ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Irządze oferta pracy Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne

Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z osobą niepełnosprawną i personelem Centrum, dbanie o zasady BHP uczestników podczas zajęć. Asystowanie w zajęciach praktycznych i teoretycznych wraz z instruktorem pracowni.

Data publikacji: 2017-11-03

Lokalizacja: Irządze (śląskie)

Pracodawca: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Witów 167, 42-446 Irządze, powiat: zawierciański, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ścisła współpraca z osobą niepełnosprawną i personelem Centrum, dbanie o zasady BHP uczestników podczas zajęć. Asystowanie w zajęciach praktycznych i teoretycznych wraz z instruktorem pracowni.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Irządze

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Irządze

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kurs opiekuna medycznego/opiekuna osoby niepełnosprawnej lub wykształcenie wyższe pedagogiczne.Wymagane dokumenty:1. własnoręcznie podpisany życiorys (prosimy o podanie aktualnego nr telefonu i adresu mail) 2. własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, przebyte doskonalenie zawodowe, 4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy), 5. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, 6. oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty, 7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.

Nazwa pracodawcy: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Adres pracodawcy:
Witów 167, 42-446 Witów, powiat: zawierciański, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. własnoręcznie podpisany życiorys (prosimy o podanie aktualnego nr telefonu i adresu mail) 2. własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, przebyte doskonalenie zawodowe, 4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy), 5. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, 6. oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty, 7. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności.Dokumenty należy składać drogą mailową na adres: ciswitow (at) chsd.pl lub listownie na adres: Witów 167, 42-446 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko asystent osoby niepełnosprawnej w Centrum Integracji Społecznej w Witowie" do dnia 25 października. Planowana rozmowa kwalifikacyjna dn: 27 październik.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, inny - "Dokumenty należy składać drogą mailową na adres: ciswitow (at) chsd.pl lub listownie na adres: Witów 167, 42-446 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko asystent osoby niepełnosprawnej w Centrum Integracji Społecznej w Witowie" do dnia 25 października. Planowana rozmowa kwalifikacyjna dn: 27 październik."

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: zawierciański

Gmina pracodawcy: Irządze

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Witów

Ulica pracodawcy: Witów

Numer budynku pracodawcy: 167

Profil działalności pracodawcy: działalnośc pozostałych organizacji

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*

Data dodania oferty pracy: 03.11.2017

Oferta pracy ważna do: 10.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

Obsługa podstawowych programów biurowych, wprowadzenie danych do systemu sprzedazowego i inne czynności zgodne z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Rzezawa (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, nauka pracy w programie ksiegowym 'FAKT", wykonywanie czynności w celu podatkowych rozliczeń miesięcznych, nauka obliczania wynagrodzeń, sporzadzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA BIURA - do 2 000 PLN

Pomoc w obsłudze sekretariatu (odbieranie telefonów, korespondencja z klientami, organizacja spotkań, wyjazdów). Wsparcie administracyjne działu merytorycznego (edycja raportów, przygotowywanie umów, rozliczanie delegacji). Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu branży usługowo - produkcyjnej (specyfikacje, umowy). Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Banino (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - 2 000 - 2 600 PLN

Pomoc przy pracach geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW - od 1 850 PLN

Wymagana komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel. Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych. Charakterystyka pracy: wprowadzanie danych do systemu Gold zgodnie z obowiązującym harmonogramem w celu wygenerowania prawidłowych zamówień pozwalających na utrzymanie właściwej dostępności produktów w sklepie. Przyjmowanie dostaw, sortowanie, składowanie i przemieszczanie towaru w magazynie oraz zapewnienie właściwej rotacji produktów w magazynie i chłodni. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Zgłoszenie należy wypełnić na podstawie formularza on-line na stronie www.kariera.tesco.pl. Termin nadsyłania podań upływa 31.07.2016 r.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-25 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT MUZEALNY - do 1 000 PLN

sprzedaz biletów wstępu, pomoc przy organizacji ruchu turystycznego, pomoc przy organizacji wystaw oraz pomoc przy inwentaryzacji eksponatów muzealnych
Muzeum Ziemi Miechowskiej w organizacji - 2017-03-29 - Miechów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łosice (mazowieckie)

MŁODSZY REFERENT DZIAŁU ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO - od 2 142 PLN

Stanowisko mundurowe - funkcjonariusz SW. Realizowanie zadań w zakresie obsługi sekretariatu ZK Nr 1 we Wrocławiu.Szczegółowe informacje na http://www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukajKontakt z pracodawcą: pocztowy lub telefoniczny - 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujacych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami. Miejsce wykonywania pracy Reda.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Reda (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 150 PLN

pomoc nauczycielowi w czasie zajęć i podczas opieki nad dziećmi z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Godziny pracy wg grafiku (do uzgodnienia).
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT MANAGERA DS. KONTROLI KOSZTÓW - od 10 000 PLN

Wykonywanie analiz kosztów produktu. Tworzenie modeli kalkulacji kosztów, kontrola zmian w temacie kontroli kosztów. Przygotowywanie szczegółowych obliczeń kosztów dla produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/STAŻ - 997,4 PLN

pomoc nauczycielce w prowadzeniu zajęć z dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wandalin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Sienno (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prowadzenie ewidencji księgowej w biurze rachunkowym, kompletowanie dokumentów księgowych, prowadzenie rejestrów zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach ogłasza nabór na stanowisko pracownicze: Asystent rodziny.Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "NABÓR NA ASYSTENTA RODZINY" należy składać osobiscie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy w terminie do dnia 20.07.2017 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach - 2017-07-07 - Subkowy (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT KONSULTANTA ANALITYCZNEGO - od 2 300 PLN

- przyjęcie próbek do laboratorium- ocena stanu próbek- rejestracja na podstawie zlecenia badań-przekazanie próbek na pracownię- kontakt z klientem w celu np doprecyzowania zlecenia
AGROLAB Polska Sp. z.o.o - 2018-05-09 - Dęblin (lubelskie)

MALARZ-SZPACHLARZ - od 1 750 PLN

prace remontowo-budowlane, doswiadczenie zawodowe mile widziane
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE TOMI Tomasz Chełmiński - 2015-12-02 - Stary Widzim (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w zakresie opieki nad dziećmi, zapewnienie bezpieczeństwa, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Klenica (lubuskie)

ASYSTENT BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

Rozliczenia elektroniczne: księgowanie, kontrola, sprawozdawczość: sporządzanie raportów dla zarządu banku, sporządzanie sprawozdań, analizy. Obsługa klienta: przyjmowanie zleceń wpłat gotówkowych sprzedaż usług bankowych: sprzedaż rachunków osobistych firmowych, lokat i kart płatniczych, drukowanie umów, sporządzanie i prowadzenie rejestrów umów.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Muszyna (małopolskie)

ASYSTENT INŻYNIERYJNO-TECHNICZNY (HODOWLE KOMÓRKOWE) - od 2 500 PLN

Udział w projektach badawczych, obsługa urządzeń laboratoryjnych, wykonywanie prac organizacyjnych w laboratorium, opracowywanie procedur, instrukcji i raportów, przygotowywanie przeglądów literatury
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Kontakt z przydzielonymi kierowcami, nadzór nad realizacją procesu transportowego, obsługa klienta zagranicznego, wprowadzenie danych do systemu komputerowego, wyszukiwanie ofert na giełdach transportowych, tłumaczenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 000 - 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE RYSUNKÓW I OPISÓW POD KIERUNKIEM PROJEKTANTA, PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, OPERATÓW WODNO PRAWNYCH, PRZEDMIARÓW I SPECYFIKACJI ROBÓT;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIER. BUDOWNICTWO SPECJ. BUDOWNICTWO WODNE LUB POKREWNA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE I ŚRODOWIASKA CAD
PIOTR BALIŃSKI PROJEKT - 2016-06-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT WYNAJMU SAMOCHODÓW - od 3 200 PLN

wydawanie samochodów, przygotowywanie umowy z klientem, korespondowanie mailowe, telefoniczne, listowne
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wspóltworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami,wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - 2 000 - 2 200 PLN

projektowanie sieci i instalacji sanitarnych (gł. gazowych), kosztorysowanie , przygotowywanie dokumentacji do urzedów, spotkania z inwest., sprawy urzędowe
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-03-24 - Przeginia (małopolskie)

NAUCZYCIEL - od 2 100 PLN

czynności dydaktyczno-wychowawcze nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)