ASYSTENT Białystok oferta pracy Podlaska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa
Stanowisko: ASYSTENT
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsluga kancelaryjno- prawna organów Izby Okregowej Sądu Dyscyplinarnego, Komisji Kwalifikowanej POIIB ( przygotowanie projektów pism procesowych, jak również dotyczących wyjasnia treści posiadanych uprawnień budowlanych, udzial w czynnościach procesowych sądu, udzielanie odpowiedzi na bieżąca korespondencj, dbanie o terminowość załatwianych spraw w postępowaniu administracyjnym i dyscyplinarnym, realizacja obowiązków sprawozdawczych, organizacja szkoleń ( analiza bieżących potrzeb szkoleniowych inzynierów budownictw, w tym ogólnych zmian w zakresie prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, redagowanie informacji prasowych dotyczących tematyki szkolenia, analiza rynku szkoleniowego, przygotowaie relacji z przebiegiu kaźdego szkolenia, redagowanie artykułow prasowych i współpraca z mediami( tworzenie informacji do " Biuletynu Informacyjnego Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa" , opracowanie krótkich komunikatów do zamieszczenia na stronie internetowej Izby, pozyskiwanie partnerów biznesowych w celu zagwarantowania członkom POIIB korzystnych rabatów cenowych na zakup towarów i usug, wynikających z faktu przynależności do Izby.
Data publikacji: 2016-03-01
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Podlaska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionowa 28/402, 15-281 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsluga kancelaryjno- prawna organów Izby Okregowej Sądu Dyscyplinarnego, Komisji Kwalifikowanej POIIB ( przygotowanie projektów pism procesowych, jak również dotyczących wyjasnia treści posiadanych uprawnień budowlanych, udzial w czynnościach procesowych sądu, udzielanie odpowiedzi na bieżąca korespondencj, dbanie o terminowość załatwianych spraw w postępowaniu administracyjnym i dyscyplinarnym, realizacja obowiązków sprawozdawczych, organizacja szkoleń ( analiza bieżących potrzeb szkoleniowych inzynierów budownictw, w tym ogólnych zmian w zakresie prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, redagowanie informacji prasowych dotyczących tematyki szkolenia, analiza rynku szkoleniowego, przygotowaie relacji z przebiegiu kaźdego szkolenia, redagowanie artykułow prasowych i współpraca z mediami( tworzenie informacji do " Biuletynu Informacyjnego Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa" , opracowanie krótkich komunikatów do zamieszczenia na stronie internetowej Izby, pozyskiwanie partnerów biznesowych w celu zagwarantowania członkom POIIB korzystnych rabatów cenowych na zakup towarów i usug, wynikających z faktu przynależności do Izby.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja, doświadczenie w redagowaniu pism procesowych, tekstów prasowych i reklamowych, biegła znajomość Word, Excel oraz jednego z programów do obróbki cyfrowej fotografii, bardzo dobra znajomość podstawowych przepisów prawa: ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, - prawo budowlane, rozporządzeń wykonawczych do ustawy- prawo budowlane ( w szczególności rozporządzenia z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownicywie, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( tekst jednolity Dz U. z 2016 r. poz. 23, znajomość jednego z jęz. obcych w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: Podlaska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Legionowa 28/402, 15-281 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty, e-mailem: psl (at) piib.org.pl, korespondencja podcztowa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Legionowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w Urzędzie Pocztowym w Tykocinie
Poczta Polska S.A. - 2016-02-02 - Tykocin (podlaskie)
wykonywanie rysunków technicznych w programie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Rawicz (wielkopolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, prowadzenie rejestrów dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, przyjmowanie dokumentacji do archiwum.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
współpraca z dyrektorem i pracownikami pedagogicznymi w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi, utrzymanie ładu i porządku w przedszkolu, dbanie o należną dyscyplinę pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Oferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP Rypin w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, porządkowanie zabawek
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wąsosz Górny (śląskie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie gości, doradzanie w zakresie dań
PPUH COLD s.j. Bogdan i Włodzimierz Chwastek - 2018-03-27 - Bochnia (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Dobrzejowice (dolnośląskie)
Tłumaczenie na język chiński dokumentacji w celu certyfikacji samolotu na rynku chińskim.
Aero AT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa maszyn do tworzyw sztucznych - wykonywanie prostych prac pod nadzorem. Obsługa szlifierki do drewna, wytłaczarki.
ALPHA TECHNOLOGY SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-22 - Niepołomice (małopolskie)
-
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
opiekun
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Piława Górna (dolnośląskie)
wg programu stażu. Staż z FP. Pomoc w prowadzeniu księgowości. Możliwość nabycia doświadczenia i umiejętności w szerokim zakresie działalności firmy, m.in. wyceny nieruchomości, doradztwa biznesowego, pośrednictwa ubezpieczeniowego, dotacji unijnych - biznesplanów. Kandydat może posiadać orzeczenie o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych
Szkoła Podstawowa w Nakomiadach - 2017-07-24 - Nakomiady (warmińsko-mazurskie)
terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont, prowadzenie rejestru podatku VAT, współpraca z bankami i agencjami leasingowymi, rozliczanie wniosków unijnych
"Delphia Yachts Kot" Spółka Jawna - 2016-12-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie niezbędnych wskaźników i analiz, współpraca z innymi działami, tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-16 - Mława (mazowieckie)
Na tym stanowisku pracownik będzie odpowiedzialny za organizowanie biura oraz wykonywanie prac biurowo-administracyjnych, przygotowanie narad, zebrań, konferencji oraz spotkań słuzbowych, gromadzenie, rejestrowania oraz przetwarzanie informacji, sporządzanie, przewchowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z fukcjinowaniem jednostki organizacyjnej, obslugiwanie sprzętu biurowego. Oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACE PORZĄDKOWE, MYCIE POMIESZCZEŃ I HAL PRODUKCYJNYCH, MYCIE SPRZĘTU I MASZYN, PRACA NA WYSOKOŚCI
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2017-07-31 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Słupsk (pomorskie)
praca w budownictwie przy wykonywaniu robót ziemnych i posługiwaniu się podstawowymi narzędziami i urządzeniami oraz przy użyciu i montażu szalunków Krings
Przeds. Budownictwa Inżynieryjnego. "EKO-BAU" S.J.Edyta i Waldemar Fiedot - 2017-05-18 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-01-04 - Leżajsk (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Ciechanów (mazowieckie)
praca w księgowości hotelu, przygotowywanie dowodów księgowych, uzgadnianie rejestrów vat, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzenie danych
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Żagań (lubuskie)
Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze tj. komputer, telefon, drukarka, fax, itp. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie. Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami. Przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy (zależnie od zasad panujących w firmie) wyników z prowadzonej przez siebie pracy. Zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności. Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Praca w godz. 8-16.
JARMAR Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Łąck (mazowieckie)
pomoc przy stylizacji sesji zdjęciowwych,obsługa programu photoshop,przygotowywanie dań i sprzatanie po sesjach zdjęciowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Henryków-Urocze (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, kontrola rozrachunków.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Białobrzegi (mazowieckie)
działania marketingowe, promocja,prowadzenie bloga firmy, stoiska na targach,koordynacja szkoleń, organizacja kampanii newsletterowych, redagowanie treści na stronie internetowej, i w social mediach
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
aystent ds.szkoleń okresowowych i wstępnych BHP, tłumaczenie prezentacji multimedialnych z j.polskiego na j. ukraiński, współprowadzenie szkoleń, przygotowanie dokumentacji w j.ukraińskim, tłumaczenie tekstów, przygotowanie testów i ankiet; praca na terenie całego kraju; doświadczenie jako asystent ds.szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Ujazd (opolskie)
Obowiązki : •wyszukiwanie informacji w Internecie w j. anielskim•pomoc w tworzeniu /sporządzaniu artykułów•obsługa mediów społecznościowych / wcześniej odbyte szkolenia Wymagania: •Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu bloga, marketingu sieciowego / wdrażanie nowych pomysłów , rozwiązań itp. •Obeznanie w technologii lub chęć uczestniczenia w szkoleniach * znajomość programu WordPress * chęć uczenia się i rozwoju
MONIKA GAIK - 2018-07-20 - Witalówka (mazowieckie)