ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Nowa Dęba oferta pracy Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Ewidecja dokumentacji księgowychPraca w godz. 7-15
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidecja dokumentacji księgowychPraca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie w zawodzie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia samodzielnego księgowego, biegła znajomość ustawy o rachunkowości i ordynacji podatkowej
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE"
danePracodawcy_nip: 8670003192
danePracodawcy_regon: 000455338
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 1a, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db5fcde518a269fd6b0617f1ae97ecfa
Podobne oferty pracy
Handlowiec w sklepie komputerowymSerwis komuterów
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)
obsługa piły formatowej, cięcie elementów potrzebnych do produkcji mebli
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Tychnowy (pomorskie)
Zakres wykonywanych prac:1. dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych (faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe)2. prowadzenie ewidencji i rozliczania środków trwałych3. rozliczanie produkcji (księgowanie dokumentów magazynowych)4. sporządzanie deklaracji VAT 7, VAT 27, VAT EU5. sporządzenie list płac, ZUS, deklaracji PFRON6. uzgadnianie kont księgowych na koniec miesiąca7. rozliczanie rozrachunków8. współpraca z urzędem skarbowym, ZUS, GUS9. sprawozdania do GUS10. przygotowanie dokumentów do kredytów, leasingów itp.11. Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego firmy/ spółki: bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej.
F.P.H. SEPPA S.C. Gil Jerzy Węgrzyn Paweł - 2016-10-03 - Warszewice (kujawsko-pomorskie)
wyksz. podstawowe, doświadczenie w pracach budowlanych milewidziane, osoba do przyuczenia, zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prace ślusarskie
PPUH "PROMUS - CZĘSTOCHOWA" Spółka z o.o. - 2016-06-20 - Kłobuck (śląskie)
zarządzanie podległym zespołem, obsługa klienta, realizacja założeń firmjy w obszarze obsługi klienta
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Bochnia (małopolskie)
sprzedaż ubezpieczeń na stoisku w centrum handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć zgodnie z programem nauczania.Wymiar etatu 7/18Umowa na czas określony : rok.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą : 71 798 69 28
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 - 2019-09-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn i urządzeń znajdujących się w zakładzie,szlifowanie detali, przygotowywanie elementów do czyszczenia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Brzeg (opolskie)
Pomoc nauczyciela dla ucznia niepełnosprawnego, opieka w czynnościach samoobsługowych. Praca w wymiarze 28/40 etatu). Proponowane wynagrodzenie: płaca zasadnicza 1435 zł +dodatek stażowy+premia 20%. Zatrudnienie w ramach Kodeksu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Bożejowice (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem, robienie zamówień, kontrola wykonanych zadań. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny. Wysokość wynagrodzenia 4070 zł brutto. Miejsce wykonywania pracy Gościszów 146.
MD S.C. Marian Jabłoński, Danuta Jabłońska - 2020-05-22 - Gościszów (dolnośląskie)
Zarządzanie stroną internetową firmy, kontakty telefonczne z turcją, współpraca z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Zgierz (łódzkie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych;sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt;udzielanie informacji telefonicznych w wymaganych językach;przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa wózków widłowych i skanera. Dostarczanie surowców i półproduktów na obszar produkcji. Załadunek i rozładunek samochodów. Kompletacja towaru. Dbałość o pożądeki czystość w obszarze gospodarki magazynowej. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 14-22 / 22-6, do wynagrodzenia ( premie,nagrody, dodatki do nocek oraz pracujących niedzieli. Dofinansowanie do dojazdu do pracy do 330 zł, prywatna opieka medyczna LuxMed, karta multisport, wakacje pod gruszą.
Interkadra Sp. zo.o. - 2019-07-25 - Opole (opolskie)
weryfikacja poprawności ujęcia operacji gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w urządzaniach księgowych sprawdzonych i zweryfikowanych z kierownikami działów spółki, rozliczanie międzyokresowe kosztów, obsługa bankowości elektronicznej, regulowanie wierzytelności, prowadzenie rachunków kosztów spółki, prowadzenie ewidencji VAT, JPK, przygotowywanie deklaracji VAT i rozliczanie jej z US, prowadzenie majątku trwałego, analiza i uzgadnianie kont księgi głównej z księgami pomocniczymi, przygotowywanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami stawianymi przed spółką, obsługa kontroli w zakresie powierzonych obowiązków, udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych, podejmowanie działań mających na celu optymalizację procesów księgowych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2020-02-18 - Twardogóra (dolnośląskie)
Praca ze skanerem. Osoba do przyuczenia. Praca na 3 zmiany, miejsce wykonywania pracy Sosnowiec. (Pracodawca zapewnia odpłatnie dojazd do pracy).
ANPACARS SP ZO.O. - 2015-12-02 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie zamówień , drobne prace kuchenne
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Chęciny (świętokrzyskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta
Dino Polska S.A - 2017-09-20 - Zielona Góra (lubuskie)
SPAWANIE DEATLI WG RYSUNKÓW TECHNICZNICZNYCH. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-03 - Głobino (pomorskie)
zarządzanie asortymentem marketu; zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika; prowadzenie marketu zgodnie z obowiązujacymi standardami firmy; reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; dwie zmiany 06.15-14.15,14.15-22.15, również w dni wolne; I umowa na okres próbny;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-27 - Czerwona Woda (dolnośląskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sekretariatu, biura i prace zlecone, raporty kasowe
SARA FARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Stary Raduszec (lubuskie)
1) opracowanie na polecenie Komendanta OWC do dnia 25 każdego miesiąca planu pełnienia służby ochronnej i przedstawienie jej do zatwierdzenia Komendantowi; 2) przeprowadzenie na polecenie Komendanta instruktarzy dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej przez dowódców wart i wartowników; 3) prowadzenie, na polecenie Komendanta szkolenia pracowników ochrony i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie; 4) nadzór nad pracą i dokumentacją biura przepustek oraz wyposażeniem biura przepustek i w niezbędny sprzęt; 5) nadzór nad przestrzeganiem przez dowódców wart i wartowników przepisów o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej; 6) wykonywanie innych zadań i poleceń zgodnie z zajmowanym stanowiskiem; 7) zastępowanie komendanta OWC w czasie jego nieobecności; 8) stawić się do pracy na wezwanie Komendanta OWC w zastępstwie nieobecnego dowódcy warty z powodu choroby lub innych przyczyn; 9) pełnienie obowiązków dowódcy warty lub pracownika obsługi biura przepustek; 10) wykonywanie dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zasadami mobilizacyjnymi jednostki w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego; 11) realizowanie czynności kontrolnych zawartych w planach kontroli (wyciągach z planów) opracowanych na podstawie Modelowego zakresu czynności kontrolno-nadzorczych realizowanych przez osoby funkcyjne w 4RBLog; 12) zapewnienie ochrony informacji niejawnych w OWC zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228); 13) przestrzeganie porządku dnia i dyscypliny pracy; 14) pełnienie obowiązków dowódcy warty lub portiera w razie takiej potrzeby. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Krapkowicach.
MW Projects Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Krapkowice (opolskie)
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów, opracowanie planu kont, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, współpraca z ZUS, US, GUS, NBP
OSTROWIA Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Ustalanie zapotrzebowania na materiały do produkcji na podstawie bieżących planów produkcji, analiza braków, porównywanie cen i warunków dostaw, prowadzenie negocjacji oraz wybór najkorzystniejszej możliwości zakupu, zamawianie materiałów do produkcji, prowadzenie postępowania reklamacyjnego, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2017-12-12 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych.
Drawa Sp.z o.o. - 2016-05-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
- organizowanie pracy zespołu pracowników w sposób zapewniający planowe i terminowe wykonanie zadań produkcyjnych,- organizowanie pracy zgodnie z dokumentacją techniczną wszystkich stanowisk,- instruowanie pracowników o sposobie wykonania przydzielonych zadań,- organizowanie pracy w sposób gwarantujący BHP,-stałe monitorowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i sprzętu,- współpraca ze specjalistą kontroli jakości w zakresie utrzymania i podnoszenia jakości produkcji.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2018-11-20 - Kolbuszowa (podkarpackie)