ASYSTENT/ ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY Sulejówek oferta pracy MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: ASYSTENT/ ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
Data publikacji: 2017-03-21
Lokalizacja: Sulejówek (mazowieckie)
Pracodawca: MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Brzeski 142, 05-070 Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulejówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulejówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
Nazwa pracodawcy:
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Trakt Brzeski 142, 05-070 Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Sulejówek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulejówek
Ulica pracodawcy: Trakt Brzeski
Numer budynku pracodawcy: 142
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 21.03.2017
Oferta pracy ważna do: 20.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie spedytorów w zakresie organizacji spedycji drogowej i procesie weryfikacji podwykonawców. Obsługa i archiwizacja dokumentów spedycyjnych, kontrola procesu realizacji zleceń spedycyjnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2018-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opracowywanie projektów pism procesowych w sprawach sądowych, przyjmowanie interesantów i udzielanie porad prawnych, archiwizacja dokumentów
Kancelaria Radców Prawnych Jacek Nieścior i Zbigniew Wóltański Spółka Cywilna - 2017-05-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Biegła obsługa komputera, obsługa urządzeń telefonu, fax, ksero, skaner, rozmowy z klientami ( krajowymi, obcojęzycznymi np .w j. angielskm), Wykonywanie zadań księgowych, rachunkowych, administracyjnych i biurowych, wystawianie faktursprzedażowych, księgowanie akt kosztowych, kompletowanie akt osobowych, obsługa programutranssped, Excel, Subiekt,word, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie książki nadawczej, nadawanie i dobiór korespondencji, obsługa klientów krajowyh i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wójcin (łódzkie)
analiza rynku wydawniczegobudowa baz danychtworzenie planu wydawniczegopozyskiwanie treści autorskichwspółpraca z autorami, muzeami, fotografikamiredagowanie i korekta tekstówpomoc w nadzorowaniu procesu wydawniczegoadminiastracja serwisów internetowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-praca biurowa, - praca przy projektach budowlanych archiektonicznych,- projektant wnętrz,- projektant zieleni
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Częstochowa (śląskie)
bosługa: telefony, korespondencja, pomoc w obsłudze szkoleń, kontakt z klientem, dbałość o wizerunek firmy, zaopatrzenie biura, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, prace porządkowe
CCC S.A - 2017-11-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Chin lub Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami chińskimi lub wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykonywanie obliczeń statycznych i wymiarowanie elementów konstrukcji budowlanych, sporządzanie rysunków branżowych w programie AutoCad, prace biurowe (skladanie gotowej dokumentacjii)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Olszyny (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bychawa (lubelskie)
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki poszukuje Asystentki odpowiedzialnej za wsparcie zarządu w realizacji zadań promocyjnych i marketingowych oraz w bieżących zadaniach i projektach. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych- staż.
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki - 2017-11-14 - Ustka (pomorskie)
Transport samochodowy (laweta) do 3,5 t. Wymagane prawo jazdy kat. B + E, ważny dowód osobisty lub paszport, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie. Preferowane doświadczenie w jeździe samochodem co najmniej 1 rok oraz gotowość do wyjazdów za granicę. Miejsce pracy Chełm Śląski.
YACHTSPORT SP. z o.o. - 2016-05-05 - Chełm Śląski (śląskie)
-Praca biurowa w Dziale Sprzedaży:- Obsługa korespondencji,- Udzielanie informacji o ofercie,- Obsługa bezpośrednia klienta,- Obieranie tel.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Impel Cleaning Sp. z o.o - 2016-04-05 - Brzezie (opolskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Dalików (łódzkie)
Spotkania z klientami, uruchamianie nowych grup kursowych, układanie planów zajęć lektorom (kursy językowe). Zadaniowy czas pracy (na terenie Krakowa).
EDWINGS Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
-prace biurowe-wprowadzenie zleceń-kontakt z kierowcami
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Mikołów (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Sanok (podkarpackie)
Odpowiedzialność za korespondecję przychodzącą i wychodzącą, codzienne wsparcie administracyjne biura, przygotowywanie dokumentów, materiałów, prezentacji, organizacja spotkań, zebrań i podróży służbowych,rozlicznie faktur, logistyka zamówień zakupów, udział w koordynacji i realizacji zleceń, projektów z zakresu marketingu, automatyki, elektryki, dbanie o porządek i ład w biurze
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kowale (pomorskie)
- Pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,- Opieka nad dziećmi,- Pomoc podczas wycieczek i spacerów,- Dbanie o utrzymanie ładu i porządku oraz estetyki w powierzonej sali.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Przygotowanie i rozdział posiłkówutrzymanie porządku w przedszkoluopieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-
MERKUR 09 SP. Z O.O. - 2016-01-28 - Kościerzyna (pomorskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, rejestracja pacjenta, dbałość o stanowisko pracy.
DOBOSZ KRZYSZTOF Gabinet Stomatologiczny - 2018-08-31 - Jaworzno (śląskie)
1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, rozpoznanie i diagnoza potrzeb itp. 4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 5.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. 6.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 7.Opracowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowych ocen. 8.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 9.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace przy montażu okien PCV, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej. Proste obliczeniastatyczno - wytrzymałościowe konstrukcji budowlanych, jedna zmiana 7-15
Biprocemwap Spółka Akcyjna - 2017-05-17 - Opole (opolskie)