ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Dąbrowa Górnicza oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - Wprowadzanie prostych dokumentów księgowych takich jak wyciągi bankowe i faktury do systemu księgowego ENOVA,- Ewidencja dokuemntów w systemie WORLFLOW,- Wprowadzanie cesji,- Rozliczanie płatności w systemie księgowym ENOVA
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie prostych dokumentów księgowych takich jak wyciągi bankowe i faktury do systemu księgowego ENOVA,- Ewidencja dokuemntów w systemie WORLFLOW,- Wprowadzanie cesji,- Rozliczanie płatności w systemie księgowym ENOVA
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Data zakończenia pracy: 09.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2020
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9fa3a081d40fdde3fce7a52c43bf2e5
Podobne oferty pracy
kontrolowanie dokumentów finansowych, pomoc księgowej w prowadzeniu rozrachunków sald i bilansów zysków i strat, pomoc w obsłudze fianansowo- księgowej przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Opole (opolskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
klasyfikowanie dokumentów dla potrzeb księgowości, sporządzanie sprawozdań dla GUS
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Lublin (lubelskie)
Utrzymanie czystości w apartamentach należących do firmy, obsługa ukraińsko i rosyjsko-języcznych klientów, apartamentów, obsługa recepcji i urządzeń biurowych. Dyspozycyjność 24 H/dobę, 7 dni w tygodniu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Kraków (małopolskie)
Rejestracja pacjentów, pobieranie materiału biologicznego do badań, udzielanie informacji, sprzedaż produktów, wydawanie wyników, samokształcenie.
Centrum Badań Genetycznych i Medycyny Sądowej Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie serwisu sprzętu i oprogramowania komputerowego. Pomoc techniczna w zakresie informatycznym. Usuwanie awarii i problemów technicznych na komputerowych stanowiskach pracy. Przygotowywanie materiałów promocyjnych.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
usługi płytkowania, kafelkowania, kładzenie glazury
Firma Handlowo-Usługowa "KLEPKA" Mirosław Klepacki - 2016-05-09 - Suszec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 6.00- 14.00
BAKS Alina Borucka Restauracje McDonalds - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)
praca w szkole niepublicznej przy nauczaniu matematyki
Wyszyński Stanisław Zespół Szkół Prywatnych nr 1, Przedsiębiorstwo Usługowe"POL-TECHNIK" - 2018-09-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie zleceń transportowych, sprawdzanie i obrabianie dokumentów transportowych, znajomość języka obcego jest warunkiem przyjęcia do pracy, może być osoba ucząca się preferowany kierunek transport, doświadczenie zawodowe w logistyce, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
DAKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i wykonywanie oficjalnych połączeń telefonicznych, Ustalanie terminów dla kierownictwaPrzegląd gości, nadzorowanie innych pracowników w biurzeOrganizowanie podróżyPrzygotowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych, prowadzenie badań dla kadry kierowniczejRejestrowanie protokołów ze spotkań i wykonywanie podstawowych zadań księgowych. Miejsce pracy: ul. Kiełczowska 70, 51-354 WrocławPraca w godz 7-17sala: E
YOUNG & SKILLED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
obróbka skrawaniem, obsługa i konserwacja maszyn, obsługa narzędziowni
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Turek (wielkopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej oraz przygotowywanie spraw sądowych do ich rozpoznania.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW , DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB W TRAKCIE NAUKI W KIERUNKU FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓWWYNAGRODZENIE DO USTALENIA , OD 2100,00 ZŁ
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, zapoznanie się i wprowadzanie dokumentów do systemu książki przychodów i rozchodów, księgi rachunkowe.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc lekarza dentysty przez, w czasie i po wizytach pacjentó, dezynfekcja, mycie, sterylizacja narzędzi i sprzętów.
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Babice Nowe (mazowieckie)
1.Zarządzanie działem zakupów odpowiedniej kategorii. Koordynacja komunikajci i wdrażania działań między departamentami zakupów oraz planowania łańcucha dostaw. Zapewnienie zrównowaznonego działania departamentu.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
pbsługa klienta, obsługa zaplecza
POCZTA POLSKA S. A. - 2016-07-29 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa księgowa szkół i innych miejskich jednostek organizacyjnych
CENTRUM ADMINISTRACJI SZKÓŁ W KWIDZYNIE - 2021-05-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, administrowanie biurem, obsługa korespondencji, sporządzanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KROL SP. Z O. O. SP. K. - 2020-06-08 - Kłodawa (wielkopolskie)
- obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą- generowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, cywilnoprawne)- wsparcie procesów rekrutacyjnych- odbieranie oświadczeń z urzędów- wykonywanie bieżących prac administracyjnych (m.in. przygotowywanie dokumentów, opisywanie faktur kosztowych, zakup materiałów biurowych etc.)- pozyskiwanie i obsługiwanie nowych Kontrahentów- wykonywanie prac biurowych zleconych przez przełożonego
Spółka BELOSREVEL Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Białystok (podlaskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń i finansowania, potwierdzone dedykowanymi certyfikatami, wiedza i doświadczenie z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, kredytów i leasingów, biegła znajomość programów MS Office, w szczególności Excel i Word, wysokich umiejętności analitycznych i interpersonalnych, komunikatywność, sprawna obsługa urządzeń biurowych, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy.
BUDMAT AUTO Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- wstępna weryfikacja oraz księgowanie dokumentów;- wsparcie w obsłudze podmiotów gospodarczych (KPIR, ryczałt, księgi handlowe);- pomoc w pracach dotyczących kwestii pracowniczych, kadrowych i ZUS;- składanie dokumentacji w Urzędach;- prace administracyjno-biurowe;- bieżąca pomoc w pozostałych pracach biura.
Biuro Rachunkowe s.c. J.Jana J.Jana-Tysiąc - 2020-11-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
montaż zamków
EURO-LOCKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Ruda Śląska (śląskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie, utrzymanie kontaktów handlowych z potencjalnymi odbiorcamiorganizowanie sieci sprzedaży,rozpowszechnianie wśród potencjalnych odbiorców materiałów informacyjnych, katalogów, opisów technicznych, itd., utrzymywanie samochodu w nienagannym stanie
KRATEX Piotr Krata - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Pomoc krawcowej w zakresie szycia i poprawek sukni ślubnych. Przygotowywanie tkanin. Prasowanie sukni ślubnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Otwock (mazowieckie)
pomoc w bieżącej obsłudze biura oraz w prowadzeniu bieżących spraw administracyjnych, obsługa korespondencji i współpraca z urzędami oraz firmami zewnętrznymi, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, wsparcie i pomoc w zakresie naliczania płac, kontrola i ewindencjonowanie czasu pracy pracowników, kontrola i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa i wsparcie pracowników w sprawach z zakresu kadrowo-płacowego, sprawozdawczość i analizę kadrową na potrzeby wewnętrzne firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tychy (śląskie)