ASYSTENT/KA DS KSIĘGOWYCH I BIUROWYCH Marcinkowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/KA DS KSIĘGOWYCH I BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, archiwizowanie, skanowanie dokumentów księgowych, faktur, wydań magazynowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontahentami, urzędami i bankami, organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie umów zawieranych przez firmę, przygotowywanie zestawień i spawozdań, realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami firmy, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
Data publikacji: 2017-02-02
Lokalizacja: Marcinkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marcinkowice, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, archiwizowanie, skanowanie dokumentów księgowych, faktur, wydań magazynowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontahentami, urzędami i bankami, organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie umów zawieranych przez firmę, przygotowywanie zestawień i spawozdań, realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy, zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z działami firmy, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DS KSIĘGOWYCH I BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marcinkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny. Osoby chętne do odbycia stażu powinny zgłaszać się na rozmowę bezpośrednio do pracodawcy. Dane kontaktowe: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ARTIM" Anna Filozof-Nieścior, tel. 501714243, ANNA.FILOZOF (at) PARTIM.PL, miejsce stażu: Oława ul. 3 Maja 26A.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oławski
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oława
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie konstrukcji stalowych.
P.B.M. Remexbud - 2018-01-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klientów i sprzedaż asortymentu zgodnie z przyjętymi standardami. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów. Raportowanie przebiegu i wyniku sprzedaży. Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Lubartów (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa klienta, sprzedaż obuwia, galanterii skórzanej, praca w godz.9-21, praca na 3/4 etatu
CCC S.A. - 2017-06-26 - Opole (opolskie)
bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa, czynności organizacyjne, obowiązki o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży.
GREEN CHILI CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w ogrodzie. Praca z dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2017-03-28 - Skarszewy (pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów wymagany egzamin UDT
"ELPOLOGISTYKA" Sp.z. o. o. Zawada - 2016-05-11 - Zawada (świętokrzyskie)
Reprezentowanie firmy, pozyskiwanie nowych kontaktów dla celów handlowcyh.
Solid Security Sp z o.o. - 2016-09-27 - Nysa (opolskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Garwolin (mazowieckie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż, utrzymywanie sklepu w czystości, dbanie o ekspozycję towaru, uzupełnianie zapasów na stoisku
FIRMA MADEJ&WRÓBEL - 2016-12-21 - Rzeszów (podkarpackie)
DO UZGODNIENIA CV prosimy przesyłać na adres e-mail; magdalena.jesionka (at) ams-iveco.pl
AUTO MOTO SERWIS - 2016-03-21 - Wola Cicha (podkarpackie)
asystent działu IT i administracji
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
-prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu: ewidencja pocztyprzychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie rozmów telefonicznych ,prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanych z czasem pracy:ewidencja delegacji służbowych, ewidencja usług informatycznych,zakup materiałów biurowych, zaopatrzeniem sekretariatu oraz zakupśrodków czystości, nadzór nad aktualizacją stron internetowych spółki,współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi spółki,prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami, organizowaniespotkań z klientami w zakresie pośrednictwa obrotu nieruchomościami,prowadzenie spraw związanych z marketingiem i PR, praca w godz.7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
obsługa programów pocztowych i sprzedażowych, rozliczanie dokonanych operacji z Urzędem Pocztowym, przyjmowanie i wydawanie paczek, przesyłek, listów, przekazów, wpłat itp., sprzedaż towarów handlowych będących w ofercie agencji, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, sprzątanie, zmywanie.
Pizzeria "KASZUBIANKA" - 2016-05-17 - Jastarnia (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów do księgowania i ich wprowadzanie do systemu księgowego, pomoc przy przygotowywaniu deklaracji, kserowanie i skanowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji magazynowej, wystawianie faktur, digitalizacja dokumentów papierowych, archiwizacja dokumentów papierowych, obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
SZKOŁA PODSTAWOWA W BRATKOWICACH - 2017-11-21 - Bratkowice (podkarpackie)
przyjmowanie faktur, ewidencja dokumentów księgowych, kompletowanie dokumentacji dotyczącej dostaw i nabycia towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Dbanie o stanowisko pracy. Prace fryzjerskie.
ASzE Eryk Szczęsny - 2016-11-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż oraz przepisami dot. ochrony danych osobowych.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem OSiW oraz dokumentacją wychowawczą Ośrodka Szkolenia i Wychowania.3. Organizowanie i obserwacja różnych form pracy wychowawczej oraz działalności edukacyjnej.4. Diagnozowanie potrzeb podopiecznych placówki.5. Bieżąca analiza efektów pracy wychowawczej.6. Czynne uczestnictwo w życiu placówki oraz organizacji działań współpracy lokalnej.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-03-04 - Mysłakowice (dolnośląskie)
ewidencja dokumentów pracy kierowców i operatorów, rozliczanie czasu pracy, dokumentacji zużycia paliwa, zamawianie części samochodowych
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-02-05 - Limanowa (małopolskie)
Koordynowanie i zarządzanie kwestii produkcyjnych, nadzór nad poprawnością i funkcjonowaniem systemu jakościowego na wydziale, nadzór nad dokumentacją jakościową i narzędziami pracy, nadzór nad pracą zespołu ze strony technologicznej i BHP,wprowadzenie TPM na liniach produkcyjnych oraz szkolenie pracowników, identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych, przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Opieka nad dzieckiem autystycznym
Zespół Szkół w Prudniku - 2017-04-04 - Prudnik (opolskie)
Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie ewidencji pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Siedlec Duży (śląskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy przygotowaniu i dekorowaniu różnych potraw, krojenie warzyw, wędlin, przygotowanie różnych sosów, gotowanie, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, mycie przyborów i urządzeń kuchennych, uzupełnianie zapasów produktów żywnościowych, monitorowanie temperatury żywności.
Restaurant Tang-Dynastie B.V. - 2018-06-22 - Holandia (Holandia)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy wyszukiwaniu i obsłudze kontrahentów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie zamówień i składanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji, prace biurowe, aktywne poszukiwanie nowych klientów. Branża suwnice i części zamienne.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)
Przyjmowanie i wysyłanie faktur, ewidencja dokumentów księgowych, obsługa systemu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)