ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR, I ADMINISTRACJI Stężyca oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR, I ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (odpowiedzi na zapytania ofertowe, zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe (WZ, PZ, MM) - prowadzenie dokumentacji.2. Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, faks, skaner, drukarka),3. Obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały).4. Tworzenie pism urzędowych, sporządzanie dokumentów biurowych (odprawy tygodniowe, notatki ze spotkań, rozliczanie delegacji, rozliczenia kasowe (KP, KW, RK).5. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych: weryfikacja zapisów wynikających z przepisów o pełnej księgowości, kontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, zapoznanie się i praca z programem Small Business, wystawianie faktur, tworzenie zestawień sprzedaży towarów.6. Prowadzenie i ewidencja akt osobowych pracowników: weryfikacja i prowadzenie zapisów w teczkach osobowych (karty urlopowe, wnioski o zaliczkę, rejestr zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń, tworzenie umów o pracę, wystawienie świadectw pracy, szkolenia BHP), praca na licencjonowanym programie kadrowo- płacowym R2 Płatnik.7. Ewidencja czasu pracy kierowców: rozliczanie czasu pracy kierowców, czasu przerw, raporty paliwowe, ilość przejechanych kilometrów, wystawianie zaświadczeń dla kierowców zgodnych z Rozporządzeniem 564/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, weryfikacja zapisów na tarczach z tachografów, ewidencja czasu pracy kierowców z użyciem programu Tachospeed.8. Archiwizacja dokumentów firmy: zapoznanie się z zagadnieniami archiwizacji dokumentów, terminów ich przechowywania (dokumenty księgowe, dokumenty księgowe, pracownicze, ewidencja czasu pracy kierowcy, archiwizacja danych na komputerze, tworzenie teczek archiwizacyjnych zgadnie z terminami określonymi w rozporządzeniach9. Deklaracje: wypełnianie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUA, ZWA, RCA, RSA), wypełnianie deklaracji do Urzędu Skarbowego (VAT-7, PIT 4, PIT- 8A), wypełnianie deklaracji do Urzędu Gminy (deklaracja na podatek leśny, rolny, od środków transportowych, od nieruchomości).10. Działania marketingowe: sposoby promowania produktów oferowanych przez firmę DANPOL, rozpoznawanie rynku pod względem wprowadzenia nowych dokumentów i ich promowania, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, tworzenie przykładowych folderów i broszur z ofertą handlową.

Data publikacji: 2017-02-24

Lokalizacja: Stężyca (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Stężyca, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (odpowiedzi na zapytania ofertowe, zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe (WZ, PZ, MM) - prowadzenie dokumentacji.2. Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, faks, skaner, drukarka),3. Obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały).4. Tworzenie pism urzędowych, sporządzanie dokumentów biurowych (odprawy tygodniowe, notatki ze spotkań, rozliczanie delegacji, rozliczenia kasowe (KP, KW, RK).5. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych: weryfikacja zapisów wynikających z przepisów o pełnej księgowości, kontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, zapoznanie się i praca z programem Small Business, wystawianie faktur, tworzenie zestawień sprzedaży towarów.6. Prowadzenie i ewidencja akt osobowych pracowników: weryfikacja i prowadzenie zapisów w teczkach osobowych (karty urlopowe, wnioski o zaliczkę, rejestr zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń, tworzenie umów o pracę, wystawienie świadectw pracy, szkolenia BHP), praca na licencjonowanym programie kadrowo- płacowym R2 Płatnik.7. Ewidencja czasu pracy kierowców: rozliczanie czasu pracy kierowców, czasu przerw, raporty paliwowe, ilość przejechanych kilometrów, wystawianie zaświadczeń dla kierowców zgodnych z Rozporządzeniem 564/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, weryfikacja zapisów na tarczach z tachografów, ewidencja czasu pracy kierowców z użyciem programu Tachospeed.8. Archiwizacja dokumentów firmy: zapoznanie się z zagadnieniami archiwizacji dokumentów, terminów ich przechowywania (dokumenty księgowe, dokumenty księgowe, pracownicze, ewidencja czasu pracy kierowcy, archiwizacja danych na komputerze, tworzenie teczek archiwizacyjnych zgadnie z terminami określonymi w rozporządzeniach9. Deklaracje: wypełnianie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUA, ZWA, RCA, RSA), wypełnianie deklaracji do Urzędu Skarbowego (VAT-7, PIT 4, PIT- 8A), wypełnianie deklaracji do Urzędu Gminy (deklaracja na podatek leśny, rolny, od środków transportowych, od nieruchomości).10. Działania marketingowe: sposoby promowania produktów oferowanych przez firmę DANPOL, rozpoznawanie rynku pod względem wprowadzenia nowych dokumentów i ich promowania, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, tworzenie przykładowych folderów i broszur z ofertą handlową.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR, I ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stężyca

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie badanie lekarskie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kartuski

Gmina pracodawcy: Kartuzy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kartuzy

Ulica pracodawcy: Mściwoja II

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
RODZAJ PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI - PRODUKCJA DREWNA I WYROBÓW Z DREWNA.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 24.02.2017

Oferta pracy ważna do: 10.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (POWER) - 997,4 PLN

Dekretowanie dokumentów księgowych, rozliczanie faktur, obsługa korespondencji, ewidencjonowanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA - od 2 000 PLN

Praca biurowa w Dziale Technicznym: - Wprowadzanie iaktualizacja danych do systemu, - Segregowanie dokumentów, -Prace administracyjno - biurowe, praca w godz.8-16
Solid Security Sp z o.o. - 2016-06-09 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. PRAWNYCH - od 2 100 PLN

Wykonywanie czynności na sekretariacie. Obsługa prawna. Pisanie prostych pism procesowych.
Kancelaria Radców Prawnych "KONTRAKT' S.C. - 2017-12-27 - Płock (mazowieckie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGILESKIEGO. NATIVE SPEAKER - od 10 500 PLN

prowadzenie zajęć w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 2 200 PLN

NANOSZENIE CEN DO SYSTEMU, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH W PROGRAMIE EXCEL
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 1 850 PLN

praca w charakterze operatora wózka widłowego na hali produkcyjnej lub hali magazynowej.Praca w systemie czterobrygadowym
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-12-06 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 13,7 PLN

Wsparcie rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Kamieniu - 2018-01-31 - Kamień (lubelskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRODUKCJI - 2 300 - 3 300 PLN

wyksz. min. średnie, doświadczenie w firmie produkcyjnej;pomoc kierownika produkcji w planowaniu i zarządzaniu procesami produkcyjnymi,umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie w sytuacjach stresujących;po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2016-12-02 - Wysocko Małe (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - do 1 905 PLN

pomoc kucharzom przy sporządzaniu posiłków,pomoc przy wydawaniu posiłków na kuchni i stołówce,pomoc przy obróbce wstępnej warzyw,zmywanie naczyń stołowych,zmywanie naczy n kuchennych,zmywanie pomieszczeń zaplecza p[rodukcyjnego
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2016-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 13 PLN

organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu, dbałość o stałą sprawność środków do pracy, koordynowanie współpracy z poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, wypełnianie dokumnetacji urzędowych, monitorowanie rozmów telefonicznych, ścisłe i termniowe rozliczanie się z powierzonych zadań.
GÓRNY Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Czempiń (wielkopolskie)

POMOCNIK KUCHARZA - od 1 100 PLN

pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, pomoc w przyrządzaniu potraw wietnamskich albo chińskich
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (SKIERNIEWICE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Skierniewice (łódzkie)

ASYSTENT DZIAŁU MAGAZYNOWEGO - od 1 850 PLN

Raportowanie wyników produkcji; Uczestnictwo w spotkaniach działowych; Współpraca z dostawcami; Współpraca z działem zaopatrzenia oraz działem materiałowym; Analiza planu produkcyjnego
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Mława (mazowieckie)

MALARZ-LAKIERNIK KONSTRUKCJI I WYROBÓW METALOWYCH - od 2 000 PLN

lakierowanie i malowanie powłok metalowych elementów oraz wyrobów gotowych metalowych
ARMA s.c. Artur Połuch, Mateusz Mazur - 2017-12-01 - Biłgoraj (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (S) - 997,4 PLN

Przygotowywanie gabinetu do pracy, praca z komputerem- rejestracja pacjentów, sterylizacja narzędzi stomatologicznych, asysta przy pracy lekarza, sprzątanie gabinetu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU, SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 500 - 3 600 PLN

- Prowadzenie kompleksowe kadr, - Rozliczanie pracowników pod względem płac + ZUS, - Prowadzenie ewidencji kompleksowej pracowników, - Prowadzenie sekretariatu, - Bieżące sprawy finansowo-księgowe. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 82 90 w. 14.
JM AUTA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - od 1 850 PLN

Praca ciężka fizyczna. Wymagane są chęci do pracy, brak nałogów. Na początek pracodawca oferuje umowę zlecenie, a w dalszej kolejności umowę o pracę. Praca w pełnym wymiarze godzin - pełny etat. Brak nałogów. Praca w terenie. Osoby zainteresowane spotkaniem osobistym z pracodawcą proszone są o składanie dokumentów (CV) w bazie firmy Kąpino, ul. Wiejska 1.
Przedsiębiorstwo Komunalne "AGORA" Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Kąpino (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 100 PLN

weryfikacja dokumentów, księgowanie do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)

PRACOWNIK DROGOWY - 3 800 - 4 400 PLN

praca przy naprawie dróg
Zakład Budownictwa Drogowego Sp.zo.o - 2017-10-18 - Piechowice (dolnośląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ* - od 30 PLN

wspomaganie w życiu codziennym osoby niepełnosprawnej, pomoc w dotarciu na zajecia przewidziane w projekcie
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-03-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POMOCNIK INTROLIGATORA - od 12 PLN

Proste prace pomocnicze
GRAF-SYSTEM SP.J - 2016-12-13 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

Obsługa biura, prowadzenie korespondencji mailowej, przygotowywanie zestawień szkoleń i zaświadczeń uczestników, przygotowywanie materiałów szkoleniowych itp. Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia z ustalonym II profilem pomocy. Miejsce stażu Edukacja&Biznes Katarzyna Juraszek.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII - od 1 850 PLN

Strzyżenie i pielęgnacja psów, kotów. Pomoc przy wykonywaniu czynności lekarsko-weterynaryjnych, obsługa klienta.
Przychodnia Weterynaryjna Amelwet, lekarz weterynarii Amelia Zapała-Garbacz - 2016-08-19 - Nysa (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 500 PLN

czynny udział w zabiegach stomatologicznych
"MODERNO" Sylwia Kocela-Kozłowska Indywidualna Praktyka Stomatologiczna - 2016-09-08 - Pawłowice (śląskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsultantów (CSS); zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; wspołpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (S) - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, bankami, urzędami, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie operacji księgowych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Tarnów (małopolskie)