ADMINISTRATOR Szczecin oferta pracy MORSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA MORSKI ODDZIAŁ
Stanowisko: ADMINISTRATOR
Wynagrodzenie: 2 855 - 3 352 PLN
Zakres obowiązków: WYKONYWANIE CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH ZWIĄZANYCH Z OBIEGIEM MATERIAŁÓW JAWNYCH I NIEJAWNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE REJESTROWANIA, EWIDENCJONOWANIA, PORZĄDKOWANIA POSIADANEGO ZASOBU MATERIAŁÓW, W ODNIESIENIU DO MATERIAŁÓW KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ, W CELU ZAPEWNIANA WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI KANCELARYJNEJ KORESPONDENCJI JAWNEJ I NIEJAWNEJ. CZYNNOŚCI KANCELARYJNE WYKONYWANE W SYSTEMIE LUB TRADYCYJNYM. PRACOWNIK KANCELARYJNY PRZYJMUJE, ROZDZIELA I EKSPEDIUJE KORESPONDENCJE ORZ OBSŁUGUJE INTERESANTÓW. WYMAGANE: WKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA - PROGRAMU MS OFFICE, EXCEL, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ŁATWOŚĆ KOMUNIKACJI , SUMIENNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY ORAZ DUŻE PRZYWIĄZANIE WAGI DO JAKOŚCI PRACY. ZGODA NA UDZIAŁ W PROCEDURZE SPRAWDZAJĄCEJ W CELU UZYSKANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA. KONTAKT OSOBISTY ORAZ CV +LIST MOTYWACYJNY POCZTĄ NA ADRES PLACÓWKI
Data publikacji: 2019-08-26
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MORSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA MORSKI ODDZIAŁ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŻOŁNIERSKA 4, 71-210 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH ZWIĄZANYCH Z OBIEGIEM MATERIAŁÓW JAWNYCH I NIEJAWNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE REJESTROWANIA, EWIDENCJONOWANIA, PORZĄDKOWANIA POSIADANEGO ZASOBU MATERIAŁÓW, W ODNIESIENIU DO MATERIAŁÓW KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ, W CELU ZAPEWNIANA WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI KANCELARYJNEJ KORESPONDENCJI JAWNEJ I NIEJAWNEJ. CZYNNOŚCI KANCELARYJNE WYKONYWANE W SYSTEMIE LUB TRADYCYJNYM. PRACOWNIK KANCELARYJNY PRZYJMUJE, ROZDZIELA I EKSPEDIUJE KORESPONDENCJE ORZ OBSŁUGUJE INTERESANTÓW. WYMAGANE: WKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA - PROGRAMU MS OFFICE, EXCEL, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ŁATWOŚĆ KOMUNIKACJI , SUMIENNOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY ORAZ DUŻE PRZYWIĄZANIE WAGI DO JAKOŚCI PRACY. ZGODA NA UDZIAŁ W PROCEDURZE SPRAWDZAJĄCEJ W CELU UZYSKANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA. KONTAKT OSOBISTY ORAZ CV +LIST MOTYWACYJNY POCZTĄ NA ADRES PLACÓWKI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 855 - 3 352 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zatrudnienie po zakończeniu procedury
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 855 - 3 352 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZGODA NA UDZIAŁ W PROCEDURZE SPRAWDZAJĄCEJ W CELU UZYSKANIA POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ORGANIZACJA PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRZYWIĄZYWANIE WAGI DO JAKOŚCI PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ KOMUNIKACJI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SYSTEMATYCZNOŚĆ I SUMIENNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Nazwa pracodawcy:
MORSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA MORSKI ODDZIAŁ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
ŻOŁNIERSKA 4, 71-210 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: ŻOŁNIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 26.08.2019
Oferta pracy ważna do: 25.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?383cdd4a6fa53c74e3266f0733889ad7
Podobne oferty pracy
konsultacje psychologiczne; godziny do uzgodnienia
NIEPUBLICZNA SPECJALISTYCZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA TOWARZYSTWA WIEDZY POWSZECHNEJ ODDZIAŁ REGIONALNY W ZGORZELCU - 2019-09-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Sprzedawca artykułów spożywczych-obsługa klienta.
Sklep Spożywczo Przemysłowy Dariusz Antczak - 2018-10-09 - Krośniewice (łódzkie)
zmywacznie naczyń kuchennych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z osobami z Ukrainy, Białorusi, Niemiec
Arriva Group Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wieliczka (małopolskie)
Przygotowywanie dań/posiłków - żywienie zbiorowe oraz karta menu).
Sanatorium Uzdrowiskowe ZDROWIE - 2019-05-13 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami (wymagany język), sprzedaż, zaopatrzenie, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
czynności związane z rozliczaniem i administrowaniem Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt i bieżąca obsługa właścicieli wspólnot, dokonywanie odczytów wskazań liczników na budynku, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja i segregacja bieżących dokumentów, zapoznanie się z dokumentacją budynku, wykonywanie innych zadań zleconych przez licencjonowanego zarządcę nieruchomości
F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik - 2019-04-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przewóz towarów (mrożonek) na terenie kraju
PH JOLA SP J J. R. BIAŁKOWSCY - 2019-07-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Liczenie towaru na sklepie
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Brzesko (małopolskie)
Prace konserwatorskie,drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa krajalnic wędlin i serów, metkowanie towaru, odbiór dostaw, sprawdzanie faktur, ytrzymanie czystości i higieny przy sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Libusza (małopolskie)
prawo jazdy kat. B,uprawnienia do obsługi minikoparki,mile widziane doświadczenie
MULTI SERVICE Bartosz Stodolny - 2019-01-10 - Wtórek (wielkopolskie)
-sztaplowanie desek,-odbieranie desek z maszyny,-układanie palet.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sokółka (podlaskie)
instalowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Staszów (świętokrzyskie)
-
Agnieszka Borecka AGMARTOR - 2019-03-05 - Gogolin (opolskie)
Nauczanie języka niemieckiego dzieci i dorosłych;Możliwa konieczność dojazdu do klienta w StargardziePrzygotowywanie materiałów do nauki języka
kontakt przez OHP - 2016-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca administracyjna, obsługa urządzeń biurowych
ZARZĄDZANIE I OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI-ZARZĄDCA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów, opracowanie planów kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym, opracowanie procedur potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczenie inwentaryzacji aktywów firmy, oprowadzenie wszystkich ewidencji księgowych, przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości, współpraca z innymi firmami.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot - 2018-09-07 - Siekierczyn (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
mycie i sprzątanie samochodów
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Legnica (dolnośląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Bytów (pomorskie)
montaż instalcji grzewczych i wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa gości
Marina sp z o.o. - 2018-05-07 - Gdańsk (pomorskie)
Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i P.POŻ dla pracowników realizujących prace biurowe. Zapoznanie się z tymi regulaminami/procedurami obowiązującymi w spółce których będzie wymagał charakter i zakres pracy stażysty. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i funkcjonowaniem firmy. Kancelaria BIN. Pomoc w przygotowaniu korespondencji do wysłania z uwzględnieniem przestrzegania procesu obiegu dokumentów( Zgodnie z obowiązującą w spółce instrukcją kancelaryjną). Znakowanie korespondencji zgodnie z zasadami systemu dziennikowego. Pomoc w sporządzaniu różnego rodzaju pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych. Przygotowanie dokumentacji poprzez kserowanie skanowanie wpinanie. Analiza procesu zakupu i magazynowania materiałów- dział zaopatrzenia i magazyn techniczny( umowy, zamówienia, dokumenty magazynowe, realizacja procedur). Nauka tworzenia zamówień i generowania dokumentów zakupowych. Przysłuchiwanie się rozmowom i negocjacjom z dostawcami. Dział kadr i płac- segregowanie i wpinanie dokumentów w akta osobowe pracowników, archiwizacja dokumentów kadrowych i płacowych, zapoznanie się z zagadnieniem rozliczania i ewidencji czasu pracy.Dział księgowości- zapoznanie się z procesem fakturowania i obiegu dokumentów , segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych.Dział produkcyjne- zapoznanie się z instrukcją obrotu dokumentów na wydziałach produkcyjnych; poznanie procesów obrotu materiałowego na produkcji.Dział ochrony środowiska- pomoc w kompletowaniu, aktualizowaniu i upowszechnianiu dokumentów dotyczących zagadnień ochrony środowiska, uczestnictwo w realizowaniu polityki środowiskowej na terenie firmy, pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska.Dział BHP- współpraca przy zadaniach realizowanych w ramach działu BHP, udział w przygotowaniu dokumentacji BHP, archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z zasadami współpracy z pozostałymi działami firmy.Dział audytu wewnętrznego- zapoznanie się z obowiązującą instrukcją dotyczącą przygotowania i przeprowadzania inwentaryzacji, zapoznanie się z dokumentacją inwentaryzacyjną, rozliczaniem inwentaryzacji.podsumowanie sprawdzające poziom nabytej wiedzy w poszczególnych obszarach. Wspólna ocena przebiegu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Towarowanie stoiska zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardem firmy, kontrolowanie dat ważności produktów, dbanie o czystość i estetykę stoiska.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Ref Do30Zakres: -mycie samochodów,-prace porządkowe
CLEAN CAR WIKTOR DUBIELECKI - 2016-02-02 - Magdalenka (mazowieckie)
obsługiwanie maszyny do szycia odzieży ochronnej i roboczej, umiejętność zszywania elementów ubrań w całe komplety
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Sosnowiec (śląskie)
PRZYJMOWANIE PRODUKTÓW NA MAGAZYNSPRAWDZANIE STANÓW MAGAZYNOWYCHPRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP
SEBASTIAN POLOCZEK JobAkse - 2019-01-09 - Nowogard (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Warszawa (mazowieckie)