ASYSTENT- SPECJALISTA HANDLU ZAGRANICZNEGO Pruszków oferta pracy MAKAOZ Service Monika Łaguniak
Stanowisko: ASYSTENT- SPECJALISTA HANDLU ZAGRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prace ogólno - biurowe, współpraca z zewnętrzynymi firmami księgowymi i bankami, prowadzenie korespondencji handlowej
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Pruszków (łódzkie)
Pracodawca: MAKAOZ Service Monika Łaguniak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 69, 98-160 Pruszków, powiat: łaski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace ogólno - biurowe, współpraca z zewnętrzynymi firmami księgowymi i bankami, prowadzenie korespondencji handlowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
najpierw umowa na okres próbny, potem na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT- SPECJALISTA HANDLU ZAGRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łaski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sędziejowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: MAKAOZ Service Monika Łaguniak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łasku
Adres pracodawcy:
Główna 69, 98-160 Pruszków, powiat: łaski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łaski
Gmina pracodawcy: Sędziejowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Adres strony pracodawcy: www.makaoz.pl
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łasku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2016
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 24.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wspieranie inspektora nadzoru w sprawach związanych z: przygotowywaniem projektów, odpowiedzi na pisma wykonawcy robót, opracowaniem robót konsulata, rozliczeniem robót wykonywancyh przez wykonwacę robót, realizacja Umowy pomiędzy Konsulatem a zamawiającym
TPF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-10 - Wyszków (mazowieckie)
Rozpatrywanie reklamacji. Wpisywanie faktur do systemu.
Obuwie DANIELLO KONOPKA Spółka Jawna - 2018-01-22 - Izdebnik (małopolskie)
wykonywanie rysunków budowlanych w systemie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
● Tworzenie i dostarczanie wymaganego produktu w terminie i o odpowiedniej jakości● Ocenianie kodów innych programistów i analiza rozwiązań● Ocena jakości kodu źródłowego i pokrycia testów jednostkowych● Testowanie wyników własnej pracy w celu zapewnienia odpowiedniej jakości● Wykonywanie innych zadań związanych z tworzeniem oprogramowania wymaganych przez pracodawcę
CIKLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów do księgowania, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.
Biuro Rachunkowe Mroczek Jolanta - 2017-06-07 - Bochnia (małopolskie)
prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Września (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych, czuwanie nad należytą higieną dzieci, pomoc dzieciom przy czynnościach higienicznych w łazience, przy leżakowaniu, wychodzeniu na podwórko, etc. Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych, zebrań, zajęć adaptacyjnych i otwartych.
"Casa dei Bambini" Aneta Topczewska-Scrivo - 2016-05-18 - Kobyłka (mazowieckie)
Księgowanie faktur, obsługa komputera i programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zamość (lubelskie)
doradztwo rolnicze
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻOWYM
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łozienica (zachodniopomorskie)
asystowanie lekarzowi dentyście i utrzymanie gabinetu w gotowości do pracy
Zakład Karny w Jastrzębiu Zdroju - 2016-07-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, odpowiedzialność za wspólpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskimi,aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE NARZEDI DO PRACY, SPRZETU STOMATOLOGICZNEGO, WYMAGANIAWYMAGANIAWYKSZTAŁCENI ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GABINET STOMATOLOGICZNY ANNA CZERASZKIEWICZ - 2017-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI ORIENTALNEJ,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI ORIENTALNEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE MINIMUM 2 LATA,
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług, pozyskiwanie klientów (branża IT), tworzenie zamówień i wystawianie faktur, utrzymywanie długotrwałych relacji, współtworzenie strategii sprzedażowych
ALDEA IT CONSULTING - 2016-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja opinii technicznych, kosztorysów i wycen. Kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji biurowej. Wykonywanie oględzin technicznych pojazdów, maszyn, łodzi.
Michał Pachucki - 2018-03-21 - Straszyn (pomorskie)
rzetelne wykonywanie poleceń służbowych, dbałość o powierzony tabor, wyjazdy poza granicę Polski.
Janus Trans Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-16 - Opole (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
WYKONYWANIE PROSTYCH CZYNNOŚCI KSIĘGOWYCH WSPOMAGAJĄCYCH PRACĘ KSIĘGOWEGO; NP.: DEKRETACJE DOKUMENTÓW, WYSTAWIANIE WEZWAŃ DO ZAPŁATY.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kampinos (mazowieckie)
Dekretacja dokumentów księgowych, obsługa kadrowa pracowników, prace administracyjne i archiwizacyjne. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra obsługa komputera, doświadczenie zawodowe 1 rok oraz kurs podstawy księgowości z elementami kadr i płac - dla absolwentów szkół doświadczenie zawodowe oraz kurs nie jest wymagany jeśli profil ukończonej szkoły jest związany z księgowością.
Zdrojewscy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2016-11-03 - Stężyca (pomorskie)
- Wspomaganie codziennej pracy zarządu. Prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji zleconych przez zarząd. Umawianie i organizowanie spotkań. Klasyfikowanie dokumentów. Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna, komputer, fax, kserokopiarka). Kontakty z klientami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 24 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (prawnicze, ekonomiczne lub pokrewne), biegła obsługa komputera, programów biurowych, internetu, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy Kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Katowice (śląskie)
pomoc w stolarni
P.U.P.H. ROLDRZEW Stanisław Czarnecki - 2017-11-24 - Ciechanowiec (podlaskie)
Przygotowanie dokumentacji projektowych w zakresie instalacji sanitarnych.
HYDROTERM KRZYSZTOF CHUDY - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków, kuchnia tradycyjna
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Leszno (wielkopolskie)
- asystowanie lekarzowi przy zabiegach,- obsł. autokadu,- umawianie pacjentów,- mycie narzędzi,- przygotowywanie st. pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji drzwi i ikoein w tym montaż szyb, okuć, obróbka elementów , uszczelnienie, szklenie okien, lakierowanie, prace na malarni, obsługa maszyn stolarskich.
EWO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Cieplewo (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu.2. Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz wysyłanie poczty wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji.3. Segregowanie oraz rozdzielanie otrzymanej korespondencji.4. Zamawianie materiałów biurowych i ich rozliczanie (prowadzenie rejestru).5. Zlecanie wysyłek zagranicznych i krajowych w ramach usług kurierskich.6. Wypełniania formularzy zamówień na towary.7. Prowadzenie rejestru przychodzących faktur.8. Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych.9. Kierowanie interesantów bezpośrednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych.10. Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez przełożonego, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów.11. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących zakładu pracy informacje o firmie, informacje zamieszczane na tablicy ogłoszeń.12. Obsługa dyrektora oraz gości (klientów) zaproszonych na spotkania, narady, konferencje.13. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu dyrektora (kwiaty, drobne sprzęty i materiały biurowe, wizytówki itp.).14. Nadzór nad dokumentami wymagającymi czasowej kontroli np.: przedłużenie ubezpieczenia auta, etc.15. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad pomysłami /usprawnieniami.16. Współpraca przy organizowaniu targów oraz przygotowywaniu materiałów promocyjno- informacyjno-reklamowych.17. Organizowanie wyjazdów służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, wypożyczanie samochodu, wizy.18. Organizowanie pobytów gości: obsługa logistyczna, odpowiednie przygotowanie miejsca na spotkania etc.19. Organizowanie imprez i spotkań służbowych. Prowadzenie terminarza spotkań dla Dyrektora Zarządzającego.20. Prowadzenie rejestru rezerwacji Sali konferencyjnej.21. Inne czynności związane z pracą na zajmowanym stanowisku; w tym m.in. wykonywanie wszelkich poleceń przełożonych.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Mielec (podkarpackie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-06-25 - Chojnice (pomorskie)