ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Świniarsko oferta pracy "Termix" s.j.
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: praca na komputerze, obsługa programu OPTIMA, pomoc ksiegowej
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Świniarsko (małopolskie)
Pracodawca: "Termix" s.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-395 Świniarsko 17, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca na komputerze, obsługa programu OPTIMA, pomoc ksiegowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzaenie do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świniarsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Kurs obsługi systemu OPTIMA -Handel,Księgowość
Nazwa pracodawcy: "Termix" s.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
33-395 Świniarsko 17, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: dni robocze, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowosądecki
Gmina pracodawcy: Chełmiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świniarsko
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: produkcja grzejników łazienkowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2016
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 18.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Jarosław (podkarpackie)
Bieżące wsparcie pracy działu zakupówZbieranie dokumentów od dostawcówPraca w systemie SAPPrzygotowywanie umów kontraktacyjnychBieżąca obsługa dokumentacji i fakturTworzenie zestawień i raportów
RAUCH Polska sp. z o.o. - 2018-03-21 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)
Sporządzanie zestawień wniosków i pism w zakresie rozliczeń finansowo - księgowych. Wystawianie faktur korygujących.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc przy prowadzeniu sklepu internetowego. Profesjonalna obsługa klienta. Przygotowanie dokumentów przewozowych, nadawanie i realizacja wysyłek.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Albigowa (podkarpackie)
- kontakt z kontrahentami w języku niemieckim i/lub angielskim; - dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie;- tłumaczenie wskazówek do produkcji;- przygotowywanie zestawień i raportów;- pomoc przy obsłudze kadrowo-płacowej pracowników;- prowadzenie akt pracowniczych;- archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami;- wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez przełożonego.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- pracę tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek);- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
PPUH KASLINA - 2017-08-08 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Asystowanie lekarzowi dentyście, prowadzenie gabinetu stomatologicznego
CENTRUM "DENTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Pracownia Projektowa Stefan Szczepański - 2018-02-08 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie działań sprzedazowych, obsługa klienta; przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie nauczyciela
Danuta Kwaśnik Edukacja Plus Firma Usługowo Szkoleniowa - 2016-11-16 - Prażmów (mazowieckie)
Tworzenie pism, raportowanie, tłumaczenia, redagowanie pism, przygotowanie dokumetów związanych z podjęciem pracy.
BISS GROUP SP. Z O.O. / NR 8992 - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, obsługa firm, prowadzenie rozmów handlowych, zbieranie danych o konkurencji, badanie i analiza potencjału rynku, przygotowanie ofert dla firm, sprawdzanie czystości auta
INVEST CONSULTING Tadeusz Szymański - 2017-09-25 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej do pomoiarow terenowych, opracowywanie, obliczenia danych przygotowanych przez operatów technicznych, wykonywanie i przygotowywanie poligonów pomiarowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Szczepanów (małopolskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Zajeziorze (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie uczniowi w codziennych sytuacjach szkolnych oraz opieka świetlicowa w ramach pomocy nadzorującemu nauczycielowi.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czeremsze - 2015-12-29 - Czeremcha (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi.2. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy.3. Przygotowywanie i uczestniczenie w naradach, zebraniach i spotkaniach z kontrahentami jednostki organizacyjnej oraz sporządzanie protokołów ze spotkań.4. Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, redagowanie pism i prowadzenie korespondencji.5. Organizowanie pracy biura.6. Archiwizacja dokumentów i akt spraw jednostki.7. Obsługa klientów zainteresowanych kupnem i wynajmem lokali mieszkalnych i użytkowych.8. Prowadzenie zbioru informacji o inwestycjach.9. Współpraca z zespołem pracowników.10. Przestrzeganie zasad wewnętrznego ładu i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kartuzy (pomorskie)
Praca biurowa
Komornik Sądowy w Gostyniu - 2015-12-30 - Gostyń (wielkopolskie)
Opiekun
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Pruchnik (podkarpackie)
prace administracyjno - biurowe, obsługa komputera, organizowanie kalendarza, odpowiedzi na e-maila, praca w biurze oraz domu
STUDIO GRAFICZNE CUBE RAFAŁ LISIECKI - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Segregacja dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami, sporządzanie zestawień w programie Excel.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Sierakowice (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyzsze lub w trakcie studiówdoświadczenie mile widzianewymagana min. podstawowa znajomość programu SolidWorksprojektowania podzespołów maszyn oraz linii produkcyjnych w programie SolidWorkstworzenie dokumantacji projektowej - wykonawczej i podwykonawczejsporządzanie instrukcji obsługiaktualizowanie dokumantacji powykonawczej1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 3500 zł brutto
ManpowerGroup Sp.zo.o. - 2018-01-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
1. Przygotowanie sali do zajęć dydaktycznych i relaksacyjnych oraz sprzątanie zabawek i gier po zajęciach,2. Pomoc podczas ubierania dzieci na wyjścia na plac zabaw i spacery,3. Pomoc w przygotowywaniu dzieci do spożywania posiłków. Odprowadzanie dzieci do toalety,4. Pomoc przy przygotowaniu dekoracji ściennych,5. Wykonywanie dodatkowych czynności zleconych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Grabów (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
pomoc w sprzedaży płyt meblowych, prowadzenie dokumentacji z działań handlowych, koordynacja działań logistycznych
INTAR Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przyjmowanie przesyłek od klientów masowych.Wprowadzanie przesyłek do programu MRUMRejestrowanie danych dot. przesyłek w systemach komputerowych.Awizacja przesyłek. Rozdział przesyłek na rejony.Archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Słupca (wielkopolskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- asystowanie przy tworzeniu wpisów, artykułów na bloga dotyczącego architektonicznych- wprowadzanie korekt przy wpisach, artykułów, notatkach, projektach tekstowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc nauczyciela prowadzącego zajęcia w klasie, do której uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Zatrudnienie w okresie 01.12.2016-23.06.2017r w ramach umowy o pracę na czas określony.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH - 2016-11-18 - Piła (wielkopolskie)