ASYSTENT NAUCZYCIELA Pruszków oferta pracy Przedszkole Niepubliczne "Jedynka" Maria Makowska
Stanowisko: ASYSTENT NAUCZYCIELA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: pomoc nauczycielom przy realizacji zadań dydaktyczno- wychowawczych, drobne prace porządkowe
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: Przedszkole Niepubliczne "Jedynka" Maria Makowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sadowa 62, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc nauczycielom przy realizacji zadań dydaktyczno- wychowawczych, drobne prace porządkowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT NAUCZYCIELA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent nauczyciela przedszkola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z dziećmi, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego
Nazwa pracodawcy: Przedszkole Niepubliczne "Jedynka" Maria Makowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Sadowa 62, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Sadowa
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent nauczyciela przedszkola
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 17.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawowanie opieki i nadzoru nad podopiecznymi, prowadzenie zajęć świetlicowych i terapeutycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wolbrom (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Olkusz (małopolskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu Spółki o ogólnopolskim zasięgu działalności: ewidencjonowanie faktur i poczty, sporządzanie pism i raportów, współpraca z urzędami administracji publicznej (ZUS, urzędy skarbowe, sądy itp.), obsługa gości firmy.
DIGICOS S.A. - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagajacych prace księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lisie Pole (zachodniopomorskie)
transport na terenie kraju, dbałość o elementy przewożone
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2017-07-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH, KSIĘGOWANIE FAKTUR OD DOSTAWCÓW I PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚCI, PROWADZENIE EWIDENCJI KASOWEJ, DBANIE O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTÓW FINANSOWYCH, ROZLICZENIE NALEŻNOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH, NP. DELEGACJE, ZALICZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie zakładów totolotka, obsługa kolektury lotto
"TOTOLOTEK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
spawanie elementów zgodnie z rysunkiem; składanie konstrukcji stalowych, szlifowanie, wiercenie i cięcie; wykonywanie prac zgodnie z harmonogramem i rysunkiem; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
Syzar Sp. z o.o - 2015-12-08 - Kusowo (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów.
EMPET Marzena Tuchalska - 2018-09-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
odbiór dokumentów od klientów, obywateli Chin, ich kompletowanie, prowadzenie rejestru dokumentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w Chinach, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
realizacja zadań zleconych przez Zarządkompleksowa organizacja pracy Biura Zarządu dbanie o sprawny obieg dokumentów i informacjizapewnienie przepływu informacji od i do Zarządu, w szczególności w kontaktach z innymi komórkami organizacyjnymi oraz instytucjamiustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy Zarządu (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych itp.).redagowanie pism, wiadomości i dokumentów służbowych, organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych i wewnętrznych,redagowanie pism służbowych i oficjalnych dokumentówprzygotowywanie zestawień i analizprzygotowywanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i przepływem informacjirozliczanie czasu pracy pracowników
OrNet sp. z o.o. - 2018-03-29 - Lubin (dolnośląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
- Wykonywanie prostych czynności księgowych wspomagających pracę księgowego,- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju oraz weryfikacja ich poprawności- Przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty oraz wprowadzanie ich do systemu finansowo- księgowego- Kompletowanie dokumentów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących- Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami, archiwizowanie dowodów księgowych- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i p.poż.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Poźrzadło (lubuskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Zając (mazowieckie)
- Organizacja i nadzór nad pracami elektrycznymi na placu budowy; Przygotowywanie wycen i kosztorysów; Weryfikacja i ocena przedstawianych ofert; Opracowywanie zestawień materiałów i urządzeń oferowanych; Uzgadnianie z dostawcami danych technicznych oferowanych urządzeń; Wsparcie zespołu projektantów w zakresie realizowanych projektów; Realizacja zamówień. - Wynagrodzenie: 2100 -3000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okrespróbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień z elektrotechniki. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wajda (at) energocenter.pl
ENERGOCENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Katowice (śląskie)
ASYSTA STOMATOLOGA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UKOŃCZONE STUDIUM POLICEALNE ZAWODOWE DLA ASYSTENTEK STOMATOLOGICZNYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
ELŻBIETA DZIECIASZEK - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
staż w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Pogwizdów (śląskie)
modyfikacja, opracowywanie nowych receptur kosmetycznych, przeprowadzanie badań laboratoryjnych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-08-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
"GreCAD" Usługi Projektowo - Budowlano - Handlowe Piotr Greinke - 2018-08-13 - Kościerzyna (pomorskie)
Art.175 ustawy z dnia 28 stycznia 2016r. Prawo o prokutarurze (Dz.U. z 2017r., poz.1767, ze zm. ). Praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Szczegóły ogłoszenia o konkursie na stanowisko asystenta prokuratora w Prokutaurze Regionalnej we Wroclawiu, z dnia 18 czerwca 2018r. w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na straonie internetowej Prokuratury Regionalnej www.wroclaw.pr.gov.plTermin składania zgłoszeń-9 lipca 2108r. osobisty w biurze podawczym (parter, pokój 3, w godz. 7:30-15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data nadania przesyłki). Umowa o prace na czas nieokreślony poprzedzoma 6 miesięcznym stażem asystenckim. Oferta skierowana również do osób z orzeczonym stopniem niepelnosprawności. Oferta dostępna w sali E, A
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny kierownikowi ośrodka pomocy społecznej;16) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;17) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;18) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.3)), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną;19) inne zadania wynikające z Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r. poz. 135).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wadowice Górne - 2015-12-17 - Wadowice Górne (podkarpackie)
Asystent księgowej: segregacja dokumentów, wypełnianie prostych druków i formularzy, w pierwszych miesiącach pracy wyłącznie podstawowe zadania wyjaśnione całkowicie od podstaw.wymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, po kilku miesiącach i nabraniu doświadczenia wymagane będzie wykonywanie trudniejszych zadań i obowiązków.
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-08 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych i higienicznych. Nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku. Współdziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego.
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EUREKA - 2015-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
pełnienie funkcji asystenta koordynator w projekcie EFS, przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i rekrutacji uczestników , organizacja doradztwa, stały kontakt z uczestnikami, nadzór nad porwadzonymi formai wsparcia, prowadzenie biura projektu
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kupno/sprzedaż usług transportowych, wystawianie zleceń, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie ewidencji wykonywanych usług medycznych, przyjmowanie zgłoszeń pacjentów, umawianie terminów
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Sędziszów (świętokrzyskie)