ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU Oborniki Śląskie oferta pracy POLOMARKET SP. Z O.O.
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy, budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów. Zamawianie towarów w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru. Praca na sali sprzedaży.
Data publikacji: 2016-08-22
Lokalizacja: Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: POLOMARKET SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-120 Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy, budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów. Zamawianie towarów w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru. Praca na sali sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność zarządzania zespołem, ważna książeczka sanepidowska.
Nazwa pracodawcy: POLOMARKET SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
88-170 Giebnia 20, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres: aneta.radom (at) polomarket.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Pakość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giebnia
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 22.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/tg stanowiska
DOMED S.A. Sp. Kom.A. - 2017-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
* WYSTAWIANIE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ* BIEŻĄCA KONTROLA DOKUMENTÓW* KOMPLETOWANIE I EWIDENCJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH* PRZYGOTOWYWANIE ETYKIET* KONTAKT Z KLIENTEM
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
znajomość obsługi programu Płatnik, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS i PIT, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, wsparcie prac księgowości - obsługa modułu bankowego (księgowanie), obsługa pakietu MS Office szczególnie EXCEL.
TRANS NG SANOK Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Sanok (podkarpackie)
Planowanie i nadzorowanie bieżącej pracy podległych pracowników, raportowanie wyników pracy, obsługa maszyn i urządzeń, konfekcjonowanie produktów, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej. trzy zmiany. Proponowany okres zatrudnienia do 33 m-cy lub na cza nieokreslony.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie obiektów, prace porządkowe
CZATA NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Doświadczenie zawodowe, prowadzenie dokumentacji.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-03-14 - Kielce (świętokrzyskie)
nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych pracowników; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień, obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami na rzecz Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykonywanie zabiegów kinezyterapii, fizykoterpii, masażu. Wynagrodzenie 14,00 zł brutto na godzinę.
UZDROWISKA KŁODZKIE SPÓŁKA AKCYJNA-GRUPA PGU - 2016-02-19 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
praca na produkcji przemyslowej
MANPOWERGROUP SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Zabierzów (małopolskie)
Do podstawowych obowiązków Zastępcy Prezesa Zarządu Zastępcy Dyrektora Spółdzielni należy:1. Opracowanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych.2. Opracowanie potrzeb materiałowych, środków niezbędnych do prowadzenia eksploatacji i utrzymania we właściwym stanie a także remontowania i konserwacji zasobów mieszkaniowych.3. Nadzorowanie wykonania remontów, konserwacji, inwestycji oraz utrzymanie we właściwym stanie zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.4. Prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, a w szczególności:- nadzór nad prawidłowym naliczaniem obciążeń czynszowych lokali użytkowych,- okresowe rozliczanie zużycia mediów /energii elektrycznej i cieplnej, gazu itp./ oraz bieżące i okresowe analizowanie ich zużycia,- prowadzenie ewidencji lokali użytkowych, przygotowanie umów z najemcami lub dzierżawcami lokali użytkowych i gruntów.5. Kontrola i nadzór nad gospodarką magazynową, właściwym zabezpieczeniem mienia w magazynach przed kradzieżą, pożarem, zalaniem lub zniszczeniem w inny sposób.6. Zabezpieczenie obiektów Spółdzielni przed kradzieżą, włamaniem i pożarem.7. Współorganizowanie z pozostałymi Członkami Zarządu pracy w Spółdzielni zgodnie z przepisami BHP, p. poż. oraz Kodeksu Pracy.8. Organizowanie pracy podległych sobie służb i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i przepisami Kodeksu Pracy.9. Sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji oraz Rady Nadzorczej w zakresie prowadzonych zagadnień.10. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji zużycia materiałów oraz dokumentacji związanej z wykonywaniem prac przez podległych pracowników.11. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją zasobów mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Gospodarce Elektrycznej, przepisami dozoru technicznego, BHP i p. poż itd..12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej i innej związanej z wykonywanymi remontami, konserwacją jak również prowadzoną eksploatacją.13. Analizowanie zużycia i kosztów zużycia nośników energii wody, gazu itp..14. Zlecanie jednostkom zewnętrznym wykonania robot remontowych, konserwacyjnych i usług.15. Nadzór nad pracą podległych sobie działów i pracowników.16. Organizowanie pracy podległych sobie pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi a w szczególności przepisami Prawa Pracy.17. Kontrolowanie wykonania zleconych pracownikom i jednostkom zewnętrznym zadań.18. Opiniowanie wniosków i propozycji dotyczących zmian w zakresie przebudowy lub remontów w zasobach mieszkaniowych i lokalach użytkowych.19. Czuwanie nad stosowaniem prawidłowej technologii wykonywania remontów i konserwacji oraz użycia właściwych materiałów przez pracowników własnych Spółdzielnie a także wykonawców zewnętrznych.20. Nadzór nad przygotowaniem umów z jednostkami zewnętrznymi na wykonanie robót, świadczenie usług i dzierżawy lokali.21. Rozliczanie z czasu pracy podległych pracowników.22. Dopilnowanie, aby zatrudnieni pracownicy posiadali wymagane przepisami uprawnienia i przeszkolenia.23. Współdziałanie z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi oraz instytucjami a w szczególności z UDT, ZE, MPEC itp.24. Prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi, instytucjami i Członkami Spółdzielni w zakresie prowadzonych zagadnień.25. Zastępowanie Prezesa Zarządu Dyrektora Spółdzielni podczas jego nieobecności.26. Udział w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni.27. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.28. Informowanie Dyrektora Spółdzielni o dostrzeżonych nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji planów i pracy poszczególnych służb oraz współdziałanie z Dyrektorem w zakresie usunięcia tych nieprawidłowości.29. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów wewnętrznych i zewnętrznych.30. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków służbowych.31. Wykonanie innych prac związanych z działalnością Spółdzielni przez Prezesa Zarządu - Dyrektora Spółdzielni. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata powinny być złożone w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie. Zaświadczenia lekarskie i o niekaralności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgłoszeń.Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w sekretariacie, mieszczącym się w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko -Własnościowej Szóstka, w godzinach 9:00-14:00 do dnia 17.11.2017r. Zgłoszenia w zaklejonej kopercie z nazwą konkursu można złożyć osobiście lub przesłać na adres Spółdzielni Szóstka. W przypadku przesłania liczy się data i godzina wpływu do Spółdzielni.Termin otwarcia zgłoszeń 20.11.2017r.Zgłoszenia złożone po terminie lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.Kandydaci, których zgłoszenia spełniać będą wymogi formalne (złożą wymagane dokumenty oraz wykażą się wymaganymi kwalifikacjami), zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O dacie, godzinie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną zawiadomieni indywidualnie.Oferta dostępna w sali E, D.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa centrali telefonicznej w tym w języku angielskim. Inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Szycie czapek
NIKOL FIRMA HANDLOWA KRAWIECTWO ADRIANA KACPERSKA - 2017-07-03 - Tuszyn (łódzkie)
Wykształcenie min. zawodowe; Zakres obowiązków: składanie przyczep z gotowych podzespołów, umiejętność posługiwania się elektronarzędziami; umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Knurów (śląskie)
OBSŁUGA KOPARKI, PRACA NA BUDOWIE, ORAZ PRZY BUDOWIE DRÓG
USŁUGI TRANSPORTOWE I ROBOTY ZIEMNE WRONKA SŁAWOMIR - 2018-03-06 - Stoczek-Kolonia (lubelskie)
Gotowanie. Sporządzanie menu. Opracowywanie receptur potraw.
Zajazd "TALLAR" TERESA TALLAR - 2018-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa gilotyny i wycinarki do produkcji puzli
Axel-Malina s.c. Jerzy Malina - 2017-05-19 - Kornatka (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prace ogólnobudowlane: malowanie, tynkowanie, sprzątanie, przyjmowanie i wydawanie materiałów, pomoc w pracach na budowie; WYMAGANIA: doświadczenie w pracy na budowie, umiejętność malowania, tynkowania
Przedsiębiorstwo Budowlane INTRABUD Sp. z o.o. Świebodzice - 2015-11-25 - Lubliniec (śląskie)
SPRZEDAŻ, OBSŁUGA SPRZĘTU, OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
1) nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;2) usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych pracowników;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień,4) obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;5) prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami na rzecz Ośrodka.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodny, teren kraju
CPI Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
znajomość zagadnień hydrauliki, elektroniki, elektryki, silników.
STRUNOBET-MIGACZ Sp. z o.o. - 2017-10-17 - Grzybowo (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kamień (dolnośląskie)
sprzedawca na stoisko mięsne
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Mielec (podkarpackie)
Szlifowanie nierówności z metalowych odlewów szlifierką kątową.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Częstochowa (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
operator wózków jezdniowych (widłowych)
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2017-08-18 - Mielec (podkarpackie)
Zastępowanie kierownika podmiotu leczniczego. Sprawowanie podstawowej opieki zdrowotnej w formie opieki ambulatoryjnej dla słuchaczy. Kwalifikowanie do szczepień i nadzorowanie przebiegu szczepień. Kontrolowanie stanu sanitarnego obiektów. Kwalifikowanie uczestników zawodów sportowych i turnusów antystresowych. Badanie kandydatów do służby w Straży Granicznej przed testem sprawności fizycznej w ramach postępowania kwalifikacyjnego do służby. Realizacja zabezpieczeń medycznych podczas wykonywania zadań przez Straż Graniczną. Prowadzenie działalności edukacyjnej w zakresie kształtowania postaw i zachowań prozdrowotnych, prewencji i profilaktyki schorzeń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-06-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika/brygadzisty magazynu, efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, umiejętność organizacji pracy, sumienność, dokładność, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, zarządzanie procesami magazynowymi, prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz inwentaryzacji, odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych, współpraca z pozostałymi działami firmy (handlowym, zakupów, produkcją)
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-03-14 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Archiwizacja dokumentów, obsługa obiegu pism, redagowanie wniosków finansowo-księgowych, wprowadzanie danych do systemu.
WORK TEMPS Elżbieta Baran, WORK TEMPS wspólnik spółki cywilnej, TEMPS WORK 1 wspólnik spółki cywilnej - 2017-03-27 - Lublin (lubelskie)
przygotowanie ciasta, obróbka ciasta, wypiek pieczywa, obsługa maszyn i urządzeń związanych z produkcją
Piekarnia Nr1 Marian Małek w Janowie Lubelskim - 2018-04-17 - Janów Lubelski (lubelskie)