ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Liw oferta pracy Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie

Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa pola namiotowego, sprzedaż biletów, prowadzenie rejestru mieszkańców pola namiotowego, dbanie o porządek pola namiotowego, w tym sanitariatów.

Data publikacji: 2019-06-13

Lokalizacja: Liw (mazowieckie)

Pracodawca: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Stefana Batorego 2, 07-100 Liw, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa pola namiotowego, sprzedaż biletów, prowadzenie rejestru mieszkańców pola namiotowego, dbanie o porządek pola namiotowego, w tym sanitariatów.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Liw

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Liw

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: administrator nieruchomości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa kas fiskalnych

Nazwa pracodawcy: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie

Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: węgrowski

Gmina pracodawcy: Węgrów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Węgrów

Ulica pracodawcy: Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.06.2019

Data dodania oferty pracy: 13.06.2019

Oferta pracy ważna do: 12.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?256cb266f8255691bb984f1f9d8ba826

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

Obsługa klientów. Praca w godz. 8-20, 8-14, 14-20 w Kołobrzegu, również w weekendy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DEMETER" ROBERT STAWICKI - 2018-03-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Obsługa sklepu internetowego firmy.
SONNEKO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-01 - Zamość (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 300 - 2 500 PLN

Aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm (przedsiębiorstw), prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży.
PROFBELT - BIS Roman Fesz - 2016-06-30 - Legnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ - 507 - 696 PLN

Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym.Miejsce pracy: 53-678 Wrocław, ul. Dobra 16Praca na czas okreslony w oparciu o umowę na zastępstwo w okresie 01.09.2018-31.08.2019 - w niepełnym wymiarze pracy: 4,62/22.Kontakt z pracodawcą: tel: 717986789, email: sekretariat.p041 (at) wroclawskaedukacja.plSala C
Przedszkole nr 41 im. Jana Pawła II - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

-dbanie o wizerunek firmy; -obsługa klienta zgodnie ze standardami firmowymi; -doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu, sporządzanie ofert; -przyjmowanie i sporządzanie zamówień; -aktywnasprzedaż towarów; -dbanie o czystość i wizerunek firmy. Mile widziane:-komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów;-optymistyczne nastawienie; -sumienność i zaangażowanie w powierzoneobowiązki; -chęć do pracy.Praca w godzinach od 10 - 18.
MIX Przedsiebiorstwo Wielobranzowe Irena i Andrzej Bocian - 2017-11-13 - Opole (opolskie)

POKOJOWA - od 3 100 PLN

Przygotowywanie pokoi dla gości hotelowych w przeważającej mierze klientom zagranicznym, wykonywanie codziennych czynności porządkowych oraz komunikacja między innymi z gośćmi pochodzenia zagranicznego w sprawach dotyczących sprawnej obsługi czynności porządkowych w obiekcie.
P.H.U BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-06 - Rewal (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - REFUNDACJA WYNAGR. DLA SÓB DO 30-GO ROKU ŻYCIA - od 1 850 PLN

administracja portalu, kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łowicz (łódzkie)

ADMINISTRATOR WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - do 2 500 PLN

Administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi, przyjmowanie interesantów, wystawianie zleceń, kontrola i sprawdzanie kosztorysów za wykonane prace na obiektach, podejmowanie uchwał, sporządzanie notatek, pism, protokołów z przeprowadzonych wizji lokalnych i odbiorów robót, prowadzenie korespondencji z właścicielami i stronami współpracującymi, sporządzanie umów na zlecane prace. Rejon: Stare Miasto, Śródmieście. Około 160 godzin pracy miesięcznie, w godz.: 7:30-15:30, umowa zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia umowy (na umowę o pracę). Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 343 14 50, e-mail: sektetariat (at) zgm-centrum.wroc.pl
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Centrum Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR - od 2 000 PLN

Obsługa administracyjna i techniczna nieruchomości, przygotowywanie, realizacja i monitorowanie prac remontowych na nieruchomościach, przygotowywanie materiałów do rocznych zebrań właścicieli, zwoływanie i obsługa techniczna zebrań, przygotowywanie projektów i korekt planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Sulechów (lubuskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Recz (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR SIECI KOMPUTEROWYCH - do 1 750 PLN

kontrola pracy komputerów i urządzeń powiązanych z serwerem, zarządzanie bazą użytkowników, zakładanie i usuwanie kont, zarządzanie uprawnieniami;
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Sierakowo (mazowieckie)

PRACOWNIK SPA - od 2 500 PLN

Rehabilitacja ruchowa klientów SPA, masaże lecznicze
STAR DADAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OLSZTYNIE ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-02-16 - Ramsowo (warmińsko-mazurskie)

ELEKTRONIK - od 2 000 PLN

Montaż urządzeń komputerowych, stanowisko również do przyuczenia.
Fox Group sp. z o.o. - 2017-08-31 - Nysa (opolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana od 09.00 Wynagrodzenie 1850zł brutto
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

FLIZIARZ - od 3 000 PLN

układanie płytek - kamienia
Firma Usługowo Handlowa Pikuła Painting Janusz Pikuła - 2017-07-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

NAUCZYCIEL DORADZTWA ZAWODWEGO - od 2 100 PLN

zajęcia lekcyjne w klasie 7 w szkoly podstawowej, 20 godzin w roku szkolnym, wynagrodzenie uzależnione od awansu zawodwego wg tabel wynagradzania nauczycieli
SZKOŁA PODSTAWOWA W TUCHORZY - 2018-01-03 - Tuchorza (wielkopolskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 2 100 PLN

wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY GMINNEGO PUNKTU ZBIERANIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH - od 2 250 PLN

praca w punkcie zbierania odpadów niebezpiecznychgodz. pracy: 7.00-15.00 lub 9.00-17.00
Jastrzębski Zakład Komunalny - 2019-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

MŁODSZY OPIEKUN - 1 017,4 PLN

Opiekun osoby starszej
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Lubkowo (pomorskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - od 2 057 PLN

Zgodnie ze stanowskiem
Nordapress P.P.H.U. Halina Ruszewska - 2016-12-21 - Wejherowo (pomorskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMU ZAKUPÓW I ROZLICZEŃ ZOBOWIĄZAŃ (P2P) - od 4 500 PLN

-Obsługa bieżących spraw związanych z operacjami zakupów i rozliczeń zobowiązań spółek Aon w Stanach Zjednoczonych.- współpraca z innymi zespołami i udzielanie wsparcia- weryfikacja poprawności zapisów w systemie, ustalanie właściwego sposobu rozwiązania niezgodności- analiza danych, przygotowywanie zleconych raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)

TECHNOLOG PRAC WYKOŃCZENIOWYCH - od 2 100 PLN

malowanie, szpachlowanie, zabudowa gipsowo-kartonowa, ogólne prace budowlane, tynki dekoracyjne.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Gorlice (małopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 12 PLN

Praca polega przede wszystkim na wykładaniu towaru na półki.
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI K/M - 2 700 - 3 900 PLN

jw.
KO - RA Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER,OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 800 PLN

ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TRANSPORTÓW; REALIZACJĘ ZAMÓWIEŃ – W TYM PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIEPRODUKTÓW KLIENTOWI;UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA MAGAZYNIE; KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH
TECHNID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW I SIECI LAN - KONSERWATOR URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH - od 470 PLN

Sprawdzanie poprawności działania sprzętu i systemów, usuwanie oprogramowania malware, aktualizacja programu antywirusowego w komputerach, instalowanie lub przeinstalowanie systemu Windows z zachowaniem lub przeniesieniem danych z ich zabezpieczeniem i przywróceniem do stanu używalności, sprawdzanie dysków programem diagnozującym, archiwizacja na płytach DVD lub innych bezpiecznych nośnikach danych przeniesionych z poszczególnych komputerów do serwera, montaż i rozbudowa zestawów komputerowych, instalacja i konfiguracja nowych programów komputerowych, usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu, usuwanie problemów z siecią komputerową, konfiguracja routerów i przełączników, konserwacja urządzeń biurowych peryferyjnych oraz komputerów zgodnie z wymogami ich dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnej, aktualizacja dokumnetacji komputerów, podstawowe wsparcie techniczne, opracowywanie i specyfikacji technicznej sprzętu niezbędnego do rozbudowy lub utrzymania w ruchu systemów, przygotowywanie opisu stanu technicznego sprzętu komputerowego niesprawnego, przeznaczonego do likwidacji.
PAWEŁ KUCHARSKI "MIKRONEX"-SERWIS KOMPUTEROWY-PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2015-12-15 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 500 PLN

1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat