ASYSTENTKA ZARZĄDU Bielsko-Biała oferta pracy REHEGOO SP. Z O. O.
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 3 495 - 4 928 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.
Data publikacji: 2017-11-27
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: REHEGOO SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Piłsudskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 495 - 4 928 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 495 - 4 928 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe. Konieczne prawo jazdy kat. B z doświadczeniem w jeździe, wysoka dyspozycyjność,, dobra znajomość języka włoskiego i polskiego oraz biegła angielskiego, ponadprzeciętne zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, umiejętność kreowania niestandardowych rozwiązań, samodzielność oraz zaangażowanie, umiejętność zarządzania sobą w czasie, kreatywność, odporność na stres, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Power Point, MS Excel), lojalność, dyskrecja, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: REHEGOO SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Józefa Piłsudskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesyłać na adres e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Adres strony pracodawcy: www.rehegoo.com
Ulica pracodawcy: Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 27.11.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace pomiarowe e terenie, prace kameralne w biurze.
Geo-Best Usługi Geodezyjne Marcin Wilman - 2017-09-13 - Otmuchów (opolskie)
opracowywanie modeli gipsowych,opracowywanie protezprojektowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Głogów (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi w klasie I-III
Szkoła Podstawowa w Marklowicach Górnych - 2018-06-11 - Marklowice Górne (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Chin lub Wietnamu, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Administracyjno-techniczne wsparcie działu w zakresie : - obsługi zapytań, zamówień klientów polskich i zagranicznych - pomocy w przygotowywaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych.- nadzoru nad poprawnym obiegiem dokumentacji .
TERMIK Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie wizualizacji, pomoc przy pracach architekta, kierownika budowy
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przygotowanie gabinetu i stanowiska, kompletowanie zestawów podstawowych narzędzi, przygotowanie pacjentów do zabiegu, przygotowanie materiałów stomatologicznych do wypełnień. Oferta pracy w ramach programu skierowanego dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Brzesko (małopolskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
NZOZ PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA- EWADENT - 2017-06-23 - Konin (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sokolniki (łódzkie)
Wykonywanie pomiarów dróg za pomocą samochodu wyposażonego w specjalistyczny sprzęt.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca biurowa związana z tworzeniem dokumentów sprzedaży, obsługa sekretariatu i spotkań z klientamiOferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Leśniewo (pomorskie)
Opis stanowiska:• prowadzenie KPIR oraz ewidencji VAT;• sporządzanie deklaracji podatkowych;• praca w biurze rachunkowym• dekretacja dokumentów• terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej• prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
BIURO RACHUNKOWE GRAŻYNA STRZELECKA - 2018-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie na ww. stanowisku; mile widziane uprawnienia technika RTG (zdjęcia stomatologiczne); prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2017-10-31 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientam, wystawianie dokumentów sorzedaży, obsługa programów i aplikacji firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - segregowanie i sprawdzanie dokumentów, samodzielne księgowanie doKUMENTÓW, przygotowanie dokumentów PIT, VAT, ZUS, sporządzanie pism, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Otwock (mazowieckie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - racbhunkowym. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu pracy z dziećmi. Przygotowywanie pomocy naukowych do zajęć. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, monitorowanie sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientem, nabywanie wiedzy o produktach, rynkach zbytu i konkurencji, współpraca z działami logistyki i produkcji. Wsparcie działalności działu handlowego
ROLLFIX - Jerzy Stajer - 2018-07-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,-aktywna sprzedaz towarów handlowych w urzędzie pocztowym,-bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowania sprzedaży.
POCZTA POLSKA S.A - 2017-11-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Tłumaczenie dokumentacji firmowej w tym technicznej. Wsparcie językowe innych działów firmy. Współpraca z niemieckim kontrahentem. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Biegła znajomość w mowie i piśmie j. niemieckiego. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Praca w językach obcych (angielski i turecki): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań, dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-08-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie sklepu internetowego i infolinii, wsparcie procesu sprzedaży, wprowadzanie zamówień i wystawianie faktur, kontakt z klientem i załatwianie reklamacji, preferowana mailowa forma kontaktu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Pruszków (mazowieckie)
jw.
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Poniatowo (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań administracyjno-biurowych: redagowanie dokumentóworaz zarządzanie dokumentacją współpraca z pracownikami firmy, pomocw prowadzeniu bieżących spraw oraz wsparcie w projektach prowadzonychprzez firmę; obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i ich archiwizacja; organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, podróżysłużbowych; sporządzanie zamówień na artykuły biurowe, bieżącawspółpraca z dostawcami usług przygotowanie i składanie dokumentówurzędowych
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
WSPARCIE ZARZĄDU W ZAPEWNIENIU SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE PRAWIDŁOWEJ ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI SPÓŁKI, W TYM KREOWANIE I NADZÓR NAD WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, REAGOWANIE NA ZMIANY PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI; PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORGANIZACYJNEJ I PRAWNEJ SPÓŁKI, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE KRS, KRK; NADZÓR NAD OBSŁUGĄ KANCELARYJNĄ, W TYM KONTROLA I NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW; OBSŁUGA ORGANÓW SPÓŁKI, W TYM WSPÓŁPRACA PRZY PRZYGOTOWYWANIU PROJEKTÓW DOKUMENTÓW, ICH KOMPLETOWANIE, PROWADZENIE REJESTRÓW I EWIDENCJI; PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ SPÓŁKI REGULUJĄCEJ JEJ FUNKCJONOWANIE, W TYM REGULAMINY, INSTRUKCJE, ZARZĄDZENIA, ITP., AKTUALIZACJA TEJ DOKUMENTACJI ORAZ KONTROLA NAD JEJ PRZESTRZEGANIEM; ORGANIZACJA I PROWADZENIE ARCHIWUM SPÓŁKI; ZASTĘPSTWO NA STANOWISKU DS. SEKRETARIATU
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Polkowice (dolnośląskie)
ustalanie metod budowy, materiałów i standardów jakości, planowanie i organizowanie cyklu budowy oraz kierowanie pracami budowlanymi, doradztwo i projektowanie dróg, konstrukcji budowlanych (godziny pracy 7.30-15.30)
ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
Współpraca z pracownikiem socjalnym oraz ze szkołą, przedszkolem, sądem, urzędem pracy, urzędem gminy itp.Pomoc w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej m.in. pomoc w odrabianiu lekcji dzieciom. Pomoc i nauka oszczędnego zarządzania budżetem domowym.Merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego.Pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspieranie jej aktywności społecznej.Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-13 - Rytro (małopolskie)
Monitorowanie i kontrola transportu. Nadzór nad dokumentacją transportową. Praca na giełdach transportowych. Kontakt z klientami, kontakt z kierowcami.
Daf-Trans Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Sopot (pomorskie)