ADMINISTRATOR Zielona Góra oferta pracy Wojewódzki Inspektorat Weterynarii

Stanowisko: ADMINISTRATOR

Wynagrodzenie: od 3 390 do 3 800 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw z zakresu Działu ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestrów:a)zarządzeń i decyzji Wojewódzkiego Lekarzab)porozumień zawartych przez Wojewódzkiego Lekarzac)upoważnień i pełnomocnictwd)skarg i wniosków2)nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań, narad, szkoleń i konferencji Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajdującej się na innym piętrze w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzibą na terenie całego województwa;3)zastępstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;6)obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:a)przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesantów przyjmowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii;9)wykładanie listy obecności do podpisu dla pracowników, uzupełnianie nieobecności pracowników;10)przygotowywanie listów i zanoszenie do placówki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań;12)wszelkie czynności związane z delegowaniem pracowników: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projektów dokumentów.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczególności:1)dokonywanie czynności związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;2)realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;4)sporządzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wypłacie prowadzenie spraw związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez pracowników Inspektoratu;5)ewidencja urlopów pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;6)przygotowywanie planu urlopów pracowników Inspektoratu, analiza i nadzór nad realizacją zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokumentów nowo zatrudnionych pracowników w celu zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych osób ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników, z którymi rozwiązano stosunek pracy;9)współdziałanie z ośrodkami prowadzącymi profilaktyczną opiekę zdrowotną;10)prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zadań z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;12)ewidencjonowanie obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnień lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;15)wykonywanie zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

Data publikacji: 2021-05-10

Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)

Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Botaniczna 14, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw z zakresu Działu ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestrów:a)zarządzeń i decyzji Wojewódzkiego Lekarzab)porozumień zawartych przez Wojewódzkiego Lekarzac)upoważnień i pełnomocnictwd)skarg i wniosków2)nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań, narad, szkoleń i konferencji Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajdującej się na innym piętrze w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzibą na terenie całego województwa;3)zastępstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych i Powiatowych Inspektoratów Weterynarii;6)obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:a)przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesantów przyjmowanych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii;9)wykładanie listy obecności do podpisu dla pracowników, uzupełnianie nieobecności pracowników;10)przygotowywanie listów i zanoszenie do placówki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań;12)wszelkie czynności związane z delegowaniem pracowników: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projektów dokumentów.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczególności:1)dokonywanie czynności związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;2)realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;4)sporządzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wypłacie prowadzenie spraw związanych z odbywaniem służby przygotowawczej przez pracowników Inspektoratu;5)ewidencja urlopów pracowników Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zastępców;6)przygotowywanie planu urlopów pracowników Inspektoratu, analiza i nadzór nad realizacją zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokumentów nowo zatrudnionych pracowników w celu zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych osób ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń pracowników, z którymi rozwiązano stosunek pracy;9)współdziałanie z ośrodkami prowadzącymi profilaktyczną opiekę zdrowotną;10)prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zadań z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;12)ewidencjonowanie obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnień lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;15)wykonywanie zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 390 do 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0862

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy działów kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 390 do 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min.wykształcenie średnie, Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point, Posiadanie obywatelstwa polskiego, Korzystanie z pełni praw publicznych, Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:Znajomość języków obcych.Prawo jazdy kat. B.Doświadczenie zawodowe w administracji, mile widziane w dziale kadr

Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii

danePracodawcy_nip: 9730057537

danePracodawcy_regon: 000093177

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Botaniczna 14, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty niezbędne:Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Oświadczenie o znajomości obsługi komputera. Dokumenty dodatkowe: Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie dodatkowych uprawnień/doświadczenia zawodowego Miejsce składania dokumentów:Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu, adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

danePracodawcy_kodPowiatu: 0862

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988313

Ulica pracodawcy: Botaniczna

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441590

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 10.05.2021

Oferta pracy ważna do: 19.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6dc7c003a5231019a556d4664a08e3b1

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ(NR 7807) - od 10 PLN

-umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę;160 godzin miesięcznie;10 zł netto/godzinę
CUKIERNIA SOWA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MALARZ - od 4 000 PLN

wykonywanie prac malarskich
PNL Sebastian Morys - 2020-02-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPEDYTOR KRAJOWY - od 4 000 PLN

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA W BARZE - od 2 250 PLN

przygotowywanie potraw (gotowanie) oraz przygotowywanie dań z półproduktów, sprzedaż artykułów spożywczych;
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 2 000 PLN

przyjmowanie dostaw, montaż mebli na ekspozycje
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-17 - Turek (wielkopolskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 2 800 PLN

Transport detali między wydziałami i do magazynu. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-02-21 - Słupsk (pomorskie)

SPEDYTOR KRAJOWY - od 4 000 PLN

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)

PIEKARZ - od 3 500 PLN

Praca w piekarni przy wyrobie pieczywa
GS "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Gubinie - 2019-02-13 - Gubin (lubuskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACJI I PR - 1 033,7 PLN

Źródło finansowania: PO WER/ RPOOkres aktualności oferty: 22.05.20-31.07.20Zakres obowiązków: zarządzanie biurem i kontakt z klientami, nadawanie przesyłek, przygotowanie pracy dla pozostałych pracowników, zarządzanie reklamą i PR firmyMiejsce odbywania stażu: ul. Centralna 268Czas pracy stażysty: pn-pt, 8.00-16.00 lub 10.00-18.00Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa zlecenie, min. 6 m-cy.Osoba do kontaktu: Robert Brychcy, tel. 508 135 568.
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Orzesze (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Młodocin Większy (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji, tworzenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wohyń (lubelskie)

BRUKARZ - od 3 000 PLN

Roboty brukarskie.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EŁMEX" Sp.zoo - 2016-11-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Ochrona inwestycji budowlanej na terenie Zgierza.
ARMA Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Zgierz (łódzkie)

KANCELISTA - 1 017,4 PLN

Kancelista , staż z programu EFS Klucz do zmian IV, długotrwale bezrobotni
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Sokółka (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, metkowanie i sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Lipsko (mazowieckie)

STAŻ/RPO+N LUB DŁ.BEZR./- PRACOWNIK BIUROWY / DZIAŁ IDENTYFIKACJI I WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI REJESTRACJI PODATNIKÓW / - 997,4 PLN

praca biurowa w Dziale Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników - Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPEDYTOR KRAJOWY - od 4 000 PLN

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)

PRODUCT MANAGER CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 3 000 PLN

- Aktywna sprzedaż części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do maszyn budowlanych,-
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2018-03-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)

OPERATOR/ APARATOWY - od 3 200 PLN

jw
Bioton S.A. - 2016-08-10 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 830 PLN

Zadania asystenta zostały określone w art.15 ustawy z dniz 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej (tj. DZ.U.z 2016r., poz. 575 z póź.zm.).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2017-03-06 - Osiek (pomorskie)

PRACOWNIK APARATU OBRÓBKI SUROWCÓW - od 3 000 PLN

Wymagania: średnie techniczne lub zawodowe techniczne, mile widziane doświadczenie w produkcji związanej z produkcją żywności, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe, mile widziana książeczka sanitarno - epidemiologicznaZakres obowiązków: prowadzenie procesu mieszania surowców w celu przygotowania półproduktu do dalszego przerobu, właściwe naważanie składników rozpuszczalnych, zapewnienie ciagłości procesu produckycjnegoPracodawca zapewnia: opiekę Med Lux Med, dofinansowanie do dojazdów, dofinansowanie do karty Multisportpraca ruch ciągły 3 zmianymożliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)

TERAPEUTA ŚRODOWISKOWY - od 2 600 PLN

Podejmowanie współpracy z zespołem terapeutycznym, prowadzenie treningów umiejętności społecznych, edukowanie pacjenta.
Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. - 2020-02-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
ROKA A.I. KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYN CNC. - od 2 100 PLN

Czyszczenie maszyn; utrzymanie czystości na stanowisku pracy; przygotowanie metalu do obróbki i transportu; pomiar obrobionego metalu; sortowanie metalu.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Rozprza (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - OBRÓBKA BLACH PŁASKICH - do 3 134 PLN

obsługa maszyn do obróbki blach płaskich, wydawanie towaru, odbiór materiału
EKOPOL GÓRNOŚLĄSKI HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-03 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPEDYTOR KRAJOWY - od 4 000 PLN

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)

SPEDYTOR KRAJOWY - od 4 000 PLN

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży transportowo spedycyjnej w charakterze spedytora/dyspozytora, potencjał handlowy (umiejętność pozyskiwania zleceń), znajomość rynku TSL, znajomość jęz. angielskiego mile widziana, obsługa programu Excel, zakres obowiązków: smodzielne zarządzanie procesem transportowym, organizacja, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych, poszukiwanie ładunków – bieżący kontakt z klientami – na uzupełnienie tras (likwidacja pustych przebiegów), aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm transportowych, negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu, budowanie długoterminowej współpracy z przewoźnikami i optymalizacja kosztów wysyłki, utrzymanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych klientom, realizacja wyznaczonych celów jakościowych i finansowych firmy, monitorowanie pracy kierowców; dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice, oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MULLER-DIE LILA LOGISTIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-28 - Gliwice (śląskie)