Zastępca Kierownika Salonu Bełchatów oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Zastępca Kierownika Salonu
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Zastępca Kierownika SalonuMiejscowość: Bełchatów
Województwo: łódzkie
Powiat: bełchatowski
Adres miejsca pracy: ul. Czapliniecka 1
Data dodania ogłoszenia: 2016-02-01
Wymagania dla kandydatów:
doświadczenie na stanowisku kierowniczym (dodatkowy atut)
wykształcenie min. średnie
wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem pracowników
odporność na stres oraz doskonała organizacja pracy
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
komunikatywność, kreatywność, samodzielność
zaangażowanie i dyspozycyjność
znajomość branży RTV/AGD/IT będzie dodatkowym atutem
Oferowane korzyści:
dużą samodzielność działania
ambitną, satysfakcjonującą pracę w młodym dynamicznym zespole
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do wyników pracy
stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i dynamicznym rozwoju
Zakres obowiązków:
samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
praca na produkcji, pomoc w zarządzaniu zespołem ludzi
SFERA FIRMA PRODUKCYJNO-REKLAMOWA JANUSZ TORCHAŁA - 2018-10-10 - Puławy (lubelskie)
zarzadzanie personelem, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dbałość o standardy handlowe firmy, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
LEDI Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
czuwanie nad jakością świadczonych usług, współpraca z działem marketingu a także innymi działami funkcjonującymi w hotelu pod nieobecność Kierownika Restauracji, nadzór i kjontrola kelnerów, kontrola nad prowadzeniem dokumentacji przez pracowników
Villa Cotonina Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
zarzadzanie asortymentem marketu, zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność kierownika, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO Polska Sp. z o.o. - 2017-12-27 - Pietrzykowice (śląskie)
zarządzanie sprzedażą, sprzedaż produktów i usług oraz szkolenie pracowników
NEONET S.A. - 2017-10-13 - Police (zachodniopomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarzadzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie pracą pracowników Oddziału Informatycznego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania oraz realizacji umów na serwis sprzętu i oprogramowania, dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz dostawy sprzętu informatycznego. Prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją oraz uprawnieniami do systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemami teleinformatycznymi oraz usługą katalogową Active Directory. Wykonywanie archiwizacji danych. Naprawy sprzętu komputerowego. Pomoc użytkownikom w obszarze IT.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2018-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
1. księgowanie przy użyciu systemu ZSRK wyciągów dot. wydatków budżetowych; 2. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej Sądu dot. wydatków budżetowych;3. Sprawdzanie dowodów księgowych przed skierowaniem ich do zatwierdzenia;4. Rozliczanie zaliczek na wydatki przekazywanych komornikom;5. Opiniowanie rachunków i kart pracy biegłych sądowych;6. Wprowadzanie danych do systemu TREZOR
Sąd Rejonowy Gdańsk - Południe w Gdańsku - 2017-06-02 - Gdańsk (pomorskie)
-Zarządzanie zespołem, wspieranie go w wykonywaniu zadań oraz nadzorowanie przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.-Kontakt telefoniczny 797-024-501,-Praca zmianowa między godziną 6:00 a 21:15,
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-01-29 - Tczew (pomorskie)
1. Wprowadzanie dokumentów2. Tworzenie zamówień3. Obsługa klientów4. Wykładanie towarów
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kórnik (wielkopolskie)
sprzedaż oraz zamawianie towarów poprzez internet. Wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Gorlice (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami oraz funkcjonowaniem sklepu. Wymagane wykształcenie min. średnie, umiejętność kierowania zespołem, doświadczenie na podobnym stanowisku. BIEDRONKA-LUBNIEWICE Tel.: 95 742 85 82/517 011 840 Krystyna Glinka-Budych. CV na adres e-mail: lubniewicebiedronka (at) onet.pl
PPHU "TOPAZ" JAROSŁAW NIEDZIELA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-12 - Lubniewice (lubuskie)
zastępstwo kierownika pod jego nieobecność, zapewnienie funkcjonowania marketu, aktywna praca na sali sprzedaży, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2015-11-06 - Chybie (śląskie)
Prowadzenie zmian, zarządzanie zespołem.
NETTO Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
organizacja czasu pracy podległych pracowników, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad, standardów sieci, zamawianie towaru, dbanie o jakość towaru, praca na sali sprzedaży
POLOmarket Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Babimost (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie raportów kasowych
ORTYLIA Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zespołem ludzi
PUŁAWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2016-04-25 - Buk (wielkopolskie)
nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych pracowników; prowadzenie postępowania administracyjnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie udzielonych upoważnień, obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; prowadzeniem spraw związanych z zamówieniami na rzecz Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
nadzorowanie postępowań administracyjnych z zakresu: ograniczania w sposobie korzystania z nieruchomości, wywłaszczeń nieruchomości i odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości, zwrotów wywłaszczonych nieruchomości, ustalania wysokości odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa i właściwych jednostek samorządu terytorialnego przez drogi publiczne.Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność kierownika, zarzadzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-25 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Obsługa kleinta w markecie Biedronka, zarządzanie ludźmi, zamawianie towaru.
"PLUS-BIS" Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Stara Kiszewa (pomorskie)
TWORZENIE ZAMÓWIEŃ, ZARZĄDZANIE PERSONELEM, PROWADZENIE MARKETINGU FIRMY
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-11 - Bądkowo (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie bieżącej księgowości . ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych oraz kompletności i rzetelności dokumentów z tym związanych , uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych - nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i archiwizacją dokumentacji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, przy sporządzaniu deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP, nadzór nad procesami związanymi z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego, przygotowywanie zestawień i raportów, śledzenie zmian przepisów dotyczących prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz gospodarki finansowej oraz ich wdrażanie w spółce, optymalizacja procesów księgowych
Yetico S.A. - 2017-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-kontrola surowców i produktów-nadzorowanie pracowników-wdrażanie systemow jakosci-wewnętrzne audyty-raportowanie do przełożonych
Flex Films Europa Sp. z o. o. - 2018-07-11 - Września (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe ekonomiczne, min. 3 lata doświadczenia pracy w księgowościznajomość zasad pełnej księgowości;prowadzenie ksiąg handlowych,sporządzanie analiz finansowych, prowadzenie pełnej księgowości
MAGNE SUPERAT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-12-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
według zawodu
PRO QUALITY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-30 - Lubsko (lubuskie)
zarządzanie asortymentem marketu; zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika; prowadzenie marketu zgodnie z obowiązujacymi standardami firmy; reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; dwie zmiany 06.15-14.15,14.15-22.15, również w dni wolne; I umowa na okres próbny;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-02 - Czerwona Woda (dolnośląskie)