ZASTĘPCA DYREKTORA GENERALNEGO DS. ROZWOJU I KOSZTÓW Bażanowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA GENERALNEGO DS. ROZWOJU I KOSZTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z dyrektorem generalnym i pozostałymi członkami kadry kierowniczej w zakresie realizacji strategii firmy, realizowanie strategii firmy, analizowanie wyników finansowych jednostki i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów, sprawowanie nadzoru nad procedurami kontroli jakości, nadzorowanie najważniejszych realizowanych zadań i koordynacja działania podległego działu
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Bażanowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bażanowice, powiat: cieszyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z dyrektorem generalnym i pozostałymi członkami kadry kierowniczej w zakresie realizacji strategii firmy, realizowanie strategii firmy, analizowanie wyników finansowych jednostki i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów, sprawowanie nadzoru nad procedurami kontroli jakości, nadzorowanie najważniejszych realizowanych zadań i koordynacja działania podległego działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ZASTĘPCA DYREKTORA GENERALNEGO DS. ROZWOJU I KOSZTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bażanowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2403
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2023
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: poziom wykształcenia bez znaczenia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5482661049
danePracodawcy_regon: 24302902400000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: cieszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2403
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924158
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: produkcja elementów automotive.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|112090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.06.2020
Oferta pracy ważna do: 09.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e94bd2f687dade06e5655ac79439f8b
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć języka angielskuiego dla rosyjskojęzycznych kursantówpraca na umowę zlecenie 120 godzin w miesiącu, praca na dwie zmiany w przedziale godzinowym 6:00-21:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Zarzadzanie kluczowymi transformacjami w banku, w szczegolności cyfryzacją.2. Realizowanie zmian, operacyjne wdrażanie strategi Banku w szczegolności w obszarze prortfela projektów strategicznych.3.Zarządzanie glównymi transewersalnymi programami Banku , w tym w obszarze bankowości korporacyjnej. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedawca-kasjer
K2 SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY PRZEMYSŁAW KOZDĘBA, ELŻBIETA KOZDĘBA: K2 OWOCE-WARZYWA HURT-DETAL-PRZEMYSŁAW KOZDĘBA - 2017-04-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
OFERTA KIEROWANA DO OSÓB PONIŻEJ 30 ROKU ŻYCIA, O USTALONYM II PROFILU POMOCYwymagane wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowemile widziane doświadczenie, jest możliwość przyuczeniapraca przy budowie dróg, kontrola nad robotami1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Oferta pracy przeznaczona dla uczniów/ studentów/osób bezrobotnych. Oferta wyłacznie dla osób pełnoletnich. Praca na okres wakacyjny
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Rozwożenie paczek po Nowym Mieście Lubawskim i okolicach.
FIRMA USŁUGOWA MAREK SZYMECZKO - 2019-11-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Monter rurociągów i konstrukcji stalowych. Praca w delegacji na terenie kraju i Europy.
WELD SOLUTIONS SP. Z O.O. - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, rozładunek dostaw,
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
rozbiór półtusz, produkcja wędlin
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA WŁADYSŁAWÓW - 2018-06-22 - Władysławów (wielkopolskie)
dbałość o realizację projektów produkcyjnych w zakresie jakości, terminowości wykonania zleceń, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego oraz zgodności z budżetem projektu, umiejętność czytania rysunku technicznego
HOGER Sp z o.o. - 2017-07-06 - Radzionków (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych i ostatecznych naszych wyrobów.Bieżące analizowanie i korygowanie usterek związanych z wyrobem niezgodnym.Inne czynności wyznaczane przez przełożonego w dziale kontroli jakości.
AUTO-HIT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-05 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Organizacja i nadzór nad procesem produkcyjnym piekarni oraz nad podległymi pracownikami. Wymagane: wykształcenie wyższe technologiczne lub w branży spożywczej, znajomość obsługi komputera (pakiet Office - Excel),roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana dyspozycyjność kandydata. Tel.: 505 171 995 Magdalena Tomiak-Świtała. Adres e-mail: magdalena.tomiak (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Sulęcin (lubuskie)
Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów, realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi klientami, opieka posprzedażowa klientów oraz prezentowanie akcesoriów IQOS. Praca z innowacyjnym produktem. Praca w Siedlcach i w promieniu do 50 km.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
- Praca administracyjna dotycząca przygotowania oferty przetargowej dot. budowy, remontu linii lub stacji elektroenergetycznych. Praca stancjonarna w biurze firmy.- Wynagrodzenie: 4000 do 5000 zł/brutto (w zależności od posiadanych kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia budowlane. Mile widziane umiejętności zasad kosztorysowania. Mile widziana znajość języka angielskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, doradztwo, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny udział w sprzedaży, nadzór nad terminowością i jakością realizacji zadań (Oddział Olecko)
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE BUDOWNICTWA "TRANSBUD EŁK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-27 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pomoc dentystyczna
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
zakładanie i pielęgnacja ogrodów, sprzedaż roślin
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kobyłka (mazowieckie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
-Gięcie profili -międzyoperacyjna kontrola jakości wyrobów-realizacja planów produkcji
ARCUS A. Górski, S. Sikorski P.Golemo- spółka cywilna - 2019-10-07 - Podwiesk (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2020-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzedaży, doradztwo i obsługa klienta, poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów, analiza potrzeb i oczekiwań, rozliczenia z dystrybutorami towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
lakierowanie pojazdów, obsługa urządzeń i maszyn lakierniczych
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Będargowo (zachodniopomorskie)
cięcie nadproży, pomocnicze czynności budowlano-produkcyjne, docinanie belek, naprawianie palet
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Stężyca (lubelskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, NADZÓR I ORGANIZACJA PRACY PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO, SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINANSOWA, STATYSTYCZNA I PODATKOWAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI I PODATKÓW, MILE WIDZINE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 3 LATA PRACY W KSIĘGOWOŚCI PRZY WYKSZTAŁCENIU WYŻSZYM EKONOMICZNYM LUB 5 LAT PRACY W KSIĘGOWOŚCI PRZY WYKSZTAŁCENIU ŚREDNIM EKONOMICZNYMPRACA W GODZINACH: 07:25-15:00WYNAGRODZENIE: 3.500,00 ZŁ WYNAGRODZENIE ZASADNICZE+ DODATEK STAŻOWY PROCENTOWY ZGODNIE Z PRZEPRACOWANĄ ILOŚCIĄ LAT+ DODATEK FUNKCYJNY MIN. 25%, MOŻLIWOŚĆ NEGOCJOWANIA WYSOKOŚCI WYNAGRODZENIA PO 3 MIESIĄCACHMIEJSCE PRACY: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE, WL. POWSTAŃCÓW WLKP. 72, 70-111 SZCZECIN
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rehabilitacja
Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2016-05-04 - Dęblin (lubelskie)
Ubój i rozbiór trzody.
Zakład Uboju , Skupu i Przetwórstwa Mięsnego Sp.J. -Brzozów - 2019-01-07 - Brzozów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Białaczów (łódzkie)
Planowanie, rozliczanie robót, kosztorysowanie, kierowanie i nadzór nad pracownikami.
Maciej Kasperkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - 2017-12-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)