ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Tarnowskie Góry oferta pracy "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: praca na sali sprzedaży, prowadzenie zmiany, obsługa klienta, zarządzanie personelem,

Data publikacji: 2018-11-16

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łotewska 2, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca na sali sprzedaży, prowadzenie zmiany, obsługa klienta, zarządzanie personelem,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik sklepu / supermarketu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Książeczka SANEPID

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy:
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Adres pracodawcy:
Projektowa 1, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: Projektowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu

Data dodania oferty pracy: 16.11.2018

Oferta pracy ważna do: 17.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FRYZJER - od 1 850 PLN

Fryzjer damsko-męski ze specjalnością zajmowania się męskim zarostem i włosami. Wymagane minimum 5-letnie doświadczenie w zawodzie, wykształcenie średnie. Poszukiwany specjalista od zarostu męskiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA KAT. C - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: transport, wnoszenie i montaż mebli; WYMAGANIA: prawo jazdy kat. C, mile widziane doświadczenie, świadectwo kwalifikacji/szkolenie okresowe; MIEJSCE PRACY: praca na terenie całego kraju wg zamówień MIEJSCE PRACY: teren kraju
Zakład Usługowo Handlowy "Madex" Marek Brzezina - 2016-07-20 - Lubliniec (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Łobżenica (wielkopolskie)

MANAGER CALL CENTER - od 5 000 PLN

zarządzanie zespołem call center
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA INFRASTRUKTURY - od 3 000 PLN

Kierowanie procesem planowania rzeczowo-finansowego przez poszczególne sekcje infrastruktury; nadzorowanie i analizowanie planu rzeczowo-finansowego; koordynowanie i nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji do postępowań przetargowych; przygotowanie dokumentacji postępowań o wartości do 30.000 euro; współpraca z sekcjami infrastruktury przy przygotowaniu dokumentacji do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z regulaminem zamówień publicznych; kontrolowanie i koordynowanie wspólpracy wszystkich sekcji infrastruktury dla właściwego wykonywania zadań wspólnych.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 15,5 PLN

produkcja ekogroszuk workowego
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)

MONTER PRODUKTÓW WIELKOFORMATOWYCH(NR 2173) - od 2 200 PLN

montowanie i pakowanie produktów zgodnie z obowiązującą instrukcją i dokumentacją, testowanie wyrobów gotowych, realizacja celów zespołowych i indywidualnych(praca II zmianowa: 6.0-14.00, 14.00-22.00, 3 m-ce okres próbny)
SPX Flow Technology Poland Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 925 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 5 000 - 6 000 PLN

przewóz ładunków na terenie UE
"BESKIDUS" Sp.z o.o. - 2016-05-02 - Zembrzyce (małopolskie)

PRACOWNIK SORTOWNI - od 2 500 PLN

sortowanie odpadów (kartony), sortowanie folii, obsługa belownicy
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tychy (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta
"KAJA" Handel-Hurt-Detal Janusz Dereszewicz - 2017-10-27 - Gostyń (wielkopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SERWISU POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH. - do 3 500 PLN

Planowanie oraz koordynowanie pracy serwisu w celu uzyskania optymalnej efektywności i rentowności, organizacja oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem serwisu, efektywne zarządzanie i koordynowanie działań podległych pracowników, doradztwo techniczne, zbieranie danych i sporządzanie raportów, prowadzenie dokumentacji magazynowej, pozyskiwanie nowych klientów.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-06-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

OPERATOR KOPARKI - od 2 000 PLN

Obsługa koparki
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 155 PLN

Sprzątanie pomieszczeń OSiR, ciągów komunikacyjnych, szatni, ściąganie wody, dezynfekcja sanitariatów, sprzątanie pomieszczeń biurowych, czyszczenie podłóg, mycie okien.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Zamość (lubelskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-12-21 - Łódź (łódzkie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

BARMAN-KELNER-2027 - od 2 100 PLN

serwowanie potraw, drinków, obsługa klienta, dbanie o wizerunek restauracji.
ARTE Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 750 PLN

montaż mebli
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kwidzyn (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

prace gospodarcze na stawach, karmienie ryb, odławianie ryb, prace porzadkowe wokól stawów, koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Samoklęski (lubelskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU. - od 3 300 PLN

Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
kontakt przez OHP - 2016-08-18 - Legionowo (mazowieckie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 1 850 PLN

załadunek i rozładunek towarów
COSSACK Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA ADMINISTRACJI OSIEDLA NIEPODLEGŁOŚCI - od 3 850 PLN

Nadzoruje, kieruje i koordynuje pracą podległych pracowników administracji osiedlowej. Nadzoruje i kontroluje realizację warunków umownych oraz egzekwuje od zakładów świadczących roboty remontowe i konserwacyjne właściwy i terminowy poziom usług na rzecz Spółdzielni. Współpracuje z instytucjami publicznymi w zakresie problemów dotyczących osiedla, w tym bezpieczeństwa i porządku publicznego. Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów roczne i okresowe co 5 lat przeglądy zasobów mieszkaniowych i terenów osiedlowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego. W oparciu o wyniki komisyjnych przeglądów opracowuje wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów projekty rocznych planów remontów i konserwacji. Współpracuje przy opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni, przygotowuje niezbędne dane do jego sporządzenia oraz realizuje go w zakresie dotyczącym administracji osiedla Niepodległości". Nadzoruje prowadzenie przez podległych pracowników rejestrów zużycia mediów dostarczonych do poszczególnych budynków i dokonuje okresowej analizy porównawczej ilości zużycia tych mediów. Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów odbiory robót remontowych i konserwacyjnych, dokonuje przeglądów gwarancyjnych wykonanych robót remontowych. Czuwa nad terminowym i poprawnym usuwaniem wad i usterek zgłaszanych przez mieszkańców. Współpracuje z firmą ubezpieczeniową w zakresie zgłaszania powstałych szkód i egzekwowania należnych Spółdzielni odszkodowań, współpracuje z policją w celu ustalenia sprawców szkód. Zakłada i prowadzi na bieżąco książki obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakłada i prowadzi na bieżąco rejestr wymienionej stolarki budowlanej w mieszkaniach oraz wylicza należne użytkownikom mieszkań dofinansowanie. Wynagrodzenie od 3850 zł brutto.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-08-11 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 300 PLN

Praca w dziale żywienia: wstępna obróbka żywności, zmywanie, sprzątanie.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2018-09-04 - Sopot (pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 700 PLN

zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2016-06-02 - Gowarzewo (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie drobiu do smażenia, obsługa obieraczki do warzyw
O.K. CHICKEN Spółka Cywilna Arkadiusz Wdowiński, Monika Skowronek - 2016-11-17 - Zduńska Wola (łódzkie)

MANEWROWY - od 2 100 PLN

prace manewrowe na bocznicy kolejowej
L&P Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Jaworzno (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

Wykształcenie: średnie; umiejętność obsługi kasy fiskalnej i komputera; sprzedaż e-papierosów i akcesoriów w wyspecjalizowanym sklepie; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów; 1 m-c umowa zlecenie; praca w godz. 09:30-17:30;
F.H.U. BEST-POL GRZEGORZ MUŻYK - 2018-09-11 - Knurów (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 630 PLN

zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientazapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycjiorganizowanie i nadzorowanie pracy personeluprowadzenie dokumentacji sklepurozliczanie utargówprzygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacjiorganizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży.Pracodawca oferuje:Szkolenie przygotowujące do pracy na danym stanowiskuUmowa o pracę od pierwszego dnia szkoleniaStabilność zatrudnienia ( przez 16 lat nie zamknęliśmy żadnego sklepu)Terminowa wypłata wynagrodzeńPremia za sprzedaż ( do 30 % wynagrodzenia)Bony z funduszu socjalnego na świętaZniżka na artykuły kupowane w Pepco w pierwszym roku 10% , w drugim 20%Odzież robocza oraz ekwiwalent za pranieMożliwości awansu: 2/3 kierowników Pepco awansowało z niższych stanowisk
PEPCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PIEKARNII - do 4 000 PLN

nadzór nad zakładem piekarniczym
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA - 2016-06-17 - Łuków (lubelskie)


Wybierz powiat