śląskie)
dbanie o relacje z kirgiskimi klientami przez telefon, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-10, 11-13, 14-16, 17-19, 20-22
ANNA MARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Nadarzyn (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radom (mazowieckie)
mycie samochodów, pranie tapicerki samochodowej, pranie dywanów, sprzątanie i czyszczenie wnętrza samochodu, dbanie o porządek na myjni i wokół myni.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Zakliczyn (małopolskie)
Opieka i asysta przy osobach niepełnosprawnych
FUNDACJA "WRÓĆ" - 2017-08-03 - Lasowice Wielkie (pomorskie)
-Tworzenie nowych materiałów marketingowych, kontaktowanie sie z dostawcami usług i materiałów, negocjacje cen.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
Asystent nauczyciela w klasie integracyjnej.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 - 2016-10-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
SPRZĄTANIE POM. BIUROWO-SOCJALNYCH, SZATNIE (ODKURZANIE, ZMYWANIE KURZU, MYCIE OKIEN)
kontakt przez OHP - 2018-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
rejestracja i weryfikacja korespondencji, segregacja bieżących dokumentów, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, dekretacja i sprawdzanie poprawności dekretacji dokumentów księgowych-faktur sprzedaży, pomoc przy wystawianiu faktur, refaktur, not odsetkowych, księgowanie wyciągów, rozksięgowywanie odsetek; pomoc przy sporządzaniu zestawień sprzedaży oraz sprawozdań; przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy odczytywaczy.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa rejestracji, pomoc podczas przyjmowania pacjentów, prowadzenie kalendarza, sprzątanie, układanie diet.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont, prowadzenie rejestru podatku VAT, współpraca z bankami i agencjami leasingowymi, rozliczanie wniosków unijnych
"Delphia Yachts Kot" Spółka Jawna - 2016-12-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru spraw, zarządzanie terminami procesowymi i ich kontrolowanie, porządkowanie dokumentów i ich archiwizacja, odbieranie, nadawanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencji, przygotowywanie umów, pism procesowych, utrzymywanie kontaktu z instytucjami wymiaru sprawiedliwości oraz klientami kancelarii, umawianie spotkań, ich przygotowywanie i obsługiwanie
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Tarnów (małopolskie)
Budowanie baz potencjalnych klientów. Przygotowywanie materiałów informacyjnych i logistycznych na warsztaty i szkolenia. Obsługa urządzeń biurowycch. Uzupełnianie kalendarza wydarzeń i innych danych na portalu. Przygotowywanie ofert dla klientów. Zbieranie ofert z hoteli. Organizacja transportu dla ekspertów. Umawianie spotkań. Przygotowywanie prezentacji. Obsługa poczty.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Milanówek (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu, obsługa kancelaryjna sekretariatu dyrektora projektu, prace biurowe związane z powierzonym zakresem obowiązków, wsparcie pracowników w bieżących działaniach administracyjnych, wykonywanie bieżących zadań zleconych przez dyrektora projektu
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
SPOTKANIA Z KLIENTAMI NA BUDOWIE, SKŁADANIE WNIOSKÓW W URZEDACH, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
TOMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Konin (wielkopolskie)
- Sprzedaż znaczków pocztowych, losów loterii itp. Inkasowanie opłat za usługi pocztowe, wykonywanie niektórych czynności bankowych, obsługi poboru podatków lub innych opłat publicznych. Przyjmowanie i doręczanie lub wydawanie przesyłek listowych, paczek w obrocie krajowym i zagranicznym. Udzielanie informacji o oferowanych usługach oraz przyjmowanie i załatwianie reklamacji. Rozdzielanie, ekspediowanie i przewożenie przesyłek pocztowych. Rozliczanie i kontrola obrotu pocztowego. Prowadzenie dokumentacji ekspedycyjne. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z gotówki i wykonanych usług pocztowych. Przestrzeganie przepisów pocztowych, przepisów dotyczących obrotu pieniężnego i stosowanych rozliczeń oraz przestrzeganie tajemnicy korespondencji, tajemnicy służbowej i państwowej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godzinach: 8:00-17:30 + niektóre soboty: 8:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na stanowisku kasjera. Wymagana dobra umiejętność obsługi komputera (programów biurowych). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 510-105-081) lub e-mail: marcin.moson (at) gmail.com
AGENCJA POCZTOWA STANISŁAW MOSOŃ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
Aktywna współpraca z Key Account Managerami oraz z innymi klientami wewnętrznymi (technologia, logistyka, dział jakości itp.) w zakresie przygotowywania kalkulacji i ofert, tworzenie i koordynacja obiegu dokumentacji związanej z fakturowaniem działań marketingowych, tworzeniem umów handlowych, koordynacja zamówień, przygotowywanie analiz, zestawień, raportów sprzedażowych, kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, przygotowywanie i wysyłanie paczek dla Klientów.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-10-19 - Nysa (opolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, dbałość o ekspozycję towarów, raportowanie i rozliczanie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych, zamawianie towaru, wprowadzanie towaru do programu rozliczeniowego, wystawianie faktur, dbanie o porządek na stanowisku pracy. 9-17
ORTHO-MED Beata Grygierowska-Juszkiewicz - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH OD KLIENTÓW, UKŁADANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI W BIURZE ZASADAMI, EWIDENCJA DOKUMENTÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA PODATKOWEGO, ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW W SPRAWIE PROWADZENIA PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, USTAWĄ O ZRYCZAŁTOWANYM PODATKU DOCHODOWYM OD NIEKTÓRYCH PRZYCHODÓW OSIĄGANYCH PRZEZ OSOBY FIZYCZNE, USTAWĄ O RACHUNKOWOŚCI, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZENIA KSEROGRAFICZNEGO NA POTRZEBY ŚWIADCZONYCH USŁUG KSEROGRAFICZNYCH, LAMINOWANIE, BINDOWANIE, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)