ZASTĘPCA LIDERA LINII PAKUJĄCEJ Wrocław oferta pracy POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: ZASTĘPCA LIDERA LINII PAKUJĄCEJ

Wynagrodzenie: do 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - nadzorowanie pracy zespołuod 6 do 15 osób, przydzielanie zadań pracownikom, pakowanie produktów (kosmetyków), obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych i inne prace około-produkcyjne, prowadzenie dokumentacji, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników.Dwie zminy 6:00-14:00-22:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: drogą email na milosz.szarawara (at) polskihr.pl lub telefonicznie 728430919

Data publikacji: 2017-05-25

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Graniczna, 54-516 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- nadzorowanie pracy zespołuod 6 do 15 osób, przydzielanie zadań pracownikom, pakowanie produktów (kosmetyków), obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych i inne prace około-produkcyjne, prowadzenie dokumentacji, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników.Dwie zminy 6:00-14:00-22:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: drogą email na milosz.szarawara (at) polskihr.pl lub telefonicznie 728430919

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA LIDERA LINII PAKUJĄCEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy do spraw produkcji przemysłowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie średnie lub zawodowe 2) staż pracy mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji 3) umiejętność specjalność odpowiedzialność, kumunikatwyność

Nazwa pracodawcy: POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Kurniki 4, 31-156 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Kurniki

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: RP.411-084/14

danePracodawcy_nrKraz: 8750

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 6

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw produkcji przemysłowej

Data dodania oferty pracy: 26.05.2017

Oferta pracy ważna do: 30.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Praca na hali sprzedaży , tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-29 - Jastrowie (wielkopolskie)

KOORDYNATOR SPRAW SADOWNICZYCH - od 4 000 PLN

nadzorowanie gospodarstwa sadowniczego, prowadzenie i planowanie produkcji roślinnej, ewidencja prac sadowniczych, zarządzanie gospodarstwem, monitorowanie wykonywanych prac, kontrola stanów magazynowych, nadzorowanie stanów zaopatrzenia, współpraca z kontrahentami z Białorusi, Ukrainy i Rosji, nadzorowanie pracowników z Białorusi i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Wola Prażmowska (mazowieckie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ (DOFINANSOWANIE WYNAGRODZENIA ) - od 2 000 PLN

montaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gorlice (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)

ZASTĘPCA DYREKTORA GENERALNEGO (ASSOCIATE GENERAL MANAGER) - od 23 333,33 PLN

Osiąganie celów obsługi klienta poprzez rekrutację, selekcję, orientację, szkolenia, przydzielanie, planowanie, coaching, doradztwo i dyscyplinowanie pracowników, komunikowanie oczekiwań w pracy, planowanie, monitorowanie, ocenianie i weryfikowanie wkładu pracy, planowanie i przegląd działań kompensacyjnych, egzekwowanie zasad i procedur; Osiąganie celów związanych z obsługą klienta poprzez przekazywanie informacji o obsłudze klienta i zaleceń odnośnie strategicznych planów i przeglądów, przygotowywanie i uzupełnianie planów działań, wdrażanie standardów produkcji, produktywności, jakości i obsługi klienta; rozwiązywanie problemów; przeprowadzanie audytów, określanie trendów w obsłudze klienta, określanie ulepszeń systemu, wdrażanie zmian; Określanie wymagań dotyczących obsługi klienta, utrzymując kontakt z klientami, odwiedzając środowiska operacyjne, przeprowadzając ankiety dotyczące doświadczeń klientów, tworząc grupy fokusowe, porównując najlepsze praktyki, analizując informacje i aplikacje; Badanie i rozwiązywanie problemów klientów, które mogą być skomplikowanymi lub długotrwałymi problemami, które zostały eskalowane przez asystentów obsługi klienta; Poprawianie jakości obsługi klienta poprzez badanie, ocenę i przeprojektowywanie procesów, ustalanie i komunikowanie wskaźników usług, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i analizowanie wyników, wdrażanie zmian w systemie; Opracowywanie procedur obsługi klienta, zasad i standardów dotyczących organizacji lub działu; Maksymalizowanie wydajności operacyjnej klienta, tworząc standardy branżowe i KPI. Udostępnianie zasobów pomocy technicznej i porad technicznych, rozwiązywanie problemów, rozpowszechnianie porad, ostrzeżeń i nowych technik, wykrywanie i diagnozowanie problemów z siecią; Uaktualnianie wiedzy zawodowej poprzez uczestnictwo w możliwościach edukacyjnych, czytanie profesjonalnych publikacji, utrzymywanie osobistych sieci kontaktów, uczestnictwo w profesjonalnych organizacjach; Osiąganie założeń systemów informacyjnych i misji organizacyjnych, wypełniając powiązane wyniki w razie potrzeby; Zarządzanie grupą Liderów Zespołów i Zastępców Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie agentami obsługi klienta. Obsługuje od 5 do 6 raportów bezpośrednich (TL / AM) z ponad 100 agentami obsługi klienta; Zapewnienie środków jakości i wydajności w zespole oraz zgodnie z umowami o poziomie usług; Zapewnianie coaching i informacji zwrotnych bezpośrednim kierowaniem raportów, aby zapewnić zadowalający poziom wydajności; Korzystanie z narzędzi biznesowych i zaawansowanej wiedzy na temat ochrony zdrowia, aby identyfikować obszary problemowe i dokumentować wymagania biznesowe; Identyfikowanie i rekomendowanie narzędzi operacyjnych i technologicznych, aby poprawić efektywność; Praca z pracownikami operacyjnymi i technologiami informatycznymi, aby rozwiązać problemy i poprawić efektywność operacyjną; Ustanowienie i utrzymanie skutecznych procedur pracy; Utrzymywanie postępów w zakresie obsługi klienta poprzez czytanie odpowiednich czasopism, chodzenie na spotkania i uczęszczanie na kursy; Przegląd, ocena i identyfikacja potrzeb coachingowych i szkoleniowych w celu zapewnienia personelowi niezbędnych umiejętności i wiedzy; Zrozumienie, komunikowanie się i wdrażanie strategicznego kierowania i przywództwa dla HCL w celu zapewnienia spójnych i spójnych celów biznesowych oraz poprawy doświadczeń klientów zarówno na rynku regulowanym, jak i konkurencyjnym; Planowanie i monitorowanie inicjatyw operacyjnych, aby poprawić efektywność i skuteczność procesu obsługi klienta; Przeglądanie i zapewnianie zgodności procesów z polityką wewnętrzną i przepisami zewnętrznymi; Odpowiadanie na eskalowane problemy dotyczące wydajności i jakości; Koordynowanie, uczestniczenie i/ lub zarządzanie wieloma projektami przypisanymi przez kierownictwo wyższego szczebla, zapewniając wkład w kwestie związane z operacjami; Współdziałanie i koordynowanie z różnymi zainteresowanymi stronami.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Kraków (małopolskie)

ZASTĘPCA GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ - do 3 500 PLN

DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWYCHWSPÓŁPRACA PRZY ROZLICZANIU DOTACJIPRZEGOTOWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCHCZYNNE UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH, NALICZANIE SKŁADEK ZUS ORAZ OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIKREALIZACJA ZADAŃ WYZNACZONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCHPraca w godz. 8-16kontakt z pracodawcą: BIURO (at) WROCLAW.PL lub 71 367 12 37
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Wrocławskie - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA GRUPY MYJĄCEJ - od 2 000 PLN

UTRZYMANIE CZYŚTOŚCI W ZAKŁADZIE PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO, KIEROWANIE, NADZÓR I KOORDYNOWANIE PRACY ZESPOŁU PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW
"NOWAK" WIESŁAW NOWAK DĄBIE - 2016-02-18 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO POKOJOWEJ - od 2 100 PLN

- sprzątanie pokoi hotelowych (pod nieobecność gości),- sprzątanie, dezynfekcja łazienek,- utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych,- reagowanie na potrzeby gości.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień , zarządzanie personelem , prowadzenie marketu w/g standardów firmy. Dwie zmiany 6-14, 14-22.Miejsce pracy Gozdowo. Min. 1 rok doświadczenia w branży spożywczej , mile widziana książeczka Sanepid
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-20 - Gozdowo (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Strzałków (łódzkie)

POMOCNIK TAPICERA - 997,4 PLN

pomocnik tapicera
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Śnieciska (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 13,7 PLN

Sprzatanie marketu.
Amlux sp. z o.o. - 2018-02-09 - Wojtówka (mazowieckie)

HOSTESSA - 12 - 18 PLN

Sprzedaż opłatków wigilijnych
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Tychy (śląskie)

ZASTĘPCA SUPERVISORA DZIAŁU TECHNICZNEGO - 2 900 - 3 500 PLN

Przestrzeganie zasad BHP, dbałość o dobry stan tiechniczny całego obiektu, natychmiastowe naprawy usterek w obiekcie, kontrola stanu utrzymania czystości w obrębieobiektu.
Hotel Gdańsk Brovarnia Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYNY CZYSZCZĄCEJ - od 1 850 PLN

Utrzymywanie czystości hali sportowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Praca na hali sprzedaży. Tworzenie zamówień. Zarządzanie personelem. Obsługa klienta.
Dino Polska S.A. - 2017-04-03 - Leoncin (mazowieckie)

Zastępca Kierownika Salonu - -

Media Expert samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2016-12-19 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 127 - 2 417 PLN

prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lanckorona (małopolskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 000 PLN

Sprawowanie opieki, nadzoru i kontroli nad mieszkańcami kierując się zasadą poszanowania ich godności ludzkiej.Pełnienie wszystkich prac w zakresie pielęgnacji mieszkańców znajdujących się na oddziale, dbanie o ich czystość i higienę. Organizowanie pracy w ramach terapii zajęciowej
Dom Pomocy Społecznej Prószków - 2016-12-06 - Prószków (opolskie)

FRYZJER DAMSKO - MĘSKI - od 2 000 PLN

samodzielne stanowisko
FRYZJERSTWO DAMSKO - MĘSKIE Marzena Rudzińska - 2017-01-04 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH (1/2 ETATU) - od 950 PLN

Obsługa klientów, obsługa komputera, kasy fiskalnej. Praca na umowę o pracę w godz. 14-17 i w soboty w godz. 10-14 w Kołobrzegu.
Zakład Sprzętu Ortopedycznego K-ort Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży
Dino Polska SA - 2017-05-22 - Godów (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 500 PLN

prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami , dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, zarzadzanie procesami na sali sprzedazy, motywowanie pracowników, delegowanie i weryfikacja zadań,aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca w godzinach 6.oo do14.oo i od 14.oo do 22.oo i w niedzielę pomiędzy 9.oo a 20.oo
Stokrotka Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oleśnica (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność kierownika, zarzadzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-25 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)

PRACOWNIK DO WYKŁADANIA TOWARU - od 2 100 PLN

Wydawanie towaru na półki i robienie cenówek
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SORTOWNI WARZYW - od 2 780 PLN

Nadzór nad procesami konfekcjonowania warzyw, negocjowanie cen, nadzór i realizacja zakupów surowcó i środków do produkcji, pozyskiwanie nowych dostawców ziemniaka i cebuli, zarządzanie grupą pracowników, prowadzenie ewidencji wykonanych prac, naliczanie wynagrodzeń za pracę
BIAŁUTY Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Białuty (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

TWORZENIE RAPORTÓW, ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, KSIĘGOWANIE WPŁAT
SOLID MCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat