ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (30-) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (30-)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
Data publikacji: 2017-09-08
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (30-)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, mile widziany staż pracy w zawodzie asystent do spraw księgowości. Praca w Tarnowie w godzinach: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. Rodzaj prac: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami. Wynagrodzenie 2200,00 zł brutto.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2017
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 01.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Murowanie dużych obiektów oraz domów jednorodzinnych
Usługi Remonotowo-Budowlane Marek Flaga Różanka - 2017-02-07 - Różanka (podkarpackie)
sporządzanie dokumentacji projektowej
PROJGER Marcin Gierstun - 2015-10-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa Spółki : - bezpośredni, telefoniczny i e-mailowykontakt z klientem (również w języku angielskim); - obsługacentrali telefonicznej Spółki (łączenie rozmów wewnątrzfirmy); - prowadzenie korespondencji przychodzącej iwychodzącej; - odpowiedzialność za prawidłowy i terminowyobieg dokumentacji w firmie; - przyjmowanie przybyłych gościoraz zapewnienie wsparcia w zakresie serwowania kawy iherbaty; - kontrola nad dostępnością artykułów spożywczych wSpółce; - organizowanie noclegów dla gości i pracownikówfirmy wyjeżdżających w delegacje; - organizowanie przelotówdla pracowników firmy; - współpraca z operatoremtelefonicznym, pocztowym (kontrola realizacji umów); -organizowanie usług cateringowych zgodnie zzapotrzebowaniem Spółki; - publikacja ogłoszeń o pracy orazprowadzenie rekrutacji dla poszczególnych działów Spółki; -ustalanie zapotrzebowania na szkolenia dla pracowników,poszukiwanie źródeł ich finansowania; - organizacja imprezfirmowych (integracyjne, wigilijne, itp.); Obsługa Zarządu: -prowadzenie terminarza spotkań przełożonego; -protokołowanie spotkań, redagowanie i rozsyłanieprzygotowanych dokumentów do uczestników spotkań; -przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dlaPrezesa Zarządu, w tym: redagowanie podań, pism i innejkorespondencji (formularze, wnioski związane zuczestnictwem przełożonego w konferencjach, spotkaniachbiznesowych i innych wydarzeniach), raporty, zestawienia iprezentacje; - kompleksowe organizowanie podróży krajowychi zagranicznych (dokonywanie rezerwacji lotniczych,kolejowych, hotelowych zgodnie z zapotrzebowaniem); -tłumaczenia dokumentów na potrzeby przełożonego z i najęzyk angielski; - koordynowanie współpracy Prezesa Zarząduz poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, -wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego; -udział w projektach;
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Legnica (dolnośląskie)
Ścisła współpraca z osobą niepełnosprawną i personelem Centrum, dbanie o zasady BHP uczestników podczas zajęć. Asystowanie w zajęciach praktycznych i teoretycznych wraz z instruktorem pracowni.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-11-03 - Irządze (śląskie)
projektowanie maszyn i urządzeń, przygotowywanie procesu technologicznego
Migro Marek Pilip - 2016-08-17 - Komarów-Osada (lubelskie)
Asystent nauczyciela w szkole podstawowej w klasie II, praca na 1/2 etatu,miejsce pracy: Wrocław, ul. Przystankowa, kontakt kandydatów z pracodawcą: 717986846,Sala C
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23 - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe inżynierskie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży i zakupów w branży automotive; biegła znajomość jęz. koreańskiego w mowie i piśmie; umiejętność tłumaczenia dokumentów z jęz. koreańskiego na jęz. angielski (i odwrotnie), wsparcie w bieżących i strategicznych działaniach firmy w obszarze sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy Pyskowice;
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Pyskowice (śląskie)
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości Dz. U.2012 poz 1270 (szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zielona-gora.sr.gov.pl (OFERTY PRACY)
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 2017-09-26 - Zielona Góra (lubuskie)
- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa, czynności organizacyjne, obowiązki o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży.
ROYAL TRADING GROUP SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Kosmetyka ogólna, stylizacja paznokci i pedikiur.
Gabinet Kosmetyczny "Kleopatra" - Jagoda Anusiewicz - 2018-08-21 - Chełm (lubelskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskimi, obsługa klientów i kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w systemie informatycznym. Generowanie pism windykacyjnych. Kompletowanie dokumentacji papierowej. Kontakt z klientem. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
obsługa sprzętu biurowegoobsługa klientaobsługa systemu rezerwacyjnego obsługa kasyStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Skrzetusko
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
DBAŁOŚĆ O ESTSTEYKE I CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ, POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI, ORGANIZACJA ZAJĘĆ, WYDAWANIE POSIŁKÓW I SPRZĄTANIE PO POSIŁKACH
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Skierniewice (łódzkie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym ,przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, archiwizowanie dokumentów księgowych, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawię finansowych na podstawie zapisów księgowych, obsługa sprzedaży dla klientów bezpośrednich
ALPINBUD JOLANTA ZAJĄC - 2016-07-26 - Złotów (wielkopolskie)
Wsparcie administracyjne zarządu;, Kontakt z kontrahentami.
Mikołaj Bogajewicz INTERIOR Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Pniewy (wielkopolskie)
praca jako ślusarz- spawacz na terenie kopalni
Mineral Polska sp. z o. o. - 2017-08-28 - Siedlimowice (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc w samoobsłudze i czynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wolbrom (małopolskie)
organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
TT GROUP Sp. z o. o. - 2018-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie potraw, wstępna obróbka warzyw, praca wg. zasad HACCAP i BHP, nadzór nad jakością zamówionej żywności, dopilnowanie porządku i przestrzegania zasad higieny w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
Staż w firmie: Świętokrzyski Związek Pracodawców Prywatnych LEWIATAN. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Wysoka kultura osobista, samodzielne prowadzenie sekretariatu, komunikowanie się z klientami z Ukrainy, Rosji oraz Białorusi, obsługa linii w języku rosyjskim, agielski i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Płońsk (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Malbork (pomorskie)
Staż organiozwany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie.Zapoznanie się z zasadami przygotowywania i prowadzenia korespondencji z innymi jednostkami, wdrożenie oraz przyuczenie do procesu analizy akt, przygotowywanie wzorów dokumentów,współpraca przy publikacjach, wykonywanie zadań sekretarskich, zapoznanie z analizą prawną zagadnień, interpretowanie prawa i opracowywanie zagadnień obowiązujących przepisów
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
Stolarz meblowy
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Słubice (lubuskie)
-projektowanie sieci i instalacji branży sanitarnej-wykonywanie inwentaryzacjiobiektów celem dalszego wykonywania rysunków i obliczeń w zakresie branży sanitarnej -uzgadnianie wykonywanych projektów w urzędach i innych jednostkach wymaganych przez Prawo Budowlane
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
pomoc nauczycielowi w klasach 1-3 ogólnodostępnych (dzieci z zespołem Aspergera)
Szkoła Podstawowa w Goleszowie - 2015-11-17 - Goleszów (śląskie)
-
R&M Centrum Szkolenia Zawodowego - 2016-11-07 - Krapkowice (opolskie)