ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Złotów oferta pracy ALPINBUD JOLANTA ZAJĄC
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym ,przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, archiwizowanie dokumentów księgowych, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawię finansowych na podstawie zapisów księgowych, obsługa sprzedaży dla klientów bezpośrednich
Data publikacji: 2016-07-26
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: ALPINBUD JOLANTA ZAJĄC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Norwida 6, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym ,przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, archiwizowanie dokumentów księgowych, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawię finansowych na podstawie zapisów księgowych, obsługa sprzedaży dla klientów bezpośrednich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek: finanse i rachunkowość, doświadczenie zawodowe: rok w księgowości , umiejętności : obsłuha sprzętu biurowego,obsługa programó księgowych i płacowych, obsługa poczty elektronicznej, znajomość podstaw prawa podatkowego, znajomość podstaw księgowości
Nazwa pracodawcy: ALPINBUD JOLANTA ZAJĄC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Norwida 6, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Adres strony pracodawcy: alpinbud.pl
Ulica pracodawcy: Norwida
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Usługi budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.07.2016
Oferta pracy ważna do: 02.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie towaru do wyłożenia do lad chłodniczych i na półki, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru od dostawcy, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, zamówienia towarów, kontrolowanie jakości towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wsparcie pracowników działu księgowości w bieżących sprawach i pracach, prace administracyjno-biurowesporządzanie raportów, zestawień, formularzy i zapisów księgowychsegregacja i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Niepołomice (małopolskie)
wsparcie dla wychowawcy grupy przedszkolnej
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Pobiedziska (wielkopolskie)
obsługa grup zorganizowanych, klienta indywidualnego
F.H.U. HOTEL GÓRSKO Maria Sadkiewicz-Bill - 2016-01-07 - Wieliczka (małopolskie)
PROWADZENIE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ Z UKRAINĄ, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ, PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PREZESAMI UKRAIŃSKIMI I NIEMIECKIMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA STANOWISKU ASYSTENTA ZARZĄDU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO-BIZNESOWEGO,
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obsługi sekretarskiej Prezesa Zarządu oraz współdziałanie przy obsłudze narad, konferencji itp., przyjmowanie, wysyłanie i rozdział korespondencji zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną, prowadzenie spraw związanych z pracą Zarządu.Godziny pracy 7-15
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji, budowa sieci, budowa traktów światłowodowych
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Zielonki (małopolskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie zamówień do realizacji, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, fiskalizacja sprzedaży, przygotowywanie asortymentu do ekspozycji internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Łódź (łódzkie)
- prace biurowe,- obliczanie w programie prostych danych,- tworzenie dokumentacji geodezyjnej,- podstawowe prace terenowe,- obsługa sekretariatu,- zgłoszenie prac geodezyjnych w systemie,
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Sławno (zachodniopomorskie)
- realizacja funkcji dydaktycznej przedskola,- prowadenie i obserwacja zajęć edukacyjnych i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI, ORGANIZACJA ZAJĘĆ, WYDAWANIE POSIŁKÓW, DBAŁOŚĆ O CZYSTOŚĆ POMIESZCZEŃ
kontakt przez PUP - 2018-05-22 - Skierniewice (łódzkie)
przygotowanie produktów i półproduktów na potrzeby kuchni, pomoc w przygotowaniu potraw zgodnie z recepturami, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się ze statutem oraz statutem szkoły i koncepcją jej funkcjonowania oraz podstawą programową dla odpowiednich grup wiekowych,-nauka opieki nad dziećmi w klasie,-nauka nad dziećmi w stołówce , czuwanie nad należytym spożywaniem posiłków,-dbanie o utrzymanie ładu, porządku, estetyki sali zajęć, dbanie o bezpieczeństwo w szatni,-uczestnictwo w wycieczkach, spacerach dla dzieci, wyjściach na basen,-pomoc w organizacji wypoczynku oraz spotkań z dziećmi z partnerskiej Szkoły Regenbogen w Gorlitz,-nauka współpracy z rodzicami, rozmowa z rodzicem , utrzymywanie kontaktu osobistego lub telefonicznego,-nauka sporządzania oraz przygotowywania dokumentacji na potrzeby danej grupy/ klasy,-nauka sporządzania pism ( zaświadczeń, zaproszeń, zawiadomień) przy wykorzystaniu programów komputerowych,-nauka skanowania i kserowania dokumentów,-nauka przygotowywania prezentacji multimedialnych w programie Power Point,-nauka przygotowywania pomocy dydaktycznych zgodnie z podstawą programową w danej grupie wiekowej, a także wyszukiwanie odpowiednich pomocy w katalogach, na stronach internetowych,- współpraca z innymi nauczycielami - pomoc w przygotowywaniu prac projektowych dla uczniów stosownie do ich potrzeb rozwojowych,-wspieranie pracy nauczycieli w prowadzeniu zajęć dydaktyczno - wychowawczych stosownie do wieku i możliwości rozwojowych dzieci,-nauka organizacji gier i zabaw z doborem odpowiednich rekwizytów.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach samoobsługowych, pomoc nauczycielowi w realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolu.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyjazdy służbowe na teren budów (Kraków i okolice), opracowywanie dokumentacji, pozyskanie uzgodnień, kontakt z inwestorem. Praca na terenie małopolski.
"INFOSTRADY POLSKIE" Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Wola Dębińska (małopolskie)
Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Słupsk (pomorskie)
Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia st. pracyZakres: praca biurowa przy komputerze, wykonywanie modeli 3D i rysunków z wykorzystaniem systemów CAD
TAPA Krzysztof Kasiedczak w Zamościu - 2016-07-12 - Piaseczno (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującej firmy. Organizowanie, kierowanie, monitorowanie i raportowanie zadań pracy zespołu. Uzyskiwanie wyjaśnień, dopilnowanie terminów, przygotowywanie raportów i poszukiwanie informacji na zlecone tematy. Umawianie i koordynowanie spotkań oraz doskonały nadzór nad kalendarzem. Prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie wyznaczonych interesantów i reprezentowanie firmy. Przygotowywanie wycen, oferty, prowadzenie prezentacji i redagowanie pism. Stała współpraca i utrzymywanie kontaktu z firmami partnerskimi i klientami firmy. Wystawianie dokumentów księgowych i sporządzanie umów zgodnych z wytycznymi.
VALVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZŁOTNIKACH KUJAWSKICH - 2017-10-19 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
wg progarmu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa sprzetu AGD RTV, lutowanie SMD
"ALEXA 101" Aleksandra Jakóbik - 2015-12-18 - Chrzanów (małopolskie)
-tłumaczenie dokumentów,- organizacja spotkań,- prowadzenie terminarza,- wyjazdy służbowe,- inne polecenia przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Prace związane z księgowością w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Rymanów (podkarpackie)