ASYSTENT BIURA Poznań oferta pracy AIGOCRACY INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT BIURA
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, prowadzenie recepcji/sekretariatu, przepływ informacji oraz dokumentacji, prowadzenie kalandarza, organizowanie spotkań, organizowanie podróży służbowych, pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych, aktualizacja dokumentacji, tworzenie pism, bezpośredni kontakt z zewnętrznymi klientami i pracownikami innych działów; osoba podlegająca bezpośrednio pod dyrektora biura, po 3 miesięcznym okresie próbnym dalsze zatrudnienie
Data publikacji: 2020-05-06
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: AIGOCRACY INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SKŁADOWA, 61-897 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, prowadzenie recepcji/sekretariatu, przepływ informacji oraz dokumentacji, prowadzenie kalandarza, organizowanie spotkań, organizowanie podróży służbowych, pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych, aktualizacja dokumentacji, tworzenie pism, bezpośredni kontakt z zewnętrznymi klientami i pracownikami innych działów; osoba podlegająca bezpośrednio pod dyrektora biura, po 3 miesięcznym okresie próbnym dalsze zatrudnienie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa poczty elektronicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: punktualność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3: samodzielność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_5: sumienność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub praca w administracji i/lub w roli asystenta; praca na jedna zmianę w godzinach 8-16 / 9-17
Nazwa pracodawcy:
AIGOCRACY INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7010896384
danePracodawcy_regon: 382019377
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Marszałkowska 89, 00-693 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Marszałkowska
Numer budynku pracodawcy: 89
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy ważna do: 06.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?296edafa890131abfe6f3a5412e0f798
Podobne oferty pracy
Dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie dokumentacji płacowej, ZUS, analiza rozrachunków, analiza dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Gdynia (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie dokumentacji projektowej, wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych, dobra organizacja pracy
Pracownia Projektowa "Attyka" Piotr Kędzierski - 2018-06-06 - Częstochowa (śląskie)
praca biurowa, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z zagranicznymi kontrahentami
POZTEL SP. Z O.O. - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent prawny
Kancelaria Adwokacka Adwokat Piotr Danek - 2019-10-18 - Tarnów (małopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Włodawa (lubelskie)
Pomoc przy pobieraniu miar gipsowych, przygotowanie do przymiarek wyrobów ortopedycznych, wykonywanie lejów protezowych kończyn i kosmetyki, konsultacje pacjentów pod kątem doboru zaopatrzenia ortopedycznego. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Leżajsk (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie projektów,inwentaryzacja,pomiary,składanie projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Będzin (śląskie)
Wykształcenie min. zawodowe; wymagana znajomość instrumentów klawiszowych i nagłośnienia; mile widziane doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego, wiedza i zainteresowanie w zakresie instrumentów muzycznych, akustyki; znajomość obsługi komputera; Zakres obowiązków: promocja produktów oraz firmy; prowadzenie sprzedaży internetowej; kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy; realizacja planów sprzedaży na najwyższym poziomie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ANNA I WOJCIECH LASEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RAGTIME SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-04 - Gliwice (śląskie)
dekretowanie dokumentów księgowych; księgowanie w programie księgowym;
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienia do wystawienie faktury), organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego, kontrola stanów magazynowych i realizacja zamówień towarów do dalszej odsprzedaży, nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek, kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.Proponowane wynagrodzenie to 2000 - 3500 zł netto.
Custo Pol S.A. - 2016-03-01 - Wykroty (dolnośląskie)
Asystowanie nauczycielowi w prowadzeniu grupy, dbanie o bezpieczenstwo dzieci w klasie i poza klasa, kontakty z rodzicami.Godziny pracy 8:00 - 16:00umowa zleceni: 02.03.2020-02.03.2021Ilość godzin w tygdniu około 40
MINAKSHI SHARMA AMERICAN SCHOOL OF WROCLAW - 2019-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc nauczycielom przy realizacji zadań dydaktyczno- wychowawczych, drobne prace porządkowe
Przedszkole Niepubliczne "Jedynka" Maria Makowska - 2017-08-07 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa połączeń przychodzących i wychodzącychwspółprowadzenie prezentacjianalizowanie potrzeb klienta i rekomandowanie odpowiedniego towaru po akceptacji przełożonegodoradztwo w zakresie ITwsparcie merytoryczne i techniczneprowadzenie video konferencji szkoleniowych dla użytkowników systemupomoc w przygotowaniach do targówsprzedaż produktów i negocjowanie warunków umowybudowanie długoterminowych relacji z kleintami i partnerami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie zajęć pedagogicznych pod kierunkiem pedagogów i terapeutów zatrudnionych w Stowarzyszeniu, prowadzenie pełnej dokumentacji dzieci, tworzenie opinii terapeutycznych i pedagogicznych pod kierunkiem pedagogów i nauczycieli zatrudnionych w Stowarzyszeniu, współpraca przy diagnozie dzieci, uczestnictwo we wszystkich formach terapeutycznych i pedagogicznych organizowanych przez Stowarzyszenie w okresie odbywania stażu, w tym dni otwarte, wystawy, kiermasze, imprezy charytatywne z udziałem uczestników terapii.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)
przewóz osob niepełnosprawnych,dodatkowo wyjazdy turystyczne zgodnie z zapotrzebowaniem
Usługi Przewozowe Emil Skowyrski - 2016-01-25 - Rogożnik (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu,pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych,zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt,udzielanie informacji pacjentom.
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-10-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
malowanie, szpachlowanie, prace dekarskie, posadzkowe
Zakład Budowlano-Remontowy "REM-BUD" s.c. G. Szczerba & T.Kozimor - 2019-07-10 - Legnica (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Ruchna (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie zobowiązań i należności dostawców i odbiorców firmy, wystawianie faktur, przygotowanie korespodencji z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie faktur do komputera i ich weryfikacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Gowidlino (pomorskie)
Sporządzanie projektów pism procesowych i innych; analiza przepisów prawnych i orzecznictwa pod kątem prowadzonych spraw; uczestnictwo w rozprawach sądowych w zastępstwie Radcy Prawnego; reprezentowanie klientów przed sądami, komornikami i innymi instytucjami, czynności administracyjne, kontakt z klientami Kancelarii oraz sądami, urzędami i innymi instytucjami.
Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY - 2019-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiskaPraca na dwie zmaiany w godzinach 09-17 -21.
Firma Gastronomiczno-Usługowo-Handlowa "ZAJAZD" Z. Ryś Dobra - 2018-08-07 - Dobra (małopolskie)
- monitorowanie i ocena procesów produkcyjnych dotyczących jakości produktów- ścisła współpraca z działem zarządzania produkcją i montażem- udział we wdrażaniu procesów jakościowych w nowych projektach- przygotowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną, w tym szkolenia pracowników- utrzymywanie dobrych relacji z klientami i ich dalszy rozwój
KOMOS Automotive Czech, s.r.o. - 2017-06-01 - Czechy (Czechy)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby Dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań oraz konferencji, organizowanie podróży służbowych Dyrektora, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją, przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie archiwizowanie korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dozór i organizacja pracy dla pracowników
Metalprodukt Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-11-07 - Namysłów (opolskie)