ASYSTENT ARCHITEKTA WNĘTRZ Giżycko oferta pracy Karolina Czupryniak Chiliart

Stanowisko: ASYSTENT ARCHITEKTA WNĘTRZ

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Prace projektowe w zakresie: architektury wnętrz- tworzenie koncepcji architektonicznych, programów funkcjonalnych; tworzenie rysunków wykonawczych. Praca w zespole projektowym. Praca przy projektach wnętrz komercyjnych i prywatnych, tj. hotele, restauracje, rezydencje.

Data publikacji: 2018-10-03

Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Karolina Czupryniak Chiliart

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prace projektowe w zakresie: architektury wnętrz- tworzenie koncepcji architektonicznych, programów funkcjonalnych; tworzenie rysunków wykonawczych. Praca w zespole projektowym. Praca przy projektach wnętrz komercyjnych i prywatnych, tj. hotele, restauracje, rezydencje.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach 09.00-17.00Kontakt z pracodawcą: konieczne CV oraz PORTFOLIO - należy przesyłać na adres e-mail: praca (at) chiliart.plZ wybranymi kandydatami pracodawca skontaktuje się telefonicznie

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ARCHITEKTA WNĘTRZ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: architekt wnętrz

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu ArchiCAD

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu Ms Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu AutoCAD

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek/specjalność: architektura / architektura wnętrz/ budownictwo doświadczenie zawodowe: nie wymagane umiejętności – uprawnienia: znajomość oprogramowania: AutoCad i/lub ArchiCad, pakiet Office, dobrze widziane inne programy graficzne tj. Photoshop, Sketchup, zaangażowanie, samodzielność

Nazwa pracodawcy: Karolina Czupryniak Chiliart

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku

Adres pracodawcy:
11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: angielski, polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: giżycki

Gmina pracodawcy: Giżycko

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Giżycko

Adres strony pracodawcy: www.chiliart.pl

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: architekt wnętrz

Data dodania oferty pracy: 04.10.2018

Oferta pracy ważna do: 02.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SĘDZIEGO - do 3 460 PLN

- sporządzanie projektów orzeczeń- sporządzanie projektów uzasadnień orzeczeń- sporządzanie projektów zarządzeń przygotowujących sprawę do rozpoznania- wstępna analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego- kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbedne do rozstrzygnięcia
SĄD REJONOWY - 2018-05-17 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - 3 000 - 4 000 PLN

wysoka dyspozycyjność, asystowanie w spotkaniach, przyjmowanie gości, uczestniczenie w codziennych obowiązkach dyrektora, prowadzenie notatek oraz kalendarza spotkań, zarządzanie korespondencją, tłumaczenie, organizaowanie i planowanie dnia pracy dyrektora, uczestnictwo w wyjazdach służbowych
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-05-20 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 1 850 PLN

wykonywanie obowiązków asystenta projektanta
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 000 PLN

przedaż paliwa i asortymentów ze sklepu na stacji paliw.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Chełmie Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)

STAŻ/FP/ - MŁODSZY ASYSTENT - 997,4 PLN

uczestniczenie w przygotowywaniu sprawozdań, prowadzenie rejestru pism
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA/OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gniezno (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT/-TKA FRYZJERA - od 2 100 PLN

j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS SYSTEMÓW ALARMOWYCH- KONSULTANT TERENOWY - od 2 545 PLN

wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-03-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT MARKETINGU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie klientów (telefoniczne, e-mail), prace biurowe
Ristel Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Płocochowo (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Jastrowie (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - 2 500 - 4 500 PLN

Współpraca z dystrybutorami, przygotowywanie ofert handlowych, budowa relacji z klientami zagranicznymi.
"AMER TRADE" Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Dbanie o czystośc i porządek w palcówce, pomoc dzieciom przy czynnościach higienicznych, samoobsługowych, przygotowywanie i sprzątanie po posiłkach, pomoc dzieciom w codziennych czynnościach (w toalecie, ubieraniu się, przebieraniu itp.), pomoc w opiece nad dziećmi podczas zajęć, zabaw swobodnych oraz na spacerach, wycieczkach, placu zabaw itp., pomoc w organizacji uroczystości przedszkolnych, przygotowywaniu pomocy dydaktycznych, dekoracji itp., asystowanie nauczycielowi w organizacji i prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, pomoc w codziennych czynnościach zleconych przez nauczyciela lub dyrektora wynikających z prawidłowego funkcjonowania przedszkola.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kębłowo (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, KADR, I ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z działalnością firmy i zakresem obowiązków, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udział w procesie przepływu informacji (odpowiedzi na zapytania ofertowe, zamówienia, zlecenia na produkcję, dokumenty magazynowe (WZ, PZ, MM) - prowadzenie dokumentacji.2. Obsługa sprzętu biurowego (komputer z oprogramowaniem, faks, skaner, drukarka),3. Obsługa posiedzeń organów spółki (notatki ze spotkań, protokoły z posiedzeń, uchwały).4. Tworzenie pism urzędowych, sporządzanie dokumentów biurowych (odprawy tygodniowe, notatki ze spotkań, rozliczanie delegacji, rozliczenia kasowe (KP, KW, RK).5. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych: weryfikacja zapisów wynikających z przepisów o pełnej księgowości, kontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, zapoznanie się i praca z programem Small Business, wystawianie faktur, tworzenie zestawień sprzedaży towarów.6. Prowadzenie i ewidencja akt osobowych pracowników: weryfikacja i prowadzenie zapisów w teczkach osobowych (karty urlopowe, wnioski o zaliczkę, rejestr zwolnień lekarskich, wystawianie zaświadczeń, tworzenie umów o pracę, wystawienie świadectw pracy, szkolenia BHP), praca na licencjonowanym programie kadrowo- płacowym R2 Płatnik.7. Ewidencja czasu pracy kierowców: rozliczanie czasu pracy kierowców, czasu przerw, raporty paliwowe, ilość przejechanych kilometrów, wystawianie zaświadczeń dla kierowców zgodnych z Rozporządzeniem 564/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, weryfikacja zapisów na tarczach z tachografów, ewidencja czasu pracy kierowców z użyciem programu Tachospeed.8. Archiwizacja dokumentów firmy: zapoznanie się z zagadnieniami archiwizacji dokumentów, terminów ich przechowywania (dokumenty księgowe, dokumenty księgowe, pracownicze, ewidencja czasu pracy kierowcy, archiwizacja danych na komputerze, tworzenie teczek archiwizacyjnych zgadnie z terminami określonymi w rozporządzeniach9. Deklaracje: wypełnianie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUA, ZWA, RCA, RSA), wypełnianie deklaracji do Urzędu Skarbowego (VAT-7, PIT 4, PIT- 8A), wypełnianie deklaracji do Urzędu Gminy (deklaracja na podatek leśny, rolny, od środków transportowych, od nieruchomości).10. Działania marketingowe: sposoby promowania produktów oferowanych przez firmę DANPOL, rozpoznawanie rynku pod względem wprowadzenia nowych dokumentów i ich promowania, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, tworzenie przykładowych folderów i broszur z ofertą handlową.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Stężyca (pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 100 PLN

pozyskiwanie i obsługa zleceń spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

asysta stomatologiczna, utrzymanie czystości gabinetu, obsługa recepcji
Rydz Bartłomiej Gabinet Stomatologiczny - 2017-12-22 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - 3 495 - 4 928 PLN

Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT/DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

bieżąca obsługa klientadoradztwo w zakresie ofertyaktywne pozyskiwanie zleceńpomoc w realizacji zleceń poligraficznychprojektowanie graficznenanoszenie folii samoprzylepnejStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

wykonywanie projektów z branzy elektromagnetycznej
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Wprowadzanie do ewidencji ksiegowych faktur, sporządzanie rejestrów VAT, prowadzenie PKPiRPraca w godzinach od 7:30 do 15:30
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-07-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)

STOLARZ/POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

Praca na stolarni przy produkcji mebli
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE " LISSY" JANUSZ LISSY - 2018-09-25 - Błachów (opolskie)

ASYSTENT MANAGERA (NR 1818) - od 2 000 PLN

- obsługa gości- rozmowy w sprawach rezerwacji w lokalu, przedsatwienie oferty- kontakt bezpośredni z klientami
PARK CLUB Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII - od 1 850 PLN

REJESTRACJA I UMAWIANIE WIZYT, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PROWADZENIE SPRAWOZDAWCZOŚCI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DO BIURA RACHUNKOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)


Wybierz powiat