ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zamość oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur, obsługa komputera i programów księgowych.
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur, obsługa komputera i programów księgowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.04.2017
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie wniosków, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Sieradz (łódzkie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, upiększającej, wykonywanie zabiegów manicure, pedicure, udzielanie porad kosmetycznych, w tym klientom wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie ofert sprzedaży nieruchomości, obsługa klienta, prezentacja nieruchomości, wprowadzanie ofert do bazy, reklama na portalach
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Żory (śląskie)
WSPIERANIE HANDLOWCÓW W CODZIENNYCH OBOWIĄZKACH ORAZ AKTYWNA WSPÓŁPRACA, PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PREZENTACJI, ZARZĄDZANIE BAZĄ DANYCH I RAPORTOWANIE WYNIKÓW PRACY.DEKL. ZATR.: UMOWA ZLECENIE MIN. 3 M-CE, "PEŁEN WYMIAR GODZIN"
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Otrębusy (mazowieckie)
Specjalista do spraw technicznych
Grzegorz Paszowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-02-25 - Piekoszów (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa klientadoradztwo w zakresie ofertyaktywne pozyskiwanie zleceńpomoc w realizacji zleceń poligraficznychprojektowanie graficznenanoszenie folii samoprzylepnejStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientaprzygotowanie ofert handlowychopieka handlowa nad klientami firmy i pozyskiwaniem nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie geodecie w pracach terenowych oraz pracach biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biała Rawska (łódzkie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Pilica (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w organixacji zajec opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Przypisówka (lubelskie)
j.w
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, ewidencja ruchu chorych
"MEDISON" Sp z o.o. - 2016-01-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży on-line,- przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych,- obsługa zwrotów ze sklepu on-line oraz przyjmowanie reklamacji,- logistyka zleceń wysyłki,- budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy,- wsparcie Działu Nadruków.Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,- motywacyjny system wynagrodzeń,- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- możliwość rozwoju,- elastyczny grafik lub pracę na część etatu.CV prosimy wysyłać na adres info (at) gladpol.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez P.H.U. GLADPOL, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo do ich wglądu oraz poprawiania lub całkowitego usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych."
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-10-27 - Tczew (pomorskie)
asysyent, asystenka w kancelarii prawniczej
Kancelaria Radcy Prawnego i Syndyka Sebastian Leś - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przyuczenie do zawodu fryzjera
Pracownia Fryzjerska "Wsówka" Renata Laska - 2017-03-17 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem II zmiany: 08.00 - 15.35, 10.35 - 18.00
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Prezentowanie oraz aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych m.in. planów taryfowych oraz usług internetowych,- Kontakt telefoniczny z obecnymi i potencjalnymi Klientami,- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- Uczestniczenie w szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje.
LeasinTeam Sp. z o.o - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.2. Przygotowanie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników – A1, EKUZ (kontakt ZUS, NFZ, Ergo Hestia).3. Ewidencjonowanie nieobecności w systemie płacowym.4. Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP.5. Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń.6. Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych.7. Raportowanie do GUS.8. Dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy.9. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb.10. Inne zadania wg bieżących potrzeb.Co oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,wdrożenie i wsparcie Starszego Specjalisty ds. kadr i płac,samodzielną, odpowiedzialną pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów,elastyczne podejście do pracownika,pracę w godzinach 8-16, od pon.-pt.,biuro w centrum miasta,doświadczony i otwarty zespół.
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ustalanie harmonogramu wizyt, przygotowanie sprzętu i asysta przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Malbork (pomorskie)
pomoc nauczycielowi w przygotowaniu zajęć, pomoc dzieciom w higienie osobistej, sprzątanie po posiłkach, nakrywanie do stołu
kontakt przez OHP - 2017-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
projektowanie i nadzór na projektami prowadzonymi, nadzór w zakresie branżowym (koordynacja branż), nadzór nad pracami wykonywanymi w pracowni (oprawa prac itp.), nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem Działu, dyscypliną i wykorzystaniem czasu pracy oraz przestrzeganiem przepisów wewnętrznych, nadzór nad prowadzeniem archiwum dokumentacji technicznej, optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, współpraca z Pionem Organizacyjnym w zakresie przedstawiania spraw lub składania wniosków, bieżące gromadzenie i aktualizowanie przepisów prawnych dotyczących zakresu działania Działu oraz podnoszenie kwalifikacji i aktualizowanie wiedzy fachowej, współpraca z innym jednostkami organizacyjnymi, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy, przygotowywanie warunków dla opracowania i opiniowania wszelkiego rodzaju dokumentacji, inne zadania zlecone przez przełożonego, nie objęte niniejszym zakresem, a wchodzące w zakres działania Pracownik. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
PAS PROJETK ARCHI STUDIO GOLENKO SŁAWOMIR - 2016-11-28 - Nadarzyn (mazowieckie)
Praca biurowa- obsługa komputera i urządzeń biurowych.
B.S. Spółka z o.o. - 2016-06-22 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tczew (pomorskie)
-zapewnienie codziennej dezynfekcji narzędzi, wyrobów medycznych i środków medycznych,- zapewnienie indywidualnej opieki klientów oraz pomoc w zaspokajaniu ich potrzeb fizjologicznych i życiowo/społecznych,- opieka pielęgniarska,- nadzór nad stanem zdrowia pacjentów,- podawanie posiłków i napojów,- profilaktyka odleżyn,- dbanie o higienę klienta,- prowadzenie dziennika pacjena (bilans płynów, kału, moczu, pieluch oraz innych danych w zależności od wskazań przełożonego)- ścielenie łóżek oraz dbanie o czystość otoczenia pacjenta,- zmiana pościeli, pranie brudnych ubrań, składanie prania, prasowanie,- pilnowanie harmonogramu prania,- pozostawianie po sobie porządku na koniec zmiany,- rejestracja swoich działań na rzecz klienta podczas zmiany,- towarzyszenie klientom w ciągu dnia,- prowadzenie rozmów z klientami,- dbanie o czystość,- przestrzeganie kodeksu postępowania w stosunku do klientów, współpracowników i przełożonych,- praca nadzorem pielęgniarki,- praca w systemie zarządzania jakością ISO oraz systemu Cygnus- czynny udział w spotkaniach i seminariach szkoleniowych firmy.
Harmónia života, n.o. - 2016-12-22 - Słowacja (Słowacja)
sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Pstroszyce Pierwsze (małopolskie)
Wprowadzanie faktur.Prowadzenie ewidencji zamówień.Sprawdzanie zgodności dostaw
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Malbork (pomorskie)
sporządzanie projektów zarządzeń, orzekań, uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw odroczonych
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)