ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łukowa oferta pracy STACJA PALIW "PETROL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykonowanie czynności księgowych zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i księgowego.
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Łukowa (lubelskie)
Pracodawca: STACJA PALIW "PETROL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:23-412 Łukowa 26A, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonowanie czynności księgowych zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łukowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łukowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2018
Data zakończenia pracy: 14.03.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości
Nazwa pracodawcy:
STACJA PALIW "PETROL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
23-412 Łukowa 26A, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Łukowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łukowa
Numer budynku pracodawcy: 26A
Profil działalności pracodawcy: Stacja Paliw w Łukowej oraz w Aleksandrowie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 05.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie projektów konstrukcji żelbetonowych.
P.P.U. "UNIDOM" Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Bieżąca obsługa Klientów Zagranicznych, ścisła Współpraca z Account Managerem, koordynowanie realizacji zamówień, komunikacja z Klientami w języku niemieckim oraz angielskim (kontakt mailowy oraz telefoniczny), bałość o wysoki standard obsługi klienta. Praca od pon. do pt., godzina rozpoczęcia pracy miedzy 8:30 a 9. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto do uzgodnienia.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
asystent sędziego
Sąd Rejonowy w Świnoujściu - 2016-07-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:- organizację polskiego oddziału firmy biuro projektowe branży IT (20 pracowników); - koordynację sprawnego obiegu dokumentów między oddziałem, centralą firmy oraz innymi instytucjami; -prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu; -przygotowywanie spotkań biznesowych oraz konferencji; planowanie i organizację podróży służbowych pracowników (zakup biletów / rezerwacja hoteli); -archiwizowanie dokumentów w uzgodnionym zakresie (administracja); -wsparcie obsługi księgowo-finansowej oddziału (skanowanie i obieg faktur, umów); -obsługę poczty tradycyjnej oraz współpracę z firmami kurierskimi; -koordynację zaopatrzenia biura w potrzebne materiały biurowe i spożywcze.
SILICON CREATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów. Praca trzy zmianowa w godzinach 8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00.
NICOLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
asystowanie nauczycielce prowadzącej przy zajęciach dydaktycznych
AT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
Odkurzanie i zmywanie powierzchnie, opróżnianie koszy na śmieci.
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Lublin (lubelskie)
praca w zawodzie asystent rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Witoni - 2016-02-25 - Witonia (łódzkie)
administrowanie i obsługa biura; organizacja i kontrola nad dokumentacją firmy; prowadzenie korespondencji firmowej; obsługa klientów firmy; doradztwo dla klienta w zakresie produktów i usług firmy; aktywne pozyskiwanie klientów firmy; prowadzenie terminarza spotkań; dbałość o zapełnienie grafiku spotkań dla zespołu sprzedażowego
DUONET s.c. Jan Schenk, Jakub Siadek - 2016-11-24 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami.
TechMedia Anna Kurowska - 2016-03-10 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ps
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Radomsko (łódzkie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała m.in.: Utrzymywanie w należytym porządku terenu Obwodu Utrzymania Autostrady i sprzętu do utrzymania autostrady Obsługa magazynu soli i wytwornicy solanki Obsługa sprzętu i pojazdów używanych do obsługi autostradyWspieranie zespołu ds. utrzymania autostrady w zakresie utrzymania letniego i zimowego Realizacja zlecanych prac dotyczących bieżącego utrzymania autostrady (tj. koszenie terenów zielonych, czyszczenie odwodnienia, naprawa elementów wyposażenia autostrady, prace porządkowe, przeglądy itp.)Godne reprezentowanie firmy podczas wykonywanych prac i w kontaktach z użytkownikami autostrady Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęWysokie standardy i przyjazną atmosferę pracyMiesięczną premię za dyspozycyjnośćŚwiadczenia socjalneMożliwość zdobycia nowych uprawnieńPracę w firmie będącej częścią międzynarodowego koncernuOsoby zainteresowane pracą na ww. stanowisku mogą składać podania na e-mail: rekrutacja (at) intertoll.plProsimy o umieszczenie w składanych dokumentach oświadczenia:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w Intertoll Polska Sp. z. o. o. zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.)
INTERTOLL POLSKA SPÓŁKA Z O.O - 2017-11-13 - Rusocin (pomorskie)
Pakowanie perfum
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzenie i dekretacja dokumentów raportu kasowego, sprawdzenie i dekretacja dokumentów sprzedaży, przygotowanie danych do not w zakresie realizacji zaliczek na usługi, rozliczanie punktów sprzedaży, archiwizacja dokumentów księgowych.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych;podstrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, wystawiane faktur, przyjmowanie i realizacja zamówień.
ITUM OWOCE Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zgodne z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.
Sąd Rejonowy Gdańsk - Południe w Gdańsku - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, sprawdzanie, weryfikacja i dorabianie cen, obsługa skanera.
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2017-04-18 - Żary (lubuskie)
Obsługa sekretariatu kancelarii,prowadzenie bieżących sprawkancelarii
BD Consulting Doradztwo Finansowe Ubezpieczenia - 2017-09-21 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów biura. Zawieranie umów z klientmi.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE MAREK GUCAJMA - 2016-04-28 - Sulejówek (mazowieckie)
prowadzenie i rozliczanie kasy, robienie zestawień miesięcznych sprzedaży, Vat, Pit, wystawianie faktur itp.
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2018-08-09 - Zasutowo (wielkopolskie)
rejest dokumentacji handlowo-magazynowych, tworzenie kart klienta na podstawie wywiadów telefonicznych, przygotowanie ofert, kontrola należności, logistyka
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- WSPARCIE CUDZOZIEMCÓW W POSZUKIWANIU LEGALNEGO ZATRUDNIENIA - POMOC W PRZYGOTOWANIU CV ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
BILFINGER TEBODIN POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie opieki nad dziełem, prowadzenie badań terenowych i nadzorów arch. opracowanie i inwentaryzacja zbiorów
Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego - 2015-11-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
Organizacja procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Kraków (małopolskie)