ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lubań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie i kwalifikowanie dokeumntów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, obsługa klientów biura, weryfikacja poprawności wystawionych dokeumntó.
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie i kwalifikowanie dokeumntów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, obsługa klientów biura, weryfikacja poprawności wystawionych dokeumntó.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: prace interwencyjne POWER
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Data zakończenia pracy: 10.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,umiejetność obsługi komputera,dni i godz. pracy: pon., śr., czw. 8:00-16:00, wt. 8:00-18:00, pt. 8:00-14:00
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie dla pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wsparcie koordynatora w codziennych obowiązkach Organizacja szkoleń - logistykaBadania potrzeb klienta oraz badanie satysfakcji uczestników po szkoleniuBudowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznegoPrzygotowywanie ofert handlowychPozyskiwanie nowych klientówPromowanie firmy przez różnorodne działania marketingoweWsparcie w wyszukiwaniu przetargów i przygotowywaniu dokumentacji
NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnychpraca na jedną zmianę od 08.00-16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)
Realizacja bieżących zamówień klientów, sporządzanie dokumentacji transakcji, wprowadzanie danych z nimi związanych do systemu komputerowego. Pracownik działu zbytu odpowiedzialny jest za logistykę i ekonomię tras kierowców dostarczających towary do klientów oraz nadzoruje poprawność tras. Wśród obowiązków pracownika biurowego również jest sporządzanie ofert handlowych oraz wykonywanie wszelkich prac administracyjno-biurowych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
P.H.U."GAMAX" DOROTA ZAJĄC - 2017-03-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Puławy (lubelskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Goleniów (zachodniopomorskie)
pomoc w organizowaniu biurazapewnienie prawidłowego obiegu dokumentówtelefoniczna obsługa klientówpomoc w kontroli upływu terminów wygaśnięcia podpisanych polis ubezpieczeniowychoferowanie i przygotowanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów chińskojęzycznych, organizowanie obiegu dokumentów, planowanie i rozliczanie, obsługa terminarza spotkań, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
[race ogólnobudowlane
PHU "Maszyny budowlane" - 2015-10-15 - Nowy Garwarz (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lipsko (mazowieckie)
spedytor międzynarodowy
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-21 - Wysogotowo (wielkopolskie)
utrzymanie porządku w przedszkolu, podawanie posiłków, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, opieka nad dziećmi i zapewnienie bezpieczeństwa
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kościerzyna (pomorskie)
Czunności pielęgnacyjno - opiekuńcze przy pacjentacg zakładu opiekuńczo - leczniczego.Praca w systemie 12 godzinnym.Miejsce wykonywania pracy - ul. Szpitalna 6 lub Uniejowska 8
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Konserwacja terenów zielonych oraz sprzątanie
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA "PRYM" Iglicka Danuta - 2016-03-08 - Żary (lubuskie)
obsługa korespondencji, odbieranie telefonów, prace administracyjne na potrzeby biura, proste zadania marketingowe,umowa na okres próbny - 3 miesiące,
JMK Sp. z o.o. Powodowo - 2017-03-03 - Powodowo (wielkopolskie)
Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków.Pomaganie dziecio w czynnościach higienicznych.Pomganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu.Nadzór nad dziecmi podczas odpoczynku.Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć.Porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych.Opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.Organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony p-poż.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Grzybowa Góra (świętokrzyskie)
CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNO-BIUROWE, KOORDYNACJA OBIEGU DOKUMENTÓW W FIRMIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ, ORGANIZACJA SPOTKAŃ I PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH, WSPARCIE ORGANIZACYJNE DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH POLI MARIAN HOLZ - 2017-09-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencjiBieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącejSprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawcówUdział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowejPrzygotowywanie dokumentów do archiwizacjiProwadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowejPrzeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-01-07 - Skryhiczyn (lubelskie)
sprzedaż odzieży w ekskluzywnym salonie firmowym marki MOLTON, segment PREMIUM
MOLTON STYL - 2016-05-09 - Gdynia (pomorskie)
transport osób -dzieci niepełnosprawnych z domu do placówek oświatowych.( woj. dolnośląskie)
"KUBUŚ" JANUSZ SOBCZYK P.H.U. - 2015-12-08 - Klecin (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Sztombergi (świętokrzyskie)
Księgowanie dokumentów- oferta dla osób bezrobotnych do 30 r życia.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Asystent ds. spedycji międzynarodowej (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, reklama firmy na arenie krajowej i międzynarodowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Zdziechowice (opolskie)
Obsługa komputera, znajomość MICROSOFT OFFICEBieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja fakturWprowadzanie dokumentów do systemu ksiegowego i ich ksiegowanie (faktury sprzedaży,zakupu, wyciagi bankowe)Ewidencja dokumentów księgowychSprawdzanie poprawności wprowadzonych danych
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku asystentki stomatologicznej. Okres zatrudnienia 12 m-cy. Godz. pracy 07.30-20.00.
OrtoMag Gabinet Stomatologiczny Grażyna Matowska - 2018-09-18 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.
ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna - 2017-02-27 - Bochnia (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-01-25 - Witnica (lubuskie)
- Zapoznanie się z dokumentami i sprzętem - Kontakt z klientem- Sprawdzanie poprawności danych- Księgowanie- Przepisy podatkowe w pracy księgowej- Doskonalenie powyższych zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kiełpino (pomorskie)