ASYSTENTKA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ Łąck oferta pracy JARMAR Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENTKA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze tj. komputer, telefon, drukarka, fax, itp. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie. Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami. Przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy (zależnie od zasad panujących w firmie) wyników z prowadzonej przez siebie pracy. Zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności. Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Praca w godz. 8-16.

Data publikacji: 2018-01-26

Lokalizacja: Łąck (mazowieckie)

Pracodawca: JARMAR Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Konwaliowa 1, 09-520 Łąck, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze tj. komputer, telefon, drukarka, fax, itp. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie. Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami. Przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy (zależnie od zasad panujących w firmie) wyników z prowadzonej przez siebie pracy. Zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności. Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy. Praca w godz. 8-16.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łąck

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łąck

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa administracyjno - biurowa

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: JARMAR Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Konwaliowa 1, 09-520 Łąck, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: płocki

Gmina pracodawcy: Łąck

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łąck

Ulica pracodawcy: Konwaliowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
usługi budowlane, rej. oświadczeń cudzoziemców

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2018

Data dodania oferty pracy: 26.01.2018

Oferta pracy ważna do: 25.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT (DZIAŁ EPIDEMIOLOGII) - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Radom (mazowieckie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

pomocnik stolarza
"MAXI-DREW" F.P.H.U. Arkadiusz Dyrda - 2016-06-07 - Kuków (małopolskie)

INSTRUKTOR NAUKI JAZDY - do 1 750 PLN

instruktor nauki jazdy kat.B
Ośrodek Szklenia Kierowców TAZZ Grzegorz Białek - 2015-10-05 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

a) Pomoc w przygotowaniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych.b) Pomoc w samoobsłudze dzieci (wychodzenie na spacery i wycieczki piesze).c) Wykonywanie dekoracji na różne uroczystości przedszkolne.d) Pomoc w pisaniu planów dydaktycznych, diagnoza dzieci.e) Porządkowanie miejsca pracy i kącików zainteresowań dzieci.f) Pomoc w przygotowywaniu materiałów praktycznych do zajęć różnymi technikami.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Tuszyn (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (DO 30RŻ) - od 2 000 PLN

wg syanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ząbki (mazowieckie)

ASYSTENT REKTORA - od 2 800 PLN

Kompleksowa obsługa rektoratu: obsługa centrali telefonicznej, koordynacja obiegu dokumentów, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (m.in. pisanie pism i listów na potrzeby Rektora), tworzenie i aktualizacja dokumentów, sporządzanie raportów z narad pracowniczych, narad senatu, narad wydziałowych, organizacja podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 500 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Symfonia, księgowanie, kontakt z klientami, archiwizacja dokumentów; możliwość pracy u klienta, sporządzanie rozliczeń podatkowych dekalracji Vat
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Sopot (pomorskie)

ASYSTENT DORADCY KLIENTA - 997,4 PLN

Wykształcenie min. średnie-mile widziane ekonomiczne, umiejętność organizacji pracy, odporność na stres, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 417 PLN

Wsparcie nauczyciela klasy w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych. Umowa od 03.09.2018 r. do 31.08.2019 r. Godziny pracy: 8.00- 15.00
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 - 2018-08-28 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA/ASYSTENT STOMATOLOGICZNY - od 2 700 PLN

- Przygotowanie stanowiska pracy lekarza przed i po zabiegach- Czynne asystowanie w zabiegach stomatologicznych i chirurgicznych- Sterylizacja narzędzi i sprzętu- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Bebak Stomatologia Rodzinna Spółka Partnerska - 2018-08-09 - Nowy Targ (małopolskie)

MŁODSZY KUCHARZ - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, wyższe; podstawy rachunkowości; obsługa komputera, podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: zapoznanie sie z proadzeniem KPiR, ewidencji ryczałtów, ustalanie wysokości podatku, itp.; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO (J. FRANCUSKI) - od 3 250 PLN

- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń.Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Graniczna 54 lub ul. Chorzowska 150.- Wynagrodzenie: 3250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa 8 godzin dziennie w godzinach 7:00-19:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe - licencjat. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 1 017,4 PLN

- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów- porządkowanie dowodów księgowych- przygotowanie dokumentów do księgowania- wprowadzanie danych do FAKTU
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Puck (pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 700 PLN

BIEŻĄCA OBSŁUGA TECHNICZNA (EKSPLOATACJA, KONSERWACJA, PRZEGLĄDY ORAZ REMONTY) INSTALACJI I URZĄDZEŃ, INSTALACJE ELEKTRYCZNE, KLIMATYZACYJNE, WENTYLACYJNE, WODNO-KANALIZACYJNE, MONITOROWANIE POWIERZONYCH URZĄDZEŃ, USUWANIE AWARII;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE E-1 DO 1 kV, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY SZCZECIN, WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
PRZEDSIĘBIORSTWO ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 3 000 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA SZKOŁY - 997,4 PLN

Uzupełnianie dokumentacji szkolnej; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania; przesyłanie dokuemntacji do właściwych instytucji edukacyjnych;
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ - do 2 100 PLN

Akceptowanie faktur. Obsługa telefoniczna kontrahentów. Wsparcie bieżących zadań działu rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 1 850 PLN

- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie nowych klientów, planowanie i organizowanie programów imprez pielgrzymkowo - turystycznych, pilotowanie imprez pielgrzymkowo turystycznych w kraju i za granicą, prezentacja, sprzedaż, reklamowanie atrakcji turystyczno - pielgrzymkowych naszego regionu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DS PŁAC - od 1 850 PLN

wsparcie naliczania płac, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji m. in. do ZUS i Urzędu Skarbowego
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-26 - Cigacice (lubuskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 300 PLN

udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin, prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowanie rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-04-18 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

opieka nad rodzinami zgodnie z działalnością ośrodka
Ośrodek Pomocy Społecznej w Golczewie - 2017-12-18 - Golczewo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERA - od 2 500 PLN

konserwacja maszyn i urządzeń przemysłowych, naprawa, czyszczenie, remont maszyn
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

kompletowanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów w programach księgowych, prowadzenie akt osobowych pracowników, dostarczanie dokumentacji do instytucji takich jak ZUS, US, wpinanie i drukowanie dokumentów, dbałość o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat