ASYSTENTKA DYREKTORA Pruszcz Gdański oferta pracy Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej
Stanowisko: ASYSTENTKA DYREKTORA
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji, umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji, poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy, utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie, składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicznej, redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych, redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie (zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zastawna 34, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura, komputera, centrali telefonicznej, faksu oraz innych urządzeń biurowych, obsługa poczty elektronicznej oraz bieżącej korespondencji całej firmy, wysyłka korespondencji, umiejętne wykorzystywanie Internetu i jego zasobów w wyszukiwaniu informacji, poszukiwanie w światowych angielskojęzycznych zasobach Internetu tematów, wiadomości nt. produktów i firm, nowych technologii, ofert jak również potencjalnych partnerów zgodnie z wytycznymi Dyrektora firmy, utrzymanie kontaktu z klientami, współpracownikami Dyrektora oraz partnerami firmy za pośrednictwem poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz telefonicznie, składanie zamówień na opisy patentowe w Urzędzie Patentowym RP, wyszukiwanie opisów patentowych w publicznych, darmowych bazach patentowych dostępnych w Internecie, wykonywanie angielskojęzycznych tłumaczeń ofert, tekstów i bieżących informacji wymienianych w korespondencji zagranicznej, redagowanie i przygotowanie dokumentów, pism i innych zadań wymagających użycia komputerowych aplikacji biurowych, redagowanie i przygotowanie dokumentacji SZJ w oparciu o dyspozycje i materiały dostarczone przez Pełnomocnika ds. ZJ przygotowanie oraz komputerowe opracowywanie (zgodnie z wymogami technicznymi danego wydawcy) ogłoszeń umieszczanych w prasie, zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnyc celu zapewnienia bieżącej obsługi ogólnodostępnych urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pn. do pt. w godz. 7:00 - 15:00.
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (Wydział Chemiczny Politechniki), zainteresowanie tematami biologiczno-chemicznymi, biegła znajomość języka angielskiego, mile widziane osoby niepełnosprawne. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, ul. Zastawna 34. Kontakt tel.: 58 692 29 65 lub osobisty na adres miejsca pracy.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Zastawna 34, 83-000 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Zastawna
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 03.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa klienta, sprzedaż obuwia, galanterii skórzanej, praca w godz.9-21, praca na 3/4 etatu
CCC S.A. - 2017-06-26 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie faktur.Prowadzenie ewidencji zamówień.Sprawdzanie zgodności dostaw
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Malbork (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zawiercie (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Ścisła współpraca z technologiem w zakresie technologii oraz konstrukcji bielizny;Pomoc w przygotowywaniu rozmiarówki;Wykonywanie komentarzy do wzorów pod nadzorem technologa;Śledzenie trendów obowiązujących w modzie ze specjalnym uwzględnieniem konstrukcji,Monitorowanie poprawności produkcji.
VENA MARIUSZ ZALEWSKI - 2017-08-10 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż wyrobów mięsnych, dźwiganie do 10kg. Praca w godz. 6-14, 10-18 w Kołobrzegu (na ul. Jana Pawła II), praca w soboty
"KAMIL" Sp.z o.o. - 2018-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1.Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.2.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; Wspieranie aktywności społecznej rodzin; Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci; Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; Sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub grupą roboczą oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
Gminny Ośrodek Pomocy Społeczej w Purdzie - 2017-08-16 - Purda (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie projektów i rysunków warsztatowych wykonywanych elementów, opracowanie dokumentacji technicznej do produkcji, przygotowywanie zleceń dla kooperatorów.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Praca z rodziną problemową
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU - 2017-08-31 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Prowadzenie kompleksowej obsługi administarcyjno-prawnej zarządu, wsparcie pracy idziałań członków zarządu, pomoc w komunikacji z pracownikami, kontrahentami, bankami, urzędami i innymi podmiotami trzecimi, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)
- inwentaryzacje budowlane (praca w terenie)- praca w biurze: edycja projektów (drukowanie, składanie), rysowanie w AutoCad- kosztorysowanie, wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych
ARCHITECTS INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
staż dla osób do 30 r. ż - pomoc w prowadzeniu kartotek pracownicxych, naliczaniu wynagrodzeń oraz rozliczaniu obciążeń podatkowych i składek ZUS z tytułu wynagrzodzeń
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zakręt (mazowieckie)
1) opracowywanie zbiorów muzealnych, 2) prowadzenie inwentarzy muzealnych,3) prowadzenie kwerend, 4) podejmowanie prac naukowych, 5) prowadzenieprac konserwatorskich przy obiektach zabytkowych wymagających oczyszczenia,naprawy, przygotowania do ekspozycji lub wypożyczenia, 6) prowadzenie analizstanu zachowania obiektów zabytkowych, 7) prowadzenie czynnościprofilaktycznych dotyczących zbiorów, magazynów, sal wystawowych itransportu muzealiów, 8) popularyzacja wiedzy związanej z działalnościąMuzeum, 9) prace administracyjne i organizacyjne związane z funkcjonowaniemdziału, 10) obsługa przewodnicka zwiedzających Muzeum i Miejsce PamięciNarodowej w Łambinowicach (także w soboty, niedziele i święta, gdy placówkajest otwarta dla zwiedzających).
Centralne Muzeum Jeńców Wojennych - 2017-03-30 - Łambinowice (opolskie)
-praca z dziećmi niepełnosprawnymi:karmienie,organizacja czasu wolnego, ogólne warunki opieki.
Fundacja WRÓĆ - 2017-09-26 - Jeziernik (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie biura (mycie podłóg, okien), nadawanie poczty i paczek, zakupy biurowe;wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, sumienność, dyskretność;kontakt z pracodawcą: c.v na mail m.dobrowosli (at) proteam.info.pl
PROTEAM MONIKA DOBROWOLSKI - 2017-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie dobrego kokntaktu z dziećmi, rozpoznawanie ich potrzeb,dbanie o higienę małych dzieci,
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kwiatonowice (małopolskie)
pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi przedszkolnymi w wieku 2,5-4 lat, pomoc przy spożywaniu posiłków przez w/w dzieci, pomoc w czynnościach samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wadowice Górne (podkarpackie)
KREŚLENIE RYSUNKÓW BUDOWLANYCH W PROGRAMIE AUTOCAD, OPISY, ZESTAWIENIA WYKONANYCH ELEMENTÓW, OPRAWA DOKUMENTACJI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB NIEPEŁNE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU AUTOCAD,
BAYER PROJEKT SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami.
TechMedia Anna Kurowska - 2016-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
praca na stanowisku asystenta konstruktora
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2017-09-28 - Chrzanów (małopolskie)
1. Zapoznanie się z dokumentacją biura2. Układanie, sprawdzanie, numerowanie dokumentów3. Wprowadzanie danych do podatkowej księgi przychodów i rozchodów4. Sporządzanie listy płac5. Sporządzanie deklaracji ZUS6. Sporządzanie deklaracji VAT 7
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kartuzy (pomorskie)
Zatrudnię nauczyciela muzyki w Szkole Podstawowej w Galewie. Wymiar czasu pracy to 3 godziny w tygodniu. Potrzebny jest też nauczyciel do techniki oraz plastyki w podobnym wymiarze zajęć.
Zespół Szkół Publicznych w Galewie - 2018-04-27 - Galew (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi , prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Czerniewice (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w czynnościach organizacyjnych i realizacji zajęć z podstawy programowej,
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Łosice (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Białobrzegi (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie rodzin dysfunkcyjnych z terenu gminy
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2017-01-04 - Poddębice (łódzkie)