ASYSTENT MUZEALNY Bóbrka oferta pracy Fundacja Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego im. Ignacego Łukasiewicza
Stanowisko: ASYSTENT MUZEALNY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: •odpowiedzialność za utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z muzeami i instytucjami branżowymi,•popularyzacja wiedzy związanej z działalnością Muzeum, szczególnie poza granicami Polski,•uczestnictwo w kwerendach,•podejmowanie prac naukowych,•prace administracyjne i organizacyjne związane z funkcjonowaniem Działu Historycznego,•obsługa przewodnicka zwiedzających Muzeum w języku angielskim (także w soboty, niedziele i święta, gdy placówka jest otwarta dla zwiedzających).
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Bóbrka (podkarpackie)
Pracodawca: Fundacja Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego im. Ignacego Łukasiewicza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-458 Bóbrka, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•odpowiedzialność za utrzymywanie kontaktów międzynarodowych z muzeami i instytucjami branżowymi,•popularyzacja wiedzy związanej z działalnością Muzeum, szczególnie poza granicami Polski,•uczestnictwo w kwerendach,•podejmowanie prac naukowych,•prace administracyjne i organizacyjne związane z funkcjonowaniem Działu Historycznego,•obsługa przewodnicka zwiedzających Muzeum w języku angielskim (także w soboty, niedziele i święta, gdy placówka jest otwarta dla zwiedzających).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MUZEALNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bóbrka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorkówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: muzealnik
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w social media,•bardzo dobra orientacja w internecie i trendach social media,•znajomość programów graficznych umożliwiająca samodzielne przygotowywanie grafik do mediów społecznościowych,•samodzielność, dobra organizacja pracy,•dyspozycyjność.•znajomość zagadnień z zakresu historii przemysłu naftowego, gazowniczego i rafin
Nazwa pracodawcy:
Fundacja Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego im. Ignacego Łukasiewicza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
38-458 Bóbrka, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Fundacji Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego im. Ignacego Łukasiewicza, ul. Kopalniana 35, Bóbrka, 38-458 Chorkówka (godz. Pracy 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku) lub przesłać pocztą do dnia 20 grudnia 2017 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Chorkówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bóbrka
Profil działalności pracodawcy: Muzeum
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: muzealnik
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozliczenia elektroniczne: księgowanie, kontrola, sprawozdawczość: sporządzanie raportów dla zarządu banku, sporządzanie sprawozdań, analizy. Obsługa klienta: przyjmowanie zleceń wpłat gotówkowych sprzedaż usług bankowych: sprzedaż rachunków osobistych firmowych, lokat i kart płatniczych, drukowanie umów, sporządzanie i prowadzenie rejestrów umów.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Muszyna (małopolskie)
w/g potrzeb
EUROSTEEL Sp zo.o. - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizowanie programu nauczania
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH w DRZYCIMIU - 2017-02-27 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
Praca w programach CAD, prace biurowe, sporządzanie inwentaryzacji i rysunków technicznych, prace graficzne
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi. Pomoc nauczycielowi. Pomoc dzieciom w ubieraniu, jedzeniu, zabawach.
J&J Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Legionowo (mazowieckie)
Monitorowanie tras transportowych, pozyskiwanie zleceń transportowych, kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Stare Opole (mazowieckie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy; wspieranie rodziny poprzez konultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielniania się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci, propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań; sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)
Wyk. min. średnie budowlane, doświadczenie mile widziane, umiejętność konstruowania w środowisku AutoCad.
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Krapkowice (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Puławy (lubelskie)
1. Zapoznanie się z programem Medica oraz częstotliwością badań sportowców.2. Zapoznanie się z rejestracją sportowców oraz udzielanie im informacji dotyczących jakie badania będą przeprowadzone.3. Archiwizacja kart w zakresie medycyny sportowej oraz kompletowanie wyników laboratoryjnych.4. Zapoznanie się z wykonywaniem pomiarów antropometrycznych.5. Zapoznanie się z obsługą kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kartuzy (pomorskie)
opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami, prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji, sprawowanie kontroli nad dokumentacją kontraktów, udział w negocjacjach z kontrahentami
TOM-MAR S.C. - 2018-06-07 - Ząbki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tymbark (małopolskie)
Dbanie o należytą ekspozycję towarówm dbanie o estetyczny wygląd salonu, doradztwo w zakresie akcesoriów ślubnych, wykonywanie dekoracji, organizacja imprez ślubnych, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Zamość (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
-
Czarnowodzianka Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Borsk (pomorskie)
przygotowanie dokumentacji do zleceń produkcyjnych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami, przygotowanie kosztorysów i zestawień, dbanie o utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych , współdziałanie z działami serwisu i sprzedaży, sprawny przepływ dokumentacji technicznej i informacji
MULTICOMFORT Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Świętochłowice (śląskie)
1. Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (odpowiedzi na zapytania ofertowe, zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe (WZ, PZ, MM) - prowadzenie dokumentacji.2. Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, faks, skaner, drukarka),3. Obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały).4. Tworzenie pism urzędowych, sporządzanie dokumentów biurowych (odprawy tygodniowe, notatki ze spotkań, rozliczanie delegacji, rozliczenia kasowe (KP, KW, RK).5. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych: weryfikacja zapisów wynikających z przepisów o pełnej księgowości, kontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, zapoznanie się i praca z programem Small Business, wystawianie faktur, tworzenie zestawień sprzedaży towarów.6. Prowadzenie i ewidencja akt osobowych pracowników: weryfikacja i prowadzenie zapisów w teczkach osobowych (karty urlopowe, wnioski o zaliczkę, rejestr zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń, tworzenie umów o pracę, wystawienie świadectw pracy, szkolenia BHP), praca na licencjonowanym programie kadrowo- płacowym R2 Płatnik.7. Ewidencja czasu pracy kierowców: rozliczanie czasu pracy kierowców, czasu przerw, raporty paliwowe, ilość przejechanych kilometrów, wystawianie zaświadczeń dla kierowców zgodnych z Rozporządzeniem 564/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, weryfikacja zapisów na tarczach z tachografów, ewidencja czasu pracy kierowców z użyciem programu Tachospeed.8. Archiwizacja dokumentów firmy: zapoznanie się z zagadnieniami archiwizacji dokumentów, terminów ich przechowywania (dokumenty księgowe, dokumenty księgowe, pracownicze, ewidencja czasu pracy kierowcy, archiwizacja danych na komputerze, tworzenie teczek archiwizacyjnych zgadnie z terminami określonymi w rozporządzeniach9. Deklaracje: wypełnianie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUA, ZWA, RCA, RSA), wypełnianie deklaracji do Urzędu Skarbowego (VAT-7, PIT 4, PIT- 8A), wypełnianie deklaracji do Urzędu Gminy (deklaracja na podatek leśny, rolny, od środków transportowych, od nieruchomości).10. Działania marketingowe: sposoby promowania produktów oferowanych przez firmę DANPOL, rozpoznawanie rynku pod względem wprowadzenia nowych dokumentów i ich promowania, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, tworzenie przykładowych folderów i broszur z ofertą handlową.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Stężyca (pomorskie)
Pomoc wychowawcy przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu. Wspieranie dzieći w czynnościach samoobsługowych i higieniczno-sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Nowodwór (lubelskie)
Pomoc pracy księgowego, segregacja, dekretacja dokumentów, wprowadzanie danych do programów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace przy bieżącym utrzymaniu dróg i ulic
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w organizowaniu i prowadzeniu zajęć treningowych z dziećmi narodowości ukraińskiej
Bydgoski Klub Sportowy "Chemik" w Bydgoszczy - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi do 3 lat
Akademia Projektów Canviar Anna Krakowiak-Rusocka - 2017-11-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami; w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace murarskie, elewacyjne, malowanie ścian
Materiały Budowlane Małgorzata Orłowska - 2018-02-09 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, dyspozycyjność, niekaralność; mile widziane uprawnienia do obsługi lottomatu; zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat, sprzedaż, obsługa lottomatu (placówka pocztowa); mile widziani studenci lub osoby uczące się; 1/2 etatu; miejsce pracy: Toszek;
Joanna Rösner - 2018-03-01 - Toszek (śląskie)
Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi. Dbałość o ekspozycję towarów. Dbałość o dostępność towarów w sklepie. Planowanie i rozliczenie. Obsługa klientów i kasy fiskalnej. Kompletowanie dokumentów. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kozery (mazowieckie)
Staż w firmie Juchiewicz Audyt Consulting. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)