ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Dąbrowa Górnicza oferta pracy F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: czynności związane z rozliczaniem i administrowaniem Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt i bieżąca obsługa właścicieli wspólnot, dokonywanie odczytów wskazań liczników na budynku, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja i segregacja bieżących dokumentów, zapoznanie się z dokumentacją budynku, wykonywanie innych zadań zleconych przez licencjonowanego zarządcę nieruchomości
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasprzaka 46, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
czynności związane z rozliczaniem i administrowaniem Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt i bieżąca obsługa właścicieli wspólnot, dokonywanie odczytów wskazań liczników na budynku, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja i segregacja bieżących dokumentów, zapoznanie się z dokumentacją budynku, wykonywanie innych zadań zleconych przez licencjonowanego zarządcę nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
biegła znajomość systemu komputerowego obsługi wspólnot mieszkaniowych "Mieszczanin"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość obsługi programu "Mieszczanin" lub innego praogramu do rozliczania Wspólnot Mieszkaniowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
F.G.K. "GAZ-KOM" ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW Krzysztof Jakubik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Kasprzaka 46, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVdla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klient
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - I kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Kasprzaka
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.04.2019
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 03.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjęcia i wydawanie towarów z magazynu. Prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nauczyciel przedmiotu informatyka
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie - 2018-08-07 - Mirków (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, poznanie procedur współpracy Biura Powiatowego z Oddziałem Regionalnym, zapoznanie z instrukcją kancelaryjną, porządkowanie dokumentacji, dystrybucja i rejestracja wniosków, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Pińczów (świętokrzyskie)
Administrator nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie stuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. Pomoc w rozwiązywaniu problemów: socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi. Wspieranie aktywności społecznej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2018-08-07 - Rejowiec (lubelskie)
Dziewiarstwo- produkcja art. pończoszniczych (rajstopy, skarpety). Prace pomocnicze przy produkcji, nauka zawodu dziewiarza.
POLSKO-WŁOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO "MONDO-CALZA" SP. Z O.O." - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
bieżąca eksploatacja, konserwacja, remonty instalacji i urządzeń, wykonywanie powierzonych zadań montażowych
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W OLECKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiska:-przyjmowanie zgłoszeń, delegowanie telefonów do odpowiednich komórek spółdzielni- prowadzenie dziennika korespondencji, odbiór i nadawanie listów, przesyłek itp.- obsługa dodatków mieszkaniowych- dostarczanie lokatorom naliczeń, rozliczeń, informacji o zebraniach itp.- bieżące monitorowanie funkcjonowania nieruchomości i prowadzenie dokumentacji związanej z - zasobami (w tym prowadzenia dzienników budynku);- kontrola i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawy usług dla nieruchomości w zakresie: - kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń;- prac konserwatorskich i remontowych; - dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci - utrzymania czystości; w tym przeprowadzanie wizytacji i obchodów nieruchomości mających na celu weryfikację pracy dostawców usług. - kontrola i nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków;- bieżące drobne prace konserwatorskie/naprawy; - pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielem nieruchomości;- raportowanie na temat najważniejszych informacji dotyczących zarządzania nieruchomością- uzupełnianie informacji na stronie internetowejOsoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV, zdjęcia i listu motywacyjnego na adres rekrutacja (at) smbarbakan.pl Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BARBAKAN - 2016-08-08 - Tczew (pomorskie)
Sprzatanie utrzymywanie w czystości pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kłoczew (lubelskie)
drobne naprawy elektryczne, ogólnobudowlane, prace porządkowe
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-19 - Karczowiska (dolnośląskie)
koszenie, sprzątanie, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Jabłonka (małopolskie)
Przewóz osób oraz ich bagaży, bezpośredni kontakt z klientem, wykonywanie usłu dodatkowych takich jak : przesyłki, zakupy. Umowa zlecenie 100h w m-cuMiejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: osobisty
PT Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Instalacja, aktualizacja aplikacji e-Dziennik, zarządzanie bazą użytkowników, udzielanie porad technicznych użytkownikom e-dziennika, zarządzanie uprawnieniami, instalacja sprzętu komputerowego, drukarek.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ADMINISTRACYJNO - EKONOMICZNYCH - 2019-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa gości w Restauracji Hotelowej
CEZAR Przedsiębiorstwo Produkcyjne Dariusz Bogdan Niewiński - 2017-06-02 - Augustów (podlaskie)
- Przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych- obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego - koordynacja procesu ofertowego- monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego- prowadzenie archiwum- sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych Praca na czas nieokreślony, jednozmianowa. Miejsce pracy: Krzyżowice ul. Główna 2
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2019-02-27 - Krzyżowice (dolnośląskie)
utrzymanie czystości i porządku w pokojach hotelowych, salach konferencyjnych, korytarzach
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
administracja portalu, kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Łowicz (łódzkie)
prace przygotowawcze na kuchni
Gastronomia Teresa Grzywa - 2017-02-17 - Bestwina (śląskie)
obsługa klientów oraz kasy fiskalnej; wystawianie faktur;obsługa systemu rezerwacji w internecie
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Pruszków (mazowieckie)
1. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa budowlanego, zarządzeń, instrukcji i innych aktów prawnych dotyczących działalności; 2. wykonywanie planów zapotrzebowania na materiały elektryczne; 3. opracowanie rocznych planów remontów i modernizacji instalacji elektrycznych; 4. prowadzenie ewidencji urządzeń elektrycznych w podległych kompleksach wojskowych; 5. udział w odbiorach robót elektrycznych, jako przedstawiciel uzytkownika; 6. prowadzenie przeglądów instalacji elektrycznych obiektów administrowanych przez 33BLT r okresowej kontroli przestrzegania planu oszczędnego żuzycia energi; 7. opracowanie comiesięcznych zestawień z realizacji wydatków energii; 8. zgłoszenie przełozonym stwierdzonych przypadkó w dewastacji i uszkodzeń oraz sporządzanie meldunków na ujawnione straty i szkody; 9. posiadanie aktualnych uprawnień eksploatacyjnych i dozorowycjh; 10. niezwłocznie zawiadomić przełozonego o zauważonym w zakładzie pracy wypadku albo zagożenia życia lub zdrowia oraz ostrzec współpracowników, a także osoby zanajdujące się w rejonie zagrożenia o grożącym im niebezpieczeństwie; 11. opracowanie i uaktualnienie planów na wypadek przerw w dostawach energi elektrycznej i wody; 12. analizowanie faktur za energię elektryczną celem kontroli naliczeń; 13. przeciwdziałanie powstaniu energi biernej w sieciach; 14. wnioskowanie i opracowanie propozycji zmierzającycyh do wyeliminowania energi biernej; 15. opracowania i uzgodnienia z Zakładem Energetycznym planów współpracy sieć - agregat. 16. opracowanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych, 17 i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiazujacymi przepisami; 18. współudział w opracowywaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Rocznego Planu Gospodarki Komunalnej, Korekty RPGK oraz współudział w sporządzaniu kwartalnych sprawozdań rzeczowo-finansowych; 19. analizowanie comiesięcznego zuzycia energii pod względem rzeczowo-finansowym na szczeblu 33BLTr; 20. podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego i szczednego zuzycia energii oraz do egzekwowania środków finansowych z tyrułu odsprzedazy; 21. nadzorowanie zuzycia energi elektrycznej w poszczególnych miesiącach celem dokonywania korekt mocy zamówionej; 22. prowadzenie rejestru zuzycia energii elektrycznej; 23. przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sprządzania i obiegu dokumentów księgowych; 24. opracowywanie dokumentów ewidencyjnych , informacyjnych 25. i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie zobowiązującymi przepisami: 26. współpraca z innymi komórkami i osobami funkcyjnymi Infrastruktury w 33 BLTr 27 w zakresie wspólnie realizowanej problematyki; 28. meldowanie przełożonym o stanie realizacji zadań i wykonywanie analiz, 29. i zestawień służących doskonaleniu efektywności gospodarowania; 30. scisłe przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń przełożonych
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-03-02 - Powidz (wielkopolskie)
kierowanie pojazdem, umiejętność zarządzania pracownikami
Śląski Zakład Pogrzebowy Firma Walicki - 2018-03-15 - Bytom (śląskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Biała Woda (podlaskie)
- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wynagrodzenie 2.350,00 zł + wysluga latkontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2018-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
strzyżenie damskie/męskie/dziecimodelowanie fryzurfarbowaniesztrzyżenie barberskieobsługa programu komputerowego salonupilnowanie czystości miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa szlifierkli manualnej, dobór ściernic i parametrów skrawania do szlifowania, minimum 3-letnie dośw. w szlifowaniu elementów form wtryskowych oraz innego oprzyrzadowania, mile widziana znajomość obsługi wycinarki drutowej oraz elektrodrążarki.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Połaniec (świętokrzyskie)
księgowanie dokumentów, obsługa programu finansowo-ksiegowego, wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją środków trwałych, rozliczanie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa dziennika podawczego,segregowanie korespondencji ,centrala centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
pracownik kancelaryjny, przyjmowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespodencji, rozwożenie korespodencji, udzielanie infoemacji, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Mielec (podkarpackie)