ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Liw oferta pracy Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie
Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa pola namiotowego, sprzedaż biletów, prowadzenie rejestru mieszkańców pola namiotowego, dbanie o porządek pola namiotowego, w tym sanitariatów.
Data publikacji: 2019-06-13
Lokalizacja: Liw (mazowieckie)
Pracodawca: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 2, 07-100 Liw, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa pola namiotowego, sprzedaż biletów, prowadzenie rejestru mieszkańców pola namiotowego, dbanie o porządek pola namiotowego, w tym sanitariatów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Liw
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Liw
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa kas fiskalnych
Nazwa pracodawcy: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: węgrowski
Gmina pracodawcy: Węgrów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgrów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.06.2019
Data dodania oferty pracy: 13.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?256cb266f8255691bb984f1f9d8ba826
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów. Praca w godz. 8-20, 8-14, 14-20 w Kołobrzegu, również w weekendy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DEMETER" ROBERT STAWICKI - 2018-03-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego firmy.
SONNEKO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-01 - Zamość (lubelskie)
Aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm (przedsiębiorstw), prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży.
PROFBELT - BIS Roman Fesz - 2016-06-30 - Legnica (dolnośląskie)
Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym.Miejsce pracy: 53-678 Wrocław, ul. Dobra 16Praca na czas okreslony w oparciu o umowę na zastępstwo w okresie 01.09.2018-31.08.2019 - w niepełnym wymiarze pracy: 4,62/22.Kontakt z pracodawcą: tel: 717986789, email: sekretariat.p041 (at) wroclawskaedukacja.plSala C
Przedszkole nr 41 im. Jana Pawła II - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
-dbanie o wizerunek firmy; -obsługa klienta zgodnie ze standardami firmowymi; -doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu, sporządzanie ofert; -przyjmowanie i sporządzanie zamówień; -aktywnasprzedaż towarów; -dbanie o czystość i wizerunek firmy. Mile widziane:-komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów;-optymistyczne nastawienie; -sumienność i zaangażowanie w powierzoneobowiązki; -chęć do pracy.Praca w godzinach od 10 - 18.
MIX Przedsiebiorstwo Wielobranzowe Irena i Andrzej Bocian - 2017-11-13 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie pokoi dla gości hotelowych w przeważającej mierze klientom zagranicznym, wykonywanie codziennych czynności porządkowych oraz komunikacja między innymi z gośćmi pochodzenia zagranicznego w sprawach dotyczących sprawnej obsługi czynności porządkowych w obiekcie.
P.H.U BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-06 - Rewal (zachodniopomorskie)
administracja portalu, kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łowicz (łódzkie)
Administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi, przyjmowanie interesantów, wystawianie zleceń, kontrola i sprawdzanie kosztorysów za wykonane prace na obiektach, podejmowanie uchwał, sporządzanie notatek, pism, protokołów z przeprowadzonych wizji lokalnych i odbiorów robót, prowadzenie korespondencji z właścicielami i stronami współpracującymi, sporządzanie umów na zlecane prace. Rejon: Stare Miasto, Śródmieście. Około 160 godzin pracy miesięcznie, w godz.: 7:30-15:30, umowa zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia umowy (na umowę o pracę). Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 343 14 50, e-mail: sektetariat (at) zgm-centrum.wroc.pl
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Centrum Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa administracyjna i techniczna nieruchomości, przygotowywanie, realizacja i monitorowanie prac remontowych na nieruchomościach, przygotowywanie materiałów do rocznych zebrań właścicieli, zwoływanie i obsługa techniczna zebrań, przygotowywanie projektów i korekt planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego.
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Sulechów (lubuskie)
f
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Recz (zachodniopomorskie)
kontrola pracy komputerów i urządzeń powiązanych z serwerem, zarządzanie bazą użytkowników, zakładanie i usuwanie kont, zarządzanie uprawnieniami;
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Sierakowo (mazowieckie)
Rehabilitacja ruchowa klientów SPA, masaże lecznicze
STAR DADAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OLSZTYNIE ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-02-16 - Ramsowo (warmińsko-mazurskie)
Montaż urządzeń komputerowych, stanowisko również do przyuczenia.
Fox Group sp. z o.o. - 2017-08-31 - Nysa (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana od 09.00 Wynagrodzenie 1850zł brutto
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
układanie płytek - kamienia
Firma Usługowo Handlowa Pikuła Painting Janusz Pikuła - 2017-07-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
zajęcia lekcyjne w klasie 7 w szkoly podstawowej, 20 godzin w roku szkolnym, wynagrodzenie uzależnione od awansu zawodwego wg tabel wynagradzania nauczycieli
SZKOŁA PODSTAWOWA W TUCHORZY - 2018-01-03 - Tuchorza (wielkopolskie)
wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
praca w punkcie zbierania odpadów niebezpiecznychgodz. pracy: 7.00-15.00 lub 9.00-17.00
Jastrzębski Zakład Komunalny - 2019-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Opiekun osoby starszej
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Lubkowo (pomorskie)
Zgodnie ze stanowskiem
Nordapress P.P.H.U. Halina Ruszewska - 2016-12-21 - Wejherowo (pomorskie)
-Obsługa bieżących spraw związanych z operacjami zakupów i rozliczeń zobowiązań spółek Aon w Stanach Zjednoczonych.- współpraca z innymi zespołami i udzielanie wsparcia- weryfikacja poprawności zapisów w systemie, ustalanie właściwego sposobu rozwiązania niezgodności- analiza danych, przygotowywanie zleconych raportów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
malowanie, szpachlowanie, zabudowa gipsowo-kartonowa, ogólne prace budowlane, tynki dekoracyjne.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Gorlice (małopolskie)
Praca polega przede wszystkim na wykładaniu towaru na półki.
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
KO - RA Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TRANSPORTÓW; REALIZACJĘ ZAMÓWIEŃ – W TYM PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIEPRODUKTÓW KLIENTOWI;UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA MAGAZYNIE; KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH
TECHNID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawdzanie poprawności działania sprzętu i systemów, usuwanie oprogramowania malware, aktualizacja programu antywirusowego w komputerach, instalowanie lub przeinstalowanie systemu Windows z zachowaniem lub przeniesieniem danych z ich zabezpieczeniem i przywróceniem do stanu używalności, sprawdzanie dysków programem diagnozującym, archiwizacja na płytach DVD lub innych bezpiecznych nośnikach danych przeniesionych z poszczególnych komputerów do serwera, montaż i rozbudowa zestawów komputerowych, instalacja i konfiguracja nowych programów komputerowych, usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu, usuwanie problemów z siecią komputerową, konfiguracja routerów i przełączników, konserwacja urządzeń biurowych peryferyjnych oraz komputerów zgodnie z wymogami ich dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnej, aktualizacja dokumnetacji komputerów, podstawowe wsparcie techniczne, opracowywanie i specyfikacji technicznej sprzętu niezbędnego do rozbudowy lub utrzymania w ruchu systemów, przygotowywanie opisu stanu technicznego sprzętu komputerowego niesprawnego, przeznaczonego do likwidacji.
PAWEŁ KUCHARSKI "MIKRONEX"-SERWIS KOMPUTEROWY-PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2015-12-15 - Gdynia (pomorskie)
1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)