ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. FINANSO - KSIĘGOWYCH - GŁÓWNY KSIĘGOWY Jaworzno oferta pracy Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. FINANSO - KSIĘGOWYCH - GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - Czynny udział w posiedzeniu Zarządu;- organizacja i nadzór pracy finansowo - księgowej;- sprządzanie sprawozdań fifnansowych;- sporządzanie deklaracji podatkowych;- sporządzanie planu f. płac i kosztów Zarządu.Należy złożyć: list motywacyjny z klauzulą o ochronie danych osobowych, CV, odpisy dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i staż pracy, oświadczenie o niekaralaności. Ofertę wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu ds. Finsnosowo - Księgowych - Głównego Księgowego", należy złożyć w siedzibie Spółdzielni pok. Nr 10 w godz. pracy Spółdzielni lub kierować na adres Spółdzielni: 43 - 600 Jaworzno, ul. Granitowa 4, albo przesłać na adres e - mailowy: mgsm (at) mgsmgigant.pl , w nieprzekraczającym terminie do 26 kwietnia 2019r. (termin nie dotyczy również wpływu do Spółdzielni korespondencji listownej). Informacje telefoniczne można uzyskać pod nr (32) 751 01 86, 751 16 78 wew. 21, 25 lub osobiście w siedzibie Spółdzielni. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Granitowa 4, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Czynny udział w posiedzeniu Zarządu;- organizacja i nadzór pracy finansowo - księgowej;- sprządzanie sprawozdań fifnansowych;- sporządzanie deklaracji podatkowych;- sporządzanie planu f. płac i kosztów Zarządu.Należy złożyć: list motywacyjny z klauzulą o ochronie danych osobowych, CV, odpisy dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i staż pracy, oświadczenie o niekaralaności. Ofertę wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu ds. Finsnosowo - Księgowych - Głównego Księgowego", należy złożyć w siedzibie Spółdzielni pok. Nr 10 w godz. pracy Spółdzielni lub kierować na adres Spółdzielni: 43 - 600 Jaworzno, ul. Granitowa 4, albo przesłać na adres e - mailowy: mgsm (at) mgsmgigant.pl , w nieprzekraczającym terminie do 26 kwietnia 2019r. (termin nie dotyczy również wpływu do Spółdzielni korespondencji listownej). Informacje telefoniczne można uzyskać pod nr (32) 751 01 86, 751 16 78 wew. 21, 25 lub osobiście w siedzibie Spółdzielni. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Regulamin wynagradzania Zarządu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU DS. FINANSO - KSIĘGOWYCH - GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość i księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, znajomość prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy:
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Granitowa 4, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Należy złożyć: list motywacyjny z klauzulą o ochronie danych osobowych, CV, odpisy dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i staż pracy, oświadczenie o niekaralaności. Ofertę wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu ds. Finsnosowo - Księgowych - Głównego Księgowego", należy złożyć w siedzibie Spółdzielni pok. Nr 10 w godz. pracy Spółdzielni lub kierować na adres Spółdzielni: 43 - 600 Jaworzno, ul. Granitowa 4, albo przesłać na adres e - mailowy: mgsm (at) mgsmgigant.pl , w nieprzekraczającym terminie do 26 kwietnia 2019r. (termin nie dotyczy również wpływu do Spółdzielni korespondencji listownej). Informacje telefoniczne mozna uzyskać pod nr (32) 751 01 86, 751 16 78 wew. 21, 25 lub osobiście w siedzibie Spółdzielni. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Granitowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie i gotowanie potraw ukraińskich, przygotowanie menu, utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Łódź (łódzkie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standartami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu,rozliczanie utargów,przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji,organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży; Praca w godz.pn-sb:9.00-21.00,nd.9.00-20.00
Pepco Poland Sp.Zo.o - 2016-05-19 - Ustka (pomorskie)
prace porządkowe na terenach Spółdzielni Mieszkaniowej
FIRMA SPRZĄTAJĄCA "KOJA" Danuta Milanowska - 2018-09-13 - Augustów (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie oraz utrzymanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientem, dbanie o dobry wizerunek firmy, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów, region: pomorskie oraz zachodniopomorskie; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00
EUROSTYROPIAN Jarosław Domaradzki - 2018-04-23 - Głobino (pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem oraz obsługa klienta. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Rymaniu, również w weekendy.
DINO POLSKA S. A. - 2017-12-01 - Rymań (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Remontowo-Handlowe Alfa - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Nauczyciel
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Miąskowo (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za wszystkie procesy w sklepie podczas nieobecności kierownika oraz obowiązki kasjera/sprzedawcy, praca według grafiku od poniedziałku do niedzieli. Umowa podpisywana jest bezpośrednio z pracodawcą - Biedronka.
GRUPA INCORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AGENCJA ZATRUDNIENIA Nr KRAZ 11163 - 2016-04-13 - Pruszków (mazowieckie)
WG. STANOWISKA
PPHU PIK Punkt Gastronomiczny Kazimierz Kardzis - 2016-10-24 - Suwałki (podlaskie)
Do podstawowych obowiązków Zastępcy Prezesa Zarządu Zastępcy Dyrektora Spółdzielni należy:1. Opracowanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych.2. Opracowanie potrzeb materiałowych, środków niezbędnych do prowadzenia eksploatacji i utrzymania we właściwym stanie a także remontowania i konserwacji zasobów mieszkaniowych.3. Nadzorowanie wykonania remontów, konserwacji, inwestycji oraz utrzymanie we właściwym stanie zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.4. Prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, a w szczególności:- nadzór nad prawidłowym naliczaniem obciążeń czynszowych lokali użytkowych,- okresowe rozliczanie zużycia mediów /energii elektrycznej i cieplnej, gazu itp./ oraz bieżące i okresowe analizowanie ich zużycia,- prowadzenie ewidencji lokali użytkowych, przygotowanie umów z najemcami lub dzierżawcami lokali użytkowych i gruntów.5. Kontrola i nadzór nad gospodarką magazynową, właściwym zabezpieczeniem mienia w magazynach przed kradzieżą, pożarem, zalaniem lub zniszczeniem w inny sposób.6. Zabezpieczenie obiektów Spółdzielni przed kradzieżą, włamaniem i pożarem.7. Współorganizowanie z pozostałymi Członkami Zarządu pracy w Spółdzielni zgodnie z przepisami BHP, p. poż. oraz Kodeksu Pracy.8. Organizowanie pracy podległych sobie służb i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i przepisami Kodeksu Pracy.9. Sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji oraz Rady Nadzorczej w zakresie prowadzonych zagadnień.10. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji zużycia materiałów oraz dokumentacji związanej z wykonywaniem prac przez podległych pracowników.11. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją zasobów mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Gospodarce Elektrycznej, przepisami dozoru technicznego, BHP i p. poż itd..12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej i innej związanej z wykonywanymi remontami, konserwacją jak również prowadzoną eksploatacją.13. Analizowanie zużycia i kosztów zużycia nośników energii wody, gazu itp..14. Zlecanie jednostkom zewnętrznym wykonania robot remontowych, konserwacyjnych i usług.15. Nadzór nad pracą podległych sobie działów i pracowników.16. Organizowanie pracy podległych sobie pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi a w szczególności przepisami Prawa Pracy.17. Kontrolowanie wykonania zleconych pracownikom i jednostkom zewnętrznym zadań.18. Opiniowanie wniosków i propozycji dotyczących zmian w zakresie przebudowy lub remontów w zasobach mieszkaniowych i lokalach użytkowych.19. Czuwanie nad stosowaniem prawidłowej technologii wykonywania remontów i konserwacji oraz użycia właściwych materiałów przez pracowników własnych Spółdzielnie a także wykonawców zewnętrznych.20. Nadzór nad przygotowaniem umów z jednostkami zewnętrznymi na wykonanie robót, świadczenie usług i dzierżawy lokali.21. Rozliczanie z czasu pracy podległych pracowników.22. Dopilnowanie, aby zatrudnieni pracownicy posiadali wymagane przepisami uprawnienia i przeszkolenia.23. Współdziałanie z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi oraz instytucjami a w szczególności z UDT, ZE, MPEC itp.24. Prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi, instytucjami i Członkami Spółdzielni w zakresie prowadzonych zagadnień.25. Zastępowanie Prezesa Zarządu Dyrektora Spółdzielni podczas jego nieobecności.26. Udział w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni.27. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.28. Informowanie Dyrektora Spółdzielni o dostrzeżonych nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji planów i pracy poszczególnych służb oraz współdziałanie z Dyrektorem w zakresie usunięcia tych nieprawidłowości.29. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów wewnętrznych i zewnętrznych.30. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków służbowych.31. Wykonanie innych prac związanych z działalnością Spółdzielni przez Prezesa Zarządu - Dyrektora Spółdzielni. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata powinny być złożone w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie. Zaświadczenia lekarskie i o niekaralności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgłoszeń.Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w sekretariacie, mieszczącym się w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko -Własnościowej Szóstka, w godzinach 9:00-14:00 do dnia 17.11.2017r. Zgłoszenia w zaklejonej kopercie z nazwą konkursu można złożyć osobiście lub przesłać na adres Spółdzielni Szóstka. W przypadku przesłania liczy się data i godzina wpływu do Spółdzielni.Termin otwarcia zgłoszeń 20.11.2017r.Zgłoszenia złożone po terminie lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.Kandydaci, których zgłoszenia spełniać będą wymogi formalne (złożą wymagane dokumenty oraz wykażą się wymaganymi kwalifikacjami), zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O dacie, godzinie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną zawiadomieni indywidualnie.Oferta dostępna w sali E, D.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta w pierogarni
Restauracja PROWENT Sp. z o. o. - 2016-10-04 - Świętochłowice (śląskie)
Sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chełst (wielkopolskie)
Prowadzenie pojazdu, pomoc przy załadunku i rozładunku towaru (złom). Wynagrodzenie 3400NETTO + premia.Miejsce pracy: Pietrzykowice Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: p. Krzysztof Weźgowiec, tel. 696 499 722.
Polcopper Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
ZASTĘPOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ KIEROWNIKA ZESPOŁU W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW.MIEJSCE PRACY: HIPERMARKET Bi1 UL. KU SŁOŃCU 67 71-041 SZCZECINWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE PO SZKOLE), ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO PRACYDODATKOWE INFORMACJE: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIE DO URLOPU, KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNEMOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMII KWARTALNEJ
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2018-11-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odbiór i rozwóz paczek.
KURIERSKA KATARZYNA WASILEWSKA - 2019-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
załadunek, rozładunek, wypełnianie dokumentów, kierowanie ciągnikiem siodłowym (trasy międzynarodowe : Ukraina, Mołdowa, Armenia, Kazachstan, Rosja).
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zabrze (śląskie)
Praca w zawodzie,praca zmianowa około 4 h dziennie.
ANETA MAZUR SALON FRYZJERSKI "ANETT" - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
obowiązki administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta na kasie.
DINO POLSKA S.A. - 2017-07-20 - Żabów (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Jaworzno (śląskie)
Firma poszukuje osoby zainteresowanej pracą biurową.Opis stanowiska: obsługa zleceń spedycyjnych i transportów,realizacja zleceń spedycyjnych w krajowym transporcie drogowym,rozwój bazy klientów i przewoźników oraz dbałość o dobre relacje,obsługa wagi samochodowej, prowadzenie zestawień magazynowych,prowadzenie dokumentacji operacyjnej wz, listy przewozowe, itp.praca w Staszowie na terenie bocznicy kolejowejWymagania :znajomość pakietu Office : Word , Excel samodzielność w działaniu oraz umiejętność rozwiązywania problemów,komunikatywność i otwartość na kontakty z ludźmi, mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego, doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Babra-Pol Szymon Rzepecki - 2018-12-27 - Staszów (świętokrzyskie)
prace elektryczne na budowie
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta na hali sprzedażowej,obsługa biura,składanie zamówień,obsługa kasy fisklanej,obsługa logistyki posprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Zambrów (podlaskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
Kontakt tel:604 136 840. Praca na terenie woj.małopolskiego i śląskiego. Tynkowanie wewnątrz budynków, obsługa agregatu.
Hatala Przemysław Przedsiębiorstwo Budowlane PRZEMKO - 2016-02-24 - Andrychów (małopolskie)
Zadania:•organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,•zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,•budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów,•zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu,•dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,•praca na sali sprzedaży.Wymagania:•wykształcenia minimum średniego,•doświadczenia w branży spożywczej,•zdolności przewodzenia grupie ludzi,•dyspozycyjności,•dobrej znajomości pakietu Office.
Frapo Dystrybucja Sp. z o.o. - 2019-01-17 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie budowy
ADB-TRADING Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Święty Wojciech (lubuskie)