WYKONAWCA USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH Rybnik oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: WYKONAWCA USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - sprzątanie biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, sanitaria, windaBudynek 4 piętrowy. Lub:- do sprzątania terenu zewnętrznego – czystość, koszenie, grabienie, zamiatanie wokół budynku plus parking oraz opróżnianie koszy na śmieci.
Data publikacji: 2021-05-18
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzątanie biur, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, sanitaria, windaBudynek 4 piętrowy. Lub:- do sprzątania terenu zewnętrznego – czystość, koszenie, grabienie, zamiatanie wokół budynku plus parking oraz opróżnianie koszy na śmieci.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie wypłacane miesięcznie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: WYKONAWCA USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2021
Data zakończenia pracy: 23.08.2021
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Chęć do pracy. Nie jest wymagane doświadczenie - kierownik zapewnia wdrożenie do pracy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
danePracodawcy_nip: 644-28-56-793
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres pracodawcy:
Jankowicka 1, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
danePracodawcy_kodPowiatu: 2473
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Data dodania oferty pracy: 18.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0cdd5fee1a10a36097c4ea52296ddde5
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji projektowej oraz powykonawczej, wykonywanie rysunków warsztatowych pod kątem projektowania witryn
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Zielona (małopolskie)
Mechanik
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Pzyjmowanie zamówień internetowych, kompletowanie ich, obsługa kasy fiskalnej.
RACIBÓRZDIS Sp. z o.o. Market E.Leclerc - 2020-11-05 - Racibórz (śląskie)
Samodzielny pomiar , wykonywanie oraz monta z mebli, dobra znajomość zawodu, wyobraźnia przestrzenna, umięjetność pracy zespołowej. Wykształcene zawodowe stolarskie, minimum 3 lata doświadczenia, obsługa maszyn stolarskich, samodielny pomiar, wyonanie i montaż.
"W-S WESOŁA" Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Mysłowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-02-06 - Płock (mazowieckie)
zbieranie ciastek z taśmy, pakowanie ciastek, obsługa maszyny Carrera 500,
kontakt przez PUP - 2020-05-28 - Ciemne (mazowieckie)
Obsługa maszyn cukierniczych, Przygotowanie ciast na różne rodzaje ciastek, wypiekanie ciast, dekorowanie ciast i ciastek
Piekarnia "Przy Ostrowskiej" Glinka Patryk Sp. J. - 2020-09-16 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych , budowa stacji i rozdzielni SN i NN , budowa linii kablowych. Praca w Bielsku - Białej i w terenie, w dni robocze, w godz. 7.00-15.00.
Elektro-Amper Jan Sroka - 2017-08-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Błaszki (łódzkie)
Wynikający ze stanowiska.
CREATIVE DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-02 - Krotoszyny (warmińsko-mazurskie)
kafelkowanie, remont obiektów przemysłowych
PORTA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-21 - Chorzów (śląskie)
Przyjmowanie towaru w paczkach na magazyn, sprawdzanie z dokumentacją, rozwożenie do klienta, skręcanie mebli
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PERFEKT" DOROTA MATŁAWSKA - 2016-10-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)
odbieranie z tunelu suszącego i weryfikacja jakościowa towaru zdobionego
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem; utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi
Edyta Lipowa Firma Transportowa - 2018-01-22 - Święciechowa (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:sporządzanie list płac dla pracowników w zakresie wynagrodzeń i ZFŚS; naliczanie świadczeń pieniężnych z tytułu choroby i macierzyństwa oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz terminowe przekazywanie wyżej wymienionych składek do ZUS; sporządzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych wraz z załącznikami;prawidłowe naliczanie, potrącanie, rozliczanie i odprowadzanie do Urzędu Skarbowego należnych podatków i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych; sporządzanie deklaracji podatkowych; prawidłowe dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń na podstawie prawomocnych tytułów sądowych i administracyjnych oraz dobrowolnych deklaracji pracowników; sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do celów emerytalno -rentowych; wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na żądanie pracownika; sporządzanie zestawień z wynagrodzeń nauczycieli (art. 30 KN); przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie wynagrodzeń; sporządzanie druku Rp-7 i kapitału początkowego dla zwolnionych pracowników. Informacja o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu październik 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. Praca wykonywana w godzinach 07.30 - 15.30 w ramach umowy o pracę na czas określony (za nieobecnego pracownika), pełny etat.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2019-11-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu do projektowania szaf, subiektspisywanie zamówień,zamawiania teowaru, (wykonywanie pracy zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Bełchatów (łódzkie)
Komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: przeprowadzenie badania w terenie (krótka ankieta dotycząca ogrzewania) i wprowadzanie zebranych danych do narzędzia informatycznego; 1/4 etatu; umowa zlecenie; miejsce pracy: Sośnicowice
ATMOTERM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-02 - Sośnicowice (śląskie)
Produkcja i montaż mebli (kuchenne, biurowe).
ANITEX STOLARSTWO Andrzej Kowalczyk - 2015-11-30 - Stojadła (mazowieckie)
prace budowlane, rozbiórkowe, kucie tynków, posadzek, ścian, murowanie ścian
IN-TEL Jędra Mirosław - 2019-08-23 - Żmigród (dolnośląskie)
przyjmowanie dostaw, sporządzanie zamówień, obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, magazynowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Sobków (świętokrzyskie)
Oferta dla bezob. do 30r.ż, Organizacja nowego działu zdrowej żywności.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Otwock (mazowieckie)
wykonywanie prac remontowych i malarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubaczów (podkarpackie)
Prace biurowe związane z opieka nad klientem zagranicznym poprzez kontakt e-mailowy i rozmowy telefoniczne (wprowadzanie zamówień, obsługa planów produkcyjnych), codzienny kontakt z produkcją i pozostałymi zespołami firmy, pomoc w tworzeniu ofert, dokumentów logistycznych i finansowych, inne proste prace biurowe związane z codzienną obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2019-11-28 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowo - ubezpieczeniowej dla klientów biura.
Biuro Rachunkowe "KREOS DJ" s. c. Dorota Berezowska, Janusz Berezowski - 2016-02-18 - Niepołomice (małopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-11-20 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
prowadzenie rehabilitacji zawodowej i społecznej uczestników WTZ, opacowywanie indywidualnych programów rehabilitacji, ewaluacja efektów rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
nauczanie oraz praca opiekuńczo-wychowawcza
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Konopiska (śląskie)
Pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- diagnozowanie logopedyczne,- prowadzenie ćwiczeń logopedycznych indywidualnych lub w grupach
OM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Gryfino (zachodniopomorskie)