ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Ostrów Wielkopolski oferta pracy "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. średnie mile widziane doświadczenia na ww stanowisku,umiejętność kierowania zespołem,dobra organizacja czasu pracy,obsługa komputera:miejsce pracy Ostrów Wielkopolski
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bąka, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. średnie mile widziane doświadczenia na ww stanowisku,umiejętność kierowania zespołem,dobra organizacja czasu pracy,obsługa komputera:miejsce pracy Ostrów Wielkopolski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Kierownik sklepu / supermarketu
Nazwa pracodawcy:
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Projektowa 1, 20-850 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv prosimy przesłąć na adres: rekrutacja (at) stokrotka.pl z dopiskiem " zca ostrów"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Projektowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 12.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywanie wstępnej kontroli dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. Sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych (PK). Dekretowanie faktur sprzedaży, zakupu i wyciągów bankowych oraz innych dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie sprawozdań z zakresu podatku VAT (deklaracji), Rb-N i RB-Z, F-01, F-03 itp. oraz innych sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu czynności. Rozliczanie i prowadzenie ZAiKS.
TEATR IM.JULIUSZA OSTERWY w Lublinie - 2018-02-07 - Lublin (lubelskie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta kredytowego w biurze
AURUM NIERUCHOMOŚCI JULIA KRAJNIAK - 2016-07-05 - Żagań (lubuskie)
Obróbka ślusarska elementów metalowych
Biga-Stal Piotr Bicz Spółka Jawna - 2018-02-01 - Rudawa (małopolskie)
prace magazynowe
FHU Jutor Sp.J. K. i R. Józefowicz - 2017-09-22 - Święciechowa (wielkopolskie)
Obsługa Klienta, zamawianie towaru, przyjmowanie i układanie towaru. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 5.00-20.30, w soboty w godz. 5.30-17.00, w Bielsku-Białej.
"SKLEPY PLUSIK"D.J.MIREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa gości restauracyjnych, przygotowanie ciepłych i zimnych napoi alkoholowych i deserów; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, znajomość języka angielskiego na min średnim poziomie
HOTEL ALHAR Sp. z o.o. Lubliniec - 2017-02-09 - Lubliniec (śląskie)
bezpośredni nadzór na budowie, praca na terenie woj. łódzkiego
"VORTEX-BUD" SP. J. - 2018-04-24 - Bełchatów (łódzkie)
DOPASOWANIE ORAZ ŁĄCZENIE ELEMENTÓW DO SPAWANIA I NITOWANIA, DOBIERANIE I WYMIENIANIE USZKODZONYCH CZĘŚCI Z ZASTOSOWANIEM WIERCENIA, CIĘCIA, PIŁOWANIA, DOCIERANIA ITP
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Częstochowa (śląskie)
Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku odpowiedzialne będą za projektowanie, tworzenie i rozbudowę strony front-end aplikacji informatycznych dla klientów biznesowych firmy oraz wdrożenia stworzonych rozwiązań. Pracodawca oferuje: stabilną i bezpieczną pracę w młodym, dynamicznym i pełnym zapału zespole, rozwój kompetencji zawodowych, wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników i kwalifikacji, ścieżkę kariery zawodowej, dostęp do najnowszych technologii, ciekawą, pozbawioną monotonii pracę, udział w ciekawych i ambitnych projektach.
TechMedia Anna Kurowska - 2017-03-21 - Siedlce (mazowieckie)
do uzgodnienia
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebownisku - 2017-11-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
- Opieka nad małymi dziecmi w żłobku.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wymagane jest doświadczenie zawodowe lub wykształcenie. Kurs profesjonalnej opiekunki dziecięcej. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej i zespołu. Gotowość do nauki i pracy. Miłe usposobienie. Cierpliwość, sumienność, zaangażowanie. Kontakt wstępnie telefoniczny (500-482-290) w godzinach: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Katowice (śląskie)
praca na linii produkcyjnej, kontrola wzrokowa produktu, pakowanie produktu gotowego
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Strzegom (dolnośląskie)
prace na terenie gminy Gręboszów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gręboszów (małopolskie)
osoba wspomagająca dziecko z autyzmem
CENTRUM EDUKACJI INNOWACYJNEJ - 2017-12-12 - Puławy (lubelskie)
prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2015-09-29 - Wągrowiec (wielkopolskie)
1.Zapoznanie się: z przepisami bhp, zasadami ochrony danych osobowych oraz innych informacji prawnie chronionych, ze strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz z trybem pracy i zakresem działania poszczególnych Wydziałów/Biura.2.Współudział w analizowaniu zgłoszeń dotyczących Internetu szerokopasmowego.3.Współudział w przygotowywaniu zezwoleń na budowę dróg krajowych i wojewódzkich.
PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE - 2015-09-04 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu,zarządzanie korespondencją,rejestracja faktur,obsługa ruchu telefonicznego,prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego,przyjmowanie gości,organizowanie spotkań służbowych, redagowanie pism,wykonywanie drobnych tłumaczeń z języka angielskiego na polski i odwrotnie,zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze, wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych działów firmy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu,nadzór obiegu korespondencji,odbioranie telefonów
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wieliczka (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie projektów uchawał Zarządu oraz zarządzeń i decyzji Starosty w zakresie działania Wydziału, przygotowywanie materiałów informacyjnych dla Starosty do publikacji, wydawnictw i informatorów w zakresie działania Wydziału, opracowywanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne ze źródeł krajowych i unijnych, bezpośredni nadzór nad Referatem Rozwoju Obszarów Wiejskich, inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć mających na celu aktywizację mieszkańców obszarów wiejskich.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Pomoc Szefowi Kuchni w zakresie koordynacji pracy i szkoleniem pracowników kuchni. Nadzór nad przestrzeganiem procedur i standardów przygotowania potraw oraz racjonalnym gospodarowaniem towarem, sporządzanie inwentaryzacji, raportów, zamówień. Realizowanie usług gastronomicznych na najwyższym poziomie poprzez przygotowywanie klientom pożądanej jakości potraw.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
wyrób ciast drożdżowych, , formowanie, wypiekanie
ZAKŁAD CUKIERNICZY " FINEZJA" R.JÓŹWIK - 2017-10-06 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klientów, umiejętność obsługi kasy fiskalnej i komputera.
CENTRALA NASIENNA w Kielcach Sp. zo.o. - 2016-05-25 - Pińczów (świętokrzyskie)
PRZYGOTOWYWANIE SKŁADNIKÓW I KANAPEK, OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA, DBANIE O CZYSTOŚĆ W MIEJSCU PRACY
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
Gastronomia.Nadzór nad działem restauracji.Kierowanie personelem, przestrzeganie receptur, kontrola dostaw.Sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych.
Fundusz Wczasów Pracowniczych Sp. z o.o. Oddział -ZDW Jarnołtówek - 2017-09-21 - Jarnołtówek (opolskie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/376969/files/ogloszenie_o_naborze_wso.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Tczewieobsługi sieci komputerowych w Centrum Informatycznym Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 8 czerwca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-05-31 - Tczew (pomorskie)
Pomoc przy nadzorze i prowadzeniu dokumentacji budów.Miejsce wykonywania pracy: woj. podlaskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja - 2018-02-16 - Łomża (podlaskie)