ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/ księgowa- pomoc
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/ księgowa- pomoc
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: BRAK (92.2017.MK)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pn- pt, Godziny : 8.00- 8.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 20.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa korespondencji wewn. i zewn., przygotowywanie pism, sporządzanie zarządzeń Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wyknywanie zdjęć rentgenowskich, asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wieluń (łódzkie)
•odpowiedzialność za utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z muzeami i instytucjami branżowymi,•popularyzacja wiedzy związanej z działalnością Muzeum, szczególnie poza granicami Polski,•uczestnictwo w kwerendach,•podejmowanie prac naukowych,•prace administracyjne i organizacyjne związane z funkcjonowaniem Działu Historycznego,•obsługa przewodnicka zwiedzających Muzeum w języku angielskim (także w soboty, niedziele i święta, gdy placówka jest otwarta dla zwiedzających).
Fundacja Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego im. Ignacego Łukasiewicza - 2017-12-01 - Bóbrka (podkarpackie)
Księgowanie operacji gospodarczych, przygotowanie dok. do ujęcia w ewidencji księgowego, rozliczanie podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT, rozliczenie zakupu materiałów, sporządzanie wydruków ewidencji księgowej, rozliczanie delegacji, archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgoej i płacowej itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
asystowanie lekarzowi dentyście
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Chrzanów (małopolskie)
w/g potrzeb
FORMASTER S.A. - 2016-01-29 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Myślenice (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa korespondencji, obsługa programów do zawierania umów ubezpieczenia, wykonywanie dokumentacji fotograficznej przedmiotów ubezpieczenia
INSURANCE & COACHING Maria Lewandowska - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)
Według stanowiska.
"TRANSFOOD" SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA W MARKOWEJ - 2018-08-20 - Markowa (podkarpackie)
Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych. Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień. Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań. Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych. Przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe. Tłumaczenie dokumentów i korespondencji. Dbałość o zaopatrzenie biura oraz współpracę z dostawcami usług i produktów biurowych. Kontakt z instytucjami i Klientami firmy. Współpraca z działami firmy.
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-24 - Zawadzkie (opolskie)
Kontrola zamówień, kontrola jakości szycia
ALLIANCE CONFECTION Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Gniezno (wielkopolskie)
projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-09-12 - Dziepółć (łódzkie)
asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pomoc nauczycielce w klasie II ze względu na dużą liczbę uczniów (26 uczniów).
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sobiekursku - 2016-11-09 - Sobiekursk (mazowieckie)
- współudział w tworzeniu dokumentacji technologicznej (receptury, składy na etykietę);- bieżąca kontrola jakości produkcji
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2016-12-16 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
.
ANTABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Kobylin (wielkopolskie)
Organizacja czasu pracy dyrektora, komunikacja pomiędzy działami firmy, koordynacja pracy, profesjonalne wsparcie, obsługa klientów i kontrahentów firmy, organizacja spotkań, przygotowywanie zestawień i analiz, prowadzenie kalendarza spotkań.
ACTIVE COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-27 - Okuniew (mazowieckie)
asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Głogów (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
FAMILIA FORES ALINA TURULSKA APTOWICZ - 2017-10-14 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Komprachcice (opolskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów w sklepie, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie umów handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej, wysyłka listów, segregowanie dokumentów, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie czystości w biurze, zaopatrzenie biura w materiały biurowe.- Wynagrodzenie: 875 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). - Praca: 9:00-13:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: asystaubezpieczenia (at) interia.pl
ASYSTA-UBEZPIECZENIA AGATA WASILEWSKA - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie doboru oraz sprzedaży aparatów słuchowych, uzupełnianie kalendarza wizyt, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy.
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-03-18 - Płock (mazowieckie)
Planowanie przestrzenne, obsługa administracyjna propcesu planowania i asystowanie przy projektowaniu, tworzenie pism i dokumentów niezbędnych w toku procedury planistycznej.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Łódź (łódzkie)
Praca na kuchni, przygotowywanie posiłków, kontrolowanie stanów magazynowych, przygotowywanie listy zakupów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Jacnia (lubelskie)
Pomoc nauczyciela przy pracy z grupą (4 h), pomoc dla dziecka z orzeczeniem (4h)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 97 - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wszedzień (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie dokumentacji.2. Wyjazdy służbowe - wraz z opiekunem.3. Sporządzanie kosztorysów.4. Rozmowy telefoniczne z doradcami.5. Prowadzenie terminarza.6. Kontakt telefoniczny z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Delegowanie obowiązków, kontrola jakości, kolejkowanie produkcji. skierowaniePrace Interwencyjne realizowane w ramach programu POWER dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Mszana Dolna (małopolskie)