ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/księgowy -pomoc
Data publikacji: 2017-04-19
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/księgowy -pomoc
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata.(nr oferty 62.2017.BK)
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 8.30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 18.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Krapkowice (opolskie)
Modelowanie, napalanie porcelany, protezy szkieletowe, porcelana, praca w zespole, praca z lekarzami niemieckimi. Przychodnia otwarta w godzinach 8:00-20:00 - godziny pracy do ustalenia. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605-698-638, e-mail: nadolnytomasz (at) gmail.com.
T/DENT Longina Nadolna - 2019-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Jaszczew (podkarpackie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Komorniki (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
- diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-05-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Szkolenia wstępne przygotują Cię do: Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów; Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-01-10 - Katowice (śląskie)
UCZESTNICTWO WZBIERANIU WYTYCZNYCH DO PROJEKTOWANIA, OPRACOWYWANIA, PROJEKTÓW WYKONWAWCZYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMWENTACJI,
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc nauczycielowi w zajęciach z dziećmi, wychodzeniu na dwór, pomoc w jadalni przy karmieniu / nabór staż do 30 r. ż. PO WER/
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Pabianice (łódzkie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pieczenie ciastek w piekarni
Powszechna Spółdzielnia Spożywców"SPOŁEM" w Ustroniu - 2016-05-31 - Ustroń (śląskie)
kontrola i ocena jakości surowca, prowadzenie dokumentacjireklamacyjnych, Kontrola CP i OOP, sporządzanie zestawień iraportów, kontrola i ocena przestrzegania zasad GMP i GHP, jedna zmiana 7-15
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2016-05-31 - Opole (opolskie)
Ogólny zakres obowiązków (proszę szczegółowo opisać czynności wykonywane na proponowanym stanowisku z uwzględnieniem profilu oraz branży w jakiej działa firma)Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny.Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na zastępstwo - minim 1 rokMiejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w godzinach:7,30-15,30 pn-ndz.- Ustalenie indywidualnie -SYSTEM ZADANIOWY
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-06-30 - Orzesze (śląskie)
Prace biurowe związane z opracowaniem dokumentacji projektowej branży drogowej
"Gorzowska Inżynierska Firma Konsultingowa Interprojekt" - 2019-03-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-przygotowywanie stanowiska pracy w gabinecie stomatologicznym-dezynfekcja,sterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Art.175 ustawy z dnia 28 stycznia 2016r. Prawo o prokutarurze (Dz.U. z 2017r., poz.1767, ze zm. ). Praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Szczegóły ogłoszenia o konkursie na stanowisko asystenta prokuratora w Prokutaurze Regionalnej we Wroclawiu, z dnia 18 czerwca 2018r. w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na straonie internetowej Prokuratury Regionalnej www.wroclaw.pr.gov.plTermin składania zgłoszeń-9 lipca 2108r. osobisty w biurze podawczym (parter, pokój 3, w godz. 7:30-15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data nadania przesyłki). Umowa o prace na czas nieokreślony poprzedzoma 6 miesięcznym stażem asystenckim. Oferta skierowana również do osób z orzeczonym stopniem niepelnosprawności. Oferta dostępna w sali E, A
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Operator koparko-ładowarki./ miejsce pracy na terenie województwa podlaskiego i mazowieckiego/
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KURPIEWSKI Jan Kurpiewski - 2017-05-30 - Łomża (podlaskie)
•Wykonywanie bieżących prac księgowo-biurowych•Czynności administracyjne w firmie•Wprowadzanie danych do systemu księgowego firmy•Współpraca z kontrahentami firmy w Azji i Europie•Współpraca z biurem księgowym •Kontakt z Urzędem Celnym i Agencja Celna,
SEMBLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Koordynacja agendy pracy Biura Dyrektora- Prowadzenie kalendarza, organizacja logistyczna spotkań oraz dbałość o sprawne funkcjonowanie Biura Dyrektora- Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy- Zapewnienie efektywnego przepływu informacji- Przygotowanie podstawowych dokumentów i prezentacji zgodnie ze standardami firmy- Zarządzanie pocztą (w tym poczta elektoroiczna) i przesyłkami- Zbieranie danych, ich analiza i raportowanie- Dbałość o dobre imię i prestiż firmy- Wsparcie administracyjne firmy związane z jej codziennym funkcjonowaniem- Realizacja zadań powtarzalnych (czynności rutynowe), okresowych oraz nagłych (czynności niezaplanowane)- Inne zadania zlecone przez Dyrektora
BIURO OPRACOWAŃ INŻYNIERSKICH ECOVERDE - 2019-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi (dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego).Miejsce pracy: ul. NASŁAWICKA 21, 55-050 Ręków, Kontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) stowarzyszenie-aktywni.pl lub telefoniczny: 713162691Praca w godzinach od 7.30-15.00 Oferta w sali; C
Niepubliczna Szkoła z Oddziałami Integracyjnymi we Wrocławiu - 2019-07-24 - Ręków (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Radom (mazowieckie)
ułatwienie dostępu do udziału w projekcie, umiejętność zaspokojenia podstawowych potrzeb życiowych oraz w zakresie pełnego funkcjonowania.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Weryfikacja i opisywanie faktur, prowadzenie dokumentacji magazynowej, obsługa komputera (pakiet MS Office)
Dom Samochodowy GERMAZ Sp. z o.o., Wrocław - 2018-04-26 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie kompleksowych zadań księgowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem samodzielnej księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Oborniki (wielkopolskie)
Wykonywanie projektów architektoniczno-budowlanych
NANA PROJECT Sp. z o.o. - 2019-01-21 - Tarnów (małopolskie)
obsługa linii produkcyjnej, dozór linii
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Bogumiłów (łódzkie)
Asystentka stomatologiczna - wymagane wykształcenie w zawodzie asystentka stomatologiczna, mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją procesów płacowych oraz bezpośredni kontakt z obsługiwanymi firmami,- efektywne zarządzanie czasem w celu dotrzymywania terminów zamknięć miesiąca, - prowadzenie bieżących zestawień (faktury zakupu, sprzedaży) na wewnętrzne potrzeby firmy
Małgorzata Handzel FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA "EURO-TRANS" - 2017-05-29 - Skawina (małopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Radomsko (łódzkie)
wykonywanie rysunków architektonicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)