ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (J. UKRAIŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (J. UKRAIŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 15,63 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe - ekonomia; komunikatywna znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych.
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe - ekonomia; komunikatywna znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 144
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15,63 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
15,63 zł/h x 144 h/m-c = 2250,72 zł/m-cpraca między 9-17
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (J. UKRAIŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15,63 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2019
Data zakończenia pracy: 03.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe - ekonomia; komunikatywna znajomość j. ukraińskiego. Obowiązki: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 08.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c361599c084a210866bda82bc9a6e4f
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Roger Preston Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie stelaży mebli tapicerowanych.
ZRT Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Samławki (warmińsko-mazurskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapoznanie z obowiązującymi przepisami BHP, PPOŻ, regulaminami i zarządzeniami w OSCHR w Rzeszowie, poznanie warunków produkcji rolnej w obrębie woj. podkarpackiego, wyjazdy terenowe w celu poboru prób gleby i wody do badań monitorowanych, poznanie zasad wyceny oznaczonych przez laboratorium parametrów, przekazywanie opracowanych wyników w terenie, kontakt z samorządami szczebla gminnego i powiatowego oraz innymi instytucjami pracującymi na rzecz rolnictwa
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
utrzymywanie pozytywnych relacji; z klientami; nawiązanie kontaktu z nowymi klientami; kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów; sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy; dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi; klienta; kontakt z dostawcami i klientami firmy w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie, wyższe - mechaniczne, energetyczne, chemiczne, inżynieria środowiska, automatyka. Wymagany jest bardzo dobry stan zdrowia i wysoka sprawność fizyczna. Dopuszczenie do pracy warunkowane będzie brakiem przeciwskazań do pracy na wysokości oraz ważnym badaniem zezwalającym na pracę przy produktach spożywczych. Umowa na czas określony 12 miesięcy, poprzedzona umową na okres próbny trwający 3 miesiące. Po okresie próbnym wynagrodzenie od 2 330 zł do 3 100 zł brutto (uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia zawodowego). Nie wyklucza się zatrudnienia osoby z brakiem stażu pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert (podanie wraz z CV) w siedzibie firmy: ul. Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie Zdrój lub ul. Młyńska 24, 44-230 Czerwionka-Leszczyny do dnia 26.05.2017 r.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNEJ I REKULTYWACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętnośći psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnyc; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożeniabezpieczeństwa dziecii rodzin; prowadzneie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, włąściwymi oraganizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi sie w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami , których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SMĘTOWIE GRANICZNYM - 2015-12-17 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
wykonywanie fotorealistycznych animacji i wizualizacji
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
czynności pomocnicze przy sprzedaży, prowadzenie harmonogramu i organizacja wydań samochodów, aktualizacja cenników i art. reklamowych, weryfikacja kompletności dokumentacji, rejestracja aut i wymiana dowodów, udział w spotkaniach z klientami
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Leszno (wielkopolskie)
praca na komputerze, obsługa programu OPTIMA, pomoc ksiegowej
"Termix" s.j. - 2016-01-20 - Świniarsko (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Usługowe "UNIWERS" - 2016-05-31 - Ustka (pomorskie)
prace muzealne, wystawy wernisaże
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Przasnysz (mazowieckie)
Praca przy produkcji spożywczej
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Nysa (opolskie)
Obsługa klienta, działania marketingowe, prace projektowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Malbork (pomorskie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE LOGISTYKI NA RYNKU KOREAŃSKIM,- STAŁY KONTAKT Z ODDZIAŁEM SPÓŁKI PACTRA W KOREI,- PLANOWANIE , KOORDYNACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, - OBSŁUGA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH,- ZARZĄDZANIE ŚRODKAMI TECHNICZNYMI WYKORZYSTYWANYMI W PROCESACH LOGISTYCZNYCH,- WSPARCIE MANAGERA DS. LOGISTYKI,
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Wronki (wielkopolskie)
ewidencja dokumentów pracy kierowców i operatorów, rozliczanie czasu pracy, dokumentacji zużycia paliwa, zamawianie części samochodowych
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. - 2016-06-14 - Limanowa (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Szczerców (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólno - biurowe, współpraca z zewnętrzynymi firmami księgowymi i bankami, prowadzenie korespondencji handlowej
MAKAOZ Service Monika Łaguniak - 2016-10-27 - Pruszków (łódzkie)
sporządzanie pism, przyjmowanie telefonów, obsługa biznesowa, prowadzenie notatek
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa koresponedncji wewnętrznej i zewnetrznej zakładu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, wypełnianie oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji, formatowanie oraz korygowanie dokumentow według przyjętych standardów.
MULTI-CONSTRUCTION PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Płonka-Strumianka (podlaskie)
Praca z rodziną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wildze - 2019-05-10 - Wilga (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie i koordynowanie spraw administracyjnych oraz wykonywanie prac biurowych umożliwiających funkcjonowanie biura
TOMIMPEX ROBOTY ZIEMNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-20 - Przylep (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Umiejętność rwykonywania rysunków technicznych w programie AutoCad- Obsoby zaintersowane ofertą prosimy o kontakt osobisty lub telefoniczny 509 374 384 lub przesłanie CV pod adres mimarchitekci (at) gmail,com
M I M ARCHITEKCI - Maciej Masłowski - 2019-04-25 - Tczew (pomorskie)