ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Nidzica oferta pracy ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA
Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i koordynacja wszystkich komórek niemedycznych Zespołu z zapewnieniem standardów akredytacyjnych oraz systemu zarządzania jakością a w szczególności:- zapewnienie sprawności funkcjonowania zakładu pod względem administracyjnym i gospodarczym;- przygotowanie oraz wsparcie przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych Zespołu;- nadzór nad obsługą organizacyjną i kancelaryjną sekretariaru Dyrektora;- sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji Zespołu; rejestracja zmian w sądzie i innych resjestrów zakładu;- udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych Zespołu, monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym;
Data publikacji: 2020-11-19
Lokalizacja: Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MICKIEWICZA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i koordynacja wszystkich komórek niemedycznych Zespołu z zapewnieniem standardów akredytacyjnych oraz systemu zarządzania jakością a w szczególności:- zapewnienie sprawności funkcjonowania zakładu pod względem administracyjnym i gospodarczym;- przygotowanie oraz wsparcie przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych Zespołu;- nadzór nad obsługą organizacyjną i kancelaryjną sekretariaru Dyrektora;- sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji Zespołu; rejestracja zmian w sądzie i innych resjestrów zakładu;- udział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych Zespołu, monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA DYREKTORA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nidzica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nidzica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA
danePracodawcy_nip: 9840078782
danePracodawcy_regon: 000306561
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
MICKIEWICZA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nidzicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2811
Gmina pracodawcy: Nidzica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nidzica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964904
Ulica pracodawcy: MICKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|112001
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw administracyjnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.11.2020
Oferta pracy ważna do: 18.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2e6c774f5d17dda225e0da2137572d8
Podobne oferty pracy
Pomoc przy produkcji mebli , realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniami przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Wojnicz (małopolskie)
Pomoc w kuchni, obsługa klientów.
ART-DOR S.C. Dorota Ruszel i Artur Wróbel Spółka Cywilna - 2019-04-10 - Lubiatów (lubuskie)
telefoniczna rejestracja pacjentów
Specjalistyczne Centrum Medyczne "MEDYK" S.C. Magdalena Kozak-Prześlica, Jacek Kozak, Danuta Setman-Kozak - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
- rozładunek dostaw- kontrola ilościowa i jakościowa - obsługa logistyczna stref magazynowychobsługa zamówień klienta
kontakt przez OHP - 2019-05-22 - Cieszyn (śląskie)
Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywności i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2018-03-29 - Kępno (wielkopolskie)
Obsługa linii komunikacji miejskiej zgodnie z rozkładem i harmonogramem pracy
Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Zawiercie (śląskie)
Zadania:•organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,•zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,•budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów,•zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu,•dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,•praca na sali sprzedaży.Wymagania:•wykształcenia minimum średniego,•doświadczenia w branży spożywczej,•zdolności przewodzenia grupie ludzi,•dyspozycyjności,•dobrej znajomości pakietu Office.
Frapo Dystrybucja Sp. z o.o. - 2019-01-17 - Rakoniewice (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie personelem, zarządzanie asortymentem, składanie zamówień, praca w godzinach 07.00-15.00, 14.00-21.00 oraz w dni wolne (09.00-16.00), I umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony;
LEDI Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zawidów (dolnośląskie)
Negocjacje z kontrahentami. Analiza sprzedaży i zakupów. Kierowanie zespołem pracowników na dziale. Prowadzenie dokumentacji. Przygotowywanie gazetek i promocji. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc) - 2015-11-25 - Zamość (lubelskie)
praca w ekipie myjącej
kontakt przez PUP - 2020-01-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana 07.00 - 17.00Rodzaj umowy: umowa zlecenie lub umowa o pracęWynagrodzenie od 2500 do 5000 zł bruttomiejsce pracy-Trójmiasto, pracodawca zapewnia zakwaterowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KAMIL CYRANKIEWICZ - 2017-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
pomiary elektryczne pomp.prace przy usuwaniu awarii automatyki na obiektach MPWiK Będzin
Miejskie Przedsięb. Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o Będzin - 2019-06-10 - Będzin (śląskie)
- organizowanie prac związanych z naprawą i konserwacją parku maszynowego- prace związane z utrzymaniem budynków- prowadzenie dokumentacji wykonywanych pracUmowa o pracę na okres próbny, a następnie umowa o pracę na czas określony
"VENITA" FABRYKA KOSMETYKÓW-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-07 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie elementów z drewna, praca na maszynach.
PRACOWNIA SNYCERSKA "U PAWŁA" Dariusz Chojnacki - 2017-08-28 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dań.Kuchnia zimna.Kuchnia gorąca.
FOOD4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-21 - Lublin (lubelskie)
Zastępca Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju przyjmuje na siebie część zadań Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju związanych z kierowaniem pracami Departamentu, do których należą:1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych,2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8) podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11) wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12) sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13) przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14) przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16) przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17) dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18) w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Zastępcy Dyrektora Departamentu należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywanie dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-10-06 - Chełm (lubelskie)
Kierowca samochodu ciężarowego w ruchu krajowym i międzynarodowym.
USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL IMPORT-EXPORT - 2016-06-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc nauczycielowi w przedszkolu-opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WOLI RADZISZOWSKIEJ - 2019-07-05 - Wola Radziszowska (małopolskie)
Praca na dziale produkcyjnym przy montażu , pakowaniu reklam
Studio55 Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Ględowo (pomorskie)
zastępca szefa kuchnipraca na dwie zmiany10.00-23.00za pracujące soboty i niedziele przysługują dni wolne
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-03-29 - Mielec (podkarpackie)
PRACA NA KOPARKO-ŁADOWARCE.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Dębowa Góra (łódzkie)
spawanie plandek samochodowych
Pol-Plany S.C. Czesław Ślusarczyk, Roman Mikityn - 2015-10-30 - Słubice (lubuskie)
STANOWISKO: STAŻYSTASĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE POSZUKUJE OSÓB NA STANOWISKO STAŻYSTY, GODZINY PRACY 07:30-15:30, WYMAGANIA:OBSŁUGA KOMPUTERA- PROGRAM MS OFFICE (WORD, EXCEL), WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, APLIKACJA NA STANOWISKO BEZPOŚREDNIO DO PRACODAWCY, SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA OFERTY NA STRONIE:https://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2019-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ochrona obiektu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Żory (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, metkowanie, ekspozycja towaru, obsługa klientaAdres miejsca wykonywanej pracy: Olsztyn, ul. Kołobrzeska 32 lub Olsztyn, ul. Pstrowskiego 26B.
LOKE Sp.z o.o. - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca w stacji paliw- wystawianie faktur,- obsługa klientów,- prace porządkowe.
WYTWÓRNIA PASZ LIRA Sp.z o.o. w Krzywiniu - 2019-02-01 - Jerka (wielkopolskie)
gotowanie potraw regionalnych i innych, sprzątanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Gałkowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie firmowej floty pojazdów; poszukiwanie zleceń transportowych za pomocą giełdy transportowej; negocjowanie stawek transportowych.Praca w młodym, kilkuosobowym zespole.
B&B TRANS Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Wierzbna (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, wyższe
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Racibórz (śląskie)