ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W SKRYHICZYNIE Skryhiczyn oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W SKRYHICZYNIE
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencjiBieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącejSprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawcówUdział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowejPrzygotowywanie dokumentów do archiwizacjiProwadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowejPrzeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Skryhiczyn (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skryhiczyn 69, 22-145 Skryhiczyn, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencjiBieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącejSprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawcówUdział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowejPrzygotowywanie dokumentów do archiwizacjiProwadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowejPrzeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W SKRYHICZYNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skryhiczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dubienka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
sprawne posługiwanie się programami biurowymi - pakiet Microsoft Office, obsługa przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnieZnajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnychZnajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowychZnajomość przepisów z zakresu prawa pracyUmiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowychUmiejętność samodzielnego podejmowania decyzjiUmiejętność samodzielnej organizacji pracyZdolność szybkiego przyswojenia szerokiego i zróżnicowanego zakresu wiedzyUmiejętność szukania i zastosowania alternatywnych rozwiązań w sytuacjach problematycznychPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe prawnicze, administracyjnePrzeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnychPosiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnychCo najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub w administracji publicznejTERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 15 stycznia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmINNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2250,- zł. Planowana data zatrudnienia: 01.05.2019 r. (po uzyskaniu przez kandydata poświadczenia bezpieczeństwa).Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEŻyciorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego, administracyjnegoKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dot. odbycia przeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnychKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnychKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoTERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 15 stycznia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
oferta stażu w ramach środków EFS POWER: obsługa merytoryczna dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,podtrzymywanie trwałych relecji z klientami i kontrahentami indyjskimi,przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Pomoc nauczycielowi wychowania przedszkolnego przy wykonywaniu obowiązków opiekuńczych, wychowawczych, edukacyjnych, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej.- Umiejętność posługiwania się w stopniu biegłym językiem rosyjskim i ukraińskim z uwagi na uczęszczanie do przedszkola dzieci z Ukrainy i Białorusi.- Wynagrodzenie: 2345 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 7:00-15:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 miesiąc w pracy na takim samym stanowisku. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w stopniu biegłym w mowie.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
asystent protetyka słuchu
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Leżajsk (podkarpackie)
pakowanie art. kosmetycznych
kontakt przez OHP - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
Utrzymanie porządku zarówno we wszystkich pomieszczeniach biblioteki, jak i przed budynkiem
Powiatowa Biblioteka Pedagogiczna w Działdowie - 2018-05-09 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office, doświadczenie w branży metalowej, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość języka angielskiego i niemieckiego - dodatkowy atut.Składanie zapytań ofertowych i negocjacje handlowe z dostawcami,Zamawianie surowców i utrzymanie stanu magazynowego,Kontrola i zapewnienie terminowości realizacji dostaw,Poszukiwanie nowych dostawców,Rejestracja dokumentów w systemie,Udział w projektach w ramach Działu Logistyki.Pracodawca zapewnia rozwój i możliwość podnoszenia kwalifikacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, ciekawe zadania oraz możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, niezbędne narzędzia pracy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny)
POLNET Sp. z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2016-03-15 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru korespondencji oraz płatności, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz kontrahentami w Chinach, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań z klientami, wykonywanie innych prac zleconych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych. Planowanie organizacyjne. Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie. Wspieranie kierownika magazynu.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Jawor (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta w dziale marketingu będzie aktywnie wspierała product managerów podczas codziennej pracy, po szkoleniach wdrożeniowych oraz merytorycznych pracownik przejmie opiekę nad wybranymi grupami produktowymi. Ważna częścią pracy będzie monitorowanie działań konkurencji oraz śledzenie kluczowych projektów dotyczących współpracy z partnerami handlowymi. Podczas pracy niezbędne będzie komunikowanie się w języku angielskim z dostawcami oraz analiza danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 9-17, zgodnie z grafikiem. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-06-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
Szkoła Podstawowa nr 17 - 2017-09-01 - Świętochłowice (śląskie)
Koordynowanie oraz wsparcie działu handlowego; sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań; przestrzeganie zasad BHP; przygotowanie ofert handlowych i obsługa klienta; przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Bronisze (mazowieckie)
Przyjmowanie,weryfikacja,wprawadzanie oraz księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Pipie (łódzkie)
Przygotowanie i rozdział posiłkówutrzymanie porządku w przedszkoluopieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Brusy (pomorskie)
dowóz dziecka na zabiegi rehabilitacyjne, pomoc w codziennych czynnościach
"PARTNER"BHP & Usługi Rehabilitacyjne Katarzyna Kwasek-Janik - 2018-09-24 - Chwałki (świętokrzyskie)
przewóz ładunków na wyznaczonych trasach, załadunek i rozładunek, praca na terenie EU i kraju
Transport Marcin Pietrzak - 2016-04-04 - Stare Polichno (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gliwice (śląskie)
analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjiwykonywanie kalkulacji na potrzeby działu księgowości: wyliczenia rezerw i odpisów aktualizacyjnychsporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2018-04-24 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
księgowanie firm
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gorlice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olkusz (małopolskie)
Opracowywanie projektów zewnętrznych sieci wod.-kan. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Rozpisywanie okien w programie Winpro, tworzenie ofert.- Wynagrodzenie: od 2770 do 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Zmysł przestrzenny. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 799-036-458) w godzinach: 08:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy kompletowaniu, segregowaniu i klasyfikacji dokumentów księgowych.Pomoc przy sporządzaniu dekretacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Spawanie elementów konstrukcji stalowych. Wymagane uprawnienie - MAG. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Przedsiębiorstwo Prywatne EW-RO Kozłowski Roman - 2017-03-06 - Kliny (wielkopolskie)
doradztwo rolnicze
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
Sobień Monika U NORBIEGO w Świerżach Górnych - 2017-03-23 - Świerże Górne (mazowieckie)