ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Tarnowskie Góry oferta pracy "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca na sali sprzedaży, prowadzenie zmiany, obsługa klienta, zarządzanie personelem,
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łotewska 2, 42-612 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca na sali sprzedaży, prowadzenie zmiany, obsługa klienta, zarządzanie personelem,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Książeczka SANEPID
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Projektowa 1, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Projektowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 17.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Fryzjer damsko-męski ze specjalnością zajmowania się męskim zarostem i włosami. Wymagane minimum 5-letnie doświadczenie w zawodzie, wykształcenie średnie. Poszukiwany specjalista od zarostu męskiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: transport, wnoszenie i montaż mebli; WYMAGANIA: prawo jazdy kat. C, mile widziane doświadczenie, świadectwo kwalifikacji/szkolenie okresowe; MIEJSCE PRACY: praca na terenie całego kraju wg zamówień MIEJSCE PRACY: teren kraju
Zakład Usługowo Handlowy "Madex" Marek Brzezina - 2016-07-20 - Lubliniec (śląskie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Łobżenica (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem call center
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie procesem planowania rzeczowo-finansowego przez poszczególne sekcje infrastruktury; nadzorowanie i analizowanie planu rzeczowo-finansowego; koordynowanie i nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji do postępowań przetargowych; przygotowanie dokumentacji postępowań o wartości do 30.000 euro; współpraca z sekcjami infrastruktury przy przygotowaniu dokumentacji do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z regulaminem zamówień publicznych; kontrolowanie i koordynowanie wspólpracy wszystkich sekcji infrastruktury dla właściwego wykonywania zadań wspólnych.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
produkcja ekogroszuk workowego
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)
montowanie i pakowanie produktów zgodnie z obowiązującą instrukcją i dokumentacją, testowanie wyrobów gotowych, realizacja celów zespołowych i indywidualnych(praca II zmianowa: 6.0-14.00, 14.00-22.00, 3 m-ce okres próbny)
SPX Flow Technology Poland Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
przewóz ładunków na terenie UE
"BESKIDUS" Sp.z o.o. - 2016-05-02 - Zembrzyce (małopolskie)
sortowanie odpadów (kartony), sortowanie folii, obsługa belownicy
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta
"KAJA" Handel-Hurt-Detal Janusz Dereszewicz - 2017-10-27 - Gostyń (wielkopolskie)
Planowanie oraz koordynowanie pracy serwisu w celu uzyskania optymalnej efektywności i rentowności, organizacja oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem serwisu, efektywne zarządzanie i koordynowanie działań podległych pracowników, doradztwo techniczne, zbieranie danych i sporządzanie raportów, prowadzenie dokumentacji magazynowej, pozyskiwanie nowych klientów.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-06-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa koparki
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń OSiR, ciągów komunikacyjnych, szatni, ściąganie wody, dezynfekcja sanitariatów, sprzątanie pomieszczeń biurowych, czyszczenie podłóg, mycie okien.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Zamość (lubelskie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-12-21 - Łódź (łódzkie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
serwowanie potraw, drinków, obsługa klienta, dbanie o wizerunek restauracji.
ARTE Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)
montaż mebli
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kwidzyn (pomorskie)
prace gospodarcze na stawach, karmienie ryb, odławianie ryb, prace porzadkowe wokól stawów, koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Samoklęski (lubelskie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
kontakt przez OHP - 2016-08-18 - Legionowo (mazowieckie)
załadunek i rozładunek towarów
COSSACK Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Nadzoruje, kieruje i koordynuje pracą podległych pracowników administracji osiedlowej. Nadzoruje i kontroluje realizację warunków umownych oraz egzekwuje od zakładów świadczących roboty remontowe i konserwacyjne właściwy i terminowy poziom usług na rzecz Spółdzielni. Współpracuje z instytucjami publicznymi w zakresie problemów dotyczących osiedla, w tym bezpieczeństwa i porządku publicznego. Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów roczne i okresowe co 5 lat przeglądy zasobów mieszkaniowych i terenów osiedlowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego. W oparciu o wyniki komisyjnych przeglądów opracowuje wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów projekty rocznych planów remontów i konserwacji. Współpracuje przy opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni, przygotowuje niezbędne dane do jego sporządzenia oraz realizuje go w zakresie dotyczącym administracji osiedla Niepodległości". Nadzoruje prowadzenie przez podległych pracowników rejestrów zużycia mediów dostarczonych do poszczególnych budynków i dokonuje okresowej analizy porównawczej ilości zużycia tych mediów. Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów odbiory robót remontowych i konserwacyjnych, dokonuje przeglądów gwarancyjnych wykonanych robót remontowych. Czuwa nad terminowym i poprawnym usuwaniem wad i usterek zgłaszanych przez mieszkańców. Współpracuje z firmą ubezpieczeniową w zakresie zgłaszania powstałych szkód i egzekwowania należnych Spółdzielni odszkodowań, współpracuje z policją w celu ustalenia sprawców szkód. Zakłada i prowadzi na bieżąco książki obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakłada i prowadzi na bieżąco rejestr wymienionej stolarki budowlanej w mieszkaniach oraz wylicza należne użytkownikom mieszkań dofinansowanie. Wynagrodzenie od 3850 zł brutto.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-08-11 - Słupsk (pomorskie)
Praca w dziale żywienia: wstępna obróbka żywności, zmywanie, sprzątanie.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2018-09-04 - Sopot (pomorskie)
zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2016-06-02 - Gowarzewo (wielkopolskie)
Przygotowywanie drobiu do smażenia, obsługa obieraczki do warzyw
O.K. CHICKEN Spółka Cywilna Arkadiusz Wdowiński, Monika Skowronek - 2016-11-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
prace manewrowe na bocznicy kolejowej
L&P Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Jaworzno (śląskie)
Wykształcenie: średnie; umiejętność obsługi kasy fiskalnej i komputera; sprzedaż e-papierosów i akcesoriów w wyspecjalizowanym sklepie; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów; 1 m-c umowa zlecenie; praca w godz. 09:30-17:30;
F.H.U. BEST-POL GRZEGORZ MUŻYK - 2018-09-11 - Knurów (śląskie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientazapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycjiorganizowanie i nadzorowanie pracy personeluprowadzenie dokumentacji sklepurozliczanie utargówprzygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacjiorganizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży.Pracodawca oferuje:Szkolenie przygotowujące do pracy na danym stanowiskuUmowa o pracę od pierwszego dnia szkoleniaStabilność zatrudnienia ( przez 16 lat nie zamknęliśmy żadnego sklepu)Terminowa wypłata wynagrodzeńPremia za sprzedaż ( do 30 % wynagrodzenia)Bony z funduszu socjalnego na świętaZniżka na artykuły kupowane w Pepco w pierwszym roku 10% , w drugim 20%Odzież robocza oraz ekwiwalent za pranieMożliwości awansu: 2/3 kierowników Pepco awansowało z niższych stanowisk
PEPCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad zakładem piekarniczym
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA - 2016-06-17 - Łuków (lubelskie)