ZASTĘPCA KIEROWNIKA PENSJONATU Żerniki Małe oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA PENSJONATU
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzenie personelem, wykonywanie zadań zleconych przez kierownika pensjonatu, kontakt z klientami. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Żerniki Małe (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żerniki Małe, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzenie personelem, wykonywanie zadań zleconych przez kierownika pensjonatu, kontakt z klientami. Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA PENSJONATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żerniki Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik pensjonatu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik pensjonatu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: RZETELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: min. zasadnicze zawodowe, staż pracy: 3 miesiące na podobnym stanowisku,praca w zespole, dyspozycyjność, uczciwość, kultura osobista,komunikatywność z klientem,rzetelność i odpowiedzialność,biegła znajomość j. koreańskiego w celu komunikacji z klientami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8961437191
danePracodawcy_regon: 020556325
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-531/07
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|141104
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik pensjonatu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2020
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 14.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b7a90ee66ad16f6d52daec106186c1df
Podobne oferty pracy
Praca na sali sprzedaży; zarządzanie personelem; tworzenie zamówień.Praca w godz. 6-14 14-22 w Grzybowie w nowo otwieranym sklepie DINO.
DINO POLSKA S. A. - 2015-11-30 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Oklejanie gąbką stelaży
A.Z.IWANICCY SP.J. MEBLE TAPICEROWANE ANDRZEJ IWANICKI - 2018-11-21 - Gubin (lubuskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Głuchów (mazowieckie)
a.Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad sekcjami obsługi infrastrukturyb.Wykonywanie potrzeb rzeczowo finansowych podległych sekcji do Planu rzeczowo finansowego Wydziału Infrastrukturyc.Nadzór nad realizacją z wykonywania planowych analiz i sprawozdań Infarstrukturyd.Planowanie zadań remontowych i konserwacyjnych, e.Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-04-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie komisji PZON, archiwizacja dokumentów, adresowanie korespondencji, ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej, wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa petentów, inne prace zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Środa Śląska (dolnośląskie)
- planowanie pracy w systemie EG- monitorowanie pracy zespołu, wydajności tygodniowo i miesięcznie- monitorowanie dzienników coachingowych dla zespołu- uczestniczenie w codziennym spotkaniu zarządu- wspieranie zespołu w zakresie zapytań- praca na systemach wewnętrznych- szkolenie młodszej kadry pracowniczej- wysyłanie dziennych / tygodniowych / miesięcznych raportów do klientów- uczestniczenie w niezbędnych rozmowach z klientami- przygotowywanie porównania danych w programie Excel- codzienna aktualizacja danych- monitorowanie SLA i kluczowych wskaźników wydajności- kontakt z klientem w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Łódź (łódzkie)
Instalowanie, konserwacja, eksploatacja systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2020-09-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
transport i załadunek sprzętu wiertniczego na miejsce budowy, asysta w pracach wiertniczych, dbałość o sprzęt
Przewiert Technologie Bezwykopowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-12-17 - Polkowice (dolnośląskie)
kierowanie podległymi pracownikami, nadzór nad eksploatacją sieci i urządzeń wodno- kanalizacyjnych, planowanie pracy podległym pracownikom, praca na terenie powiatu lubińskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2019-11-05 - Księginice (dolnośląskie)
- Zestawienie składów pociągu, - Realizacja pracy manewrowej, - Kierowanie pracą manewrową, - Sprzęganie i rozprzęganie pojazdów kolejowych. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 048 386, osobisty.
PKP Intercity S.A. - 2019-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości w budynku tj. między innymi sprzątanie (wraz z myciem okien), pomieszczeń biurowych, laboratoryjnych, toalet, ciągów komunikacyjnych.Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - osobisty, składanie aplikacji w kancelarii.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2019-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
rozłożenie towaru i kompletacja zgodnie z zamówieniem, segregacja opakowań , udział w inwentaryzacjach , dbanie o porządek w miejscu pracy
DHL Supply Chain - 2018-04-09 - Białężyce (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
"SAKE" LE ANH NGOC - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
Przyuczenie u pracodawcy.
Zakład Dekarsko- Ciesielski Józef Harmata - 2020-02-12 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
zastępca kierownika.Znajomość przepisów ustawy o pomocy społęcznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, KPA, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.Więcej informacji bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-11-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prasowanie, podprasówka.
SEKRET URODY Jolanta Więckowska - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
sortowanie folii, 3-zmiany: 6-14,14-22,22-6
RECYCOON SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2020-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
dostawa towarów, załadunek i rozładunek towaru, branża spożywcza
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żarki (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
prac umysłowa- księgowanie
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad 1,5 roczną dziewczynką
PHU GRABOWSKI Wiesław Grabowski, Wysokie Mazowieckie - 2018-02-21 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-29 - Chełm (lubelskie)
pomoc mechanika- pomoc przy naprawie samochodów ciężarowych, wykonywanie prac zleconych przez mechanika oraz innej osoby nadzorującej
EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk - 2017-12-20 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Ekspedient w punkcie usługowym
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Wykonywanie tapicerki meblowej, paneli tapicerowanych i innych elementów tapicerowanych, tworzenie kontrukcji szkieletów mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2020-10-22 - Zielonka (mazowieckie)
do uzgodnienia
EM DUET STUDIO MONIKA MŁODECKA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, upięcia
Studio Fryzjersko-Kosmetyczne "PAPILON" Urszula Stępień - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Wiśniewscy s.c. Kielce - 2018-08-13 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Stara Tuchorza (wielkopolskie)