Zastępca Kierownika Salonu Sokołów Podlaski oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Zastępca Kierownika Salonu
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Zastępca Kierownika SalonuMiejscowość: Sokołów Podlaski
Województwo: mazowieckie
Powiat: sokołowski
Adres miejsca pracy: ul. Wolności 2
Data dodania ogłoszenia: 2016-04-04
Wymagania dla kandydatów:
doświadczenie na stanowisku kierowniczym (dodatkowy atut)
wykształcenie min. średnie
wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem pracowników
odporność na stres oraz doskonała organizacja pracy
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
komunikatywność, kreatywność, samodzielność
zaangażowanie i dyspozycyjność
znajomość branży RTV/AGD/IT będzie dodatkowym atutem
niekaralność
Oferowane korzyści:
dużą samodzielność działania
benefit w postaci karty MultiSporta
ambitną, satysfakcjonującą pracę w młodym dynamicznym zespole
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wyników pracy
stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i dynamicznym rozwoju
Zakres obowiązków:
samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
SMAK SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja sprzedaży w sposób zapewniający realizację planów sprzedaży, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji
PEPCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S. A. - 2016-05-19 - Gardno (zachodniopomorskie)
Zakres najważniejszych zadań:sporządzanie specyfikacji i umów zgodnie z prawem zamówień publicznych,redagowanie pism stanowiących odpowiedzi na wnioski wpływające do wydziału,załatwianie i opiniowanie wniosków wpływających do wydziału,przygotowywanie i nadzorowanie zawartych umów,prowadzenie spraw związanych z gminną ewidencją zabytków i ustawą o ochronie zabytków,procesowania spraw związanych z konkursami, przygotowywanie uchwał i zarządzeń zgodnie z wymaganą procedurą,prowadzenie spraw związanych z uzdrowiskiem w oparciu o ustawę uzdrowiskową.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Przestrzennej.Wynagrodzenie zasadnicze miesięcne brutto w przedziale od 2900 zł do 3400 zł plus dodatki: za wieloletnią pracę i funkcyjny.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
zarządzanie podległym zespołem, obsługa klienta, realizacja założeń firmjy w obszarze obsługi klienta
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Bochnia (małopolskie)
do uzgodnienia
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientazapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycjiorganizowanie i nadzorowanie pracy personeluprowadzenie dokumentacji sklepurozliczanie utargówprzygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacjiorganizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży.Pracodawca oferuje:Szkolenie przygotowujące do pracy na danym stanowiskuUmowa o pracę od pierwszego dnia szkoleniaStabilność zatrudnienia ( przez 16 lat nie zamknęliśmy żadnego sklepu)Terminowa wypłata wynagrodzeńPremia za sprzedaż ( do 30 % wynagrodzenia)Bony z funduszu socjalnego na świętaZniżka na artykuły kupowane w Pepco w pierwszym roku 10% , w drugim 20%Odzież robocza oraz ekwiwalent za pranieMożliwości awansu: 2/3 kierowników Pepco awansowało z niższych stanowisk
PEPCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakości, nadzór nad linią produkcyjną, kontakt z chińskimi właścicielami firmy
REACH INTERNATIONAL GROUP SP. z o.o. - 2018-04-23 - Robakowo (wielkopolskie)
zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2017-09-05 - Koziegłowy (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem, prowadzenie marketu wg standardów firm, miejsce pracy: ul. Gorzowska Kłodawa
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-12 - Kłodawa (lubuskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta.
Dino Polska S.A. - 2017-10-09 - Nowogródek Pomorski (zachodniopomorskie)
Wdrożenie do produkcji w Liugong Dressta Machinery w Stalowej Woli (LDM) chińskich ładowarek kołowych model 856H oraz koparek gąsienicowych model 925E i 936E, zgodnie z technologią montażu i procedurami stosowanymi w zakładach produkcyjnych LiuGong Machinery Chinach. Współpraca z technologiami chińskimi oraz pracownikami Departamentu Technologicznego LDM. Nadzór nad opracowaniem dokumentacji technologicznej chińskich maszyn wdrażanych do produkcji w Stalowej Woli, nadzór nad całokształtem prac wdrożeniowych oraz wsparcie techniczne produkcji. Szkolenie polskich pracowników LDM w zakresie konstrukcji, materiałoznawstwa, technologii produkcji komponentów i montażu oraz użytkowania chińskich modeli maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie księgowości spółki
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Koordynacja pracy pracowników. Obsługa kelnerska gości restauracji hotelowej, konferencji i bankietów w hotelu zlokalizowanym w centrum Rzeszowa. Obsługa programu komputerowego w gastronomii. Zapewnianie wysokiej jakości produktów i usług gastronomicznych, planowanie, kontrolowanie oraz optymalizacja kosztów działalności restauracji Udział w opracowywaniu raportów, inwentaryzacji, zamówień. Prowadzenie szkoleń i rekrutacji nowych pracowników.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Do podstawowych obowiązków Zastępcy Prezesa Zarządu Zastępcy Dyrektora Spółdzielni należy:1. Opracowanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych.2. Opracowanie potrzeb materiałowych, środków niezbędnych do prowadzenia eksploatacji i utrzymania we właściwym stanie a także remontowania i konserwacji zasobów mieszkaniowych.3. Nadzorowanie wykonania remontów, konserwacji, inwestycji oraz utrzymanie we właściwym stanie zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.4. Prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, a w szczególności:- nadzór nad prawidłowym naliczaniem obciążeń czynszowych lokali użytkowych,- okresowe rozliczanie zużycia mediów /energii elektrycznej i cieplnej, gazu itp./ oraz bieżące i okresowe analizowanie ich zużycia,- prowadzenie ewidencji lokali użytkowych, przygotowanie umów z najemcami lub dzierżawcami lokali użytkowych i gruntów.5. Kontrola i nadzór nad gospodarką magazynową, właściwym zabezpieczeniem mienia w magazynach przed kradzieżą, pożarem, zalaniem lub zniszczeniem w inny sposób.6. Zabezpieczenie obiektów Spółdzielni przed kradzieżą, włamaniem i pożarem.7. Współorganizowanie z pozostałymi Członkami Zarządu pracy w Spółdzielni zgodnie z przepisami BHP, p. poż. oraz Kodeksu Pracy.8. Organizowanie pracy podległych sobie służb i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i przepisami Kodeksu Pracy.9. Sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji oraz Rady Nadzorczej w zakresie prowadzonych zagadnień.10. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji zużycia materiałów oraz dokumentacji związanej z wykonywaniem prac przez podległych pracowników.11. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją zasobów mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Gospodarce Elektrycznej, przepisami dozoru technicznego, BHP i p. poż itd..12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej i innej związanej z wykonywanymi remontami, konserwacją jak również prowadzoną eksploatacją.13. Analizowanie zużycia i kosztów zużycia nośników energii wody, gazu itp..14. Zlecanie jednostkom zewnętrznym wykonania robot remontowych, konserwacyjnych i usług.15. Nadzór nad pracą podległych sobie działów i pracowników.16. Organizowanie pracy podległych sobie pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi a w szczególności przepisami Prawa Pracy.17. Kontrolowanie wykonania zleconych pracownikom i jednostkom zewnętrznym zadań.18. Opiniowanie wniosków i propozycji dotyczących zmian w zakresie przebudowy lub remontów w zasobach mieszkaniowych i lokalach użytkowych.19. Czuwanie nad stosowaniem prawidłowej technologii wykonywania remontów i konserwacji oraz użycia właściwych materiałów przez pracowników własnych Spółdzielnie a także wykonawców zewnętrznych.20. Nadzór nad przygotowaniem umów z jednostkami zewnętrznymi na wykonanie robót, świadczenie usług i dzierżawy lokali.21. Rozliczanie z czasu pracy podległych pracowników.22. Dopilnowanie, aby zatrudnieni pracownicy posiadali wymagane przepisami uprawnienia i przeszkolenia.23. Współdziałanie z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi oraz instytucjami a w szczególności z UDT, ZE, MPEC itp.24. Prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi, instytucjami i Członkami Spółdzielni w zakresie prowadzonych zagadnień.25. Zastępowanie Prezesa Zarządu Dyrektora Spółdzielni podczas jego nieobecności.26. Udział w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni.27. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.28. Informowanie Dyrektora Spółdzielni o dostrzeżonych nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji planów i pracy poszczególnych służb oraz współdziałanie z Dyrektorem w zakresie usunięcia tych nieprawidłowości.29. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów wewnętrznych i zewnętrznych.30. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków służbowych.31. Wykonanie innych prac związanych z działalnością Spółdzielni przez Prezesa Zarządu - Dyrektora Spółdzielni. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata powinny być złożone w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie. Zaświadczenia lekarskie i o niekaralności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgłoszeń.Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w sekretariacie, mieszczącym się w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko -Własnościowej Szóstka, w godzinach 9:00-14:00 do dnia 17.11.2017r. Zgłoszenia w zaklejonej kopercie z nazwą konkursu można złożyć osobiście lub przesłać na adres Spółdzielni Szóstka. W przypadku przesłania liczy się data i godzina wpływu do Spółdzielni.Termin otwarcia zgłoszeń 20.11.2017r.Zgłoszenia złożone po terminie lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.Kandydaci, których zgłoszenia spełniać będą wymogi formalne (złożą wymagane dokumenty oraz wykażą się wymaganymi kwalifikacjami), zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O dacie, godzinie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną zawiadomieni indywidualnie.Oferta dostępna w sali E, D.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zastępca szefa kuchni,praca na dwie zmiany:8.00-16.0016.00-24.00za pracujące soboty i niedziele przysługują dni wolne
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-07-12 - Mielec (podkarpackie)
Ustalanie zapotrzebowania na materiały do produkcji na podstawie bieżących planów produkcji, analiza braków, porównywanie cen i warunków dostaw, prowadzenie negocjacji oraz wybór najkorzystniejszej możliwości zakupu, zamawianie materiałów do produkcji, prowadzenie postępowania reklamacyjnego, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2017-12-12 - Głuchołazy (opolskie)
organizacja pracy w SPA, usługi kosmetyczne
Hotel "Wodnik" Sp. z o.o. w Łebie - 2016-06-24 - Łeba (pomorskie)
ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRODUKCJI PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Dębica (podkarpackie)
1. Wprowadzanie dokumentów2. Tworzenie zamówień3. Obsługa klientów4. Wykładanie towarów
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kórnik (wielkopolskie)
-Zastępowanie kierownika,-Sprzedaż paliw i towarów znajdujących się w Sklepie Rolno-Przemysłowym i Stacji Paliw w Wilczej Woli,-Dowóz towarów do domu klienta.Praca w godzinach od 06.00-14.00, 14.00-22.00
DĘBICKIE ZAKŁADY KOMUNALNE "DEZAKO" Sp z o.o. - 2016-06-03 - Wilcza Wola (podkarpackie)
kontrola jakości, nadzór nad linią produkcyjną, kontakt z chińskimi właścicielami firmy
REACH INTERNATIONAL GROUP SP. z o.o. - 2017-06-09 - Robakowo (wielkopolskie)
Praca w Lelechowie.Prowadzenie dokumentacji sprzedaży, nadzór, organizowanie pracy pracowników.
Inter Com Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Krembuszewska - 2016-01-19 - Lelechów (lubuskie)
Obsługa klientów, sprzedaż towaru.Praca na dwie zmiany. Praca w godzinach od 9:00-20:00 od pn-sb, w ndz od 10:00-19:00
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca jako zastępca kierownika produkcji, nadzór
EASYFRUIT Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Gołuski (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem, odpowiedzialność za sklep, rozliczanie kasjerów, planowanie czasu pracy, dysponowanie zadań, praca fizyczna na sklepie.Praca na trzy zmiany: 6-14; 14- 22; 22-6)Praca od pon. do nd. (5 dni w tygodniu).Praca w sklepie w Pruszkowie. Oferta Pacy skierowana również do osób z orzeczeniem o st. niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Pruszków (mazowieckie)
zarządzanie personelem, zarządzanie asortymentem, składanie zamówień, praca w godzinach 07.00-15.00, 14.00-21.00 oraz w dni wolne (09.00-16.00), I umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony
LEDI Sp. z o.o. - 2018-03-18 - Zawidów (dolnośląskie)