ASYSTENT/TKA MENEDŻERA Hnojník oferta pracy KOMOS Automotive Czech, s.r.o.
Stanowisko: ASYSTENT/TKA MENEDŻERA
Wynagrodzenie: od 25 000 CZK
Zakres obowiązków: - monitorowanie i ocena procesów produkcyjnych dotyczących jakości produktów- ścisła współpraca z działem zarządzania produkcją i montażem- udział we wdrażaniu procesów jakościowych w nowych projektach- przygotowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną, w tym szkolenia pracowników- utrzymywanie dobrych relacji z klientami i ich dalszy rozwój
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Hnojník ()
Pracodawca: KOMOS Automotive Czech, s.r.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 73953 Hnojník 207, CzechyRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- monitorowanie i ocena procesów produkcyjnych dotyczących jakości produktów- ścisła współpraca z działem zarządzania produkcją i montażem- udział we wdrażaniu procesów jakościowych w nowych projektach- przygotowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną, w tym szkolenia pracowników- utrzymywanie dobrych relacji z klientami i ich dalszy rozwój
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 000 CZK
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca zapewnia wyżywienie?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/TKA MENEDŻERA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hnojník
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Czechy
Zawód: pozostali technicy mechanicy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 000 CZK
warunkiPracyIPlacy_premie: 1
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
pracodawca zapewnia bony żywieniowe,wynagrodzenie 25.000 – 30.000 brutto miesięcznie- Pprspektywiczne zatrudnienie, przyjemne, czyste i dynamiczne środowisko pracy- kursy i szkolenia pracowników w przemyśle motoryzacyjnym- bony na posiłki- napoje bezalkoholowe w miejscu pracy bezpłatnie- imprezy firmowe
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy: pełny etat, praca 1 zmianowa
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: siedziba główna
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: czeski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość MS Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint)Doskonałe umiejętności komunikacyjne, myślenie techniczne, niezależność, inicjatywa i orientacja na wyniki, możliwość pracy pod presją, elastyczność i dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: KOMOS Automotive Czech, s.r.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy: mariebrancova (at) secokomos.co.kr
Język aplikacji o pracę: angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: email
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
Firma produkująca części i akcesoria do pojazdów mechanicznych
Oferta zgłoszona przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy mechanicy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017
Data dodania oferty pracy: 01.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Zielonka (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Radom (mazowieckie)
praca w szkole, pomoc w wykonywaniu obowiązków nauczyciela, praca z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Hadynów (mazowieckie)
Gromadzenie, porządkowanie, archiwizowanie dokumentacji, codzienna organizacja pracy biura, przygotowywanie posiedzeń Prezydium i Zarządu. Prowadzenie dokumentacji księgowej.
Zarząd Zakładowy Związku Zawodowego Pracowników Przemysłu Miedziowego O/ZG ,,Polkowice- Sieroszowice" - 2019-09-26 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Strumiany (łódzkie)
kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym, nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, bieżące rozwiązywanie problemow jakościowych, tworzenie dokumentacji jakościowej/raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli/
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-12-04 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
asysta nauczycielaowi przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Sokolniki (łódzkie)
praca przy produkcji obuwia
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Nowy Targ (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zduńska Wola (łódzkie)
praca biurowa
Bednarek Transport Sp. jawna - 2017-11-29 - Tomiczki (wielkopolskie)
Praca z rodziną z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi i współpraca z pracownikami socjalnymi oraz przedstawicielami innych instytucji. Pomoc rodzinom w rozwiązywaniu różnych problemów i prowadzenie dokumentacji prac z rodziną.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Włodawa (lubelskie)
- samodzielne i terminowe dokonywanie archiwizacji dokumentów.- porządkowanie dokumentacji służbowej, celem zapewnienia prawidłowego sposobu archiwizacji materiałów i właściwego przy-gotowania ich do przekazania do archiwum.- prowadzenie czynności w zakresie brakowania dokumentacji służbowej dot. kat BC, archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w celu zapewnienia właściwego niszczenia lub przekazania dokumentacji pracownikom kancelarii do odesłania do archiwum zakładowego.- wykonywanie uwierzytelnionych kopii dokumentów celem udostępnienia ich uprawnionym organom.- przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji funkcjonariuszy Zespołu ds. Migracji celem ich przygotowania do archiwizacji lub brakowania.- prowadzenie obowiązujących rejestrów.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-04-12 - Terespol (lubelskie)
Asysteowanie handlowcowi, pozyskiwanie towarów głównie z krajów bliskiego wschodu, bezpośrednie rozmowy handlowe, sprzedaż towaru, przygotowywanie zamówień glównie z zagranicy, sporządzanie specyfikacji dla zwierzchnika. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
OPTIMA FASHION Vasudeo Alamchandani - 2016-06-27 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Przyjmowanie, segregowanie, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Rydułtowy (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
księgowanie firm
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gorlice (małopolskie)
- Kontakt z klientami firmy. Przygotowywanie ofert. Poszukiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane pozytywne nastawienie do życia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: raportbranzowy (at) gmail.com
Bożena Domagała-Olczyk A.W.R. MADIN - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
asystowanie lekarzowi, utrzymanie stanowiska pracy w czystości,
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Gliwice (śląskie)
Prace kreślarskie, kreślenie projektów, inwentaryzacja.
Pracownia Architektoniczna Atrium Władyka Piotr - 2019-01-04 - Nysa (opolskie)
realizacja projektu, udział w procesie rekrutacji beneficjentów, świadczenie pomocy beneficjentom projektu, analiza dokonanych wydatków pod względem merytorycznym, monitoring i ewaluacja projektu, opracowywanie programów, analiz, ocen i sprawozdań z realizacji projektu, archiwizacja dokumentów projektowych, organizacja warsztatów, w tym wyjazdowych dla beneficjentów projektu oraz Akademii Letniej dla dzieci z rodzin zastępczych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstaowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. Współpraca z kordynatorem projektu "Centrum Usług Społecznych" w powiecie sieradzkim.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-09-15 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert, opracowywanie zamówień, utrzymywanie i rozwiajanie relacji z klientami
A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce - 2016-09-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
nauka rejestrowani apacjentów, nauka asystowania lekarzowi
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi w pracy z dziećmi, sprzątanie, pomoc w obsłudze dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-01-30 - Śrem (wielkopolskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Żerków (wielkopolskie)
konserwacja budynku
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
pomoc nauczycielowi podczas prowadzenia zajec dydaktycznych i zabaw swobodnych dzieci, opieka nad dziećmi, organizacja posiłków, sprzątanie, zastępstwo w czasie njiobecności innego pracownika
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Skoczów (śląskie)
Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klienta. Porządkowanie i koordynacja przepływu dokumentów kancelaryjnych. Koordynowanie terminów rozpraw, spotkań z klientami oraz wysyłki dokumentów wg terminarza. Sporządznie pism administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sochaczew (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)