ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Nidzica oferta pracy ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA

Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór i koordynacja wszystkich komórek niemedycznych Zespołu z zapewnieniem standardów akredytacyjnych oraz systemu zarządzania jakością a w szczególności:- zapewnienie sprawności funkcjonowania zakładu pod względem administracyjnym i gospodarczym;- przygotowanie oraz wsparcie przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych Zespołu;- nadzór nad obsługą organizacyjną i kancelaryjną sekretariaru Dyrektora;- sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji Zespołu; rejestracja zmian w sądzie i innych resjestrów zakładu;- udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych Zespołu, monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym;

Data publikacji: 2020-11-19

Lokalizacja: Nidzica (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MICKIEWICZA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzór i koordynacja wszystkich komórek niemedycznych Zespołu z zapewnieniem standardów akredytacyjnych oraz systemu zarządzania jakością a w szczególności:- zapewnienie sprawności funkcjonowania zakładu pod względem administracyjnym i gospodarczym;- przygotowanie oraz wsparcie przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych Zespołu;- nadzór nad obsługą organizacyjną i kancelaryjną sekretariaru Dyrektora;- sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji Zespołu; rejestracja zmian w sądzie i innych resjestrów zakładu;- udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych Zespołu, monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nidzica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2811

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nidzica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array

Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA

danePracodawcy_nip: 9840078782

danePracodawcy_regon: 000306561

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy

Adres pracodawcy:
MICKIEWICZA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: nidzicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2811

Gmina pracodawcy: Nidzica

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Nidzica

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964904

Ulica pracodawcy: MICKIEWICZA

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|112001

Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw administracyjnych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 19.11.2020

Oferta pracy ważna do: 18.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2e6c774f5d17dda225e0da2137572d8

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 774,96 PLN

Pomoc przy produkcji mebli , realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniami przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Wojnicz (małopolskie)

POMOC KUCHENNA/KELNER/KELNERKA - od 1 125 PLN

Pomoc w kuchni, obsługa klientów.
ART-DOR S.C. Dorota Ruszel i Artur Wróbel Spółka Cywilna - 2019-04-10 - Lubiatów (lubuskie)

MAGAZYNIER/LOGISTYK - od 2 500 PLN

- rozładunek dostaw- kontrola ilościowa i jakościowa - obsługa logistyczna stref magazynowychobsługa zamówień klienta
kontakt przez OHP - 2019-05-22 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywności i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2018-03-29 - Kępno (wielkopolskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 3 200 PLN

Obsługa linii komunikacji miejskiej zgodnie z rozkładem i harmonogramem pracy
Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Zawiercie (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 700 PLN

Zadania:•organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,•zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,•budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów,•zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu,•dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,•praca na sali sprzedaży.Wymagania:•wykształcenia minimum średniego,•doświadczenia w branży spożywczej,•zdolności przewodzenia grupie ludzi,•dyspozycyjności,•dobrej znajomości pakietu Office.
Frapo Dystrybucja Sp. z o.o. - 2019-01-17 - Rakoniewice (wielkopolskie)

KASJERKA - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU (ZAWIDÓW) - do 3 500 PLN

zarządzanie personelem, zarządzanie asortymentem, składanie zamówień, praca w godzinach 07.00-15.00, 14.00-21.00 oraz w dni wolne (09.00-16.00), I umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony;
LEDI Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zawidów (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 300 PLN

Negocjacje z kontrahentami. Analiza sprzedaży i zakupów. Kierowanie zespołem pracowników na dziale. Prowadzenie dokumentacji. Przygotowywanie gazetek i promocji. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc) - 2015-11-25 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 17 PLN

praca w ekipie myjącej
kontakt przez PUP - 2020-01-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

MURARZ - 2 500 - 5 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana 07.00 - 17.00Rodzaj umowy: umowa zlecenie lub umowa o pracęWynagrodzenie od 2500 do 5000 zł bruttomiejsce pracy-Trójmiasto, pracodawca zapewnia zakwaterowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KAMIL CYRANKIEWICZ - 2017-12-05 - Gdańsk (pomorskie)

ELEKTRYK - od 3 500 PLN

pomiary elektryczne pomp.prace przy usuwaniu awarii automatyki na obiektach MPWiK Będzin
Miejskie Przedsięb. Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o Będzin - 2019-06-10 - Będzin (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU TECHNICZNO-GOSPODARCZEGO - 2 800 - 4 000 PLN

- organizowanie prac związanych z naprawą i konserwacją parku maszynowego- prace związane z utrzymaniem budynków- prowadzenie dokumentacji wykonywanych pracUmowa o pracę na okres próbny, a następnie umowa o pracę na czas określony
"VENITA" FABRYKA KOSMETYKÓW-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-07 - Łódź (łódzkie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Wykonywanie elementów z drewna, praca na maszynach.
PRACOWNIA SNYCERSKA "U PAWŁA" Dariusz Chojnacki - 2017-08-28 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

Przygotowywanie dań.Kuchnia zimna.Kuchnia gorąca.
FOOD4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-21 - Lublin (lubelskie)

ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 4 000 PLN

Zastępca Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju przyjmuje na siebie część zadań Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju związanych z kierowaniem pracami Departamentu, do których należą:1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych,2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8) podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11) wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12) sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13) przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14) przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16) przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17) dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18) w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Zastępcy Dyrektora Departamentu należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywanie dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-10-06 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA C+E - 3 000 - 6 000 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego w ruchu krajowym i międzynarodowym.
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL IMPORT-EXPORT - 2016-06-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 033 PLN

pomoc nauczycielowi w przedszkolu-opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WOLI RADZISZOWSKIEJ - 2019-07-05 - Wola Radziszowska (małopolskie)

MONTER WYROBÓW ZŁOŻONYCH - od 2 700 PLN

Praca na dziale produkcyjnym przy montażu , pakowaniu reklam
Studio55 Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Ględowo (pomorskie)

ZASTĘPCA SZEFA KUCHNI - do 18 PLN

zastępca szefa kuchnipraca na dwie zmiany10.00-23.00za pracujące soboty i niedziele przysługują dni wolne
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-03-29 - Mielec (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - do 2 800 PLN

PRACA NA KOPARKO-ŁADOWARCE.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Dębowa Góra (łódzkie)

SPAWACZ PVC - od 2 600 PLN

spawanie plandek samochodowych
Pol-Plany S.C. Czesław Ślusarczyk, Roman Mikityn - 2015-10-30 - Słubice (lubuskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH* - od 2 250 PLN

STANOWISKO: STAŻYSTASĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE POSZUKUJE OSÓB NA STANOWISKO STAŻYSTY, GODZINY PRACY 07:30-15:30, WYMAGANIA:OBSŁUGA KOMPUTERA- PROGRAM MS OFFICE (WORD, EXCEL), WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, APLIKACJA NA STANOWISKO BEZPOŚREDNIO DO PRACODAWCY, SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA OFERTY NA STRONIE:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2019-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej, metkowanie, ekspozycja towaru, obsługa klientaAdres miejsca wykonywanej pracy: Olsztyn, ul. Kołobrzeska 32 lub Olsztyn, ul. Pstrowskiego 26B.
LOKE Sp.z o.o. - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 250 PLN

Sprzedawca w stacji paliw- wystawianie faktur,- obsługa klientów,- prace porządkowe.
WYTWÓRNIA PASZ LIRA Sp.z o.o. w Krzywiniu - 2019-02-01 - Jerka (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

gotowanie potraw regionalnych i innych, sprzątanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Gałkowo (warmińsko-mazurskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - od 2 800 PLN

Prowadzenie firmowej floty pojazdów; poszukiwanie zleceń transportowych za pomocą giełdy transportowej; negocjowanie stawek transportowych.Praca w młodym, kilkuosobowym zespole.
B&B TRANS Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Wierzbna (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - STAŻYSTA - 1 033,7 PLN

Wykształcenie średnie, wyższe
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat