ZASTĘPCA KIEROWNIKA PENSJONATU Żerniki Małe oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA PENSJONATU

Wynagrodzenie: do 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzenie personelem, wykonywanie zadań zleconych przez kierownika pensjonatu, kontakt z klientami. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.

Data publikacji: 2020-04-23

Lokalizacja: Żerniki Małe (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żerniki Małe, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzenie personelem, wykonywanie zadań zleconych przez kierownika pensjonatu, kontakt z klientami. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA PENSJONATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żerniki Małe

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kierownik pensjonatu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik pensjonatu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEM

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: RZETELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: min. zasadnicze zawodowe, staż pracy: 3 miesiące na podobnym stanowisku,praca w zespole, dyspozycyjność, uczciwość, kultura osobista,komunikatywność z klientem,rzetelność i odpowiedzialność,biegła znajomość j. koreańskiego w celu komunikacji z klientami

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 8961437191

danePracodawcy_regon: 020556325

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy: RP II 411-531/07

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|141104

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik pensjonatu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2020

Data dodania oferty pracy: 23.04.2020

Oferta pracy ważna do: 14.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b7a90ee66ad16f6d52daec106186c1df

Podobne oferty pracy

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 400 PLN

Praca na sali sprzedaży; zarządzanie personelem; tworzenie zamówień.Praca w godz. 6-14 14-22 w Grzybowie w nowo otwieranym sklepie DINO.
DINO POLSKA S. A. - 2015-11-30 - Grzybowo (zachodniopomorskie)

KLEJARZ, KLEJARKA - 2 100 - 3 600 PLN

Oklejanie gąbką stelaży
A.Z.IWANICCY SP.J. MEBLE TAPICEROWANE ANDRZEJ IWANICKI - 2018-11-21 - Gubin (lubuskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Głuchów (mazowieckie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA INFRASTRUKTURY - od 3 700 PLN

a.Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad sekcjami obsługi infrastrukturyb.Wykonywanie potrzeb rzeczowo finansowych podległych sekcji do Planu rzeczowo finansowego Wydziału Infrastrukturyc.Nadzór nad realizacją z wykonywania planowych analiz i sprawozdań Infarstrukturyd.Planowanie zadań remontowych i konserwacyjnych, e.Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-04-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie komisji PZON, archiwizacja dokumentów, adresowanie korespondencji, ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej, wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa petentów, inne prace zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Środa Śląska (dolnośląskie)

ZASTĘPCA / KIEROWNIK ZESPOŁU DS. NALEŻNOŚCI - od 4 200 PLN

- planowanie pracy w systemie EG- monitorowanie pracy zespołu, wydajności tygodniowo i miesięcznie- monitorowanie dzienników coachingowych dla zespołu- uczestniczenie w codziennym spotkaniu zarządu- wspieranie zespołu w zakresie zapytań- praca na systemach wewnętrznych- szkolenie młodszej kadry pracowniczej- wysyłanie dziennych / tygodniowych / miesięcznych raportów do klientów- uczestniczenie w niezbędnych rozmowach z klientami- przygotowywanie porównania danych w programie Excel- codzienna aktualizacja danych- monitorowanie SLA i kluczowych wskaźników wydajności- kontakt z klientem w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Łódź (łódzkie)

PR/ POMOCNIK TECHNIKA DO MONTAŻU SYSTEMÓW ALARMOWYCH I SYSTEMÓW TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ - od 3 000 PLN

Instalowanie, konserwacja, eksploatacja systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2020-09-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)

POMOCNIK OPERATORA WIERTNICY/KIEROWCA C+E - od 4 500 PLN

transport i załadunek sprzętu wiertniczego na miejsce budowy, asysta w pracach wiertniczych, dbałość o sprzęt
Przewiert Technologie Bezwykopowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-12-17 - Polkowice (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 5 000 PLN

kierowanie podległymi pracownikami, nadzór nad eksploatacją sieci i urządzeń wodno- kanalizacyjnych, planowanie pracy podległym pracownikom, praca na terenie powiatu lubińskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2019-11-05 - Księginice (dolnośląskie)

USTAWIACZ - od 2 570 PLN

- Zestawienie składów pociągu, - Realizacja pracy manewrowej, - Kierowanie pracą manewrową, - Sprzęganie i rozprzęganie pojazdów kolejowych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 048 386, osobisty.
PKP Intercity S.A. - 2019-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 250 PLN

Utrzymanie czystości w budynku tj. między innymi sprzątanie (wraz z myciem okien), pomieszczeń biurowych, laboratoryjnych, toalet, ciągów komunikacyjnych.Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - osobisty, składanie aplikacji w kancelarii.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2019-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 484 PLN

rozłożenie towaru i kompletacja zgodnie z zamówieniem, segregacja opakowań , udział w inwentaryzacjach , dbanie o porządek w miejscu pracy
DHL Supply Chain - 2018-04-09 - Białężyce (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
"SAKE" LE ANH NGOC - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)

CIEŚLA-DEKARZ - od 20 PLN

Przyuczenie u pracodawcy.
Zakład Dekarsko- Ciesielski Józef Harmata - 2020-02-12 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA - od 2 950 PLN

zastępca kierownika.Znajomość przepisów ustawy o pomocy społęcznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, KPA, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.Więcej informacji bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-11-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRASOWACZ/KA - 2 000 - 2 500 PLN

Prasowanie, podprasówka.
SEKRET URODY Jolanta Więckowska - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (NR 0093) - od 17 PLN

sortowanie folii, 3-zmiany: 6-14,14-22,22-6
RECYCOON SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2020-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 300 PLN

dostawa towarów, załadunek i rozładunek towaru, branża spożywcza
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żarki (małopolskie)

KASJER WALUTOWY K/M - od 2 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 1 750 PLN

prac umysłowa- księgowanie
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU - od 2 600 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-29 - Chełm (lubelskie)

POMOCNIK MECHANIKA SAMOCHODOWEGO - od 2 500 PLN

pomoc mechanika- pomoc przy naprawie samochodów ciężarowych, wykonywanie prac zleconych przez mechanika oraz innej osoby nadzorującej
EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk - 2017-12-20 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

EKSPEDIENT W PUNKCIE USŁUGOWYM - 997,4 PLN

Ekspedient w punkcie usługowym
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)

TAPICER - od 4 000 PLN

Wykonywanie tapicerki meblowej, paneli tapicerowanych i innych elementów tapicerowanych, tworzenie kontrukcji szkieletów mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2020-10-22 - Zielonka (mazowieckie)

FRYZJER/ FRYZJERKA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
EM DUET STUDIO MONIKA MŁODECKA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, upięcia
Studio Fryzjersko-Kosmetyczne "PAPILON" Urszula Stępień - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)

POMOC KUCHENNA M/K - od 1 900 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ/KA - od 2 500 PLN

w/g potrzeb
Wiśniewscy s.c. Kielce - 2018-08-13 - Kielce (świętokrzyskie)


Wybierz powiat