ASYSTENT ZARZĄDU Poznań oferta pracy CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 1 600 PLN

Zakres obowiązków: Organizacja i obsługa spotkań i konferencji w języku polskim oraz angielskim; prowadzenie kalendarza spotkań zarządu oraz organizacja podróży służbowych w Polsce i na terenie Europy Zachodniej. Koordynacja przepływu informacji między zarządem a innymi działami w firmie. Współpraca oraz bieżący kontakt z kontrahentami z rynku zachodniego. Opracowanie prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim dla zarządu oraz kontrahentów w Polsce, Europie Wschodniej i Zachodniej.

Data publikacji: 2019-01-09

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nieszawska 1, 61-021 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Organizacja i obsługa spotkań i konferencji w języku polskim oraz angielskim; prowadzenie kalendarza spotkań zarządu oraz organizacja podróży służbowych w Polsce i na terenie Europy Zachodniej. Koordynacja przepływu informacji między zarządem a innymi działami w firmie. Współpraca oraz bieżący kontakt z kontrahentami z rynku zachodniego. Opracowanie prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim dla zarządu oraz kontrahentów w Polsce, Europie Wschodniej i Zachodniej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019

Data zakończenia pracy: 30.08.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności organizacyjne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 1 rok

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświdczenie w ostatnich 3 latach w sekretariacie spółki lub na stanowisku asystenta zarządu, znajomość zasad przygotowania korespondencji oraz obsługi urządzeń biurowych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,LM

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Nazwisko osoby zgłaszającej: Olena Borowik-Przysiężna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 09.01.2019

Oferta pracy ważna do: 23.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT / STARSZY ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY DROGOWEJ - od 2 200 PLN

- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętnośc obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-204-04-42) lub e-mail: biuro.katowice (at) egis-poland.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNYM - od 2 100 PLN

obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2017-11-22 - Hyżne (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

prowadzenie zajęć z dziećmi, opieka nad dziećmi, porządkowanie sal
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 500 PLN

przygotowywanie zapytań ofertowych, negocjacje z ubezpieczycielami, opracowywanie dostosowanych do potrzeb Klientów programów ubezpieczeń, opracowywanie porównań ofert ubezpieczenia i rekomendacji dla Klientów, utrzymywanie bieżących relacji z Klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi, pozyskiwanie nowych Klientów
Inter Vega Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-29 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 000 PLN

- Przygotowanie i sporządzanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego. Sporządzanie projektów aranżacji wnętrz. Pomoc w pracy biurowej i organizacji firmy. Pisanie pism urzędowych. Archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt). Doświadczenie NIE jest wymagane. Umiejętność obsługi programu ARCHICAD oraz ATLANTIS. Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) formakuberski.pl ---> OSOBY APLIKUJĄCE PROSZONE SĄ O PODANIE NAZWY STANOWISKA W TEMACIE WIADOMOŚCI.
"FORMA" S.C. T.BILEWICZ, R.KUBERSKI - 2017-01-31 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 850 PLN

Wymagania:- biegła znajomość języków: angielskiego i francuskiego- wykształcenie wyższe- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat- biegła obsługa komputera- samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów.Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej.Kontakt z pracodawcą wyłącznie poprzez e-mail praca-ice (at) wp.pl
ICE GROUP SP. Z O.O. - 2016-07-01 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - 2 400 - 2 700 PLN

Obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji, umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji, poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy, utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie, składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicznej, redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych, redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie (zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2018-07-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OPOLE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Opole (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

- udzielanie pomocy dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,- obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych, porządkowanie pomocy dydaktycznych i zabawek,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji dydaktycznej,- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom, - opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek,- budowanie dobrego kontaktu dzieci z rówieśnikami oraz między rodzicami uczniów a szkołą,- informowanie rodziców o przebiegu pobytu dziecka w szkole, o brakach edukacyjnych itp.,- zapewnienie pomocy uczniom ze słabszymi osiągnięciami,- dbałość o właściwe warunki BHP w miejscu pracy,- współdziałanie z dyrekcją szkoły, pedagogiem, nauczycielami, wychowawcami.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szymbark (małopolskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA / PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

projektowanie wuizualizacji 3D
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kurów (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 783 PLN

wykonywanie rysunków buowlanych, edycja tesków dotyczących opisów projektów, prace biurowe, kserowanie, spinanie dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Murowana Goślina (wielkopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ/MŁODSZA KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

Weryfikowanie dokumentów, księgowanie, prowadzenie KPiR, prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie rejestrów, prace biurowe. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia. Praca jednozminowa w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT BIURA/PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie korespondencji, obsługa programów word i exel.
PAL-GAZ PALACZ SP. Z O.O. SP.K. - 2016-09-01 - Przyłęk (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

pobudzanie aktywności osób niepełnosprawnym, pomoc terapeutom w prowadzeniu rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Doruchów (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA, HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 500 PLN

pomoc stomatologiczna.
Laila Zagha - 2018-07-11 - Pawłowice (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU BADAŃ I ROZWOJU - od 1 850 PLN

Przygotowywanie prób marketingowych, przygotowanie degustacji
Limito S.A. - 2016-02-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 496 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - STAŻ - 997,4 PLN

realizacja zadań wychowawczo-dydaktycznych, realizacja procesu wychowawczo-dydaktycznych, organizacja spożywania posiłków, dbanie o czystość i porządek
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Trzebinia (małopolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 850 PLN

Asystowanie architektowi prowadzącemu temat projektowy, kreślenie, projektowanie samodzielne oraz pod nadzorem
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Przygotowanie stanowiska pracy oraz dbanie o higienę gabinetu. Przygotowanie pacjenta do zabiegu. Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Utrzymanie porządku w gabinecie.
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA WIGO-DENT s.c. Aneta Wasiłek, Andrzej Wielebski - 2017-12-21 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Sierpc (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Księgowanie operacji gospodarczych, przygotowanie dok. do ujęcia w ewidencji księgowego, rozliczanie podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT, rozliczenie zakupu materiałów, sporządzanie wydruków ewidencji księgowej, rozliczanie delegacji, archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgoej i płacowej itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Rokiciny Podhalańskie (małopolskie)

ASYSTENT/KA PROJEKTANTA - od 2 485 PLN

- Inwentaryzowanie pomieszczeń mieszkalnych oraz komercyjnych. Projektowanie mebli kuchennych. Projektowanie wnętrz. Projektowanie elewacji budynków mieszkalnych i komercyjnych. Obsługa klienta. Przygotowywanie kosztorysów. Dbanie o ekspozycję w showroomie. Praca w Centrum Handlowym Załęże. - Wynagrodzenie: 2485 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + niektóre soboty i niedziele (według grafiku). Wymagana ukończona szkoła policealna - DEKORATORSTWO WNĘTRZ lub PROJEKTOWANIE WNĘTRZ lub wykształcenie wyższe - ARCHITEKTURA WNĘTRZ. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-18:00) (32-411-88-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Feliksa Bocheńskiego 69, 40-847 Katowice).
IN-DESIGNER DAMIAN PIŁAT - 2017-01-12 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrołęka (mazowieckie)


Wybierz powiat