ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Pustków-Osiedle oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN- BUD Andrzej Przybyłowicz
Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie pełnej księgowości w zgodzie z polskimi przepisami rachunkowości,- Nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi,-Przygotowywanie miesięcznych i rocznych bilansów, rachunku wyników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu,- Prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy,-Przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych,- Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie sprawozdań na ich potrzeby (US, ZUS, BANK, GUS)- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,-Przygotowywanie i wysyłanie plików JPK oraz deklaracji VAT
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN- BUD Andrzej Przybyłowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-206 Pustków-Osiedle 196c, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie pełnej księgowości w zgodzie z polskimi przepisami rachunkowości,- Nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi,-Przygotowywanie miesięcznych i rocznych bilansów, rachunku wyników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu,- Prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy,-Przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych,- Prowadzenie rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie sprawozdań na ich potrzeby (US, ZUS, BANK, GUS)- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,-Przygotowywanie i wysyłanie plików JPK oraz deklaracji VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pustków-Osiedle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE,EKONOMIA
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:-Znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,-Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w obszarze pełnej księgowości w branży budowlanej,-Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii,- Znajomość programów: Optima, Płatnik, MS Office, PRACODAWCA OFERUJE:-Stabilność zatrudnienia na etat w oparciu o umowę o pracę-Samodzielne stanowisko z możliwością poszerzania swoich kompetencji,- Możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach,- Możliwość zapewnienia mieszkania pracowniczego,-Atrakcyjne warunki finansowe,- Ubezpieczenie grupowe
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN- BUD Andrzej Przybyłowicz
danePracodawcy_nip: 8720000564
danePracodawcy_regon: 850024933
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-206 Pustków-Osiedle 196c, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: dębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1803
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pustków-Osiedle
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0818692
Adres strony pracodawcy: www.pan-bud.pl
Numer budynku pracodawcy: 196c
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 17.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac8157d689d0f6940574ecc024fb555b
Podobne oferty pracy
UKŁADANIE TOWARÓW NA PÓŁKI, PRACE PORZĄDKOWE, OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
FRAC-HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2017-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Animator na wspierać kulturę, tworzyć projekty związane z jej rozpowszechnianiem.
creative heads Konieczny Jackiewicz Spółka Jawna - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Wykrawanie mięsa wołowego.
PREMIUM BEEF INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Iłowa (lubuskie)
doświadczenie pracy z dokumentami i osobistymi sprawami pracowników
"UKRAINA PROMOTION CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do podstawowych obowiązków Zastępcy Prezesa Zarządu Zastępcy Dyrektora Spółdzielni należy:1. Opracowanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych.2. Opracowanie potrzeb materiałowych, środków niezbędnych do prowadzenia eksploatacji i utrzymania we właściwym stanie a także remontowania i konserwacji zasobów mieszkaniowych.3. Nadzorowanie wykonania remontów, konserwacji, inwestycji oraz utrzymanie we właściwym stanie zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.4. Prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, a w szczególności:- nadzór nad prawidłowym naliczaniem obciążeń czynszowych lokali użytkowych,- okresowe rozliczanie zużycia mediów /energii elektrycznej i cieplnej, gazu itp./ oraz bieżące i okresowe analizowanie ich zużycia,- prowadzenie ewidencji lokali użytkowych, przygotowanie umów z najemcami lub dzierżawcami lokali użytkowych i gruntów.5. Kontrola i nadzór nad gospodarką magazynową, właściwym zabezpieczeniem mienia w magazynach przed kradzieżą, pożarem, zalaniem lub zniszczeniem w inny sposób.6. Zabezpieczenie obiektów Spółdzielni przed kradzieżą, włamaniem i pożarem.7. Współorganizowanie z pozostałymi Członkami Zarządu pracy w Spółdzielni zgodnie z przepisami BHP, p. poż. oraz Kodeksu Pracy.8. Organizowanie pracy podległych sobie służb i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i przepisami Kodeksu Pracy.9. Sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji oraz Rady Nadzorczej w zakresie prowadzonych zagadnień.10. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji zużycia materiałów oraz dokumentacji związanej z wykonywaniem prac przez podległych pracowników.11. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją zasobów mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Gospodarce Elektrycznej, przepisami dozoru technicznego, BHP i p. poż itd..12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej i innej związanej z wykonywanymi remontami, konserwacją jak również prowadzoną eksploatacją.13. Analizowanie zużycia i kosztów zużycia nośników energii wody, gazu itp..14. Zlecanie jednostkom zewnętrznym wykonania robot remontowych, konserwacyjnych i usług.15. Nadzór nad pracą podległych sobie działów i pracowników.16. Organizowanie pracy podległych sobie pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi a w szczególności przepisami Prawa Pracy.17. Kontrolowanie wykonania zleconych pracownikom i jednostkom zewnętrznym zadań.18. Opiniowanie wniosków i propozycji dotyczących zmian w zakresie przebudowy lub remontów w zasobach mieszkaniowych i lokalach użytkowych.19. Czuwanie nad stosowaniem prawidłowej technologii wykonywania remontów i konserwacji oraz użycia właściwych materiałów przez pracowników własnych Spółdzielnie a także wykonawców zewnętrznych.20. Nadzór nad przygotowaniem umów z jednostkami zewnętrznymi na wykonanie robót, świadczenie usług i dzierżawy lokali.21. Rozliczanie z czasu pracy podległych pracowników.22. Dopilnowanie, aby zatrudnieni pracownicy posiadali wymagane przepisami uprawnienia i przeszkolenia.23. Współdziałanie z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi oraz instytucjami a w szczególności z UDT, ZE, MPEC itp.24. Prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi, instytucjami i Członkami Spółdzielni w zakresie prowadzonych zagadnień.25. Zastępowanie Prezesa Zarządu Dyrektora Spółdzielni podczas jego nieobecności.26. Udział w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni.27. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.28. Informowanie Dyrektora Spółdzielni o dostrzeżonych nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji planów i pracy poszczególnych służb oraz współdziałanie z Dyrektorem w zakresie usunięcia tych nieprawidłowości.29. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów wewnętrznych i zewnętrznych.30. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków służbowych.31. Wykonanie innych prac związanych z działalnością Spółdzielni przez Prezesa Zarządu - Dyrektora Spółdzielni. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata powinny być złożone w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie. Zaświadczenia lekarskie i o niekaralności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgłoszeń.Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w sekretariacie, mieszczącym się w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko -Własnościowej Szóstka, w godzinach 9:00-14:00 do dnia 17.11.2017r. Zgłoszenia w zaklejonej kopercie z nazwą konkursu można złożyć osobiście lub przesłać na adres Spółdzielni Szóstka. W przypadku przesłania liczy się data i godzina wpływu do Spółdzielni.Termin otwarcia zgłoszeń 20.11.2017r.Zgłoszenia złożone po terminie lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.Kandydaci, których zgłoszenia spełniać będą wymogi formalne (złożą wymagane dokumenty oraz wykażą się wymaganymi kwalifikacjami), zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O dacie, godzinie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną zawiadomieni indywidualnie.Oferta dostępna w sali E, D.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozkładunek dostaw, załadunek dostaw, utrzymywanie pomiesczeń magazynowych w czystości i porządku, dbanie o pełen asortyment towarów w magazynie,Miejsce wykonywania pracy: Wrołcaw, Plac Grunwaldzki,sala D
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Tulce (wielkopolskie)
prace zwiazane z wykonczeniem wnętrz,remontyłazienek domów ,mieszkań
Zakład Remontowo-Budowlany Beze Dariusz - 2016-10-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż obowiązujących w firmie.2. Nauka obsługi maszyny pakującej.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Czersko Polskie
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż kwiatów i dodatków
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Kartuzy (pomorskie)
- praca związana z obróbką kamienia naturalego- praca związana z magazynowaniem, segregowaniem materiału produkcyjnego i po produkcyjnego
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Wołczyn (opolskie)
tłoczenie w metalu - produkcja pokrywek zniczowych
PW HALSŁAW PLUS WYDRA SŁAWOMIRA - 2016-03-30 - Sławęcinek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie samochodów do sprzedaży.
Euro Plus Piotr Podstawka - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, porządek na stanowisku pracy.Godziny pracy: 5.00-13.00, 13.00-21.00
HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSŁOWYMI Sarna Elżbieta - 2019-11-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRODUKCJI PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-10-29 - Dębica (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków jako operator skrawających maszyn
PAMIR sp. z o.o. - 2019-05-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca w magazynie z instrumentami i akcesoriami muzycznymi: przygotowywanie wysyłek, odbiory towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, dbanie o porządek, nadzór nad pracownikami.Praca jednozmianowa na cały etat w godz. 9.00-17.00 w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie brutto 3000+premia uznaniowa. Umowa na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-04-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace ślusarskie: szlifowanie, wiercenie, montaż elementów.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa gości hotelowych, dbanie o czystość w miejscu pracy, rozliczanie, sporządzanie raportów; Możliwość zakwaterowania; WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie, wymagana znajomość języka angielskiego-biegła, umiejętność pracy w zespole, książeczka sanepidowska; KONTAKT: telefoniczny: 690 999 177 lub email: monikaklinkzakrzewska (at) hotel.alhar.pl
HOTEL ALHAR Sp. z o.o. Lubliniec - 2016-05-19 - Lubliniec (śląskie)
nadzorowanie procesu produkcji
Grupa Producentów Drobiu Sp. z o.o. - 2019-11-05 - Bolesławiec (wielkopolskie)
obsługa kelnerska klientów. Praca w godz. od 8.00 do 16.00 i od 16.00 do 24.00.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Dobczyce (małopolskie)
Organizacja pracy Sprzedawców-Kasjerów oraz ich szkolenie, przygotowywanie zamówień oraz prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. Prace przygotowawcze do montażu (przygotowanie materiału, sprzętu). Załadunek oraz rozładunek okien i drzwi na transport. Dbanie o porządek na magazynier oraz w miejscu montażu.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Głogów (dolnośląskie)
prace budowlane
Zakład Usługowy Ogólno Budowlany Zarzycki Gadzina - 2018-05-11 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodny
"H - STRUCTURES" Biuro Projektowe Mariusz Ratkowski - 2018-03-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
chęć do pracy
FERMA DROBIU Bożena Korczewska-Mędzkiewicz - 2017-01-30 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
PROWADZENIE SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z NACZEPĄ, DOSTARCZANIE TOWARU DO ODBIORCÓW, OBSŁUGA SAMOCHODU.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM PODSTAWOWE, PRAWO JAZDY KAT. C+E, WSZELKIE NIEZBĘDNE BADANIA, MINIMU ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE.MIEJSCE PRACY SZCZECINKONTAKT TELEFONICZNY 504 709 275, CV NA EMAIL - PAWEL.MIACZKOWSKI (at) GMAIL.COM
USŁUGI TRANSPORTOWE - AUTONAPRAWA PAWEŁ MIACZKOWSKI - 2019-10-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż odzieży
SALON MODY "JULIA" - IWONA MAĆKOWIAK - 2017-11-14 - Lębork (pomorskie)
Praca przy montażu i demontażu rusztowań, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Bełchatów (łódzkie)