ZASTĘPCA KIEROWNIKA STOISKA MIĘSNEGO Bielsko-Biała oferta pracy "Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp.jawna
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA STOISKA MIĘSNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta, zamawianie towaru, przyjmowanie i układanie, ekspozycja towaru, dbanie o czystość stoiska, przestrzeganie przepisów HCCP i zachowanie standardów firmy. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 5.30-20.00, w soboty w godz. 5.30-17.00, w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: "Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp.jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wincentego Witosa 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Klienta, zamawianie towaru, przyjmowanie i układanie, ekspozycja towaru, dbanie o czystość stoiska, przestrzeganie przepisów HCCP i zachowanie standardów firmy. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 5.30-20.00, w soboty w godz. 5.30-17.00, w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA STOISKA MIĘSNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży mięsnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidowska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie zawodowe (kierunek bez znaczenia), minimum 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku. Konieczne posiadanie aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: "Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp.jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Wincentego Witosa 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt telefoniczny w godz. 6.00-13.00 lub CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Wincentego Witosa
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: handel - br. spożywcza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży mięsnej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2016
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
spedycja rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Miechów (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie analiz finansowych, prowadzenie pełnej księgowości.
Magne Superat Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
a) dbanie o powierzony sprzęt, pomieszczenia, leki i materiały medyczne oraz prowadzenie dokumentacji materiałowej w tym zakresie; b) właściwe prowadzenie zleconej dokumentacji medycznej dotyczącej pracowników zatrudnionych w warunkach szkodliwych, uciążliwych i niebezpiecznych dla zdrowia; c) właściwe wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy (w tym prowadzenie dokumentacji profilaktycznej), d) pobieranie krwi i innych materiałów do badań diagnostycznych, e) prowadzenie czynności związanych z rachunkowością i wydatkami w służbie zdrowia(realizacja planu finansowego),f) prowadzenie gospodarki magazynowej użytku bieżącego służby zdrowia,g)zabezpieczanie zajęć m.in. strzeleckich i ćwiczeń poligonowych itp,h) prowadzenie dokumentacji medycznej dotyczacej żołnierzy zawodowych i pracowników wojska,i)asystowanie uprawnionym lekarzom przy wykonywaniu badań z zakresu medycyny pracy (w tym prowadzenie dokumentacji profilaktycznej),j)prowadzenie gospodarki magazynowej użytku bieżącego służby zdrowia,k)prowadzenie zleconej dokumentacji medycznej dotyczacej pracowników zatrudnionych w warunkach szkodliwych,uciążliwych i niebezpiecznych dla zdrowia,i) prowadzenie spraw administracyjno- gospodarczych,m)dbanie o odpowiedni stan sanitarno-higieniczny pomieszczeń ambulatryjnych z izbą chorych a zwłaszcza gabinetów lekarskich i zabiegowych,n)wykonywanie zleconych przez lekarza zabiegów,o)udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-11-27 - Powidz (wielkopolskie)
Prace polowe, znajomość j. ukraińskiego wymagana do kontaktów z kontrahentami
Banaszek Damian-działalność rolnicza - 2016-11-30 - Pawłówek (mazowieckie)
Prace stolarskie, rzeźbienie, toczenie w drewnie
ZAKŁAD STOLARSKI TADEUSZ CZERWIONKA W WIERZCHUCINIE - 2015-12-09 - Wierzchucino (pomorskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Wdrożenie i bieżące koordynowanie zadań realizowanych przez Zespół Wrocławskie Centrum Sprawiedliwości Naprawczej pod względem merytorycznym i finansowym.2. Prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom zespołu obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie rezultatów. 3. Koordynowanie zadań związanych z organizacją prac społecznie użytecznych osób skazanych, skierowanych przez Sądy Rejonowe;4. Koordynowanie prac związanych ze szkoleniami BHP, gospodarowaniem odzieżą roboczą i środkami higieny osobistej niezbędnymi do przygotowania osób skazanych do wykonania pracy orzeczonej przez Sądy Rejonowe;5. Systematyczna współpraca z kuratorami sądowymi, szczególnie w zakresie sporządzania dokumentacji oraz sprawozdawczości;6. Organizowanie prac na terenie Wrocławia, we współpracy z podmiotami publicznymi i społecznymi działającymi w sferze publicznej;7. Pozyskiwanie partnerów publicznych i społecznych do realizowanych działań;8. Wykonywanie prac związanych z zabezpieczeniem materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonania pracy społecznie użytecznej przez osoby skazane;9. Koordynowanie pracy instruktorów organizujących prace społeczne użyteczne osób skazanych;10. Przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem porozumień związanych z organizacją pracy społecznie użytecznej poza siedzibą Centrum;11. Przygotowywanie analiz, raportów, opracowań i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Stała współpraca z Kuratorami Zawodowymi dla Dorosłych (przekazywanie informacji dotyczących osób kierowanych),14. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów wypracowanych w toku realizacji zadań. 15. Promocja idei sprawiedliwości naprawczej.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie o doświadczenia zawodowego,Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.). Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: Koordynator we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 12,00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda tel. 71782 35 18 wgodz. 9.0014.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozycji firmy na rynku, współpraca z działem marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa kleinta w markecie Biedronka, zarządzanie ludźmi, zamawianie towaru.
"PLUS-BIS" Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Stara Kiszewa (pomorskie)
Montaż mebli na wymiar (kuchnie, szafy wnękowe oraz inne). Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic (dojazd do Klienta).
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Profil" Lesław Dutka - 2017-01-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizowanie sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji towarów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji oraz prace na kasie i przy bezpośredniej obsłudze Klienta. Praca w Wilkowicach od poniedziałku do niedzieli w systemie dzień/dzień, w godz. 9.00-19.00 (pn-pt) , 9.00-18.00 (sb), 10.00-17.00 (nd). Przed podjęciem zatrudnienia pracodawca zapewnia i finansuje przeszkolenie wyjazdowe.
Pepco Poland Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Wilkowice (śląskie)
Refundacja kosztów wynagrodz. dla osób do 30r.ż.Pomoc przy przygotowaniu posiłków, przygotowywanie lokalu do otwarcia, sprzątanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Józefów (mazowieckie)
Do obowiązków należy:* Koordynowanie pracy na sali restauracyjnej* Nadzór nad personelem* Kalkulacja kosztów* Kontakt i opieka nad klientami restauracji
Waldhotel Roggosen GmbH Inh. Heike Ehlenberger - 2015-10-12 - Niemcy (Niemcy)
współpraca z głównym magazynierem, administrowanie magazynem, kontrola towaru pod kątem zgodności z zamówieniami, sporządzanie raportów stanu magazynu na podstawie zgodności z zamówieniami weług specygikacji z krajów Bliskiego Wschodu , praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15; 14-22
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Milęcin (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności higienicznych oraz dbanie o czystość i wygląd zewnętrzny mieszkańców. Pomoc przy karmieniu mieszkańców. Dbanie o należyty i estetyczny wygląd pomieszczeń. Obowiązek wykonywania innych czynności związanych z pracą dydaktyczną i wychowawczą.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Mirsk (dolnośląskie)
-Zatrudnienie i wynagrodzenie na zasadach okreslonych w Karcie Nauczyciela,-Kontakt telefoniczny 58-535-35-77,-Adres e-mail: zspgniew (at) wp.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH im. ks. Henryka Mrossa w Gniewie - 2017-07-11 - Gniew (pomorskie)
Sprawowanie bezpośredniej opieki nad podopiecznymi, wykonywanie podstawowych czynności potrzeb mieszkańców
Dom Pomocy Społecznej Machowinko 3 - 2016-06-13 - Machowinko (pomorskie)
Zapoznanie bezrobotnego ze specyfiką pracy na stanowisku pracownik gospodarczy, wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu oraz wokół budynków, zbieranie odpadów segregowanych w workach na terenie Gminy Gostynin, załadunek oraz rozładunek w/w worków z odpadami, wykonywanie nieskomplikowanych prac budowlanych i naprawczych, utrzymanie sprzętu gospodarczego oraz drobnych urządzeń powierzonych bezrobotnemu w należytym stanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Solec (mazowieckie)
Nadzór nad pracownikami.
Mega sp. z o.o. - 2017-07-19 - Nysa (opolskie)
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, KIEROWANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM,ZAMAWIANIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Praca od 9-17.00 w Bielsku-Bialej i w powiecie bielskim. Praca na budowie, zakładanie stolarki budowlanej, schodów.
SVAN SP. Z O.O. - 2017-04-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca na Hali , wykładanie towaru przyjmowanie dostaw ,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rawicz (wielkopolskie)
1) terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,2) analiza terminów płatności zobowiązań i wpływu należności; naliczanie odsetek za nieterminową regulację należności i roszczeń,3) przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych i obowiązkowych ubezpieczeń społecznych oraz dokonywanie rozliczeń tych płatności,4) ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów w różnych przekrojach, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. rachunkowości oraz strukturą organizacyjną i zasadami rozliczeń, ustalanie rzeczywistego poziomu i struktury kosztów w okresie sprawozdawczym,5) prawidłowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych6) rozliczanie projektów7) pełnienie obowiązków głównego księgowego w razie jego nieobecności.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wymagania niezbędne i dodatkowe oraz wymagane dokumenty zawarte są w ogłoszeniu na stronie bip.mopr.slupsk.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE - 2018-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Wulkanizator - refundowane
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wielichowo (wielkopolskie)
Budowanie zespołu, rekrutacja, szkolenie, analiza kosztów pracy, obsługa klienta, praca 4 dni w tygodniu, w godz. 5.00-15.00, 15.00-1.30, Restauracja Burger King- Żarska Wieś- przy autostradzie Płn, Płd
AMREST SP.Z.O.O. - 2016-06-20 - Żarska Wieś (dolnośląskie)
Wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów księgowych.
Jabłko Siedleckie Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Suchożebry (mazowieckie)
proste prace wykończeniowe, pomoc w rozbiórkach budynków, tynkowanie, ocieplanie budynków
PB SERWIS POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Pszczyna (śląskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. C/E, aktualne badania lekarskie, świadectwo kwalifikacji, karta do tachografu cyfrowegoZakres obowiązków: transport samochodów osobowychTransport międzynarodowy - kraje UE,
Auto Handel Dariusz Bilinski - 2018-02-09 - Trzemeszno (wielkopolskie)
Zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami sieci,dbanie o zatowarowanie sklepu,zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,kierowanie zespołem pracowników,motywowanie i wspieranie pracowników w ich zadaniach,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Wieluń (łódzkie)
kierownie ciągnikiem rolniczym
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Osinki (lubelskie)