ASYSTENT ZARZĄDU Poznań oferta pracy CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i obsługa spotkań i konferencji w języku polskim oraz angielskim; prowadzenie kalendarza spotkań zarządu oraz organizacja podróży służbowych w Polsce i na terenie Europy Zachodniej. Koordynacja przepływu informacji między zarządem a innymi działami w firmie. Współpraca oraz bieżący kontakt z kontrahentami z rynku zachodniego. Opracowanie prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim dla zarządu oraz kontrahentów w Polsce, Europie Wschodniej i Zachodniej.
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nieszawska 1, 61-021 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i obsługa spotkań i konferencji w języku polskim oraz angielskim; prowadzenie kalendarza spotkań zarządu oraz organizacja podróży służbowych w Polsce i na terenie Europy Zachodniej. Koordynacja przepływu informacji między zarządem a innymi działami w firmie. Współpraca oraz bieżący kontakt z kontrahentami z rynku zachodniego. Opracowanie prezentacji i raportów w języku polskim i angielskim dla zarządu oraz kontrahentów w Polsce, Europie Wschodniej i Zachodniej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Data zakończenia pracy: 30.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności organizacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 1 rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświdczenie w ostatnich 3 latach w sekretariacie spółki lub na stanowisku asystenta zarządu, znajomość zasad przygotowania korespondencji oraz obsługi urządzeń biurowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: CONSTRAVIA MICHAŁ ŚRAMKOWSKI
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Nazwisko osoby zgłaszającej: Olena Borowik-Przysiężna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 23.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana umiejętnośc obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-204-04-42) lub e-mail: biuro.katowice (at) egis-poland.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2017-11-22 - Hyżne (podkarpackie)
prowadzenie zajęć z dziećmi, opieka nad dziećmi, porządkowanie sal
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych, negocjacje z ubezpieczycielami, opracowywanie dostosowanych do potrzeb Klientów programów ubezpieczeń, opracowywanie porównań ofert ubezpieczenia i rekomendacji dla Klientów, utrzymywanie bieżących relacji z Klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi, pozyskiwanie nowych Klientów
Inter Vega Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-29 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowanie i sporządzanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego. Sporządzanie projektów aranżacji wnętrz. Pomoc w pracy biurowej i organizacji firmy. Pisanie pism urzędowych. Archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt). Doświadczenie NIE jest wymagane. Umiejętność obsługi programu ARCHICAD oraz ATLANTIS. Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) formakuberski.pl ---> OSOBY APLIKUJĄCE PROSZONE SĄ O PODANIE NAZWY STANOWISKA W TEMACIE WIADOMOŚCI.
"FORMA" S.C. T.BILEWICZ, R.KUBERSKI - 2017-01-31 - Katowice (śląskie)
Wymagania:- biegła znajomość języków: angielskiego i francuskiego- wykształcenie wyższe- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat- biegła obsługa komputera- samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów.Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej.Kontakt z pracodawcą wyłącznie poprzez e-mail praca-ice (at) wp.pl
ICE GROUP SP. Z O.O. - 2016-07-01 - Rybnik (śląskie)
Obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji, umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji, poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy, utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie, składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicznej, redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych, redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie (zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2018-07-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kartuzy (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Opole (opolskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Asystentka/higienistka stomatologiczna
Centrum Medyczne KOL-MED - Samodzielny Publiczny ZOZ w Tarnowie - 2018-09-10 - Tarnów (małopolskie)
- udzielanie pomocy dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,- obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych, porządkowanie pomocy dydaktycznych i zabawek,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji dydaktycznej,- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom, - opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek,- budowanie dobrego kontaktu dzieci z rówieśnikami oraz między rodzicami uczniów a szkołą,- informowanie rodziców o przebiegu pobytu dziecka w szkole, o brakach edukacyjnych itp.,- zapewnienie pomocy uczniom ze słabszymi osiągnięciami,- dbałość o właściwe warunki BHP w miejscu pracy,- współdziałanie z dyrekcją szkoły, pedagogiem, nauczycielami, wychowawcami.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szymbark (małopolskie)
projektowanie wuizualizacji 3D
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kurów (łódzkie)
wykonywanie rysunków buowlanych, edycja tesków dotyczących opisów projektów, prace biurowe, kserowanie, spinanie dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Weryfikowanie dokumentów, księgowanie, prowadzenie KPiR, prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie rejestrów, prace biurowe. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia. Praca jednozminowa w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie korespondencji, obsługa programów word i exel.
PAL-GAZ PALACZ SP. Z O.O. SP.K. - 2016-09-01 - Przyłęk (wielkopolskie)
pobudzanie aktywności osób niepełnosprawnym, pomoc terapeutom w prowadzeniu rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Doruchów (wielkopolskie)
pomoc stomatologiczna.
Laila Zagha - 2018-07-11 - Pawłowice (śląskie)
Przygotowywanie prób marketingowych, przygotowanie degustacji
Limito S.A. - 2016-02-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Ustka (pomorskie)
realizacja zadań wychowawczo-dydaktycznych, realizacja procesu wychowawczo-dydaktycznych, organizacja spożywania posiłków, dbanie o czystość i porządek
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Trzebinia (małopolskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Asystowanie architektowi prowadzącemu temat projektowy, kreślenie, projektowanie samodzielne oraz pod nadzorem
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie stanowiska pracy oraz dbanie o higienę gabinetu. Przygotowanie pacjenta do zabiegu. Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Utrzymanie porządku w gabinecie.
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA WIGO-DENT s.c. Aneta Wasiłek, Andrzej Wielebski - 2017-12-21 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Sierpc (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, przygotowanie dok. do ujęcia w ewidencji księgowego, rozliczanie podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT, rozliczenie zakupu materiałów, sporządzanie wydruków ewidencji księgowej, rozliczanie delegacji, archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgoej i płacowej itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Rokiciny Podhalańskie (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Mszadla Stara (mazowieckie)
- Inwentaryzowanie pomieszczeń mieszkalnych oraz komercyjnych. Projektowanie mebli kuchennych. Projektowanie wnętrz. Projektowanie elewacji budynków mieszkalnych i komercyjnych. Obsługa klienta. Przygotowywanie kosztorysów. Dbanie o ekspozycję w showroomie. Praca w Centrum Handlowym Załęże. - Wynagrodzenie: 2485 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + niektóre soboty i niedziele (według grafiku). Wymagana ukończona szkoła policealna - DEKORATORSTWO WNĘTRZ lub PROJEKTOWANIE WNĘTRZ lub wykształcenie wyższe - ARCHITEKTURA WNĘTRZ. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-18:00) (32-411-88-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Feliksa Bocheńskiego 69, 40-847 Katowice).
IN-DESIGNER DAMIAN PIŁAT - 2017-01-12 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrołęka (mazowieckie)