ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU Sadkowice oferta pracy "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU
Wynagrodzenie: od 3 077 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie funkcjonowania marektu pod nieobecność kierownika. Zarządzanie asortymentem marketu. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Sadkowice (łódzkie)
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 96-206 Sadkowice, powiat: rawski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie funkcjonowania marektu pod nieobecność kierownika. Zarządzanie asortymentem marketu. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 077 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pracodawca oferuje wynagrodzenie w wysokości 3077 zł brutto + premia uznaniowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sadkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sadkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy sprzedaży w marketach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 077 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
- badanie do celów sanitarno - epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana aktualna książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobienia.
Nazwa pracodawcy: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
OSTROWSKA 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Adres strony pracodawcy: www.marketdino.pl
Ulica pracodawcy: OSTROWSKA
Numer budynku pracodawcy: 122
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy sprzedaży w marketach
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 21.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbd77601fe508f02acf97644855db9af
Podobne oferty pracy
kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2019-01-21 - Puławy (lubelskie)
wypiek pieczywa (I kontakt telefoniczny), wynagrodzenie od minimalnego do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Piekarstwo Witanowice s.c.Janina Bogacka, Andrzej Bogacki - 2017-05-31 - Witanowice (małopolskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żywiec (śląskie)
Załadunek nieczystości, sprzątanie, zamiatanie placów, ulic i przystanków.
SUEZ Północ sp. z o.o. - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie efektywnej i sprawnej pracy biurowej firmy/ organizacji poprzez tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem odpowiednich procedur; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji; podpisywanie korespondencji w zakresie pełnionej funkcji i zajmowanego stanowiska; kierowanie; koordynowanie i nadzorowanie pracy wszystkich pracowników.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Częstochowa (śląskie)
- prace fizyczne polegające na ręcznym zamiataniu przystanków, chodników, placów, opróżnianiu koszy na odpady, koszeniu terernów zielonych.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy sklepu.
kontakt przez OHP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad procesami konfekcjonowania warzyw, negocjowanie cen, nadzór i realizacja zakupów surowcó i środków do produkcji, pozyskiwanie nowych dostawców ziemniaka i cebuli, zarządzanie grupą pracowników, prowadzenie ewidencji wykonanych prac, naliczanie wynagrodzeń za pracę
BIAŁUTY Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Białuty (mazowieckie)
-Obsługa kasy fiskalnej,-Obsługa klientów,-Rozkładanie towarów,-Rozkład czasu pracy: *poniedziałek - piątek 6-21 *sobota 7-20 *niedziela 9-17-Kontakt 519-527-554. e-mail: dcs.subkowy (at) gmail.com
DCS ŁUKASZ LIBRICHT DARIUSZ POGODA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-03 - Subkowy (pomorskie)
Przygotowanie towarów zgodnie z wystawionymi dokumentami i ich rozwiezienie do poszczególnych odbiorców. Praca na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "OSKAR" Władysław Widawski - 2019-01-04 - Zawiercie (śląskie)
Tynkowanie, obsługa agregata tynkarskiego, narzucanie mechaniczne tynku na ścianę, zacieranie i wygładzanie tynku
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
Szpachlowanie, gipsowanie, malowanie ścian i sufitów, malowanie fasad.
Firma Budowlano - Usługowa "ELEKTROTECH" Jacek Faliszek - 2019-05-27 - Tarnów (małopolskie)
PRACE PRZY PRODUKCJI DOMÓW MODUŁOWYCH I KONTENERÓW
PUF SP.ZO.O. - 2019-03-13 - Mścice (zachodniopomorskie)
KSIĘGOWANIE FAKTUR ZAKUPU TOWARÓW, KOSZTÓW, SPRZEDAŻY.BIEŻĄCA WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCHKONTROLA I ROZLICZANIE KONT ROZRACHUNKOWYCH[Praca w zastępstwie] : OD 01.04.2019 DO 30.08.2020
FERRBUD SP. Z O.O. - 2019-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu i stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
sprzedaż art. spożywczych
HORABEX Horab Arkadiusz - 2019-10-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
PPHU "PROONE " PIOTR KRZTOŃ - 2019-05-27 - Rzeszów (podkarpackie)
prace związane z leśnictwem,
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Jełowa (opolskie)
Kierowca C+E /ciągnik siodłowy/
SUWAJ PIOTR WYROBY Z DREWNA , TARTACZNICTWO - 2016-07-27 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Wołomin (mazowieckie)
przygotowanie posilków kuchni polskiej, dbanie o czystość kuchni, w miarę potrzeby dowóz posilków do klienta
FABRYKA ZDROWIA Magdalena Jędrych - 2017-02-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-Nadzór, organizacja i rozliczanie pracy kasjerów sklepu Intermarche w Tczewie,-Praca dwuzmianowa w godzinach funkcjonowania sklepu [od poniedziałku do soboty między 6:00 a 21:00, w niedziele między 8:00 a 21:00],-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58-777-15-85 lub osobisty w siedzibie sklepu przy ul. Jagiellońskiej 51 w Tczewie, e-mail: ksiegowosc.tczew (at) intermarche.pl
INTERMARCHE ROZETA SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów hotelu na stanowisku recepcjonistka/recepcjonista.
Wejmar Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Puck (pomorskie)
zarządzanie personelem, decyzyjność, obsługa systemu zarządzanie personelem, zarządzanie asortymentem, zamówienia; praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 13.00-21.00, niedziela 9.00-16.00), pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na 2 lata;
LEDI Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie obiektu BFM
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MSU" Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów, kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór, utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków, usówanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjetym przez Wspólnoty, nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach, kontakty z wykonawcami robót budowlanych, współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Jaworzno (śląskie)
Tworzenie prezentacji, przygotowanie materiałów do prasy, opieka - strona www i Facebook. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość programu Photoshop i Corel Draw, znajomość w stopniu średnim języka angielskiego lub włoskiego. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Zgłoszenia kandydatów - telefonicze lub e-mail.
EURO-FRYZ S.C. - 2015-11-27 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: zawodowe mile widziane; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; zdolności manualne; zakres obowiązków: ustawianie, przestawianie sitodruku; trzy zmiany; miejsce pracy Gliwice;
RASTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)