ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zastępca Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju przyjmuje na siebie część zadań Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju związanych z kierowaniem pracami Departamentu, do których należą:1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych,2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8) podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11) wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12) sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13) przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14) przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16) przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17) dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18) w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Zastępcy Dyrektora Departamentu należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywanie dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Data publikacji: 2020-10-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zastępca Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju przyjmuje na siebie część zadań Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju związanych z kierowaniem pracami Departamentu, do których należą:1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych,2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8) podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11) wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12) sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13) przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14) przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16) przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17) dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18) w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Zastępcy Dyrektora Departamentu należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywanie dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ZASTĘPCA DYREKTORA DEPARTAMENTU W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o drogach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o ruchu drogowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: komunikatywność, kreatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub drogowej i mostowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_13:
samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_14: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_12: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_13: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_14: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 77.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe techniczne na kierunku budownictwo w zakresie dróg,6) co najmniej 4-letni staż pracy.2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub drogowej i mostowej, 2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, 6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, 8) znajomość ustawy prawo budowlane, 9) znajomość ustawy o ruchu drogowym, 10) znajomość ustawy o drogach publicznych, 11) znajomość ustawy o finansach publicznych, 12) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, 13) samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, 14) biegła obsługa komputera, komunikatywność, kreatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Zastępca Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju przyjmuje na siebie część zadań Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju związanych z kierowaniem pracami Departamentu, do których należą:1) nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych,2) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,3) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,4) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,5) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,6) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Urzędu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,7) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującego w trakcie działalności Departamentu,8) podpisywanie decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,11) wyznaczanie zastępstw w Departamencie,12) sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13) przestrzeganie przepisów szczególnych regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,14) przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,15) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,16) przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,17) dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,18) w zakresie powierzonych spraw do obowiązków Zastępcy Dyrektora Departamentu należy w szczególności:a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego, c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,19) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywanie dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,20) w zakresie współpracy z innymi pracownikami Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników w czasie ich nieobecności, b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego, c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,29 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 18 października 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 06 października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020.10.02KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 06 października 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są: 1) art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, 2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 2) przenoszenia danych, 3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych, 4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest: 1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa, 2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10235
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4-letni staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.10.2020
Oferta pracy ważna do: 18.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?140f5036081b28b0a09b4872c203b1d9
Podobne oferty pracy
sprzątanie pokoi z łazienkamisprzątanie korytarzy, kuchni, jadalni, świetlicy
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Rozewie (pomorskie)
- zgodnie ze stanowiskiem- branża: Szycie odzieży sportowej z dzianin
Zadrukujmy.pl Sp.zo.o. - 2021-05-19 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż art. spożywczo - przemysłowych.
Export - Import PPHU Edmund Chodorski Augustów - 2019-05-13 - Augustów (podlaskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, OBSŁUGA KASOWA, DORADZTWO
EURODEKORA EWA CIEŚLA 2. EWA CIEŚLA IGA CIEŚLA SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Jedna osoba - sprzątanie obiektu wewnątrz, pasaże, pomieszczenia sanitarne, jedna osoba - sprzątanie obiektu wewnątrz (mycie maszynami) oraz z zewnątrz, teren zielony. Praca na terenie Galerii Kasztanowa w Pile.
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Piła (wielkopolskie)
Prace związane z rozbiorem i obróbką mięsa.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kutno (łódzkie)
- zgodnie ze stanowiskiem- branża: Szycie odzieży sportowej z dzianin
Zadrukujmy.pl Sp.zo.o. - 2021-05-19 - Łódź (łódzkie)
jw.
EWKA-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, przyjmowanie, rozkładanie towaru, kontrola jakości towarów.
ONTIME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-14 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
instalacje elektryczne, automatyka i sterowanie, pomiary instalacji elektrycznych , prefabrykacja rozdzielnic i urządzeń elektrycznych
PROGRES Sp.z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-03-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku pomocy weterynaryjnej, recepcjonistka
JAROSŁAW KOŁODZIEJCZYK GABINET WETERYNARYJNY "ANIMAL-VET ZASOLE" - 2020-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
Motywacja do pracy, dyspozycyjność, praca na produkcji.
RANDSTAD POLSKA SP ZO.O. - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca przy produkcji i montażu stolarki okiennej
TERMO-BIS SP. Z O.O. - 2021-05-25 - Ślesin (wielkopolskie)
Prace pomocnicze przy pracach ziemnych i przygotowywaniu terenu pod układanie kostki, prace porządkowe.
"DERYLAK - BUD" sp. z o.o. Oddział w Kamieniu Pom. - 2021-03-24 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Rożnowo (wielkopolskie)
- zgodnie ze stanowiskiem- branża: Szycie odzieży sportowej z dzianin
Zadrukujmy.pl Sp.zo.o. - 2021-05-19 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Sierpc (mazowieckie)
Praca przy produkcji i montażu stolarki okiennej
TERMO-BIS SP. Z O.O. - 2021-05-25 - Ślesin (wielkopolskie)
rozliczenie kosztów kontraktów, przygotowywanie raportów i rozliczeń, bieżące rozwiązywanie problemów, dbałość o jakość i terminowość wypełniania zadań
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Kraków (małopolskie)
- samodzielne przyrządzanie i serwowanie poraw kuchni kresowej - ukraińskiej
KLT S.C. ZYGFRYD SZYGULA, KORNELIA SZYGULA - 2017-08-17 - Karpacz (dolnośląskie)
PRACE PORZĄDKOWE W MIEJSCU PROWADZENIA FIRMY, PIELĘGNACJA OGRODU, KOSZENIE TRAWY, ROZŁADUNEK MATERIAŁÓW
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Pokrzywnica (opolskie)
Rozwożenie towaru. Praca na terenie małopolski. Praca na 1/2 etatu, możliwość pracy na pełny etat.
Biskup- Zacharska Joanna Aśkowe Specjały - 2016-08-30 - Mucharz (małopolskie)
Sprzątanie przychodni. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 16-19.
POL-CLEAN MARCIN SKOWRON - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,dyspozycyjność
EDWARD KALAK PRZEDSIĘBIORSTWO MOTORYZACYJNE "DIESEL - MOTOR" - 2020-07-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- zgodnie ze stanowiskiem- branża: Szycie odzieży sportowej z dzianin
Zadrukujmy.pl Sp.zo.o. - 2021-05-19 - Łódź (łódzkie)
produkcja wędlin
Masarnia Mizerów Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Mizerów (śląskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin, praca w Szczebrzeszynie.
MASARNIA SIKORA ZYGMUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Szczebrzeszyn (lubelskie)