Praca ADMINISTRATOR - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ADMINISTRATOR, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 245 ofert pracy ADMINISTRATOR.

nast臋pna strona
ADMINISTRATOR - od 3聽120 PLN

1. administrowanie nieruchomo艣ciami sp贸艂dzielni mieszkaniowej, 2. praca biurowa,3. opieka i kontrola stanu technicznego budynk贸w oraz teren贸w osiedlowych, 4. kontakt z mieszka艅cami i u偶ytkownikami lokali, 5. nadzorowanie zak艂ad贸w 艣wiadcz膮cych us艂ugi dla sp贸艂dzielni;praca na czas okre艣lony : 30.09.2022 r.; godz. pracy 7-15
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2021-06-24 - S艂upsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽120 PLN

1. administrowanie nieruchomo艣ciami sp贸艂dzielni mieszkaniowej, 2. praca biurowa,3. opieka i kontrola stanu technicznego budynk贸w oraz teren贸w osiedlowych, 4. kontakt z mieszka艅cami i u偶ytkownikami lokali, 5. nadzorowanie zak艂ad贸w 艣wiadcz膮cych us艂ugi dla sp贸艂dzielni;praca na czas okre艣lony : 30.09.2022 r.; godz. pracy 7-15
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2021-06-24 - S艂upsk (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 do 3聽000 PLN

Obs艂uga wsp贸lnot mieszkaniowych;Przygototwanie uchwa艂;Rozliczanie; Korespondencja z w艂a艣cicielami. Miejsce pracy: ul. Szybka 3b /2,3 , 50-421 Wroc艂aw Kontakt z pracodawc膮: 605-582-677Oferta w sali: D
ZARZ膭DCA Sp. z o.o. - 2021-05-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 do 2聽800 PLN

Generowanie faktur do za艂o偶onych/rozpatrzonych reklamacji,Przygotowywanie zestawie艅 z awizacjami kierowc贸w, op贸藕nionych dostaw,Odprawianie transport贸w.Praca na czas okre艣lony : 2 lataGodziny pracy: 22:00 - 6:00
Eurocash S.A. - 2021-05-31 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 do 2聽800 PLN

Generowanie faktur do za艂o偶onych/rozpatrzonych reklamacji,Przygotowywanie zestawie艅 z awizacjami kierowc贸w, op贸藕nionych dostaw,Odprawianie transport贸w.Praca na czas okre艣lony : 2 lataGodziny pracy: 22:00 - 6:00
Eurocash S.A. - 2021-05-31 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 do 2聽800 PLN

Generowanie faktur do za艂o偶onych/rozpatrzonych reklamacji,Przygotowywanie zestawie艅 z awizacjami kierowc贸w, op贸藕nionych dostaw,Odprawianie transport贸w.Praca na czas okre艣lony : 2 lataGodziny pracy: 22:00 - 6:00
Eurocash S.A. - 2021-05-31 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 do 2聽800 PLN

Generowanie faktur do za艂o偶onych/rozpatrzonych reklamacji,Przygotowywanie zestawie艅 z awizacjami kierowc贸w, op贸藕nionych dostaw,Odprawianie transport贸w.Praca na czas okre艣lony : 2 lataGodziny pracy: 22:00 - 6:00
Eurocash S.A. - 2021-05-31 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 do 2聽800 PLN

Generowanie faktur do za艂o偶onych/rozpatrzonych reklamacji,Przygotowywanie zestawie艅 z awizacjami kierowc贸w, op贸藕nionych dostaw,Odprawianie transport贸w.Praca na czas okre艣lony : 2 lataGodziny pracy: 22:00 - 6:00
Eurocash S.A. - 2021-05-31 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 do 2聽800 PLN

Generowanie faktur do za艂o偶onych/rozpatrzonych reklamacji,Przygotowywanie zestawie艅 z awizacjami kierowc贸w, op贸藕nionych dostaw,Odprawianie transport贸w.Praca na czas okre艣lony : 2 lataGodziny pracy: 22:00 - 6:00
Eurocash S.A. - 2021-05-31 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 PLN

-Bie偶膮ca obs艂uga nieruchomo艣ci,-Przygotowywanie pism,-Spisywanie licznik贸,-Obs艂uga klient贸w,-Kontakt z wykonawcami rob贸t.
NIERUCHOMO艢CI "SZENROK" - JAKUB SZENROK - 2021-05-18 - Tczew (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 PLN

-Bie偶膮ca obs艂uga nieruchomo艣ci,-Przygotowywanie pism,-Spisywanie licznik贸,-Obs艂uga klient贸w,-Kontakt z wykonawcami rob贸t.
NIERUCHOMO艢CI "SZENROK" - JAKUB SZENROK - 2021-05-18 - Tczew (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 PLN

-Bie偶膮ca obs艂uga nieruchomo艣ci,-Przygotowywanie pism,-Spisywanie licznik贸,-Obs艂uga klient贸w,-Kontakt z wykonawcami rob贸t.
NIERUCHOMO艢CI "SZENROK" - JAKUB SZENROK - 2021-05-18 - Tczew (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 PLN

-Bie偶膮ca obs艂uga nieruchomo艣ci,-Przygotowywanie pism,-Spisywanie licznik贸,-Obs艂uga klient贸w,-Kontakt z wykonawcami rob贸t.
NIERUCHOMO艢CI "SZENROK" - JAKUB SZENROK - 2021-05-18 - Tczew (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 2聽800 PLN

-Bie偶膮ca obs艂uga nieruchomo艣ci,-Przygotowywanie pism,-Spisywanie licznik贸,-Obs艂uga klient贸w,-Kontakt z wykonawcami rob贸t.
NIERUCHOMO艢CI "SZENROK" - JAKUB SZENROK - 2021-05-18 - Tczew (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽390 do 3聽800 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu Dzia艂u ds. Organizacyjno-Pracowniczych:1)prowadzenie rejestr贸w:a)zarz膮dze艅 i decyzji Wojew贸dzkiego Lekarzab)porozumie艅 zawartych przez Wojew贸dzkiego Lekarzac)upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictwd)skarg i wniosk贸w2)nadz贸r nad przygotowaniem i obs艂ug膮 spotka艅, narad, szkole艅 i konferencji Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii w sali konferencyjnej znajduj膮cej si臋 na innym pi臋trze w siedzibie Wojew贸dzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz poza siedzib膮 na terenie ca艂ego wojew贸dztwa;3)zast臋pstwo nieobecnego pracownika w dziale ds. gospodarczych oraz dziele ds. organizacyjno-pracowniczych;4)organizowanie i koordynowanie przyj臋膰 interesant贸w;5)udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych i Powiatowych Inspektorat贸w Weterynarii;6)obs艂uga telefon贸w, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faks贸w oraz platformy E-PUAP;7)zapewnienie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, w tym:a)przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji;b)rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym;c)przekazywanie dokumentacji w艂a艣ciwym kom贸rkom organizacyjnym;8)prowadzenie ewidencji interesant贸w przyjmowanych przez Lubuskiego Wojew贸dzkiego Lekarza Weterynarii;9)wyk艂adanie listy obecno艣ci do podpisu dla pracownik贸w, uzupe艂nianie nieobecno艣ci pracownik贸w;10)przygotowywanie list贸w i zanoszenie do plac贸wki pocztowej;11)prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosk贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅;12)wszelkie czynno艣ci zwi膮zane z delegowaniem pracownik贸w: wypisywanie delegacji, rezerwacja hoteli; 13)prowadzenie ksi膮偶ki wpisu kontroli zewn臋trznych przeprowadzanych w Inspektoracie;14)wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych dla pracownik贸w Inspektoratu i Powiatowych Lekarzy Weterynarii;15)redagowanie pism, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w.Prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych, w szczeg贸lno艣ci:1)dokonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z nawi膮zywaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy pracownik贸w Inspektoratu, Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;2)realizacja zada艅 zwi膮zanych z przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska w Inspektoracie;3)prowadzenie akt osobowych pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;4)sporz膮dzanie na podstawie posiadanej dokumentacji informacji o wyp艂acie prowadzenie spraw zwi膮zanych z odbywaniem s艂u偶by przygotowawczej przez pracownik贸w Inspektoratu;5)ewidencja urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu oraz Powiatowych Lekarzy i ich Zast臋pc贸w;6)przygotowywanie planu urlop贸w pracownik贸w Inspektoratu, analiza i nadz贸r nad realizacj膮 zatwierdzonego planu;7)przygotowywanie dokument贸w nowo zatrudnionych pracownik贸w w celu zg艂oszenia do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, oraz cz艂onk贸w ich rodzin do ubezpieczenia zdrowotnego;8)aktualizowanie zmian danych os贸b ubezpieczonych oraz wyrejestrowywanie z ubezpiecze艅 pracownik贸w, z kt贸rymi rozwi膮zano stosunek pracy;9)wsp贸艂dzia艂anie z o艣rodkami prowadz膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮;10)prowadzenie spraw zwi膮zanych z kierowaniem pracownik贸w na badania lekarskie: wst臋pne, okresowe, kontrolne;11)wykonywanie zada艅 z zakresu doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez pracownik贸w;12)ewidencjonowanie obecno艣ci i miesi臋czne rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Inspektoratu;13)ewidencjonowanie zwolnie艅 lekarskich; 14)przygotowywanie dokumentacji szkole艅 wst臋pnych i okresowych z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy;15)wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii - 2021-05-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 PLN

Prowadzenie spraw zwi膮zanych z administrowaniem budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych, Obs艂uga interesant贸w i prowadzenie korespondencji dotycz膮cej administrowanych zasob贸w,Przyjmowanie zg艂osze艅 w zakresie zaistnia艂ych awarii oraz usterek wynikaj膮cych, z bie偶膮cej eksploatacji budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych,Nadz贸r nad terminowym za艂atwianiem przyj臋tych zg艂osze艅,Kontrola jako艣ci wykonywanych prac porz膮dkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych, piel臋gnacyjnych zieleni,Organizowanie i udzia艂 w zebraniach z mieszka艅cami administrowanych budynk贸w, Praca g艂贸wnie na terenie administrowanych zasob贸w Sp贸艂dzielni i Wsp贸lnot Mieszkaniowych uzupe艂niana prac膮 biurow膮, Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszka艅c贸w w zakresie zagospodarowania teren贸w zewn臋trznych oraz utrzymania cz臋艣ci wsp贸lnych nieruchomo艣ci.(dokumenty aplikacyjne - zgodnie z wymogami umieszczonymi na stronie www.smkopernik.pl )
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK" - 2021-05-07 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 PLN

Prowadzenie spraw zwi膮zanych z administrowaniem budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych, Obs艂uga interesant贸w i prowadzenie korespondencji dotycz膮cej administrowanych zasob贸w,Przyjmowanie zg艂osze艅 w zakresie zaistnia艂ych awarii oraz usterek wynikaj膮cych, z bie偶膮cej eksploatacji budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych,Nadz贸r nad terminowym za艂atwianiem przyj臋tych zg艂osze艅,Kontrola jako艣ci wykonywanych prac porz膮dkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych, piel臋gnacyjnych zieleni,Organizowanie i udzia艂 w zebraniach z mieszka艅cami administrowanych budynk贸w, Praca g艂贸wnie na terenie administrowanych zasob贸w Sp贸艂dzielni i Wsp贸lnot Mieszkaniowych uzupe艂niana prac膮 biurow膮, Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszka艅c贸w w zakresie zagospodarowania teren贸w zewn臋trznych oraz utrzymania cz臋艣ci wsp贸lnych nieruchomo艣ci.(dokumenty aplikacyjne - zgodnie z wymogami umieszczonymi na stronie www.smkopernik.pl )
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK" - 2021-05-07 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 PLN

Prowadzenie spraw zwi膮zanych z administrowaniem budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych, Obs艂uga interesant贸w i prowadzenie korespondencji dotycz膮cej administrowanych zasob贸w,Przyjmowanie zg艂osze艅 w zakresie zaistnia艂ych awarii oraz usterek wynikaj膮cych, z bie偶膮cej eksploatacji budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych,Nadz贸r nad terminowym za艂atwianiem przyj臋tych zg艂osze艅,Kontrola jako艣ci wykonywanych prac porz膮dkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych, piel臋gnacyjnych zieleni,Organizowanie i udzia艂 w zebraniach z mieszka艅cami administrowanych budynk贸w, Praca g艂贸wnie na terenie administrowanych zasob贸w Sp贸艂dzielni i Wsp贸lnot Mieszkaniowych uzupe艂niana prac膮 biurow膮, Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszka艅c贸w w zakresie zagospodarowania teren贸w zewn臋trznych oraz utrzymania cz臋艣ci wsp贸lnych nieruchomo艣ci.(dokumenty aplikacyjne - zgodnie z wymogami umieszczonymi na stronie www.smkopernik.pl )
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK" - 2021-05-07 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3聽000 PLN

Prowadzenie spraw zwi膮zanych z administrowaniem budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych, Obs艂uga interesant贸w i prowadzenie korespondencji dotycz膮cej administrowanych zasob贸w,Przyjmowanie zg艂osze艅 w zakresie zaistnia艂ych awarii oraz usterek wynikaj膮cych, z bie偶膮cej eksploatacji budynk贸w mieszkalnych i lokali u偶ytkowych,Nadz贸r nad terminowym za艂atwianiem przyj臋tych zg艂osze艅,Kontrola jako艣ci wykonywanych prac porz膮dkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych, piel臋gnacyjnych zieleni,Organizowanie i udzia艂 w zebraniach z mieszka艅cami administrowanych budynk贸w, Praca g艂贸wnie na terenie administrowanych zasob贸w Sp贸艂dzielni i Wsp贸lnot Mieszkaniowych uzupe艂niana prac膮 biurow膮, Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszka艅c贸w w zakresie zagospodarowania teren贸w zewn臋trznych oraz utrzymania cz臋艣ci wsp贸lnych nieruchomo艣ci.(dokumenty aplikacyjne - zgodnie z wymogami umieszczonymi na stronie www.smkopernik.pl )
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK" - 2021-05-07 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

nast臋pna strona