ADMINISTRATOR Zielona Góra oferta pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Stanowisko: ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: od 3 390 do 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw z zakresu Działu ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestrów:a)zarządzeń i decyzji Wojewódzkiego Lekarzab)porozumień zawartych przez Wojewódzkiego Lekarzac)upoważnień i pełnomocnictwd)skarg i wniosków2)nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań, narad, szkoleń i konferencji Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajdującej się na innym piętrze w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzibą na terenie całego województwa;3)zastępstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;6)obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:a)przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesantów przyjmowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii;9)wykładanie listy obecności do podpisu dla pracowników, uzupełnianie nieobecności pracowników;10)przygotowywanie listów i zanoszenie do placówki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań;12)wszelkie czynności związane z delegowaniem pracowników: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projektów dokumentów.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczególności:1)dokonywanie czynności związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;2)realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;4)sporządzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wypłacie prowadzenie spraw związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez pracowników Inspektoratu;5)ewidencja urlopów pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;6)przygotowywanie planu urlopów pracowników Inspektoratu, analiza i nadzór nad realizacją zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokumentów nowo zatrudnionych pracowników w celu zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych osób ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników, z którymi rozwiązano stosunek pracy;9)współdziałanie z ośrodkami prowadzącymi profilaktyczną opiekę zdrowotną;10)prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zadań z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;12)ewidencjonowanie obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnień lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;15)wykonywanie zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Data publikacji: 2021-05-10
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Botaniczna 14, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw z zakresu Działu ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestrów:a)zarządzeń i decyzji Wojewódzkiego Lekarzab)porozumień zawartych przez Wojewódzkiego Lekarzac)upoważnień i pełnomocnictwd)skarg i wniosków2)nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań, narad, szkoleń i konferencji Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajdującej się na innym piętrze w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzibą na terenie całego województwa;3)zastępstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;6)obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:a)przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesantów przyjmowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii;9)wykładanie listy obecności do podpisu dla pracowników, uzupełnianie nieobecności pracowników;10)przygotowywanie listów i zanoszenie do placówki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań;12)wszelkie czynności związane z delegowaniem pracowników: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projektów dokumentów.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczególności:1)dokonywanie czynności związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;2)realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;4)sporządzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wypłacie prowadzenie spraw związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez pracowników Inspektoratu;5)ewidencja urlopów pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;6)przygotowywanie planu urlopów pracowników Inspektoratu, analiza i nadzór nad realizacją zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokumentów nowo zatrudnionych pracowników w celu zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych osób ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników, z którymi rozwiązano stosunek pracy;9)współdziałanie z ośrodkami prowadzącymi profilaktyczną opiekę zdrowotną;10)prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zadań z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;12)ewidencjonowanie obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnień lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;15)wykonywanie zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 390 do 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 390 do 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min.wykształcenie średnie, Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point, Posiadanie obywatelstwa polskiego, Korzystanie z pełni praw publicznych, Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:Znajomość języków obcych.Prawo jazdy kat. B.Doświadczenie zawodowe w administracji, mile widziane w dziale kadr
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
danePracodawcy_nip: 9730057537
danePracodawcy_regon: 000093177
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Botaniczna 14, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Oświadczenie o znajomości obsługi komputera. Dokumenty dodatkowe: Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie dodatkowych uprawnień/doświadczenia zawodowego Miejsce składania dokumentów:Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu, adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0862
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313
Ulica pracodawcy: Botaniczna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441590
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 10.05.2021
Oferta pracy ważna do: 19.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6dc7c003a5231019a556d4664a08e3b1
Podobne oferty pracy
-umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę;160 godzin miesięcznie;10 zł netto/godzinę
CUKIERNIA SOWA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac malarskich
PNL Sebastian Morys - 2020-02-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie potraw (gotowanie) oraz przygotowywanie dań z półproduktów, sprzedaż artykułów spożywczych;
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie dostaw, montaż mebli na ekspozycje
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-17 - Turek (wielkopolskie)
Transport detali między wydziałami i do magazynu. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-02-21 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w piekarni przy wyrobie pieczywa
GS "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Gubinie - 2019-02-13 - Gubin (lubuskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Źródło finansowania: PO WER/ RPOOkres aktualności oferty: 22.05.20-31.07.20Zakres obowiązków: zarządzanie biurem i kontakt z klientami, nadawanie przesyłek, przygotowanie pracy dla pozostałych pracowników, zarządzanie reklamą i PR firmyMiejsce odbywania stażu: ul. Centralna 268Czas pracy stażysty: pn-pt, 8.00-16.00 lub 10.00-18.00Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa zlecenie, min. 6 m-cy.Osoba do kontaktu: Robert Brychcy, tel. 508 135 568.
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Orzesze (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Młodocin Większy (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji, tworzenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wohyń (lubelskie)
Roboty brukarskie.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EŁMEX" Sp.zoo - 2016-11-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona inwestycji budowlanej na terenie Zgierza.
ARMA Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Zgierz (łódzkie)
Kancelista , staż z programu EFS Klucz do zmian IV, długotrwale bezrobotni
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Sokółka (podlaskie)
Przyjmowanie, metkowanie i sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Lipsko (mazowieckie)
praca biurowa w Dziale Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników - Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)
- Aktywna sprzedaż części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn budowlanych,-
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2018-03-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw
Bioton S.A. - 2016-08-10 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Zadania asystenta zostały określone w art.15 ustawy z dniz 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej (tj. DZ.U.z 2016r., poz. 575 z póź.zm.).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2017-03-06 - Osiek (pomorskie)
Wymagania: średnie techniczne lub zawodowe techniczne, mile widziane doświadczenie w produkcji związanej z produkcją żywności, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe, mile widziana książeczka sanitarno - epidemiologicznaZakres obowiązków: prowadzenie procesu mieszania surowców w celu przygotowania półproduktu do dalszego przerobu, właściwe naważanie składników rozpuszczalnych, zapewnienie ciagłości procesu produckycjnegoPracodawca zapewnia: opiekę Med Lux Med, dofinansowanie do dojazdów, dofinansowanie do karty Multisportpraca ruch ciągły 3 zmianymożliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Podejmowanie współpracy z zespołem terapeutycznym, prowadzenie treningów umiejętności społecznych, edukowanie pacjenta.
Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
ROKA A.I. KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Czyszczenie maszyn; utrzymanie czystości na stanowisku pracy; przygotowanie metalu do obróbki i transportu; pomiar obrobionego metalu; sortowanie metalu.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Rozprza (łódzkie)
obsługa maszyn do obróbki blach płaskich, wydawanie towaru, odbiór materiału
EKOPOL GÓRNOŚLĄSKI HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)