ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lubaczów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: praca wg. programu stazu
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Lubaczów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: praca wg. programu stazu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubaczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: lubaczowski
Gmina pracodawcy: Lubaczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubaczów
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 141
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60a69129e5acfd5fbd6485f0c955a0b7
Podobne oferty pracy
Zakupy materiałów biurowych i dodatkowych, obsługa recepcji wraz z przychodzącymi rozmowami telefonicznymi, przygotowanie firmy na przyjęcie gości, wstępna obsługa przychodzących dokumentów, obsługa firm usługowych, obsługa poczty, wsparcie kierownika administracji, kontakt z klientem i dostawcami.
Reich-cK Sp. z o.o. - 2020-07-09 - Bytom (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Lublin (lubelskie)
Kontakt z klientami firmy. Koordynowanie zamówień. Wystawianie faktur i dokumentów magazynowyhc. Współpraca z firmami transportowymi. Inne prace biurowe.Praca od poniedziałku do piatku, w godzinach: 7-17, 8-16, 9-17.
ROYAL CEMENT EU Sp. z o.o. - 2020-11-06 - Pszczółki (pomorskie)
gromadzenie , analizowanie i ocena zgłoszeń kandydatów na szkolenia w Systemie monitorowania kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych (SMK) , obsługa systemu SMK, przygotowywanie materiałów dydaktycznych do szkoleń, przygotowywanie sal i sprzętu dydaktycznego, bieżąca obsługa uczestników szkoleń i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Lublin (lubelskie)
Opieka na d dziećmi w przedszkolu, pomoc w zajęciach opiekuńczych, wychowawczych wynikających z potrzeb i zainteresowań dzieci
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-06-30 - Poręba Dzierżna (małopolskie)
świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej na rzecz uczestników projektu Teraz My
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
1. Prowadzenie spraw z zakresu chemikaliów (substancji i mieszanin chemicznych, produktówbiobójczych, detergentów i prekursorów narkotyków) oraz spraw dotyczących czynników szkodliwych w środowisku pracy, w tym biologicznych, chemicznych i fizycznych w II instancji.2. Prowadzenie spraw dotyczacych chorób zawodowych w I i II instancji.3. Organizowanie szkoleń z ww. zakresu dla pionu higieny pracy województwa pomorskiego.4. Prowazenie nadzoru nad zakładami inżynierii genetycznej oraz w obiektach, d;la których powiat jest organem załozycielskim lub prowadzącym, albo jest w nim podmiotem dominujacym.
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane
Daniel Kowalski - Tynki maszynowo-gipsowe - 2016-06-21 - Samsieczynek (kujawsko-pomorskie)
obsługa programów: Płatnik, Gang, WF-MAG, utrzymanie kontaktów z Urzędem Skarbowym i ZUS, wypełnianie deklaracji do ZUS i US
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Łuków (lubelskie)
zadania:kontrola merytoryczna dokumentówwspomaganie pracy księgowejdekretacja, numerowanie, archiwizacja dokumentówwprowadzanie danych do systemu komputerowegoOferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska
kontakt przez PUP - 2020-09-23 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa komputera. Sporządzanie rejestrów VAT. Sporządzanie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc w opiece nad dzieckiem z orzeczeniem PPP podczas zajęć lekcyjnych, przerw, wyjść na zajęcia poza szkołę, zajęć w świetlicy.Pomoc dziecku przy czynnościach ubierania i rozbierania się. Przygotowywanie pomocy dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Zaleszany (podkarpackie)
Kontrolowanie surowców oraz wyrobów gotowych, aby były zgodne ze specyfikacjami oraz spełniały uzgodnione kryteria. Nadzór nad prawidłowością prowadzonych procesów produkcyjnych, prowadzenie audytów wewnętrznych. Pobór prób mikrobiologicznych środowiskowych, surowców oraz produktu gotowego. Prowadzenie dokumentacji.
Dunbia - 2019-04-03 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i obsługa spotkań i konferencji w języku polskim oraz angielskim; prowadzenie kalendarza spotkań zarządu oraz organizacja podróży służbowych w Polsce i na terenie Europy Zachodniej. Koordynacja przepływu informacji między zarządem a innymi działami w firmie. Współpraca oraz bieżący kontakt z kontrahentami z rynku zachodniego. Opracowanie prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim dla zarządu oraz kontrahentów w Polsce, Europie Wschodniej i Zachodniej.
CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI - 2019-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, archiwizowanie, skanowanie dokumentów księgowych, faktur, wydań magazynowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontahentami, urzędami i bankami, organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie umów zawieranych przez firmę, przygotowywanie zestawień i spawozdań, realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami firmy, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Marcinkowice (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tczew (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, kontakt telefoniczny z klientami; w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
POMOC KUCHENNA
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Płońsk (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Zabrze (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń do produkcji obuwia
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
analiza wybranych przepisów prawa oświatowego,konsultacje z opiekunem stażu ,analiza Statutu szkoły ,WSO,Planu wychowawczego,prowadzenie dokumentacji wymaganej w czasie stażu,obserwacje zajęć dydaktycznych,konsultacje i omawianie obserwowanych zajęć z opiekunem stażu ,konsultacje z nauczycielami na temat indywidualnych postępów w nauce i zachowaniu oraz pojawiających się trudnościach ,pomoc w wykonywaniu wszelkich zadań i poleceń w czasie lekcji,kształtowanie umiejętności i zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania ,motywowanie do aktywności ,prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych, wspieranie w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych,kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji projektowej i powykonawczej - instalacje elektryczne i elektroenergetyczne
Maciej Rusnak INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE - 2020-08-04 - Mszana Dolna (małopolskie)
proste czynności księgowe wspomagające pracę księgowego, segrgowanie dokumentów podwzględem ich rodzaju.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Poronin (małopolskie)
1. Zapoznanie z treścią Zakładowego Regulaminu Pracy.2. Przeszkolenie wstępne na stanowisku pracy w zakresie bhp i p.poż.3. Dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy.4. Zapoznanie się z dokumentacją i obiegiem dokumentów.5. Układanie faktur zakupu, sprzedaży, MM, KP.6. Wystawianie faktur sprzedażowych-marketingowych.7. Sprawdzanie rejestrów sprzedaży, zakupu, MM na faktury VAT.8. Księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu.9. Zapoznanie się z ogólnymi przepisami dotyczącymi rachunkowości.10. Obsługa komutera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych tj. kopiowanie, skanowanie, kserowanie.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Staszów (świętokrzyskie)
Przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów.Ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym SAP (księgowanie).Wycena arkuszy spisowych oraz rozliczanie inwentaryzacji.Sporządzanie okresowych zestawień i raportów.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Tarnów (małopolskie)