PRACOWNIK ADMINISTRACJI I PR Orzesze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACJI I PR
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Źródło finansowania: PO WER/ RPOOkres aktualności oferty: 22.05.20-31.07.20Zakres obowiązków: zarządzanie biurem i kontakt z klientami, nadawanie przesyłek, przygotowanie pracy dla pozostałych pracowników, zarządzanie reklamą i PR firmyMiejsce odbywania stażu: ul. Centralna 268Czas pracy stażysty: pn-pt, 8.00-16.00 lub 10.00-18.00Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa zlecenie, min. 6 m-cy.Osoba do kontaktu: Robert Brychcy, tel. 508 135 568.
Data publikacji: 2020-05-22
Lokalizacja: Orzesze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Orzesze, powiat: mikołowski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Źródło finansowania: PO WER/ RPOOkres aktualności oferty: 22.05.20-31.07.20Zakres obowiązków: zarządzanie biurem i kontakt z klientami, nadawanie przesyłek, przygotowanie pracy dla pozostałych pracowników, zarządzanie reklamą i PR firmyMiejsce odbywania stażu: ul. Centralna 268Czas pracy stażysty: pn-pt, 8.00-16.00 lub 10.00-18.00Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa zlecenie, min. 6 m-cy.Osoba do kontaktu: Robert Brychcy, tel. 508 135 568.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK ADMINISTRACJI I PR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orzesze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, umiejętności administracyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6351846346
danePracodawcy_regon: 369892981
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: mikołowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2408
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941139
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 22.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?28d87dc01b773688fb73470a4eababe8
Podobne oferty pracy
Ochrona powierzonego mienia Interwencja w przypadku zaistnienia zagrożenia
Omega Ochrona sp. z o.o. - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji, praca według standardów oraz przestrzeganie zasad BHP.Pracaw godz.: 7:00-01:00. Proponowany okres zatrudnienia: 2.10.2018-2.10.2021. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Dominikański 3, 50-159 oraz inne lokalizacje wskazane przez AmRest.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie kanapek zgodnie z recepturą.
ALTEGO SP. Z O.O. - 2019-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
Monitoring oraz dozór.
AWERS Adam Wierzbicki - 2015-12-01 - Parczew (lubelskie)
gromadzenie, porządkowanie, oraz archiwizowanie ważnej dokumentacji biurowej pracowników - kierowców z Ukrainy, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem korespondencji, obsługa sprzętów biurowych
"ROB-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-13 - Skrobotowo (zachodniopomorskie)
Praca polega na przygotowaniu wyrobów chemii gospodarczej do konfekcji.
DAN POL S.C. - 2020-04-02 - Franciszków (mazowieckie)
Uzgadnianie dok. w urzedach administracji państwowej, obsługa ksero, plotera, prowadzenie dokumentacji, obsługa POK INpost, obsługa klientów w zakresie art. branży przemysłowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Płock (mazowieckie)
przyjęcie mleka, przetwarzanie mleka, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Brzeg Głogowski (dolnośląskie)
praca na linii produkcyjnej przy obsłudze maszyn
kontakt przez OHP - 2016-05-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prace gospodarcze
Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2019-08-07 - Pszczyna (śląskie)
wykonywanie robót zbrojarskich i betoniarskich na budowie. Praca na terenie woj. świętokrzyskiego, małopolskiego i mazowieckiego. Kontakt: Kazimiera Musiał 41 386 60 28
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wykształcenie gimnazjalne, podstawowe, chęci do pracy, możliwość przyuczenia. Prace dekarsko-ciesielskie, murarskie, docieplenia i szalunki, prace zbrojeniowe. Kontakt z pracodawca telefoniczny oraz osobisty.
SZYMURA MIROSŁAW - 2017-10-12 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Segregowanie tarcicy, pakowanie opału
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Tywola (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Księgowanie wpłat i windykacja nieterminowych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Obliczanie wysokości prowizji za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki w zakresie zobowiązań objętych zakresem czynności. 4. Nadzorowanie inkasa należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 5. Dokonywanie zwrotu nadpłat podatnikom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 r. Ordynacja podatkowa. 6. Opisywanie podań o umorzenie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 7. Miesięczne uzgadnianie księgowych przypisów i odpisów z wymiarowym rejestrem przypisów i odpisów. 8. Miesięczne uzgadniania wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 9. Sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności. 10. Przygotowywanie miesięcznych zestawień w zakresie ubezpieczeń pracowników: PZU i SUPRA BROKERS. 11. Wydawanie informacji w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Rolników. 12. Prowadzenie spraw dotyczących opłaty miejscowej w zakresie: a) informowania kwaterodawców o obowiązku poboru opłaty miejscowej, b) zawieranie porozumień z inkasentami opłaty miejscowej.c) wydawanie kwitariuszy i przyjmowanie kwitariuszy d) rozliczanie kwitariuszy e) naliczanie prowizji inkasentom 13. Księgowanie wpłat podatku od nieruchomości od osób fizycznych miejscowość Junoszyno. 14. Windykacja nieterminowych wpłat w podatku od nieruchomości zgodnie z zakresem 15. Prowadzenie postepowań w zakresie likwidacji nadpłat oraz postępowań z zaległościami przedawnionymi. 16. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu i niezaleganiu. 17. Weryfikacja nieruchomości pod kątem prawidłowości opodatkowania podatkiem od nieruchomości na podstawie:a) bazy podatników podatku od nieruchomości;b) ewidencji budynków i gruntów;c) rejestrów ogólnodostępnych (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, księgi wieczyste i inne);d) stron internetowych i innych ogłoszeń prasowych;e) obserwacja w terenie.18. Zgromadzenie materiału dowodowego celem przeprowadzenia postępowania podatkowego dotyczących zweryfikowanych nieruchomości. 19. Uczestniczenie w kontrolach podatkowych. 20. Przygotowywanie projektów pism, uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. 21. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. 22. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.. 23. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 24. Zastępowanie pracownika ds. podatków oraz pracownika ds.. opłat i rozliczeń należności. 25. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Urząd Gminy Stegna - 2020-01-03 - Stegna (pomorskie)
Obsługa klienta i zamówień, procesu ich realizacji, sprzedaży, transportu, windykacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
czyszczenie pojazdów, ręczne mycie
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Nowa Sól (lubuskie)
Współpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi ,obsługa biura – sekretariatu,sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej:opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek.System czasu pracy: ruchomy czas pracyPraca na czas określony: rokGodziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: dzdz (at) dzdz.edu.pl
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu - 2020-02-04 - Wrocław (dolnośląskie)
ochrona na linii kas
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyny produkcyjnej i kontrola jakości wyprodukowanych komponentów, gwarantowane przyuczenie.
kontakt przez OHP - 2018-12-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ochrona mienia na obiektach znajdujących się na terenie powiatu mławskiego
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Mława (mazowieckie)
produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Noszenie mebli, paczek.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
praca związana z przygotowaniem i archiwizacją dokumentacji, bieżąca obsługa klienta
PHU DORFIN DOROTA RODZIEJCZAK - 2017-08-24 - Oborniki (wielkopolskie)
pracownik ogólnobudowlany
JÓZEF GUZY Pokrycia dachowe "DEKER" - 2020-01-14 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie biura warsztatu w zakresie obsługi klienta oraz pozyskiwania klienta, fakturowanie, raportowanie i inne ogólne zadania biura .
SPEC BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych
JBT Łukasz Permus - 2019-05-09 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)
SPRZĄTANIE KOMPLEKSU PŁYWALNI NA TERENIE WOŁOMINA, PRACA ZMIANOWA
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DARMAR Marek Gruba, Dariusz Kupiec sp.j. - 2019-05-09 - Wołomin (mazowieckie)
produkcja palet, obsługa maszyn stolarskich
"EUROPOL" s.j. Jarosław Zadka, Robert Zadka w Głuszynie - 2019-07-03 - Głuszyna (wielkopolskie)
prace polowe- gracowanie
kontakt przez OHP - 2017-08-07 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI ŁODZI, WYKONYWANIE ELEMENTÓW MEBLOWYCH ŁODZI ŻAGLOWYCH, MONTAŻ ELEMENTÓW ZABUDOWY WNĘTRZA.
P.H.U.P. " JACHT-PLAST " ZDZISŁAW SOBOLEWSKI - 2020-01-20 - Drzewica (łódzkie)